PDA

Zobacz pełną wersję : Wczytywanie wyspy



Mar85
08.08.2014, 20:24
Czy ktoś z was miał taki problem że cały czas wczytuje mu wyspę i nic??? Tzn. nie da się wejść wchodzi do okienka porada dnia i wczytywanie wyspy trwa i nic. Nie pomogło, czyszczenie ciasteczek, zamiana przeglądarki, zmiana komputera nic. Wchodzę 30 raz daje graj ładuje wchodzi niebieski ekran i wczytywane wyspy trwa bez końca. Proszę o pomoc. Oczywiście napisałem do supportu, ale odpowiedzi zero. Tak już 4 godziny.
Pozdrawiam

wwwwwwwww
08.08.2014, 21:11
Co Ty pieprzysz?? Niemożliwe, że błąd w grze wystąpił. Pewnie bez przekonania za to się zabierasz ;)

Saruman_74
08.08.2014, 21:12
U mnie adres static14.cdn.ubi.com nie odpowiada , gra się nie ładuje do supportu nie pisze bo odpowiedz z ich strony już znam :/

Jurek12345
08.08.2014, 21:12
Zapewne odpowiedz dostaniesz w poniedzialek, wszak suport w weekend nie pracuje. Spróbuj z innego IP.

Heduan
08.08.2014, 22:28
U mnie adres static14.cdn.ubi.com nie odpowiada , gra się nie ładuje do supportu nie pisze bo odpowiedz z ich strony już znam :/

U mnie ten adres odpowiada: ubisoft.hs.llnwd.net [87.248.214.183], po chwili mam ubisoft.hs.llnwd.net [87.248.202.71]. Czyli wszystko jest w porządku. Skoro tobie ten adres nie odpowiada to zmień dostawcę internetu, zresetuj router, zmień serwer DNS. A może zerknij w plik C:\WINDOWS\SYSTEM\DRIVERS\ETC\HOST, czy czasami dla przyspieszenie internetu czegoś nie dodałeś. Powinna tam tylko jedna linia 127.0.0.1 localhost. Można jeszcze dużo wymieniać. Naprawdę jak ktoś pisze na forum, że mu adres static14.cdn.ubi.com nie odpowiada i ma jeszcze pretensje do BB za to, to nie na ścianie namaluje sobie kółko, odejdzie potem parę kroków od tej ściany, a potem niech dobrze się rozpędzi i trafi głową w to kółko. Żal.pl

Saruman_74
08.08.2014, 22:58
możesz sobie oszczędzić głupich komentarzy na koniec ... bo naprawdę żal ściska

Mar85
09.08.2014, 08:31
Założyłem konto na innym serwerze wczytuje bez problemów, chyba mnie szlak trafi. Ciągle wczytuje mapę, wygląda to tak jakby się zawiesiło. Oczywiście żadnej reakcji od supportu, pisałem o 17 w piątek bo mi wtedy przestało działać. Jak to możliwe że mi się wyspa nie może wczytać?????????????

Jurek12345
09.08.2014, 12:47
Założyłem konto na innym serwerze wczytuje bez problemów, chyba mnie szlak trafi. Ciągle wczytuje mapę, wygląda to tak jakby się zawiesiło. Oczywiście żadnej reakcji od supportu, pisałem o 17 w piątek bo mi wtedy przestało działać. Jak to możliwe że mi się wyspa nie może wczytać?????????????

Jak napisałem wcześniej, suport w weekend nie pracuje, najwcześniej odpowiedz dostaniesz w poniedziałek. A dostałeś info od automatu ze wpłynęło coś do nich? I czy ktoś ze znajomych może wejść na twoją wyspę?

jareks1984
09.08.2014, 13:01
Mar85 jesteś dostępny ale na Twoją wyspę nie mogę wejść. Wczytuję się i nic.

Mar85
09.08.2014, 14:16
No właśnie pewnie dlatego nie mogę się wejść bo coś się podziało-mam to samo wczytywanie wyspy ciągłe :((

Mar85
09.08.2014, 14:27
Tak masz komentarz że nie da się wejść na wyspę. Dostałem info od supportu że wpłyneły moje wiadomości-hehe 10 ich było :)

karola19861011
10.08.2014, 13:47
Mar85 pewnie odpowiedzą ci w poniedzałek :)

Mar85
11.08.2014, 12:36
Jaki jest czas oczekiwania na ich odpowiedź, napisałem 12 wiadomosci z ich strony rekacji brak?? Czy Support pomaga komus czy mam uzanć że własnie moja przygoda z The Settlers dobiegła końca??

szfystack
11.08.2014, 15:38
nikt z gildii też nie może wejść na wyspę mar-a:(

Jurek12345
11.08.2014, 15:56
Jaki jest czas oczekiwania na ich odpowiedź, napisałem 12 wiadomosci z ich strony rekacji brak?? Czy Support pomaga komus czy mam uzanć że własnie moja przygoda z The Settlers dobiegła końca??

I właśnie dlatego suport tak długo odpowiada. Jeśli na jeden problem napisałeś 12 ticketów...

Mar85
11.08.2014, 16:27
Napisałem wszystko w jednym poście-co oni tak długo robią nie wiem :(

karola19861011
11.08.2014, 22:58
odpisują innym na bany :)
zazwyczaj odpowiadają w takich wypadkach po 2 dniach po dokładnym sprawdzeniu błędu

Sciernisko
12.08.2014, 00:54
Napisałem wszystko w jednym poście-co oni tak długo robią nie wiem :(

Człowieku, określ się w końcu. Wyżej napisałeś, że wysłałeś 12 wiadomości, teraz napisałeś, że wszystko w jednym poście.
Weź coś na wstrzymanie bo kręcisz jak wlezie. Sam sobie szkodzisz a potem płacz, że support nie odpowiada.

Mar85
12.08.2014, 07:14
Nic nie kręce- napisałem 12 wiadomosci w 1 wątku (ticket)-czy tak to trudno zrouzmieć??? Naucz się czytać ze zrozumieniem. 5 dzień już nie działa. Ty napewno bys siedział spokojnie i czekał jak łaskawie Ci odpowiedzą.

Xuna
12.08.2014, 16:56
Dla Ciebie może i 5-ty, dla nich to ledwo drugi dzień roboczy, bo zgłosiłeś im to późnym popołudniem w piątek. Zwykła reklamacja na mocy prawa rozpatrywana jest bodaj 2 tygodnie, zatem weź na wstrzymanie i wyjdź na słońce czy coś ;). Na pewno masz nerwa, nie wątpię, lecz taki spam wiadomościami, jaki im urządziłeś i labidzenie na forum nic nie polepszy.

Mar85
12.08.2014, 17:02
Ta nic mi nie polepszy zgadza się, ale weź pod uwagę że w tej grze chodzi o czas, budynki padną. Skoro gra działa 24h godziny nie obchodzi mnie to kiedy oni pracują. Tu się wydaje realne pieniądze i mam prawo wymagać od nich chociaż informacji. To nie jest reklamacja a błąd, który nie jest z mojej winy. Skoro mają tak dużo zgłoszeń niech zatrudnią więcej ludzi, a jak nie umieją zrobić gry bez bugów niech zatrudnią kompetentnych ludzi. Dziwny trafem jak miałem problem z klejnotami odpisali po paru godzinach???

ThePeper
12.08.2014, 20:52
Nie wiem jakie Ci tam budynki padną, co najwyżej kopalnie.
W dodatku może nie wiesz ale produkcja staje po 24h od ostatniego zalogowania do gry, więc będziesz miał wyspę śliczniutką z przed paru dni :)
A jak kasę wydajesz to już Twój problem, robisz to dobrowolnie, lepiej przez to nie będziesz traktowany.

P.S. napisz jeszcze kilka komentarzy na FB - na pewno pomogą rotfl:)

Mar85
12.08.2014, 21:37
Już nic nie pisze szkoda nerwów :)

Mar85
14.08.2014, 09:58
Gra ruszyła po konserwacji, ze strony supportu zero odzewu. Gra działała 2 godziny. Znów się zawiesiła jak wszedłem na wyspę znajomego i chciałem wrócić. Wisi, wczytuję wyspę bez końca. Tydzień temu pisałem i nic nikt nie zrobił. Znów muszę czekać tydzień do kolejnej konserwacji. Szkoda mi już nerwów. Czekam tydzień żeby sobie pograć. Czas chyba się pożegnać. Support znów od jutra 3 dni wolnego. Śmiech na sali.

Mar85
14.08.2014, 13:19
Udało się przez BB_Teromort skontaktować z supportem, rozwiązują mój problem. Jest podobno bardzo skomplikowany więc muszę się uzbroić w cierpliwosc. To czekam.

szfystack
14.08.2014, 16:05
i znowu się nie da wejść do mar-a :( ... to się chłop nacieszył graniem :(

ThePeper
14.08.2014, 17:28
Heh, śmiech na sali.

Percival
20.08.2014, 15:44
i jak postęp ze sprawą??
Bo mam ten sam problem, a support się nie odzywa. Skoro po konserwie istnieje szansa że ruszy ale znowu się popsuje, to nie mam pomysłu już co z tym zrobić

Mar85
20.08.2014, 15:58
Postępu brak, na odzew supportu doczekałem się po interwencji moda po 6 dniach od zawieszenia. Tak zgadza się gra ruszyła po konserwacji ale po 2 godzinach wyspa zawiesiła się (trwa wczytywanie nieustanne jak poprzednio). Zdarzyło się to w momencie gdy ktoś był na mojej wyspie a ja byłem na wyspie znajomego. Dlatego jak ruszy nie chodzę po wyspach znajomych. Support odpisał że problem jest złożony i czasochłonny do rozwiązania. Dział techniczny pracuje nad jego rozwiązaniem i mam cierpliwie czekać-tak mi napisali-jeszcze trochę cierpliwości. No tak 2 tygodnie problem i mam czekać cierpliwie...hehe. Zgłoszenie dział techniczny przyjął w czwartek 14.08.2014-od tego momentu żadnego odzewu. Gra nie działa. Pewnie jutro ruszy-ile podziała się okaże. Pisz do supportu a najlepiej atakuj ich na facebooku. Życzę dużo cierpliwości. :)

sivy-devil
20.08.2014, 16:23
chyba nie tylko ty masz ten problem-u mnie dzisiaj gra przestała działać i nie ładuje się-tylko biały ekran i lipa:(

specjaltczew
20.08.2014, 16:29
Dzisiaj gra przestała działać i nie ładuje się-tylko biały ekran!