PDA

Zobacz pełną wersję : Kalkulator kosztów rekrutacji jednostek



Rif1e
02.06.2014, 19:28
Napisałem w excelu taki prosty kalkulatorek do policzenia ile stracimy na przygodzie.

Plik wrzuciłem w chmurę, tj. na bieżąco zmiany używających będą zapisywane. Przez co ceny wpisane przez innych pozostaną. Problem w tym, że ceny na serwerach się różnią. Jak mnie najdzie wena to dopiszę wybór serwera. Wiem też, że lepiej byłoby jakby zerowych wartości surowców nie wyświetlało, też może zrobie.




Aby używać online kliknij "EDYTUJ W PRZEGLĄDARCE"

http://files.tinypic.pl/i/00535/eyvgat4qpgfg.png (https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=3BBFC5078819D99E!317&ithint=file%2c.xlsx&app=Excel&authkey=!ACXj1Vbuwo2A9Tc)

anael6669
02.06.2014, 19:42
Pięknie cacy, ale nie widzę wyboru lvl koszarów i czy na zającu, czy nie.
Na 5lvl paczka rekrutów robi sie 15 min bez zająca, to 625R czyli 25 paczek (pełna paczka chleba) robi się 6h 15 min na zającu 3h 7 min 30 sec, a u Ciebie jest podane 1d 7h 15 min.
Z tego wynika: albo są jakieś braki w lvl koszarów, i opcji zająca, albo nie ma porządnego opisu jak to działa.

Rif1e
02.06.2014, 20:09
Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :P

EDIT: Gotowe
Dodałem wybór koszar i rodzaj premii na koszary. Czas rekrutacji definiuję jako czas rekrutacji w koszarach, nie uwzględnia czasu produkcji ludzi z chleba.

Potem jeszcze dodam opcję wyboru czy wliczać koszty produkcji osadników czy nie. No i rozbuduje liczenie czasu na sekundy