PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Panel znajomego



RedJul
26.07.2014, 09:56
BB "uszczęśliwiło" nas 24 godzinną karencją z nowymi znajomymi. Doprowadziło to do tego, że na wszelki wypadek nie kasujemy znajomych co prowadzi do ich ogromnej ilości. Jednocześnie (oprócz zlikwidowania sortowania w/g małych i dużych liter) nie zrobiło nic abyśmy mogli jakoś to ogarnąć.
Kilkakrotnie zgłaszana propozycja aby na czwartej, pustej ikonce zrobić aktywnych znajomych została bez echa.
Dlatego mam propozycję "panel znajomego".
Zamiast "usuń znajomego" wprowadzić własnie panel. (Dlaczego właśnie tu za chwilę).
Po kliknięciu ikonki "panel" pojawiają się informacje:
1. Gildia - teraz aby uzyskać tą informację trzeba zagadać na szepcie i JAK ODPOWIE mamy tą informację. Gorzej gdy go nie ma.
2. Data od kiedy jest znajomym - jaka data gdy jest kilkakrotnie? Myślę że data pierwszego zaproszenia.
3. Data ostatnio przeprowadzonej transakcji - bezpośrednio, nie na wadze.
4. Ile razy zapraszał nas do przygody.
5. Data ostatniego zaproszenia
6. Ile razy my zapraszaliśmy go do przygody
7. Data ostatniego zaproszenia.
8. Ikonka "usuń znajomego"
Dlaczego tutaj? - bo tutaj mamy informację czy to prawdziwy znajomy czy przypadkowy gracz który jednorazowo rok temu kupił u nas loota i potem zero kontaktów, decyzja jest więc w miarę przemyślana.
Myślę, że te informacje pomogłyby nam ogarnąć trochę listę znajomych czyli brutalnie mówiąc wywalić wszystkich tych, z którymi mieliśmy sporadyczne kontakty a zostawić tych, którzy w jakiś sposób zasługują na miano tego znajomego.
Oczywiście temat ikonki "aktywni znajomi" jest dalej aktualny i niezależny od "panelu znajomego":)

Polkjmn
26.07.2014, 12:05
Za

Halisz
26.07.2014, 13:06
Jestem za

Hibineko
28.07.2014, 10:19
Taki panel z historią kontaktów byłby bardzo przydatny. Ale obawiam się, że "ogrom" pracy mógłby przytłoczyć administratorów i wywołać falę błędów na serwerze. Odnoszę również wrażenie, że to narzędzie dla premii;/

szpila
28.07.2014, 11:14
Nie zmieniamy nic w silniku gry, tylko wykorzystujemy informacje które gdzieś tam w bazie są.
Ilość przesyłanych informacji jest zdecydowanie mniejsza niż przy byle wejściu w przygodę czy na wyspę znajomego więc teoretycznie nie powinno to specjalnie obciążać serwera.
Teoretycznie, bo gdyby programiści BB zostali kucharzami to by wodę w czajniku przypalili.

Uranos_old
11.02.2016, 21:40
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 28.07.2014 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos