PDA

Zobacz pełną wersję : znikajace budowle kupione za klejnoty i zdobyte w eventach



ju8iler
30.09.2014, 18:55
ja mam dosc
macie mnie gdzies
od trzech miesiecy wracaja mi do gwiazdy budowle
macie mnie w du"pie
jak mam do was trafic?
domy na wodzie stawiam co qrde tydzien
ciagle mam nadmiar ludnosci (3730/3660) poniewaz budynki wrocily do Gwiazdy
juz nie bede sie powtarzac bo juz pisalem o problemach z premiami i znikajacymi czatami
i mam jedna prosbe
jezeli chociaz jeden mod napisze ze mam sie pojsc palowac to mnie wiecej tutaj nie zobaczycie
moglibyscie mi napisac czy chociaz macie mnie w powazaniu
skoro jestescie banda nieudacznikow nie potrafiaca wykonywac obowiazkow za ktore bierzecie pieniadze to moze jak do centrali napisze to sie wezmiecie do pracy?
to ze gra dziala gorzej niz testowy to zadna nowosc ale skoro chcecie miec stalych graczy na ktorych zarabiacie to czas sie wziac do roboty
powtorze: napiszcie mi czy macie mnie dosc czy tez cos z tym zrobicie
chyba to mozecie dla mnie zrobic?

jemen2
30.09.2014, 19:17
Cóż to za esej i do kogo adresowany, ja osobiście nie mam Cię dość, nie mam Cię w dupie ot tak na wszelki wypadek piszę :)

ju8iler
30.09.2014, 19:35
nie wiem jak to u Ciebie na Nowej Ziemi, Nowy Swiat to padaka
a jest to kolejny esej adresowany do supportu, jak do tej pory to czekam juz poltora roku na odpowiedz na pierwszy mail ktory do nich napisalem
a pisalem juz gdzie sie da, na FB, tutaj i osobno z formularza
i za kazdym razem tak do nich pisze

komenndand
30.09.2014, 19:36
[/QUOTE], 0, 0)"]:o:o

BB_Inaoch2
01.10.2014, 16:01
Jeśli nie otrzymałeś nawet automatycznej odpowiedzi z numerem zgłoszenia, sugeruję sprawdzić folder spamu/kosz, lub skorzystać z innego adresu email. W nowej wiadomości napisz jaki masz nick i jaki masz problem.

wanak
01.10.2014, 16:24
Nie ma co się przejmować. Chyba wszystkie sieciówki tak mają. Jeszcze nie trafiłem na taką, w której działał by sprawnie kontakt z suportem.
Chyba jedyną radą jest obsmarowanie w jakimś dobrym portalu graczy.

ju8iler
05.10.2014, 20:16
dostalem odpowiedz od dzialu technicznego...
... lacza sie ze mna w bolu i pracuja dzielnie nad rozwiazaniem problemu :*