Zobacz pełną wersję : Gra Mistrz i Uczeń
Wpadłem na pomysł by wprowadzić do gry pewną nowość. Polegałaby ona na tym, że każdy nowy gracz (powiedzmy od 1 do 10 poziomu) mógłby wybrać sobie mistrza, który by mu pomagał w grze, tłumaczył co i jak, wspierał surowcami premiami. Mistrzem mógłby zostać tylko gracz 50 poziomu i prowadziłby on swojego ucznia do powiedzmy 30 poziomu. Korzyści byłyby obustronne. Mistrz za doprowadzenie ucznia do wyznaczonego poziomu otrzymałby jakąś nagrodę (np klejnoty, surowce, bonusy, lub jakąś specjalną walutę za którą mógłby coś kupić- tu już liczę na wasze pomysły). Uczeń miałby pomoc w postaci dobrej rady, surowców itd. Myślę, że byłoby to dobre urozmaicenie dla starych graczy, którzy dawno siedzą na 50 poziomie. Zatrzymałoby to także nowych graczy, którzy dzięki pomocy i wsparciu bardziej przywiązali się do tej gry. Powiedzmy, że taki nowy gracz mający mistrza miałby stałą premię +25% doświadczenia aż do 30 poziomu, czyli momentu w którym rozstałby się ze swoim mistrzem, oraz jakąś nagrodę na zakończenie szkolenia. Żeby nasi twórcy także mieli z tego jakiś zysk, powiedzmy, że za klejnoty można byłoby kupić kilka slotów, by móc szkolić kilku uczniów jednocześnie. Dobrym pomysłem byłoby także wprowadzenie rankingu mistrzów, znajdowałaby się tam takie rzeczy jak: ilość uczniów którzy zakończyli szkolenie, ocena mistrza przez uczniów i komentarze uczniów.
Kranderga
12.04.2014, 20:00
Mistrzem mógłby zostać tylko gracz 50 poziomu i prowadziłby on swojego ucznia do powiedzmy 30 poziomu.
To są trzy dni, a co potem?
Tornados
12.04.2014, 20:06
Nie kazdy gra kilka h dziennie jak ty wiec czasem to trwa dluzej ;p
Shadow_mk
12.04.2014, 20:44
do 30 lvl to pare h max 1 dzien .....
ShadowOne
12.04.2014, 20:44
Mistrz sam się znajdzie, kiedy uczeń jest na niego gotów....
Piotru70
13.04.2014, 00:22
Mistrz sam się znajdzie, kiedy uczeń jest na niego gotów....
Mistrzu Yoda przechodzę na ciemną stronę mocy...
A tak n serio to według mnie jest to trochę bzdura bo aktualnie gracze i tak pomagają innym, jak już ktos napisał od tego jest gildia, dział pomoc na czacie ewentualnie forum. Czego chcieć więcej? Ahh tak... nagrodę za to że ty pomożesz komuś albo ktoś napisze do BB że 52 siostry i 32 braci gra w Settlersy na tym samym serwie i bogacić się jeszcze więcej na multikoncie.
dla mnie 30 lvl to 28 godzin :p (z przerwą na sen :D)
NerwusFX
13.04.2014, 22:17
A osoby które lubią multi miałyby fajne zajęcie. Mają 50 lvl, biorą ucznia (swoja druga postać), po 2 dniach dostają klejnoty, kupują kolejne sloty, zapraszają kolejnych pseudouczniów i tak się kręci w nieskończoność...
Jak ktoś jest uprzejmy i można z nim ciekawie porozmawiać to w każdej normalnej gildii znajdzie sobie kogoś kto mu pomoże
No oczywiście typowi Polacy. Zamiast rozważyć możliwości tego pomysłu połowa osób już wyskakuje z płaczem, że ktoś ma multikonto. Jest trochę takich gier w których jest owy system i jednocześnie są gildie, i to sie sprawdza. Jeżeli taki problem to pułap można zwiększyć do 40 poziomu i wtedy szkolenie ucznia nie zakończy się po "28 godzinach". Trzeba też spojrzeć, że ktoś kto gra pierwszy raz raczej nie wbije 30 poziomu w niecałe 2 dni, a osoby które tak uważają mówią raczej już albo o totalnych "noł lajfach" albo o graczach którzy faktycznie grają po raz kolejny.
zakładka pomoc zwykle sie sprawdza, jk ktoś ma potrzebe pomocy niech na niej siedzi;p Możesz też założyć z 2-3 osobami akademie swojej gildii, jeśli potrzebujesz za pomoc jakiejś nagrody to niech gildia sie zrzuca na wypłate dla ciebei za szkolenie młodych;)
Piotru70
14.04.2014, 15:54
No oczywiście typowi Polacy. Zamiast rozważyć możliwości tego pomysłu połowa osób już wyskakuje z płaczem, że ktoś ma multikonto. Jest trochę takich gier w których jest owy system i jednocześnie są gildie, i to sie sprawdza. Jeżeli taki problem to pułap można zwiększyć do 40 poziomu i wtedy szkolenie ucznia nie zakończy się po "28 godzinach". Trzeba też spojrzeć, że ktoś kto gra pierwszy raz raczej nie wbije 30 poziomu w niecałe 2 dni, a osoby które tak uważają mówią raczej już albo o totalnych "noł lajfach" albo o graczach którzy faktycznie grają po raz kolejny.
Dla świeżaków jak chcą wbić szybciej lvl to są konta premium do kupienia. Przecież po co ma mieć coś za darmo.
Dla osób które mają 50 lvl, nagrody są bezsensowne gdyż Oni i tak już mają gospodarki prowadzące rynek gry ku upadkowi. Gdyż na serwie będzie tyle surowców których po prostu ludziom nie będzie chciało się sprzedawać. Bo jak mam zarobić jedną monete za 100 000 ryb jest po prostu bezsensowne. A jak 50 lvl dostaną jeszcze coś za pomoc jakimś pierwszakom to tylko będzie wzmagać totalitaryzm 50 lvli i zmniejszać możliwości rozwojowe mniejszych gdyż nic nie zarobią na surowcach. Co innego jakiś granit, bo to surowiec luksusowy który wypada z przygód które robi coraz mniej graczy, dlatego cena jego rośnie.
Do tego można dodać że multikonciarze się tylko nachapią ale znowu po co?
Jak widać pomysł jest totalną bzdurą.
Nie jest bzdurą. Widzę że nikt nie zauważył aspektu rankingu, który także mógłby powstać. Ale widzę że wszyscy i tak patrzą na kwestie finansowe i multikonta. Temat do zamknięcia bo to tylko czcze gadanie ludzi, patrzących tylko na te dwie sprawy.
Piotru70
14.04.2014, 16:46
A na co mamy innego patrzeć? Na to że potrzebuję nagrody aby komuś pomóc? Rozczaruję cię. Nie potrzebuję rekompensaty. A młody fikołek niech ma schody, przynajmniej będzie wiadomym że jak osiągnie 50 lvl to jest godnym graczem a nie dwudniowym liniowcem.
Piotru patrzysz tylko na swoje zyski uważasz się za nie wiadomo kogo. Trzeba też umieć grać dla zabawy. Muszę też Cie zasmucić- nie rozczarowałeś mnie :(
Amber_Pl
15.04.2014, 09:13
Piotru70 ma trochę racji
ten kto chce grać znajdzie sposób by uzyskać pomoc innych
zbyt wielu zaczyna tę grę ze słomianym zapałem, który kończy się po kilku dniach
i nie licytujcie się kto i w jakim czasie zrobi 50-ty lvl, wszystko zależy od tego jak bardzo chcemy go osiągnąć
a tak nawiasem... 50 poziom to tylko 40 dni, odrobina kasy i czasu :P
Ogólnie to wszystkie bajery korzystne dla multikonciarzy mogłyby być używane jako detektory multikonciarzy. Ale komu by się chciało :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.