Zobacz pełną wersję : Gra Doświadczenie za klejnoty
W sklepie jest możliwość kupienia klejnotów za doświadczenie (600gwiezdnych za 100klejnotów)
A gdyby pojawiła sie odwrotna możliwość to dla mnie byłoby bardzo ułatwiające, jako ze głownie tylko handluje a nie robie przygód i nie mam skad wziąć doświadczenia.
Byłoby to z zyskiem dla BB, bo napewno pojawili by sie gracze skłonni wydać klej za doświadczenie.
Ewentualnie dać jakiś limit zakupu żeby ktoś nie mógł w szybkim czasie awansować z 0 poziomu do 50.
Jesli nie robisz przygod to po co handlujesz, skoro jedynym sensem istnienia wszystkich surowcow w tej grze jest spozytkowanie ich, posrednoi lub bezposrednio, na produkcje wojska ?
Zalezy jakie sie ma cele w gre. Moim celem jest posiadanie kazdego surowca w grze w duzej ilosci :) Tak nazwijmy to mega chomik. Kolejnym celen to posiadanie kazdego dostepnego budynku w grze, a majac wszystkiego pod dostatkiem stac mnie na kupno wszystkiego. Prawie wszystkiego, poza wspomniamym doswiadczeniem, bo nawet kupujac drop nie kupie doswiadczenia.
Nie mam nic przeciwko przygodom, w ramach osiagnieć chetnie przechodze każdą z osobna. Ale zeby zrobic lv48 na ten super magagazyn to juz z 50 wikingów musiałbym zrobic.
50 razy jedno i to samo to wg mnie troszke nudne.
Och, dostępnych jest pełno różnych przygód. Dzieci sawanny, Mroczne Bractwo, Wir, Łupieżcy grobowców i inne, jedne łatwiejsze inne trudniejsze, ale zawsze trochę expa z nich wpadnie i nie trzeba się nudzić. Ostatnio sam muszę skład ustawiać bo brak mi poradnika Mistrz+Weteran+Elitarni. Ja wikingów robiłem chyba 2 razy plus 3 z zaproszenia.
A kupowaniu expa mówię stanowcze NIE! (aż mi się capslock sam włącza jak widzę takie herezje)
Piotru70
07.08.2014, 02:10