PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kontratak wroga



broda102
28.04.2014, 14:06
Mam taki pomysł - być może już ktoś to wymyślił :D Przydałaby się taka strefa na wyspie którą np. co tydzień atakowałyby jakieś wrogie obozy.
Mogłoby to być w miejscu gdzie stał Golem - bądź jakiejś nowej strefie czy też gdzieś, gdzie nie dociera teraz moja wyobraźnia. Za pokonanie obozu
normalnie byśmy dostawali expa. Ewentualnie mógłby to być jakiś "Potwór" czy inne draństwo - i oczywiście pokonanie tylko poprzez rozwiązanie militarne, a nie tak jak było z Golemem - wyrzucanie surek. Także, czasami mógłby pojawić się jakiś statek piracki na wodzie który trzeba byłoby pokonać (I zadanie z opisem "Pokonane przez ciebie bandy piratów w końcu się "zdenerwowały" i rzucając ci wyzwanie - postanowiły umrzeć z honorem!!!" :P.

PS. Jeśli coś tu się nie "trzyma kupy" to sorki za straconą na przeczytanie tego chwilę.

Pozdrawiam!!!

anael6669
28.04.2014, 15:32
Tam gdzie był golem, znowu będzie golem.

broda102
28.04.2014, 16:09
Tylko, że on tam całym rokiem nie stacjonuje :)

broda102
28.04.2014, 16:11
I nie musi to się akurat tam lokować.

Tornados
28.04.2014, 18:48
Pomyl dobry :)
Jakby taka mala wysepke niedaleko naszej dodali i co jakis czas by sie kilka losowych obozow tworzylo z ciekawym dropem to czemu nie

Larxand
28.04.2014, 19:21
Fajna sprawa, chociaż dałbym to dopiero od 50 poziomu. Wcześniej są inne sposoby na adrenalinę i zdobywanie doświadczenia.

Teraz, kiedy loguję się z rozpędu i przyzwyczajenia, kiedy nie chce mi się już odpalać przygód z własnej nieprzymuszonej woli, kiedy odkrywcy się spaśli a geologowie dawno pomarli, chętnie stawiłbym czoła jakiemuś niesfornemu draństwu, które mąciłoby spokój mojej wyspy. Przy czym widziałbym tu raczej piratów, albo innych mrocznych kapłanów niż jakieś golemy.
Można by było to zorganizować na przykład tak, że jeśli gracz nie odpali dowolnej przygody w ciągu X dni, to istnieje X prawdopodobieństwo, że zostanie odwiedzony przez jakichś przykrych delikwentów i dopóki nie zrobi z nimi porządku, to ponosi jakieś konsekwencje. Na przykład sektor przy którym się pojawiają pracuje wolniej albo wcale. Albo z każdym dniem ich obecności przy wyspie wyłączane/spowalniane są kolejne sektory... Można puścić wodze fantazji ;)

serwis
29.04.2014, 09:10
Albo Tuska podsyłać, losowe budynki traciły by po kilka leveli
Dodatkowo Rostowski zabierał by po kilka % monet od nieaktywnych kont premium

Garenos
29.04.2014, 12:10
albo żeby zrobili tak że atakują losowy sektor wyspy wtedy produkcja staje aż do pokonania bandytów ;)

GrzechuGrek
29.04.2014, 13:35
Albo Tuska podsyłać, losowe budynki traciły by po kilka leveli
Dodatkowo Rostowski zabierał by po kilka % monet od nieaktywnych kont premium

Lepiej żeby ich umieścić w obozach do pokonania. Wtedy satysfakcja z rozwalenia ich byłaby przednia :D

thordis
29.04.2014, 15:07
Albo Tuska podsyłać, losowe budynki traciły by po kilka leveli
Dodatkowo Rostowski zabierał by po kilka % monet od nieaktywnych kont premium

zawsze sie znajdzie lotny umyśl który wszędzie wepcha polityke, pogratulować.