PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie do pracownikow tej firmy.



JacekZwonsem
17.07.2014, 22:24
Kto jest "nad" supportem? do kogo mozna sie zwrocic ze skarga na "prace" supportu? i czy wogole ktos ich kontroluje? - ich praca to jest olewactwo i ujograjstwo.
bo to co oni robia to jest kpina, a nie robia nic !! i mam na to dowody jak przez ponad 4 miesiace mnie zwodzili ... na pytania odpowiadali wymijająco i grali na zwloke... a na koniec napisano ze to moja wina!
" PAŁKA SIE PRZEGŁA "

MortalWombat988
18.07.2014, 14:21
Kolejny głupi co myśli że niemieckie BB tutaj zagląda... Skąd to przekonanie że jak ktoś założy wątek "Pytanie do BB..." to ktoś odpowie?
Odpowiadając na twoje głupie pytanie - nad niemieckim BB jest od 2001 francuski Ubisoft. Powodzenia, im szybciej się zorientujecie że wszyscy mają głęboko pomyje, które na tym forum wylewacie, tym lepiej.

JacekZwonsem
19.07.2014, 18:01
Panie MortalWombat988. po piewsze to prosze nie obrazac bo to swiadczy tylko o twojej madrasci. a jak wiesz co ja mysle to proponuje nie siedziec na forum tylko zostac jasnowidzem albo wrozka. a ostatnia rzecz jest taka ze nie odpowiedziales na ani jedno pytnie ktore zadalem. wiec odpisales dokladnie tak jak ludzie z suporrtu.
czyli paplanina i zero konkretow.

SUBGOKU
19.07.2014, 18:08
dobrze ci odpowiedział: masz złożyc skarge do firmy ubisoft

thordis
19.07.2014, 18:19
Równie dobrze możesz tutaj napisać list do Tuska, on tutaj tak samo zagląda.

JacekZwonsem
19.07.2014, 18:35
odrazu do putina napisze ...

scorpix22
19.07.2014, 18:39
Możesz nawet do papieża, efekt tez bedzie taki sam

JacekZwonsem
19.07.2014, 18:58
ach to wasze podejscie... zawsze z gory zakladacie porazke

Tornados
19.07.2014, 19:05
Grasz poltora roku i nie zauwazyles ze czlonkowie BB prawie nigdy nie odpisuja z sensem?

Heduan
19.07.2014, 20:10
Kto jest "nad" supportem? do kogo mozna sie zwrocic ze skarga na "prace" supportu? i czy wogole ktos ich kontroluje? - ich praca to jest olewactwo i ujograjstwo.
bo to co oni robia to jest kpina, a nie robia nic !! i mam na to dowody jak przez ponad 4 miesiace mnie zwodzili ... na pytania odpowiadali wymijająco i grali na zwloke... a na koniec napisano ze to moja wina!
" PAŁKA SIE PRZEGŁA "

Może to jednak była twoja wina?! Skąd mamy, tj. gracze mają wiedzieć?! Tylko prawda oczy kole.

Moje kontakty z supportem co prawda nie były ani częste, ani poważne, ale w ciągu kilku godzin miałem odpowiedzi na moje problemy. Na tym forum znalazło się kilku płaczków, którzy pisali jaki to ten support jest zły. Niestety z języka ich wypowiedzi można było wnioskować, że to gracz był zły, a nie support.

namelesss
19.07.2014, 23:37
Heduan, trzymaj się tematu zamiast hejtować każdy wątek na jaki natrafisz, bo jak na razie to tylko trolować potrafisz.
JacekZwonsem, najlepiej wysłać maila do supportu z pytaniem do kogo można składać na nich skargi, ale nie wiem czy będą mieli jaja by go podać. Można też próbować skontaktować się z Ubi Polska.

set2g
20.07.2014, 09:11
Blue Byte GmbH
Adlerstr. 74
40211 Düsseldorf
Germany

Adres e-mail: info@bluebyte.de

wallycsw1976
20.07.2014, 10:51
Moje kontakty z supportem co prawda nie były ani częste, ani poważne, ale w ciągu kilku godzin miałem odpowiedzi na moje problemy.

Takie bajki to możesz dzieciom w przedszkolu opowiadać.


Widać, że nie miałeś "kontaktów" z supportem, bo mówisz że odpowiadali ci "w ciągu kilku godzin" - tiaa, automat Ci wysyłał info, że wiadomość została przyjęta. Nie opowiadaj bzdur.

Heduan
20.07.2014, 13:06
Takie bajki to możesz dzieciom w przedszkolu opowiadać.


Widać, że nie miałeś "kontaktów" z supportem, bo mówisz że odpowiadali ci "w ciągu kilku godzin" - tiaa, automat Ci wysyłał info, że wiadomość została przyjęta. Nie opowiadaj bzdur.

Widzę, że wróżka jesteś i zajrzałeś do mojej poczty. A może ty masz problem z interpretacją emaili i nie potrafisz odróżnić maila od automatu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenie od maila z odpowiedzią na to zgłoszenie. A poprzednik napisał, że to ja hejtuję - widać, nie czytał innych postów.

Niestety wally czy jakoś tam. Treści rozmów z Panią Moniką udostępnić tobie nie mogę, ale zapodam ci jak wiadomości kursowały (wtedy też były podobne posty na forum jak to support nic nie robi) (żeby nie było, to jest korespondencja dotycząca jednej ze spraw):
2013-06-13 19:50 czwartek <- odebrane - wiadomość od automatu
2013-06-14 17:20 piątek <- odebrane - wiadomość od człowieka - prośba o zrzuty
2013-06-14 21:42 piątek -> wysłane - uzupełnienie danych na prośbę supportu
2013-06-17 12-09 poniedziałek <- odebrane - kolejne sugestie i prośby
2013-06-17 21:39 poniedziałek -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
2013-06-18 17:10 wtorek <- odebrane - prośba o zrzuty
2013-06-18 20:52 wtorek -> wysłane - kolejne zrzuty ekranowe
2013-06-19 10:14 środa <- odebrane - kolejna paczka uwag
2013-06-19 23:50 środa -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
2013-06-20 12:06 czwartek <- odebrane - zakończenie sprawy

wallycsw1976
20.07.2014, 17:34
Widzę, że wróżka jesteś i zajrzałeś do mojej poczty. A może ty masz problem z interpretacją emaili i nie potrafisz odróżnić maila od automatu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenie od maila z odpowiedzią na to zgłoszenie. A poprzednik napisał, że to ja hejtuję - widać, nie czytał innych postów.

Niestety wally czy jakoś tam. Treści rozmów z Panią Moniką udostępnić tobie nie mogę, ale zapodam ci jak wiadomości kursowały (wtedy też były podobne posty na forum jak to support nic nie robi) (żeby nie było, to jest korespondencja dotycząca jednej ze spraw):
2013-06-13 19:50 czwartek <- odebrane - wiadomość od automatu
2013-06-14 17:20 piątek <- odebrane - wiadomość od człowieka - prośba o zrzuty
2013-06-14 21:42 piątek -> wysłane - uzupełnienie danych na prośbę supportu
2013-06-17 12-09 poniedziałek <- odebrane - kolejne sugestie i prośby
2013-06-17 21:39 poniedziałek -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
2013-06-18 17:10 wtorek <- odebrane - prośba o zrzuty
2013-06-18 20:52 wtorek -> wysłane - kolejne zrzuty ekranowe
2013-06-19 10:14 środa <- odebrane - kolejna paczka uwag
2013-06-19 23:50 środa -> wysłane - kolejne moje sugestie i wskazówki
2013-06-20 12:06 czwartek <- odebrane - zakończenie sprawy


Tiaaaa... a świstak dalej zawija w sreberka.... ;)

RedJul
20.07.2014, 22:39
Tiaaaa... a świstak dalej zawija w sreberka.... ;)

U mnie też zawija.
A prawda jest prosta. O ile nie ma nagłego wysypu skarg (bo akurat pojawił się nowy bug) a sprawa jest prosta - z reguły support odpowiada i pomaga szybko.
Gorzej, gdy nie wiedzą co z danym fantem zrobić. Wtedy sprawa się przeciąga i potrafią pisać bzdury typu "wyczyść ciasteczka" gdy piszę że po raz pierwszy na danym kompie uruchomiłem grę.
Wiem to z własnego doświadczenia, miałem już kilka razy z nimi do czynienia.

kaśkownik
21.07.2014, 01:33
Kto jest "nad" supportem? do kogo mozna sie zwrocic ze skarga na "prace" supportu? i czy wogole ktos ich kontroluje? - ich praca to jest olewactwo i ujograjstwo.
bo to co oni robia to jest kpina, a nie robia nic !! i mam na to dowody jak przez ponad 4 miesiace mnie zwodzili ... na pytania odpowiadali wymijająco i grali na zwloke... a na koniec napisano ze to moja wina!
" PAŁKA SIE PRZEGŁA "

Proszę podaję dane : Nawoływanie do spamowania kogoś wiadomościami nie jest na miejscu, proszę jednak kontaktować się poprzez support BB lub Ubi
miłego tworzenia :)
ps. Pan Guillemot zna j. angielski:)

jemen2
21.07.2014, 19:34
Blue Byte GmbH
Adlerstr. 74
40211 Düsseldorf
Germany

Adres e-mail: info@bluebyte.de

I tu powinno się zakończyć wątek :)

Heduan
21.07.2014, 22:25
U mnie też zawija.
A prawda jest prosta. O ile nie ma nagłego wysypu skarg (bo akurat pojawił się nowy bug) a sprawa jest prosta - z reguły support odpowiada i pomaga szybko.
Gorzej, gdy nie wiedzą co z danym fantem zrobić. Wtedy sprawa się przeciąga i potrafią pisać bzdury typu "wyczyść ciasteczka" gdy piszę że po raz pierwszy na danym kompie uruchomiłem grę.
Wiem to z własnego doświadczenia, miałem już kilka razy z nimi do czynienia.

Te wasze bzdury tak naprawdę bzdurami nie są. Najczęstrze posty, to problemy z logowawaniem się. Większość graczy sobie gra spokojnie, a kilku okupuje forum i krzyczy na BB jakie to złe programisty są. A przyczyna może leżeć całkiem w innym miejscu. Przeglądarki, tak jak system operacyjny zapamiętują adres IP zamiast adresu w postaci nazwy maszyny. System operacyjny robi to samo, też tworzy podręcznych cache DNS i przechowuje w nim IP wraz z nazwą maszyny. Problem w tym, że serwery gier pracują w klustrach i adresy IP, które kryją pod nazwami ciągle się zmieniają, a czasami jeden adres IP lub dwa wypadną. Problem w tym, że czasami przeglądarka uprze się, ciągle próbuje łączyć się z tymi nieaktywnymi adresami, i tylko wyczyszczenie CACHE porządkuje sprawę. Czasami trzeba wykonać jeszcze Ctrl-F5. Jeżeli to nie pomaga, to wtedy trzeba zresetować cache DNS komputera poleceniem ipconfig /flushdns. Jeżeli to już nie pomaga, to już trzeba mieć pretensje do operatora sieci, z który dostarcza insternet, bo jego serwer DNS nie odświeża się prawidłowo, a to można w łatwy sposób sprawdzić. Przed chwilą wykonałem testy i puściłem kilka PINGów na adres: static14.cdn.ubi.com i za każdym razem otrzymałem inny adres 87.248.214.183, 95.140.224.199, 87.248.222.247 i 87.248.202.71. Więc jeżeli sobie potestujcie i zobaczycie, że adres nie zmienia się wcale, to tylko mieć pretensje do swojego operatora a nie do BB.

Do dziś nie miałem żadnych problemów z logowaniem się, oprócz kilku potwierdzonych przez BB awarii.

MortalWombat988
22.07.2014, 17:47
Uważaj Heduan bo zostaniesz okrzyknięty człowiekiem BB :D Ci, którym gra chodzi bez problemów są uważani za nienormalnych tutaj :D

Xuna
23.07.2014, 13:27
Może to jednak była twoja wina?! Skąd mamy, tj. gracze mają wiedzieć?! Tylko prawda oczy kole.

Moje kontakty z supportem co prawda nie były ani częste, ani poważne, ale w ciągu kilku godzin miałem odpowiedzi na moje problemy. Na tym forum znalazło się kilku płaczków, którzy pisali jaki to ten support jest zły. Niestety z języka ich wypowiedzi można było wnioskować, że to gracz był zły, a nie support.

Ja również mogę tylko przywołać pozytywne kontakty z suportem; odpowiadali w ciągu kilku godzin, bądź w ciągu góra 2 dni, gdy to było coś skomplikowanego. Mogę tylko dodać, że kulturalny list do supportu wywołuje równie kulturalną reakcję, natomiast gdy to jest na zasadzie WY LENIE CHOLERNE BB ZNOWU COŚ MI ZROBIŁO/ZABRAŁO/UNIEMOŻLIWIŁO, A TERAZ TO MI NAPRAWIAĆ JUŻ JUŻ, to nie dziwię się, że macie problemy z pozytywnym załatwieniem zgłoszenia. Chociaż po co ja to piszę, znowu będzie, że to ja zmyślam, bo poprawne załatwienie sprawy z supportem jest po prostu a priori niemożliwe, i to pewnie znowu świstak zawija sreberka, a wszyscy hejterzy supportu mają wyłączną rację.

pitapit
23.07.2014, 16:41
natomiast gdy to jest na zasadzie WY LENIE CHOLERNE BB ZNOWU COŚ MI ZROBIŁO/ZABRAŁO/UNIEMOŻLIWIŁO, A TERAZ TO MI NAPRAWIAĆ JUŻ JUŻ, to nie dziwię się, że macie problemy z pozytywnym załatwieniem zgłoszenia. Chociaż po co ja to piszę, znowu będzie, że to ja zmyślam, bo poprawne załatwienie sprawy z supportem jest po prostu a priori niemożliwe, i to pewnie znowu świstak zawija sreberka, a wszyscy hejterzy supportu mają wyłączną rację.

Nie masz pojęcia o obsłudze klienta... klienta pieniacza obsługuje się jeszcze dokładniej niż zwykłego z 2 powodów- będzie robił problemy i oczerniał firmę oraz po prostu masz go dość. To jest tak zwany klient eskalacyjny i takich obsługuje się ze szczególną uwagą i zaangażowaniem. Ale ja mówię o klientach płacących za usługi a nie mających coś za darmo.

MortalWombat988
23.07.2014, 19:27
Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Takich 'eskalacyjnych' klientów jak np. manolo to sie bierze za fraki i wywala z lokalu, a nie poświęca im szczególną uwagę bo tylko o to im chodzi.

*sarkazm off*

MANOLO_PL
23.07.2014, 19:54
Takich 'eskalacyjnych' klientów jak np. manolo to sie bierze za fraki i wywala z lokalu, a nie poświęca im szczególną uwagę bo tylko o to im chodzi.

Niestety nie rozumiesz problemu i tutaj tkwi problem z tym eskalacyjnym.

Otóż od wielu dni PRODUCENT GRY nie potrafi udzielić konkretnej odpowiedzi na podany przykład. Czy to jest moja wina ? Ja jasno sprecyzowałem sytuację : MAM WIĘCEJ MAGAZYNÓW NIŻ WAM SIĘ NALEŻY co wtedy ? Mijają dni i godziny i nagle nie na forum w grze ( OFICJALNE FORUM przecież mamy ) a na FACEBOOKU lakoniczna odpowiedź zawierająca słowo klucz : P O W I N N O

Czyli co oznacza POWINNO ? Producent gry nie jest w 100% pewny jak zadziała skrypt który JEGO pracownicy robią. To kto ma to wiedzieć.

Mnie zadowoliłaby JAKAKOLWIEK odpowiedź ale konkretna z ich strony. NP : Słuchaj graczu, nie wiemy jak to zadziała , dla pewności zostaw w gwieździe jedynie tyle magazynów ile masz oddać a na czas konserwacji postaw resztę na wyspie , daj na przechowanie ( np na ich konto - przeciez takowe BB ma ). Tylko że skoro takiej odpowiedzi nie można uzyskać od BB to niestety i ja usztywniłem stanowisko i zobaczymy. Czasu na udzielenie odpowiedzi było wystarczająco. Support tylko się pętli a oficjalnie żadnej na żadne pytanie odpowiedzi nie ma. Nawet nie dali tłumaczenia odpowiedzi udzielanych przez BB_PANDURA w niemczech. Ale to jest OK, tylko my klienci jesteśmy ESKALACYJNI.

dodam że jedynie na FORUM PL żaden BB nic nie pisze. To niestety jest przykre.

gusej28
24.07.2014, 03:58
Kurde, czemu przerwa techniczna jest dzisiaj????????????????zawsze była z poniedzialku na wtorek...porażka

Wirusisko
24.07.2014, 07:48
jakbys czytał komunikaty to bys wiedział, że od teraz będzie w czwartki

KARP1U
24.07.2014, 16:07
No i ja również mam teraz mały problem z supportem. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze współpracy oraz z rzetelności pracy zespołu wsparcia technicznego.
...aż nagle (wczoraj) zablokowali mi konto twierdząc, że mam 4 konta. Problem w tym, że nie mam. Owszem, gram z rodziną (i fakt, nie sprawdziłem, że w takiej sytuacji należy to zgłosić wcześniej) ale konta nie należą do mnie.
Mało tego, nie tylko ja jestem poszkodowany a wszyscy - bo zablokowali konta również pozostałych domowników.
I nic do nich nie przemawia.
Lakoniczne odpowiedzi w stylu, że mój adres i nazwa wskazują na to, że wszystkie profile są moje i konta pozostaną zablokowane.
Ja wystosowałem długie, bardzo szczegółowe wiadomości wyjaśniające sytuacje i cały czas zadaje im pytania jak mogę udowodnić, ze konta należą do różnych osób a dostaje odpowiedzi jednozdaniowe w stylu, że im się wydaje, że profile są moje i ich nie odblokują.
Ma ktoś jakiś pomysł jak im udowodnić, że jest inaczej?
...czy już możemy pożegnać się z grą? (bo grając od 2 lat z całą pewnością nie będziemy zaczynać od nowa)

MortalWombat988
24.07.2014, 20:19
...aż nagle (wczoraj) zablokowali mi konto twierdząc, że mam 4 konta. Problem w tym, że nie mam. Owszem, gram z rodziną...
I tutaj można przestać czytać. Owszem masz 4 konta i w KAŻDEJ grze w której multikonta mają jakikolwiek wpływ na grę (czytaj dają przewagę) dadzą Ci bana. Najgorsze że o tym nie powiedziałeś wcześniej, rodzina to chyba najpopularniejsza wymówka. Nie twierdze że jesteś 'multikonciarzem' ale też nie dziwie się reakcji BB.



Czy mogę posiadać kilka kont?

Zgodnie z obowiązującymi zasadami, każda osoba może posiadać tylko jedno konto. Jeżeli ktoś używa więcej niż jednego konta, może zostać zablokowany bez wcześniejszego ostrzeżenia.

W przypadku gdy z jednego komputera/adresu IP gra kilka osób, należy to zgłosić do Supportu.

I tyle w temacie. To że nie sprawdziłeś czy nie chciało Ci się czytać to słaba wymówka. Zazwyczaj wpadam tutaj pośmiać się z postów gimbazy ale uwierz że teraz nie chciałem być niemiły, tylko szczery.

Swoją drogą to miło że BB coś robi w tym temacie, dziwne tylko że tyle czekali z reakcją.

Heduan
24.07.2014, 20:40
.

satan666123
24.07.2014, 20:52
Nad suportem jest ubisoft logujesz sie do ubi tym samym loginem i haslem do tso tam masz dzial pomocy klienta i piszesz co ci na duszy lezy jak juz swojego mejla wyslalem i dzwonilem do samego ubi pod ten numer 223060063

satan666123
24.07.2014, 20:58
a jak nie wystarczy wyslanie mejla albo zadzwonienie mozna sie przejechac osobiscie i wjechac im na ambicjie Ubisoft GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
ul. Domaniewska 39A 02-672 Warszawa

KARP1U
24.07.2014, 22:12
I tutaj można przestać czytać. Owszem masz 4 konta i w KAŻDEJ grze w której multikonta mają jakikolwiek wpływ na grę (czytaj dają przewagę) dadzą Ci bana. Najgorsze że o tym nie powiedziałeś wcześniej, rodzina to chyba najpopularniejsza wymówka. Nie twierdze że jesteś 'multikonciarzem' ale też nie dziwie się reakcji BB.

I tyle w temacie. To że nie sprawdziłeś czy nie chciało Ci się czytać to słaba wymówka. Zazwyczaj wpadam tutaj pośmiać się z postów gimbazy ale uwierz że teraz nie chciałem być niemiły, tylko szczery.

Swoją drogą to miło że BB coś robi w tym temacie, dziwne tylko że tyle czekali z reakcją.

No przykro to czytać, bo nie mam 4 kont. Raczej nie miałbym czasu to, żeby prowadzić jednocześnie 4 różne konta (każde z zablokowanych kont było na podobnym poziomie rozwoju, na 2 kontach w tym momencie były prowadzone przygody). Każdy kto gra chyba wie jakie to czasochłonne. Musiałbym nic innego nie robić. A do swojej wypowiedzi dodam, że nie jestem uczniem ani nawet studentem z nadmiarem wolnego czasu. Prowadzę własną działalność gospodarczą i prowadzenie firmy zajmuje mi więcej czasu niż gra The Settlers Online.
A żeby było śmiesznie to do gry "wciągnął" mnie Ojciec. On pierwszy założył konto, zaraził mnie, potem razem zaraziliśmy Mamę a w końcu, rok później siostrę...
Dzięki za szczerość - to doceniam. Wypowiedź nie była uszczypliwa za co też dziękuję.
Fakt, że nie czytałem wcześniej FAQ, mój błąd ale po prostu logowałem się do gry i grałem - do głowy mi nie przyszło, ze może być z tym problem (tym bardziej, że graliśmy każdy na swoim komputerze). Nie czytałem nie dlatego, że mi się nie chciało. Zwyczajnie nie przyszło mi do głowy, że mogą wyniknąć takie komplikacje.
Jak wszystko zakończyło się w ten sposób to rzeczywiście, sam stwierdzam: mogło to wyglądać na multikonto dlatego też nie dziwie się ich pierwszej reakcji i starałem się to wyjaśnić BB. Proponowałem sprawdzenie IP (rodzice również prowadzą swoje firmy i logowali się czasem w pracy z innego IP przy czym w tym samym czasie ja logowałem się z innego IP np. w domu a nawet z innego miasta na drugim końcu Polski - jak byłem w trasie). Pytałem, czy logowanie za pośrednictwem FB załatwi sprawę (każde z nas ma od wielu lat swoje konta na Facebooku - to można łatwo zweryfikować) - to też powinno wystarczyć - na to nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Dlatego napisałem tutaj - czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły. Dzwoniłem do Wawy, nie pomogą - dostałem odpowiedź, że mam sprawę wyjaśniać z Obsługą TSO, ewentualnie z Administratorem... hmm... Ubisoft umył rączki. A z Nowego Sącza do stolicy jakoś mi się nie chce w tej sprawie jechać:)

Poczekam jeszcze do jutra czy odpiszą cokolwiek na mojego ostatniego maila do nich, jak nie, to usuwam konto. Mam ważniejsze rzeczy niż użeranie się z lakonicznym Zespołem The Settlers Online.

Fajnie się nam grało, przyjemnie było tłumaczyć mojej mało multimedialnej Mamie jak wysłać garnizon i w dodatku jak to zrobić, żeby wysłać go razem z żołnierzami:)) albo na czym polega handel i że wystawianie 1000 monet za 1000 desek nie jest dobrym pomysłem...

i dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi.

miłej gry życzę i jak najmniej problemów podobnych do moich

pozdrawiam

MortalWombat988
25.07.2014, 11:20
No przykro to czytać, bo nie mam 4 kont.
Chyba mnie nie zrozumiałeś - z perspektywy KAŻDEGO administratora/supportu/czego tam chcesz, masz 4 konta. Uświadamiam tylko jak to wygląda z perspektywy BB. Tak samo chciałem uświadomić jak z perspektywy BB wygląda wymówka 'to moja rodzina' już po samym banie.

Ten facebook to nie taki głupi pomysł, fakt że jeszcze nie odpowiedzieli to może być dobry znak.
IP nic nie znaczą, są proxy.

KARP1U
25.07.2014, 14:11
No faktycznie, nie zrozumiałem :)
Dobrze, ze pilnują i zgadzam się z ich decyzją w 100%. Problem polega na tym, że są niezmiernie oporni (i to do granic możliwości) w kontaktach z użytkownikami.
No nic, sprawa zakończona. Dostałem przed chwilą kolejną odpowiedź o dokładnej treści, cytuję:
"uprzejmie informujemy, że Pański profil pozostanie zablokowany. Niniejsza decyzja jest ostateczna, a możliwość odwołania się od niej nie przysługuje."
na co odpisałem, że przyjmuję do wiadomości i zapytałem (przekornie) co z pozostałymi profilami. Naruszyłem regulamin - zablokowali mi profil. OK. A reszta profili?!? Od początku im tłukę do zakutych łbów, ze nie są moje :D
...chyba naruszyłem znowu jakieś zasady bo gdzieś mi się obiło, że nie wolno cytować rozmowy z BB na forach ale po pierwsze - wisi mi to, przecież konta mi nie zablokują:P a po drugie ten przepis jest niezgodny z przepisami prawa polskiego i gdyby mnie za to udupili to sprawa skończyłaby się co najmniej w UOKiK'u a nawet i w sądzie (jestem bardzo zasadniczy - dlatego tez na początku uważałem ich decyzje za słuszną). Wolno mi cytować rozmowę jeśli jestem jej członkiem i treść wypowiedzi był kierowana do mnie a nie przechwyciłem (podsłuchałem) rozmowy innych osób (dotyczy to rozmowy w 4-czy, korespondencji i nagranych rozmów telefonicznych) - może to nawet posłużyć w sądzie jako dowód, jeśli nie ma innych świadków danej rozmowy.
A wracając do wiadomości od supportu, to że ktoś napisał to w liczbie pojedynczej ("mój profil") to świadczy tylko o jego niewysokim IQ :)
Do mojego pomysłu z FB w ogóle się nie odnieśli. Po prostu czysta złośliwość i upór, żeby postawić na swoim. Bez ŻADNYCH argumentów, bo logowanie za pośrednictwem FB jest rozwiązaniem ostatecznie rozwiewającym jakiekolwiek wątpliwości co do "mojego multikonta". Nooo chyba, że planowałem założenie multikonta mniej więcej od maja 2010 roku (bo wtedy właśnie założyłem konto na FB i również w 2010 założyła konta reszta mojej familii:)). To się nazywa PLANOWANIE Z WYPRZEDZENIEM!! :D

Tym razem żegnam się już na stałe, bo już wysłałem do nich maila z prośbą o usunięcie konta. Pytanie czy tego też mi odmówią:P

pozdrawiam

Jeden wniosek:
Z "Zespołem The Settlers Online" nie wygrasz (ani ich nie przekonasz). Jak sobie coś upier***ą to postawią na swoim niezależnie od stanu faktycznego. Totalnie oderwani od reala :P

RedJul
25.07.2014, 14:35
Bez obrazy, jeżeli tak to tłumaczyłeś to się nie dziwię że nie uwzględnili odwołania.
Moja żona ma konto pocztowe ponad 15 lat, jeżeli zakładając konto w Settlersach wykorzystam jej adres to też będzie znaczyć że myślałem z 15 letnim wyprzedzeniem?
Nie, to będzie znaczyć że KTOŚ ZAŁOŻYŁ na ten adres konto i nie musi to być moja żona.
Jeżeli wszystkie 4 osoby korzystały z tego samego komputera to nie da się wybronić.
Jeżeli z 2 lub więcej wystarczy wykazać że w jednym momencie z jednego IP grało 2 i więcej osób czyli nie są to multikonta.
Tyle że teraz to po herbacie.

KARP1U
25.07.2014, 15:05
RedJul: nie. w ten sposób przedstawiłem to tutaj. na forum.
a korzystaliśmy z 3 różnych komputerów (czasem nawet z 4 ale to bardzo rzadko). Czasem nawet ja byłem w Gdańsku (i tam grałem korzystając z wifi w hotelu) a rodzice w Nowym Sączu i grali tutaj (w domu i w pracy)
inny przykład: ja grałem w domu a mama w pracy (prowadzi zakład fryzjerski w którym nie ma za dużego ruchu:)) - w tym samym czasie.
inny przykład: ja grałem w Warszawie, tata w domu a mama w pracy
itp itd....
NIGDY nie graliśmy na jednym kompie. Przeważnie graliśmy w tym samym czasie, równolegle, na różnych komputerach i albo wszyscy razem w domu (i z tego co zrozumiałem z opisu naszego dostawcy sieci na jednym IP zewnętrznym - niewiele mi to mówi:)) albo każdy w innym miejscu a nawet mieście.
MortalWombat988 napisał, ze IP nic nie znaczą. Nie wiem, nie znam się. dla mnie to czarna magia. nie rozumiem idei proxy - co to jest i na czym polega. Pewnie chodzi o to ze mozna miec inne ID niz w rzeczywistosci. Z tym, że z tego co się orientuję to wszystko jest do sprawdzenia i anonimowość w sieci to mit (pewnie o ile nie wydaję się na tą anonimowość kwot 6 -7 cyfrowych:))

a logowanie sie za pośrednictwem czyjegoś FB... hmm no możliwe, z tym, że musiałbym mieć loginy i hasła do ich profili FB - to już trochę naciągane (to tez nawet mi do głowy nie przyszło, chyba mam w sobie mało polskich genów bo jakoś wymyślanie oszustw to nie moja specjalność - a chyba szkoda... mogłoby się przydać).
Poza tym traktowałem tą grę jak zabawe i nie wiem jak traktuje ją reszta społeczności TSO ale jakieś oszukiwanie w tej kwestii dla mnie mija się z celem.
Prosta zasada: Nie po to kupuje się grę na 200zł żeby wpisać kody i przejść ją w ciągu 45 minut. I podobną miałem w tso. To jest zabawa, nie dostaję przelewu na konto bankowe za zrobienie kolejnego lvl.

poza tym jak jesteśmy zalogowani wszyscy na raz to nie wiem czy to jest możliwe, bo nie próbowałem - ale w przeglądarce nie można chyba zalogować się na 4 kontach jednocześnie i grać w 4 różnych kartach?

odnosze wrażenie, ze wiadomoci ode mnie nikt tam nie czytał. Kazda odpowiedz była bardzo podobna, ekstremalnie lakonicza i nie odpowiadali na zadane pytania (jak np to o FB).

dooobra, nieważne, nie chce mi się juz. czekam az mi profi usuną i mam ich głęboko w ....

KARP1U
25.07.2014, 15:34
Ooo właśnie umożliwili mi usunięcie profilu, więc jeszcze raz dzieki za chęć pomocy i za konwersację
pozdrawiam :)

PS
HA! Tym razem odpowiedź była błyskawiczna i bardzo rzeczowa. W tej kwestii należy się pochwała dla supportu - błyskawicznie zrealizowali mój wniosek :D