Chilout05
25.10.2014, 13:31
Witam,
Wydawać by się mogło, że ciekawym pomysłem może okazać się wprowadzenie do gry RANKINGU.
Ranking odzwierciedlałby bogactwo danego gracza w ramach serweru, na którym gra.
Ranking byłby odświeżany raz dziennie (w trybie rzeczywistym pewnie mocno obciążałby działanie enginu gry).
Oprócz pozycji gracza w ramach serweru, na którym gra, RANKING pokazywałby również miejsca poszczególnych serwerów.
Oczywiście najlepsi gracze otrzymywaliby nagrody (np, najlepszych dziesięcu tygodniowo, miesięcznie , rocznie)
Mocne strony pomysłu:
- wzmocnienie rywalizacji wśród graczy,
- dodatkowa motywacja do grania,
- możliwość porównywania się z innymi graczami,
- ciekawe opcje motywacji dla graczy
Słabe strony:
- przetwarzanie dużej ilości informacji prawdopodobnie obciąża silnik gry (a może nie, nie wiem nie jestem programistą)
- znaczenie gildii
- wzrost cen na handlu, inflacja
Szanse:
- nadanie grze nowego wymiaru - rywalizacji
- budowanie lojalności wśród graczy z dużym stażem,
- spadek retencji wśród graczy,
- wzrost zaangażowania graczy (wzrost sprzedaży klejnotów)
Zagrożenia:
- spadek elementów kooperacyjnych
- przeniesienie wagi gry z poziomu umiejętności analityczno - strategicznych na finansowe mozliwości graczy (kupno klejnotów daje możliwość szybkiego rozwoju)...
Powyższe obrazuje to co w mojej opinii wiązało by się z implementacją RANKINGU do gry.
Nie ukrywam, że dla mnie miłe było by codzienny "marsz ku górze" rankingu.
Zachęcam Was do oceny pomysłu jego konstruktywnej krytyki rozwijania.
Pozdrawiam
Czilałt
Wydawać by się mogło, że ciekawym pomysłem może okazać się wprowadzenie do gry RANKINGU.
Ranking odzwierciedlałby bogactwo danego gracza w ramach serweru, na którym gra.
Ranking byłby odświeżany raz dziennie (w trybie rzeczywistym pewnie mocno obciążałby działanie enginu gry).
Oprócz pozycji gracza w ramach serweru, na którym gra, RANKING pokazywałby również miejsca poszczególnych serwerów.