PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy z logowaniem



bogdan192012
13.07.2014, 10:30
I jak co tydzień brzydka pogoda, weekend, masa gimbusów i problemy z wejściem do gry :/

Zuip
13.07.2014, 10:34
Tak właśnie
A w wawie słońce... :)

Witch_
13.07.2014, 10:39
Ja nadal nie mogę się zalogować... no porażka ;/

bogdan192012
13.07.2014, 10:42
Słoneczny Gród jak sama nazwa wskazuje działa kiedy w Polsce jest słonecznie :)

Witch_
13.07.2014, 10:43
U mnie świeci słońce i nic to nie pomaga, wręcz przeciwnie :(

krotos666
13.07.2014, 10:44
Ja właśnie straciłem 270 woja, ale niestety nie jestem w stanie wytłumaczyć w jaki sposób.
Po prostu serwer przygody chodzi jak chce.

Zuip
13.07.2014, 10:45
Właśnie, właśnie! Zgadzam się z Witch_!
U mnie cieplutko, aż miło :)

CUKOLAND
13.07.2014, 10:49
brak możliwości zalogowania od soboty jakoś od 15 jak sie pojawił ten bug z magazynami. nawet z innych kont nie da się podejrzeć swojej macierzystej wyspy

krotos666
13.07.2014, 10:53
I znowu straty, bo ekipa TSO nie zamierza tego poprawić,
zaczynam myśleć, że to zamierzone działanie.

Generałowie się mielą i mielą na przygodzie:

http://images.tinypic.pl/i/00551/3kr5ax9cl1c5_t.jpg

Skrzynka się mieli i mieli:

http://images.tinypic.pl/i/00551/yj9tz236rrcs_t.jpg

Serwery się mielą i mielą:

http://pics.tinypic.pl/i/00551/9e0o02o7vry6_t.jpg

A ekipa TSO się z nas śmieje i śmieje :p

rambios
13.07.2014, 10:54
Narzekacie i narzekacie. Sklep z klejnotami działa. A że się niemożna zalogować. no cóż.. Mam tylko weekend czas by pograć, a tu 2 dni nie mogę się zalogować. Jeszcze na koniec eventu. Ciekawe kiedy będzie jakakolwiek reakcja.
Na stronie głównej żadnej wzmianki. No cóż rozumiem chwalić się niema czym. Jak utrzymać takiego gracza który gra 3 lata kupuje klejnoty i nie może się zalogować.
Hmm. przypiąć go kramelkami

bogdan192012
13.07.2014, 10:55
brak możliwości zalogowania od soboty jakoś od 15 jak sie pojawił ten bug z magazynami. nawet z innych kont nie da się podejrzeć swojej macierzystej wyspy

nie wiem co to za bug, ale musisz się zalogować z innego kompa zmiana IP często pomaga :) ja już wszedłem do gry :)

Klimek1234
13.07.2014, 11:27
Ja sie loguję z róznych IP i nic nie pomaga. Cały czas wywala że serwer jest przeciążony

rambios
13.07.2014, 13:23
no ja próbowałem z innych ip. z innych komputerów, z innych przeglądarek, to samo :(

Adam1908
13.07.2014, 13:33
mam to samo, informacja, że "serwer jest przeciążony i mam spróbować później".


nawet jak uda mi się zalogować na wyspę, zaraz mnie wyrzuca i mam taką informacje j/w.

Znowu coś zje.... i znowu w "łikend", pewnie w poniedziałek coś zrobią, albo poczekają do konserwy :(

kinia19910
13.07.2014, 14:41
na fb też sporo komentarzy... z tego co ludzie piszą tu i na fb problem dotyczy głównie koloniii i słonecznego ;/

EX_Zakrecony
13.07.2014, 14:51
Czy problemy z przeciążeniem, wczytywaniem mapy na serwerze Słoneczny Gród dalej występują?

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

vincii1980
13.07.2014, 15:09
Tak na Słonacznym dalej sa problemy

Jarri
13.07.2014, 16:27
Na kolonii od wczoraj nic się nie zmieniło, burdel i tyle.

Gelek222
13.07.2014, 17:23
Tez mam problem z wczytaniem mapy. Od wczoraj nie mogę wbić do gry.

YodaTheSmall
13.07.2014, 18:27
Ciekawe co zrobię z zapasem piłek jak mi szybko nie odblokują. Za cztery lata kolejny mundial to sprzedam...

tortton
13.07.2014, 18:40
Chciałem się zapytać MOA Zakręconego - kiedy wreszcie ktoś zrobi porzadek z ta gra?
Bo takiego bałaganu , to jeszcze nie widziałem.
błędy można liczyc juz w dziesiatkach, nie da się normalnie grać.
Kto odpowiada za ten bałagan.
I proszę mnie nie kierowac do supportu, bo oni nie sa w stanie czegokolwiek poprawić.
Więc pytam się, kto odpowiada za bałagan w tej grze.

krotos666
13.07.2014, 19:53
Więc skoro Ci support nie odpowie, to MOD ci odpowie? :D

Ola001
13.07.2014, 20:13
Ja również od wczoraj od okolo 16 nie mogę wejść do gry ( serwer kolonia) Po przyjęciu zaproszenia do przygody Łupieżcy grobowców, wywaliło mnie i osobę która wysłała zaproszenie... do dziś nie udało nam się zalogować ani razu ! mimo wielu prób ciągle przy wczytywaniu mapy jest informacja o przeciążonym serwerze. Nie pomaga zmiana przeglądarki ( próbowałam Chrome, IE, Mozilla FireFox, nawet wczoraj ściągnęłam Opere...i nic ) żadne czyszczenie pamięci/ciasteczek nie pomaga. Mam aktualną wersje flasha (wczoraj nowa ściągnęłam) Osoby z gildii nie mogą nawet wejść na moją wyspę. Po prostu ich wywala...

Na co mam czekać? aż się któryś z adminów obudzi ? jak skonczy się event? i co ja mam wtedy niby z piłkami zrobić?? skoro nie mogę ich obecnie w żaden sposób użyć/wydać ?

Witch_
13.07.2014, 20:23
Na Słonecznym Grodzie jest to samo, także nie jesteś sam(a) ;/

EX_Zakrecony
13.07.2014, 21:45
Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

jarekpolak1
13.07.2014, 21:59
przez firefoxa sie idzie zalogowac a przez chrome za cholere nie idzie.

firefoxem bez problemu logowanie.

czarci gaj

tortton
13.07.2014, 22:03
Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony


Kilka postów wyżej grzecznie zapytałem, kto jest odpowiedzialny za totalny bałagan w tej grze.
I nie dotyczy to tylko problemów z logowaniem, ale dziesiatek błędów.
Ponieważ support nie potrafi usunać tych błędów, więc pytam, kto jest w stanie zmusić informatyków, żeby gra działała.
Zaznaczam nieśmiało, że oferujecie produkt z wadami.

Ola001
13.07.2014, 22:23
Skoro błędy zgłoszone to zostało czekanie aż ktoś raczy łaskawie się tym zająć... bo chyba macie jakiś informatyków? prawda?
Patrząc na liczbę błędów i ciągłych awarii mam przypuszczenia że raczej grupa mało rozgarniętach gimnazjalistów sie grą zajmuje, a nie profesjonalna firma.

Przepadł cały dzień premium, pewnie padły kopalnie... stracone pół dnia próbowania zalogowania się do gry bo przecież od strony adminów zero jakiejś informacji że znowu coś nie działa.. człowiek kombinuje i myśli że to jego wina... nikt nie raczy napisać że mogą być problemy, bo i po co? niech się meczą...

Na pocieszenie w najlepszym przypadku dostaniemy po króliku z czekolady i +100 granitu.. yupi!! Cóż za profesjonalne podejście do klientów ( jakimi są gracze)
Zero przeprosin, zero informacji... od tak jak zawsze...

EX_Zakrecony
13.07.2014, 23:01
torttonn: Nie wiem, więc nie odpowiem na to pytanie.

Ola001: Mamy dziś weekend, a w weekendy tak bywa że ogłoszenia się nie pojawiają. Nadmienię również, że takowe muszą zostać zatwierdzone odgórnie, a że mamy dziś finał mistrzostw to chyba oczywiste co większość osób robi ;)

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Ola001
13.07.2014, 23:08
MOD_Zakrecony: Modzie drogi... ja nie wymagam naprawiania błędów teraz w czasie meczu ! W takie cuda nie wierzę :) Przecież gra nie działa od wczoraj.. od 15-16 godziny... wydaje mi się że to jednak sporo czasu aby chociaż wydać jakiś komunikat że coś nie działa...

tortton
13.07.2014, 23:33
torttonn: Nie wiem, więc nie odpowiem na to pytanie.

Ola001: Mamy dziś weekend, a w weekendy tak bywa że ogłoszenia się nie pojawiają. Nadmienię również, że takowe muszą zostać zatwierdzone odgórnie, a że mamy dziś finał mistrzostw to chyba oczywiste co większość osób robi ;)

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Jak rozumiem, nie wiesz kto odpowiada za sprzedawanie wadliwego produktu.
Nie wiesz jak zmusić odpowiedzialne osoby za sprzedawanie wadliwego produktu.
Czy mógłbyś odpowiedzieć w takim razie - jaki jest Twój zakres obowiązków?
I drugie pytanie - jeśli support nie reaguje na zgłaszane problemy,. to kto jest odpowiedzialny za pracę supportu?
Kto jest odpowiedzialny za kontakt z graczami i informowanie ich o , np. błędów w grze i sposobie ich usunięcia.

Co do odpowiedzi na pytanie Oli, rozumiem, że mistrzostwa świata rozgrzeszają z świadczenia obowiązku pracy - proszę o wskazanie żródła tej wspaniałej wiadomości.

Ziva4_old
13.07.2014, 23:43
tortton: moderatorzy zajmują się pilnowaniem porządku na czacie/forum, nie odpowiadają za problemy z grą. Mistrzostwa świata nie "rozgrzeszają z świadczenia obowiązku pracy", ale niedziela już tak :) Support pracuje od poniedziałku do piątku.

Pozdrawiam
Mod Ziva

tortton
14.07.2014, 00:16
tortton: moderatorzy zajmują się pilnowaniem porządku na czacie/forum, nie odpowiadają za problemy z grą. Mistrzostwa świata nie "rozgrzeszają z świadczenia obowiązku pracy", ale niedziela już tak :) Support pracuje od poniedziałku do piątku.

Pozdrawiam
Mod Ziva

Jak widzę masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Nie odpowiedziałeś na pytania, które zadałem.

Co oznacza pilnowanie porządku?
Konkretnie.

Jeśli moderatorzy nie odpowiadają za problemy z grą, to jakim cudem MOD Zakręcony podaje informację,. że cyt.: "Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe."
Komu zostały zgłoszone, kto odpowiada za usunięcie tych problemów i w jakim czasie?

Następny cytat, :"Czy problemy z przeciążeniem, wczytywaniem mapy na serwerze Słoneczny Gród dalej występują?"
Po co MOD pyta, a jeśli uzyskał odpowiedz ( a uzyskał ), komu ją przekazał i co zrobiono jak wyżej - kto, kiedy?

Jurek12345
14.07.2014, 06:23
Jak widzę masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Nie odpowiedziałeś na pytania, które zadałem.

Co oznacza pilnowanie porządku?
Konkretnie.

Jeśli moderatorzy nie odpowiadają za problemy z grą, to jakim cudem MOD Zakręcony podaje informację,. że cyt.: "Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe."
Komu zostały zgłoszone, kto odpowiada za usunięcie tych problemów i w jakim czasie?

Następny cytat, :"Czy problemy z przeciążeniem, wczytywaniem mapy na serwerze Słoneczny Gród dalej występują?"
Po co MOD pyta, a jeśli uzyskał odpowiedz ( a uzyskał ), komu ją przekazał i co zrobiono jak wyżej - kto, kiedy?

OMG, czy tak trudno zrozumieć, że MOD to tylko zwykły gracz, tylko ma jeszcze oprócz grania pilnować porządku, czy to w grze, czy na forum. Ze swoimi pytaniami idź do suportu, może (zaznaczam - może) Ci odpowiedzą.

Ola001
14.07.2014, 10:17
No dobrze.. poniedziałek.. dalej zero informacji od Adminów że występuje problem i kiedy zamierzają go naprawić. Wczoraj tłumaczeniem był mecz.. a dziś na co czekamy? Aż wytrzeźwieją? aż kac minie i wezmą się do roboty??
Oczywiście problem z logowaniem dalej występuje, nic się nie zmieniło...

Ja rozumiem że Mod może jedynie zgłosić problem i czekać aż ktoś się za to weźmie... ale chyba nie tylko wy tu pracujecie.

EX_Zakrecony
14.07.2014, 10:26
Jak rozumiem, nie wiesz kto odpowiada za sprzedawanie wadliwego produktu.
Nie wiesz jak zmusić odpowiedzialne osoby za sprzedawanie wadliwego produktu.
Nie udzielam odpowiedzi na kwestie prawne, od tego są regulaminy i support.


Czy mógłbyś odpowiedzieć w takim razie - jaki jest Twój zakres obowiązków?
Zachęcam do zapoznania się ze specjalnym tematem: Praca moderatorów - FAQ (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14882-Najcz%C4%99%C5%9Bciej-zadawane-pytania?p=50705&viewfull=1#post50705)


I drugie pytanie - jeśli support nie reaguje na zgłaszane problemy,. to kto jest odpowiedzialny za pracę supportu?
Kto jest odpowiedzialny za kontakt z graczami i informowanie ich o , np. błędów w grze i sposobie ich usunięcia.

Co do odpowiedzi na pytanie Oli, rozumiem, że mistrzostwa świata rozgrzeszają z świadczenia obowiązku pracy - proszę o wskazanie żródła tej wspaniałej wiadomości.
Support nie pracuje w weekendy, sobota i niedziela to dni ustawowo wolne od pracy w Niemczech (źródłem będą niemieckie przepisy prawne dotyczące świadczenia pracy). Wszelkie zgłoszenia zostają rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie. Przypominam tu że krótko po wysłaniu zgłoszenia na adres e-mail przychodzi wygenerowana automatycznie wiadomość o potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia wraz z treścią zgłoszenia i informacją o godzinach pracy supportu. Jeśli gracz nie otrzymał automatycznej wiadomości to prawdopodobnie wiadomość została uznana za spam i należy to wyjaśnić z dostawcą usługi pocztowej.


Jeśli moderatorzy nie odpowiadają za problemy z grą, to jakim cudem MOD Zakręcony podaje informację,. że cyt.: "Do chwili obecnej zostały zgłoszone problemy z serwerami 1-4, z czego 3 i 4 już w południe."
Komu zostały zgłoszone, kto odpowiada za usunięcie tych problemów i w jakim czasie?

Następny cytat, :"Czy problemy z przeciążeniem, wczytywaniem mapy na serwerze Słoneczny Gród dalej występują?"
Po co MOD pyta, a jeśli uzyskał odpowiedz ( a uzyskał ), komu ją przekazał i co zrobiono jak wyżej - kto, kiedy?
Pytanie padło ponieważ czasami problemy występują przez pewien okres czasu lub zostają wyeliminowane automatycznie. Z racji że problemy dalej występowały (taka sama odpowiedź padłą na czacie) sytuacja została przekazana wskazanej przez BB osobie. Dalszych wytycznych co do takowych zgłoszeń nie znam i nie udzielę odpowiedzi.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

CUKOLAND
14.07.2014, 10:42
śmieszy mnie okienko które wyskakuje po wysłaniu wiadomości do supportu,,,, dziekujemy za zgłoszenie i życzymy miłej gry,,,, tylko że nie ma takiej opcji a by pograć

Klimek1234
14.07.2014, 13:13
Jest juz poniedziałek połowa dnia i nic się w temacie Przeciążonego serwera nie dzieje. Mam nadzieje że event zostanie przedłużony o ten czas....

PostHuman
14.07.2014, 13:47
mi wyskakuje błąd przy próbie ładowania mapy "W tym obszarze występuje błąd. Prosimy spróbować ponownie." Sam już nie wiem ile razy mam próbować 1, 10, 100 czy 1000000 bo to nie pomaga ;)

Tornados
14.07.2014, 14:05
Musisz czekac do konca konserwacji :D

CUKOLAND
14.07.2014, 15:25
15.01 dostałem odpowiedż że będzie rozpatrzone zgłoszenie .i co z tego dalej nie ma możliwości zalogowania

pojawiła sie informacja o restarcie serwerów ,