Zobacz pełną wersję : Gra Skrócenie czasu produkcji mocniejszych jednostek
Teraz mamy tak, że większość ludzi nawet nie stawia tych niby "najlepszych" budynków, albo uruchamia tylko do zadania i potem bombka.
Z drugiej strony w koszarach produkuje się tylko podstawowe typy jednostek: rekruci, łucznicy i konni, rzadziej ochotnicy i żołnierze, pozostałe w śladowych ilościach: po wtopie, do zadania albo przez pomyłkę.
Powód może być jeden: wąskie gardło na koszarach.
Proponuję skrócenie czasu lepszych jednostek (kusznicy, elitarni, puszkarze) oraz może średnich (ochotnicy, żołnierze, lepsi łucznicy), tak żeby ich produkcja nabrała sensu. Czasy są do przemyślenia, ale w przypadku jednostek piechoty można zastosować na przykład proporcjonalne do ilości punktów życia (czyli np. EŻ produkuje się trzy razy dłużej od rekruta i dwa razy dłużej od ochotnika).
Powinno to przynieść ożywienie w praktycznie martwym sektorze opartym na surowcach importowanych.
Orzech-ndk
06.07.2014, 10:08
Jak dla mnie jest ok.premki spokojnie wystarczaja na produkcje..zamiast ulatwiac gre nalezaloby podniesc jej wymagania:)
Tornados
06.07.2014, 10:17
Jak dla mnie jest ok.premki spokojnie wystarczaja na produkcje..zamiast ulatwiac gre nalezaloby podniesc jej wymagania:)
Dokladnie gra jest za latwa
Premie x3 na koszary + budynki robione ze znajdek zbyt mocno ja ulatwily
Jak dla mnie jest ok.premki spokojnie wystarczaja na produkcje..zamiast ulatwiac gre nalezaloby podniesc jej wymagania:)
Miałem to napisać, ale pomyślałem że zbyt oczywiste:
Premki na koszary nie rozwiązują problemu, bo sektor dóbr luksusowych nadal jak widać jest martwy (takie ładne grafiki budynków się marnują).
Powiedzmy też, że atak oddziałem Elity+puszki to i tak nie byłoby coś, co robiłbyś sześć razy dziennie.
[edit]
Na serio produkowałeś ostatnio jakiegoś kusznika albo EŻ?
Skoro ma być utrudnienie, to można przy okazji wydłużyć czas produkcji reksiom.
Ogólnie cel jest taki, żeby np. miecznik damasceński, kusze i ikonka produkcji puszkarzy były czymś więcej niż elementem dekoracyjnym.
Tornados
06.07.2014, 11:04
Tylko wyjasnij mi po co mam produkowac ta bron?
Z dropow wypada tego tyle ze w zupelnosci wystarcz a produkcja na wyspie jest tak wolna ze zrobisz moze 5 puszkarzy dziennie przy ludwisarni na 1 lvlu na premii x2
Proponuję skrócenie czasu lepszych jednostek (kusznicy, elitarni, puszkarze) oraz może średnich (ochotnicy, żołnierze, lepsi łucznicy), tak żeby ich produkcja nabrała sensu. Czasy są do przemyślenia, ale w przypadku jednostek piechoty można zastosować na przykład proporcjonalne do ilości punktów życia (czyli np. EŻ produkuje się trzy razy dłużej od rekruta i dwa razy dłużej od ochotnika).
Produkcja nie ma sensu z kilku powodow, z ktorych akurat czas produkcji ma najmniejsze znaczenie.
Po 1 te jednostki w duzej czesci walk nie robia wiele wiecej niz ich slabsi poprzednicy - podziekujcie ludziom ktorzy projektowali system walki.
Po 2 zeby ich uzywac jako pelnowartosciowego miesa armatniego (czyli kompletnie wymiennie z np rekrutami) potrzebaby znacznie wiekszego doplywu broni niz zapewniaja same przygody, a to wymaga produkcji, a produkcja akurat w tym sektorze jest absurdalnie nieoplacalna i pozostanie nieoplacalna nawet jesli ktos nacisnie, zeby elitarne jednostki tracic.
Zeby to wyprostowac trzeba wywalic pol gry do kosza i zaprojektowac od nowa.
MOD_Victoria2
11.04.2015, 03:12
Pomysł zrealizowany (link (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/36790-Kolonie-i-PvP?p=166857&viewfull=1#post166857))
Zamykam,
Mod Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.