Zobacz pełną wersję : Gra Nowy, powalająco drogi, wielki i efektowny budynek w grze.
DankanDara
18.06.2014, 09:49
Witam wszystkich,
Przyszedł mi na myśl ciekawy pomysł. Od jakiegoś czasu mam wrażenie ze balans ekonomii w grze powoli zaczyna się zawalać w szczególności w przypadku graczy z długim stażem. Towar zaczyna zalegać nam na magazynach i w gwiazdce, brak długoterminowego celu w grze. Wrażenie że wszystko się już osiągnęło. Rozwiązaniem może być nowy niesamowicie drogi budynek w grze, np. Jakaś ogromna katedra lub port. Katedra na przykład dodawałaby 5000 do populacji a port skracałby powrót wojska o 10% 20% 30% 40% 50%. Budynek tego typu pochłaniałby na bieżąco gigantyczne ilości surowców jak chleb, kamień, drewno, granit, tytan itd podczas budowy. Proces powstawania budynku mógłby nawet trwać wiele miesięcy z widokiem placu budowy na którym osadnicy pracują i wysyłają wiadomości typu "prześlij 250.000 chleba i 50.000 granitu", "potrzebujemy ludzi do pracy zwiększ populacje do 10.000" takie liczby lub nawet większe sprawiłyby ze taki budynek byłby nową długoterminową inwestycją celem każdego gracza który chce związać się z settlersami na dłuższy czas.
Pozdrawiam DankanDara Słoneczny Gród
Witam ponownie,
Czytając niektóre odpowiedzi mam wrażenie, nie każdy zrozumiał ideę takiej budowli. Porównanie do Ludwisarni, Zamku czy Epickiego Składu nie ma sensu? Czy te budowle są powalająco drogie? 3-4 poważne przygody i można je stawić Chodziło mi to o budynek który kosztował by miliony surowców, inwestycja długoterminowa dla graczy którzy mają już wszystko. Ostateczny cel którego wykończenie na 5 poziomie (poziomów może być więcej) oznaczałoby niesamowite osiągniecie, gospodarkę rozwinięta do granic optymalizacji. Poza tym posiadanie takiej budowli dawałoby jakąś pasywną umiejętność, a przez pasywna to rozumiem cos w stylu 10-50% skróconego czasu na cokolwiek. Ludwisarnia, Zamek czy Skład jak stojąc wyłączone nic nie dają. Moim zdaniem np. port który stałby na wodzie i nie zabierał miejsca na mapie a dodawałby jakieś dodatkowe możliwości byłby celem każdego gracza który chce sobie w settlersów pograć trochę dłużej. Nawet jeśli kosztowałby miliony surowców a proces budowy miałby trwać wiele miesięcy. Nawet samo rozpoczęcie takiej budowy oznaczałoby duże osiągniecie.
Pozdrawiam jeszcze raz DankanDara ze Słonecznego Grodu
Mam mieszane uczucia w sumie... Niby ok bo coś by się działo, ale jak każdy wie - nikt nie lubi przepłacać i zbyt długo czekać na efekty... Znam dużo osób z 50 lvl co nie mają ludwisarni np bo to nieopłacalna inwestycja a co dopiero ;)
Jestem za byle ten budynek nie zabierał miejsca na wyspie :P
A ludwisarnia jest naprawdę nieopłacalna, budowanie jej nie ma najmniejszego sensu :) Natomiast krótszy powrót wojsk z przygód czy zwiększenie populacji - to są sensowne cele :) Inny pomysł, który od dawna krąży po forum: rybacy na wodzie. Może więc jakaś platforma rybacka albo pomost dla rybaków, który zaoszczędziłby patenty i miejsce na wyspie. Pomost z desek egzotycznych stałby na granitowych słupach i miał tytanowe instalacje :]
Piotru70
18.06.2014, 10:22
Jestem na Nie. Ale zgodzę się w przypadku że tej grze potrzebny jest motyw taki jak w Anno Online z monumentami tj. biblioteka czy ogród botaniczny. Które budowały by się trochę czasu.
browar69
18.06.2014, 10:29
Taki budynek już jest, nazywa się epicki skład drewna, jedyną jego korzyścią jest oszczędność kilku patentów bo produkcja każdego surowca jest mniej opłacalna niż używając patentowych odpowiedników :)
Oraz bajkowy zamek który zajmuje dużo miejsca i stoi uśpiony
Albo na osobnej wyspie budowanie, nie wiem, cudów czy innych niewidów przez Gildie. Gildia która 1sza postawi taki monumentalno-monstrualny budynek dostaje wypasioną nagrodę.
Viollisa
18.06.2014, 10:58
Taki port ze skrotem czasu podrozy o 50 % to moze byc cos fajnego.
Skracanie czasu podróży do przygód, to pewnie będzie jedna z umiejętności generałów do wyuczenia, gdy takowa opcja wejdzie w życie (buhahaha)...
Viollisa
18.06.2014, 11:21
umiejętności moga sie nakładac, pozatym lepiej bedzie szkolic gienka do walk
i nie do podrozy
BacaBuba
18.06.2014, 11:26
innym fajnym budynkiem moze byc np. Epickie targowisko handlowe dla lubiących bawic sie w handel.
Misiorww
18.06.2014, 11:31
pomysł zaczerpnięty z anno?
szybszy powrót wojsk? aby więcej klepać nonstop tych samych przygód? nie. ps nie weszło jeszcze ulepszanie gienków.
większy limit populacji? są wieże i lodówki, którymi spokojnie możemy zrobić sobie duży limit.
jeżeli już ma pobierać surowce i kosztować krocie to musi dać coś czego nie można uzyskać obecnie dostępnymi budynkami.
Pomysł wart przynajmniej zastanowienia.
szybszy powrót wojsk? aby więcej klepać nonstop tych samych przygód? nie.
Jesteś przeciwny, bo mógłbyś robić więcej przygód (szybciej podróżować między nimi)? No niech będzie, że rozumiem.
większy limit populacji? są wieże i lodówki, którymi spokojnie możemy zrobić sobie duży limit.
Jeśli taki budynek miałby zajmować 4x4 czy nawet 6x6 i oferować miejsce dla 5k człowieków, to pozwoliłby odzyskać miejsce 30 lodówek i wież.
Misiorww
18.06.2014, 12:30
Pomysł wart przynajmniej zastanowienia.
Jesteś przeciwny, bo mógłbyś robić więcej przygód (szybciej podróżować między nimi)? No niech będzie, że rozumiem.
-może masz frajdę z wykonywania po raz n-ty tych samych przygód. skoro tak to taki bonus bylby przydatny. ja już od dawna nie czerpie przyjemności z "klepania" przygód
Jeśli taki budynek miałby zajmować 4x4 czy nawet 6x6 i oferować miejsce dla 5k człowieków, to pozwoliłby odzyskać miejsce 30 lodówek i wież.
-już widzę jak dadzą budynek co kosztuje bardzo dużo i mieści 5k ludzików (może za 40k klejów?! :))
Jeśli taki budynek miałby zajmować 4x4 czy nawet 6x6 i oferować miejsce dla 5k człowieków, to pozwoliłby odzyskać miejsce 30 lodówek i wież.
To nie za bardzo opłacalne, bo teraz można lodówki poustawiać po kątach gdzie daleko jet do magazynu, duży budynek oznacza zabieranie cennego miejsca pod przemysł. Jakoś wspaniałe rezydencje nie stały się zbyt popularne, ludzie kupują 1 żeby mieć, ale nie jest to alternatywa dla innych rezydencji.
Przyspieszenie drogi generała jest fajne chociażby wtedy gdy zapomnimy jakiegoś wojska, mieliśmy wtopę i trzeba coś dosłać, kupujemy loota. Była już zresztą mowa o w innym wątku aby dali szybszego gienka za łodygi.
@Misiorww: tak po prawdzie, to nie mam już frajdy z niczego w tej grze, dlatego mało krytycznie podchodzę do pomysłów graczy. Niech zwyczajnie dadzą coś, co pozwoli takim znudzonym malkontentom jak ja znaleźć jakikolwiek cel i frajdę.
@Piwonia: Bardziej niż o opłacalności myślę o atrakcyjności (motywacji do grania, do logowania się w ogóle). A o opłacalności myślę kiedy robię jakiś biznes w RL albo kiedy się zastanawiam czy ten sam serek kupić w Oszą czy Biedronie ;) Poza tym jeśli chodzi o lodówki, to nawet jeśli mam je poupychane po kątach, po pousuwaniu ich, będę mógł pobawić się w puzzle - tu przesunąć, tam podstawić, i miejsce na 4x4 na pewno mi się wykroi. A że budynek będzie 2 czy 22 sekundy dalej od jakiegoś magazynu.... Mój Boże, no to będzie.
Btw, 3x szybszego grubasa dostaliśmy, mimo że wyuczyliśmy standardowych do szybszego poszukiwania wszystkiego. Dlatego też nie łączyłbym pomysłu na szybsze podróże z drzewkiem generała.
krotos666
18.06.2014, 14:20
Już bym wolał jakieś narzędzia (jakieś bale) do przeniesienia wspaniałej rezydencji na wodę niż jakieś takie pomysły,
bo ta wspaniała rezydencja to już w ogóle nie byłaby pożyteczna jak będą takie nowe pomysły dot. limitu osadników.
umiejętności moga sie nakładac, pozatym lepiej bedzie szkolic gienka do walk
i nie do podrozy
Czy lepiej to zalezy od 2 rzeczy:
- czy bedzie sie dalo go szkolic do walk
oraz jakie beda bonusy, bo jest spora szansa ze beda bezuzyteczne.
Ale to jest temat na inna dyskusje.
Ja jestem za ale moze niech zrobia osobna wyspe guildi na ktorej przez jakies pol roku trzeba by wplacac jakies milionowe kwoty przez guildie i niech to idzie w pkt osiagniec i za kazde wydarzenie tez niech bedzie jakos podzielone na guildie zeby jakas rywalizacja byla pomiedzy guildiami... i jestem za tym by w osiagnieciach bylo tez zeby np znalezc 1000 strachow na wroble i takie rzeczy... K-o-k-s
Mnie sie pomysł bardzo podoba niech to bedzie np katedra, albo remiza strażacka albo cokolwiek duzego, niech ma kilkanascie poziomow rozbudowy ale nie na zasadzie dam 5k granitu i w tydzien kolejny poziom, mysle o raczej budowli ktora pochlonie milion ryb, milion kamienia, desek, i innego badziewia zalegajacego gwiazde
Jesli zalegaja Ci miliony kamienia w gwiezdzie to mozesz po prostu przestac go wydobywac - zaoszczedzisz pare minut zycia dziennie i dodatkowo nie bedziesz sobie sztucznie generowac problemow.
Jesli zalegaja Ci miliony kamienia w gwiezdzie to mozesz po prostu przestac go wydobywac - zaoszczedzisz pare minut zycia dziennie i dodatkowo nie bedziesz sobie sztucznie generowac problemow.
A potem wyłączyć marmur, węgiel, po kolei całą linię wydobywczą, produkcyjną, spożywczą, posiedzieć jeszcze kilka miesięcy w nadziei, że któregoś dnia się obudzisz i okaże się że gra oferuje jakąś spektakularną nowość która zapewni Ci motywację do długiego grania, by w końcu przejść do konkurencji...
zfdzfzxczczx
19.06.2014, 14:38
Ogólnie pomysł dobry, ale wolałbym żeby wykorzystać tereny wodne wokół wyspy
pomysł ciekawy, szczególnie z portem.
Dodałbym możliwość wysyłania z portu odkrywców na poszukiwanie zamorskich kolonii.
W przyszłości taki odkrywca mógłby zostać założycielem kolonia a mniejszej wyspie którą trzeba było by zdobyć a następnie można było by ją eksploatować.
Wyspy (kolonie) dawały by różne możliwości, od miedzianej krainy, gdzie można było by postawić kolejne 10 kopalni miedzi po wyspy gdzie rosły by egzotyczne drzewa lub byłyby skały granitowe.
Port dawałbym możliwość produkcji statków transportowych co pozwalało by na swobodne przemieszczanie surowców między wyspą matką a koloniami i na odwrót.
Powiedzmy że pojemnośc wyjściowa transportera było by 5k do max 100k.
Każda kolonia miała by powiedzmy 30-50 pól do zabudowy w tym możliwość postawienia portu i zakupu generała pirata. Ten mógłby np. wyszukiwać i napadać na inne konwoje (nie koniecznie pvp).
BacaBuba
20.06.2014, 09:06
Port może mieć jeszcze dodatkowa powierzchnie magzynowa i dodatkowe targowisko portowe które dawaloby dodatkowe możliwości osobom który lubia bawic się w handel, na przykład dluszszy czas waznosci oferty lub zwiększenie ilości transakcji albo ilość ofert z 4 do 5,6,7 itd. w zaleznosci od poziomu portowego targowiska. Mozliwosci jest naprawdę wiele.
Ja chce taki port :-)
Kofelove
20.06.2014, 13:55
Jestem na tak. A fajnie by było zbudować platformę wiertniczą, wymagającą nie tylko przy budowaniu wydania sporych zasobów
ale też dużej ilości pracowników. Taka platforma mogła by wydobywać extra premie, trudno dostępne przygody I etc., albo ropę, którą można by było przerabiać w połączeniu z innym surowcem np granitem w kleiki, albo też platforma w miarę czasu swojej pracy odkrywałaby nową ziemie, bądź powiększała wyspę poprzez "odsysanie" wody :)
Mi się podoba ten pomysł z portem, wkońcu generałowie by wypływali na okrętach a nie jak teraz niewiadomo skąd :). A dodatkowo rozbudowując port można skracać czas dotarcia do przygody. Super pomysł :)
FourFingersWoo
21.06.2014, 01:14
fort boyard
myślałem o czyms podobnym. budynek na wodzie, który by pełnił role koszar dla generałów. generałów jest tylu, że się nie mieszczą na wyspie - fort rozwiazałby ten problem. do budynku możnaby było przypisać konkretnego generała.
każdy kolejny poziom zwiększałby pojemność koszar, 6ty poziom powodowałby, że po powrocie generała z przygody ładowałoby się wojsko, które było przed wyruszeniem na przygodę.
budynek moznaby buffowac, co powodowałoby szybsze docieranie gienków na przygodę lub powrót z niej.
helloł BB - czytacie to :)
Fracjusz
21.06.2014, 02:57
Podoba mi się ten pomysł, naprawdę byłby jakiś wyższy cel w tej grze, a nie tylko "wbij 50lvl, zbuduj wszystkie dostępne budynki" tylko byłoby coś co utrzymałoby ludzi bardziej w tej grze, osiągnięcie' albo zbudowanie takiej budowli która by dodawała jakieś bonusy byłoby ogromnym osiągnięciem, zarówno gdyby chciało się nim pochwalić znajomym, lub posiadanie samej satysfakcji dla siebie.
Prezes0078
21.06.2014, 11:01
Zdecydowanie jestem za
Tornados
21.06.2014, 11:27
Tylko oczywiscie niektorzy maja takie zapasy w gwiezdzie ze zrobia to bez trudu... (tylko ograniczenie czasowe ich bedzie trzymalo)
Podoba mi się ten pomysł, naprawdę byłby jakiś wyższy cel w tej grze, a nie tylko "wbij 50lvl, zbuduj wszystkie dostępne budynki"
przeciez to jest dalej ten sam cel tylko 1 dodatkowy budynek na liscie 'wszystkich dostepnych'.
Lukasss1
21.06.2014, 16:00
pograj w faraona albo inna gre tego typu jak chcesz cos takiego co już tam jest
Lubię wyzwania jestem za:)
Zdecydowanie tak. W Anno Online są monumenty i dają całkiem fajne buffy, chcę takie w TSO. Pomysł ze skróceniem wypraw na przygody jest dobry, ale chciałbym też większy ich wybór.
Dlaczego by nie zrobić przygód, w których trzeba zużywać premie robione w magazynie prowiantu z zalegających surowców? BB, lud chce zmian!
HARIBO_TT
22.06.2014, 05:53
mnie się podoba
Pomysł dobry tylko gdzie go upchac :D
DankanDara
22.06.2014, 16:00
Pomysł dobry tylko gdzie go upchac :D
Jeśli byłby to port to na wodzie. :-)
Misharinho
22.06.2014, 16:13
Jak dla mnie to port mógłby by być, ale tylko wtedy jakby wymyśliji dodatkową wyspę na której można by wydobywać surowce (granit i inne surowce trudno dostępne) i przewozić je statkami na macierzystą.
Szcze-pan
22.06.2014, 16:16
sama idea na +
wg mnie można zamiast portu pomyśleć nad osobną wyspą na której budowało by się budynki wraz z innymi członkami gildii - coś w stylu: jeśli gildia ma tylko 10 członków buduje tylko np. ogród dający pasywne minus 10 sec. z każdej produkcji leśnika a jeśli gildia ma 30 członków dodatkowo można by postawić coś w stylu tawerny który dawał by 10% szybsze podnoszenie się generałów po porażce itd - zakładając że do wybudowania były by potrzebne ogromne ilości materiałów wszelakiego rodzaju.
Załatwiło by to kilka spraw często poruszanych na forum jak: bezdennie niemądre zadania gildii czy motywację do dalszej gry.
Tomek2711
22.06.2014, 20:15
Witam wszystkich,
Przyszedł mi na myśl ciekawy pomysł. Od jakiegoś czasu mam wrażenie ze balans ekonomii w grze powoli zaczyna się zawalać w szczególności w przypadku graczy z długim stażem. Towar zaczyna zalegać nam na magazynach i w gwiazdce, brak długoterminowego celu w grze. Wrażenie że wszystko się już osiągnęło. Rozwiązaniem może być nowy niesamowicie drogi budynek w grze, np. Jakaś ogromna katedra lub port. Katedra na przykład dodawałaby 5000 do populacji a port skracałby powrót wojska o 10% 20% 30% 40% 50%. Budynek tego typu pochłaniałby na bieżąco gigantyczne ilości surowców jak chleb, kamień, drewno, granit, tytan itd podczas budowy. Proces powstawania budynku mógłby nawet trwać wiele miesięcy z widokiem placu budowy na którym osadnicy pracują i wysyłają wiadomości typu "prześlij 250.000 chleba i 50.000 granitu", "potrzebujemy ludzi do pracy zwiększ populacje do 10.000" takie liczby lub nawet większe sprawiłyby ze taki budynek byłby nową długoterminową inwestycją celem każdego gracza który chce związać się z settlersami na dłuższy czas.
Pozdrawiam DankanDara Słoneczny Gród
Witam ponownie,
Czytając niektóre odpowiedzi mam wrażenie, nie każdy zrozumiał ideę takiej budowli. Porównanie do Ludwisarni, Zamku czy Epickiego Składu nie ma sensu? Czy te budowle są powalająco drogie? 3-4 poważne przygody i można je stawić Chodziło mi to o budynek który kosztował by miliony surowców, inwestycja długoterminowa dla graczy którzy mają już wszystko. Ostateczny cel którego wykończenie na 5 poziomie (poziomów może być więcej) oznaczałoby niesamowite osiągniecie, gospodarkę rozwinięta do granic optymalizacji. Poza tym posiadanie takiej budowli dawałoby jakąś pasywną umiejętność, a przez pasywna to rozumiem cos w stylu 10-50% skróconego czasu na cokolwiek. Ludwisarnia, Zamek czy Skład jak stojąc wyłączone nic nie dają. Moim zdaniem np. port który stałby na wodzie i nie zabierał miejsca na mapie a dodawałby jakieś dodatkowe możliwości byłby celem każdego gracza który chce sobie w settlersów pograć trochę dłużej. Nawet jeśli kosztowałby miliony surowców a proces budowy miałby trwać wiele miesięcy. Nawet samo rozpoczęcie takiej budowy oznaczałoby duże osiągniecie.
Pozdrawiam jeszcze raz DankanDara ze Słonecznego Grodu.
Zgadzam się z tym. Jeszcze powinni dodać premię do magazynu powiatu premię taka żeby działała na 24 godziny, a jak by Ci znajomy dał to 32 godziny i żeby budynek który podlega tej premii działał 4x szybciej, ta premia by kosztowała 500 mięsa, 1000 chleba, 1500 ryb, co wy na to?
Do suporrtu to wyślijcie.
Czarny-2000
23.06.2014, 22:16
Witam, dla mnie pomysł jest bardzo dobry. Nasuwa się tylko pytanie, dlaczego odbierasz robotę deweloperowi:)
Pozdrawiam i gratuluję kreatywności:)
Tornados
23.06.2014, 22:28
Witam, dla mnie pomysł jest bardzo dobry. Nasuwa się tylko pytanie, dlaczego odbierasz robotę deweloperowi:)
Pozdrawiam i gratuluję kreatywności:)
Bo developer zatrzymal sie w rozwoju gry dla doswiadczonych graczy jakies pol roku temu (po wprowadzeniu bajkowych)?
Tomek2711
24.06.2014, 11:07
A wy to do suportu to wyślijcie, bo ja już wysłałem, oni z forum nie czytają.
gonzales7
24.06.2014, 15:12
pomysł super ,tylko czy super komputerowcy z BB są w stanie to zrobić ??
mandaryn177
24.06.2014, 15:16
Jestem na nie-dlaczego???jeżeli mam czekać parę miesięcy na postawienie tego budynku to moim skromnym zdaniem mija się to z celem.Lepszym rozwiązaniem by było gdyby doszła nowa wyspa i tu można by było spróbować dać kilka trudności aby tylko aktywni gracze mogli coś takiego zdobyć.Pozdrawiam
Tomek2711
24.06.2014, 15:23
Moim zdaniem jak to by się budowało ze 2 miesiące to by było lepiej, a z tą nową wyspą to ja jestem na nie, bo 1 wyspa powinna wystarczyć a jeśli nie to to znaczy, że coś trzeba wyburzyć.
Moim zdaniem powinien się w koszarach i w garnizonie pojawić snajper. Oczywiście wiąże się to z założeniem budynku w którym się produkuje karabiny ( nazwa do wymyślenia ) ten budynek na wytworzenie 1 karabinu pochłaniał by 20 stali, 15 tytanu i 8 prochu. Budynek ten kosztował by 10.000 desek egzotycznych, 10.000 granitu i 15.000 narzędzi, natomiast żeby wytworzyć 1 snajpera by potrzeba było 10 karabinów i 100 napitku, 1 karabin produkował by się 2 godziny, ten snajper miałby:
zdrowia 130
uszkodzenia 130
celność 95%
Co wy na to?
Tornados
24.06.2014, 17:06
Dopoki nie mialby pierwszego ataku to tylko minimalnie obnizylby straty bo wiekszosc walk trwa 1-2 rundy..
Tomek2711
24.06.2014, 17:50
A jak By miały pierwszy atak?
A bo się pomyliłem i celność miały by 99%.
Viollisa
24.06.2014, 22:36
Mysle ze BB moze pomyslec o takim budynku i nawet trochę na nim zarobić dorzucając do ceny jakąs sumke klejnotow.
Dopoki nie mialby pierwszego ataku to tylko minimalnie obnizylby straty bo wiekszosc walk trwa 1-2 rundy..
Ilosc rund nie ma znaczenia, wazny jest sklad wojska przeciwnika.
W wiekszosci przypadkow w ogole nie zmienilby strat.
Moim zdaniem powinien się w koszarach i w garnizonie pojawić snajper(...)
1. to raczej nie ta epoka
2. ten wątek dotyczy innego tematu, możesz założyć swój z ankietą, chętnie dam swoje 'nie' (patrz pkt 1)
MatiMati
25.06.2014, 10:53
za
misiaczek33
25.06.2014, 12:39
moze i dobry pomysl natomiast przydaloby sie pare nowych budynkow z surowcami miedz, ruda zelaza, co raz wiecej surowcow zuzywamy bo sa nowe budynki ktore je potrzebuja a nic niema w zamian
a dodam jeszcze dodatkowo ze powinny byc porty mozna by bylo w nich wysylac rybakow na polow ryb dodatkowo moze jacys rybacy od przynoszenia premii lub innych rzeczy
BacaBuba
25.06.2014, 21:58
Halo, halo czy ktoś z BB tu zagląda?
Tornados
25.06.2014, 22:08
Podchwytliwe pytanie:)
Czasem jakis sie kreci ale trzyma sie poza zasiegiem wzroku
doncristi
25.06.2014, 22:39
wołąbym lepiej introligatora wykorzysatcanie tylkow geolgów i odkrywców inwetowac
po 2 niema gdzie budować
i che widec efektya nie ogladać bałagan
Viollisa
26.06.2014, 08:03
i che widec efektya nie ogladać bałagan
Że co?
GalluxAnonimus
26.06.2014, 08:14
Mnie się pomysł podoba. Nie dość że coś by się działo to z zamieszczonej propozycji wynika że i korzyści byłyby wymierne, może nie dla wszystkich ale dla tych co chcą się bawić i robią sporo przygód na pewno.
BacaBuba
09.07.2014, 14:29
Port z Wyspy Piratow można tu zastyosować.
Cadaveria
09.07.2014, 19:09
Pomysł takiego portu super! I jak najbardziej jestem za wprowadzeniem czegoś takiego do gry, coś co wymagałoby na prawdę dużych ilości wszystkiego, ale żeby nie można go było kupić za klejnoty.
Boskicom
09.07.2014, 20:34
Pomysł takiego portu super! I jak najbardziej jestem za wprowadzeniem czegoś takiego do gry, coś co wymagałoby na prawdę dużych ilości wszystkiego, ale żeby nie można go było kupić za klejnoty.
Zazdrościsz innym że stać ich na kupno klejnotów? ^_^
Viollisa
25.07.2014, 09:27
Pomysł ciekawy, większość jest za i nic. A szkoda.
hubciacz
01.08.2014, 22:05
ale jak juz mozna by bylo skumulowac te "skroty" czasu to w sumie nie takie buhaha
fenixpiotr
04.08.2014, 22:11
a ja mam pomysł na ten wielki i kosztowny budynek
AKADEMIA
myśląc do PVP w akademi ustawiałbyś atak albo obrona
jak jedziesz na przygode ustawiasz atak. pożera wtedy miecze, napiteki i chlebek kiełkaskę i może wodę
jak idziesz spać to ustawiasz obrone wyspy i umieszczasz wojsko w akademii - pożera np armaty albo monety jako żołd
można zmienić status w akademii max 2 razy na dobę...
wtedy premie lepszego zaciągu aktywowałbyś na akademii a nie na koszarach...
budynek byłby wielkości baraków ale potrzebowałby surowców do działania - niestety musiałby być dostępny od wczesnych poziomów jeśli ma być fair dla wszystkich jak będzie Pvp
ale uważam że bez walk na wyspach domowych możnaby wymyślić np premie za surowce w akademii - plusy dla powiedzmy łuczników kosztują łuki i napitek albo inne jedzonko i dzięki temu dany łucziki np strzela celniej albo ma o 10 pkt więcej życia...
jakby chciać iść dalej to może to działać tylko do jednej wykonywanej właśnie przygody - wtedy sens istnienia akademii nigdy nie zaniknie
no i jak już mówione było o specjalistach ja chciałbym żeby można było wysyłać geologa na misję odnawiania złóż - wysyłasz go na 24h a wtedy on co np 2 h uzupełnia losowe złoże o 50% jego pierwotnej pojemności - najlepiej jabyś mógł wybierać którym rodzajem złoża miałby się zająć - wtedy jak nie grasz przez chwilę to puszczasz jednego do marmuru - drugiego do żelaza i jest spoko
EDIT:
teraz tak sobie myślałem, nad tym i jak się ktoś zainteresuje to mam jeszcze jeden pomysł - na budynek
Warsztat Szalonego Naukowca - mógłby wytwarzać np rzadkie premie lub zamieniać surowce na klejnoty....
Angelkaxd
05.08.2014, 22:06
btw na testowym jest jakas ankieta odnosnie walki ;)
DankanDara
07.09.2014, 07:00
B-B wymyślcie cos bo mi juz nawet do gwiazdy nie chce się towaru przekaładac.
King_Piotr_I
07.09.2014, 11:56
Nawet niezły pomysł, tylko co to znaczy długo. Jestem już grubo po czterdziestce i chcę DOŻYĆ.
Wystarczy, że przy ludkach do osiągnięć wykwalifikowanie wszystkich zajmie mi 15 LAT!!!
Nawet niezły pomysł, tylko co to znaczy długo. Jestem już grubo po czterdziestce i chcę DOŻYĆ.
Wystarczy, że przy ludkach do osiągnięć wykwalifikowanie wszystkich zajmie mi 15 LAT!!!
Wszystko jest kwestią pieniędzy:)
Kup na wadze odpowiednią ilość Powrotów, zrób je a będziesz miał dość ksiąg żeby podnieść wszystkich:)
Pod warunkiem że mu regularnie będą leciały w dropie (manu, tomy i księgi), zamiast kleju i zajączków (w moim przypadku kilkanaście powrotów i zero ksiąg).
Wszystko jest kwestią pieniędzy:)
Kup na wadze odpowiednią ilość Powrotów, zrób je a będziesz miał dość ksiąg żeby podnieść wszystkich:)
Pod warunkiem że mu regularnie będą leciały w dropie (manu, tomy i księgi), zamiast kleju i zajączków (w moim przypadku kilkanaście powrotów i zero ksiąg).
Odpowiednią znaczy tyle, żeby w końcu mieć tyle ile trzeba :)
A czy będzie to 20 przygód czy 200 to zupełnie inna para kaloszy:)
Pomysł fajny poproszę coś w rodzaju gwiezdnych wrót do natychmiastowego transportu wojska na przygody i na wyspy PvP (tak wiem nigdy się nie doczekamy). Niech ma z 10 leveli. Niech wzorem Bajkowego Zamku zacznie działać od lv5 100 ludzi raz na 24h do 1000 ludzi raz na 2h na lv10. Ma kosztować dużo za każdy up nie tylko surowców ale i też czasu - up lv9->lv10 rzędu 30 dni.
Mam mieszane uczucia w sumie... Niby ok bo coś by się działo, ale jak każdy wie - nikt nie lubi przepłacać i zbyt długo czekać na efekty... Znam dużo osób z 50 lvl co nie mają ludwisarni np bo to nieopłacalna inwestycja a co dopiero ;)
Dlatego wlasnie nikt nie kupuje kopalni kleju ;)
(bold powyzej moj :))
Dlatego wlasnie nikt nie kupuje kopalni kleju ;)
((...)
Chyba jednak kupuje.
Na samym początku kopalnie były bez limitów, bardzo szybko wprowadzono limit 5 żeby po roku podnieść do 10.
Goldmano
11.09.2014, 20:13
Pod warunkiem że mu regularnie będą leciały w dropie (manu, tomy i księgi), zamiast kleju i zajączków (w moim przypadku kilkanaście powrotów i zero ksiąg).
MANU -83
TOMY -23
KSIĘGI -21
62 POWROTY
1 drop bez premki wpadł na 2x manu + 2x księgi
Amber_Pl
03.10.2014, 12:14
62 powroty, strata masy czasu i wojska a wszystko po to by wymaksować 3 grubasów lub geologów... i znów nuda
co do propozycji
problem nie tkwi w wielkości ale w sensie stawiania takiej budowli, która po pewnym czasie przestanie być jakimkolwiek atutem w grze,
błędem BB, który powiela w każdej swojej grze online jest całkowity BRAK RANKINGU,
obecnym systemem osiągnięć można sobie o dupę strzelić,
to nie jest żaden ranking, raczej jeden z elementów rankingu,
wzięcie pod uwagę wszystkiego /dosłownie wszystkiego... populacji, budynków, ich stopnia ulepszenia, ilości zgromadzonych surowców, ilości zawartych transakcji, stanu wojska/, listy rankingowej graczy uaktualnianej na bieżąco, pozwoli nabrać tej grze prawdziwego sensu, da każdemu z nas prawo rywalizacji a co za tym idzie wymusi na nas stawianie wszystkiego, nawet z pomocą klejnotów by zapewnić sobie jak najlepsze miejsce na liście rankingowej,
/nie muszę mieć całego serwera w "znajomych" by porównywać osiągnięcia, do tego z kartką papieru i ołówkiem zapisywać co ile czego ma, zresztą w chwili obecnej mam w nosie ten cały system, który nie odzwierciedla rzeczywistych osiągnięć graczy... BB dało nam coś, co praktycznie jest wielkim bublem/
i proszę przestać podawania Anno Online za jakikolwiek przykład... tam 1/3 graczy już zrezygnowała z gry z powodu polityki BB, nie pomoże już teraz zmiana sposobu budowania monumentów czy wprowadzone walki PVE... za późno ktoś poszedł po rozum do głowy by naprawić poprzednie błędy
reasumując powyższą propozycję... jeśli budynek będzie niósł za sobą wymierne korzyści /nie takie badziewne jak w przypadku magazynu drewna/ to jestem na tak, w innym wypadku jeśli będzie chodziło tylko o szpan z posiadania budowli to.. NIE
DankanDara
25.03.2015, 06:29
Nawet skrócenie powrotu do 5 minut to lepsze niż nic. Mam już wszystko i teraz i szkoda mi przestać grac jak już tyle czasu zainwestowałem. Teraz loguje się na 15 minut dzienne, żeby grubasków wsyslac i kogos zeznajomych zagadac to wszystko. Nie ma nic do roboty. Czekam na cos nowego.
Uranos_old
14.02.2016, 21:58
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 25.03.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.