PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowy bydynek - Zamek



Lord_Ankalus
26.07.2014, 13:37
Moja propozycja to Zamek który pełnił by rolę rozbudowanych koszar. Tak jak "Specjalny magazyn prowiantu" pozwala na tworzenie większych uzupełnień ryb i dziczyzny, tak zamek miałby pozwalać na jednoczesną budowę większej ilości wojska.

Proponuje takie rozwiązanie ograniczyć też tylko do wyższych lvl np >42, ponieważ tworzenie wojska na potrzeby bardziej wymagających przygód obecnie jest strasznie męczące. Ograniczenie kliknięć o 3/4(czyli produkcja wojska po 100, a nie po 25) ułatwi życie wielu graczom produkującym w tysiącach wojsko(np. do wyprodukowania 1K wojska trzeba kliknąć 120 razy).
Dzięki temu takie rozwiązanie sprawi że wyżej lvl'owi gracze będą mieli podobną frajdę jak na niższych lvl, a nie żmudne klikanie.

Pozdrawiam :D

somnus
27.07.2014, 12:42
Temat wałkowany miesiącami, wątpię żeby BB coś zrobiło, to przeszkadza nam, więc pewnie poprawki się nie doczekamy, BB działa tylko gdy sami tracą...

hihihiena
27.07.2014, 15:26
Zamiast nowego budynkiu i zajmowania miejsca na wyspie (niektórym ledwo go starcza), lepiej byłoby wprowadzić ręczne wpisywanie liczby jednostek do wyszkolenia. :P

Van-de-Lord
27.07.2014, 16:21
Dać 6lvl koszar i po upnięciu nowa zakładka w której byłby nowy interfejs.