Zobacz pełną wersję : Gra PROŚBA o zwiększenie limitu szkolenia wojsk w koszarach z 25 do liczby nieokreślonej
Nimphaea
31.03.2014, 20:30
http://s6.ifotos.pl/img/koszaryjp_exhhrsh.jpg
Bardzo często liczebność wojsk jest liczona w setkach, jeśli nie w tysiącach. Nie marudzę na to, jest okej, ale wyszkolenie nowych jednostek na kolejną przygodę, która szacuje straty w tysiącach, a takich przygód jest bardzo dużo, to najczęściej nerwy (stukajcie sobie po 25 oddziału wojowników aż do dajmy na to np. 3000). To jest męczące i co najistotniejsze - demotywujące do zabawy w przygody militarne.
O, i to jest myśl. W koncu ktos na to wpadł, opisał problem i pomysł na jego rozwiazanie. Masz moją wuwuzelę.
Shadow_mk
31.03.2014, 20:34
pomysl walkowany milion razy .. polecam jakis klikacz xD
15k wojska 2 minutki i zakolejkowane xD
Nimphaea
31.03.2014, 20:41
Być może. Chodzi względnie o to, by zrobić jak w magazynie. Wystarczy ustawić na opcję na dowolność w liczbie szkolenia. Odznaczy się za jednym zamachem. Gracz będzie mógł wtedy zaplanować i będzie wiedział ile produkować. Niejednokrotnie zdarzało mi się czy wrzuciłem 100 czy 75 i czy powinienem jeszcze +25 czy już nie. ;)
Daravahus
31.03.2014, 21:53
ale wtedy nie byłoby tej frajdy z klikania.
jestem przeciw
Shadow_mk
31.03.2014, 22:02
o albo nastawisz se przypadkiem 5k puszek jednorazowo do szkolenia i bedziesz czekal ze 3 tygodnie az sie ta "paczka" wyszkoli :) bo anulowac sie nie da
Skoro pojawił się odwieczny temat (znów opcja "szukaj" się pewnie zepsuła) to odświeżę (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/30171-Interfejs-koszar). Może w końcu się doczekamy...
czesto lubie sb bractwo klepnac
faktycznie trzeba sie oklikac
limit w 100 chyba by wystarczył
ja normalnie produkuje 1000łuczników i jest zabawy
Warszawa2012
01.04.2014, 07:40
Temat od dawna pojawia się na forum, podobnych wątków było już kilka. Jedną z odmian tego pomysłu był multiplikator produkcji w koszarach. BB jednak chyba nie może uwierzyć, że chcemy zrezygnowac z niesamowitej frajdy jaka jest wyklilkanie kilku tysiecy wojska w koszarach. Przeciez to czysta radosć.:) (na wszelki wypadek, by nie narazić sie na hejty, dodam że to ironia:)))
Temat od dawna pojawia się na forum, podobnych wątków było już kilka.
Na samym tym forum kilkanascie (jesli nie -dziesiąt), wliczając inne wersje jezykowe i testowy - spokojnie ponad sto.
To tak dla zilustrowania jak powaznie te prosby sa traktowane ;p
Ja bym to widział tak:
- Suwak jest wyskalowany od 0 do maksymalnej możliwej wartości (na ile pozwolą ludki, surowce), z krokiem np. 5% zaokrąglonym trochę do ładnej liczby (1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 itp. - zależy jakie jest maksimum),
- Guziczek max też byłby mile widziany (jak w Hirołsach),
- dodatkowo początek suwaka zawiera liczby małe (np. 1, 2, 5, 10), żeby się dało produkować precyzyjnie, jeśli ktoś chce uzupełnić np. 7 kuszników...
...a jak ktoś sobie wsadzi przypadkiem tydzień puszek w kolejkę to już jego problem.
Nimphaea
01.04.2014, 17:16
Ja bym to widział tak:
- Suwak jest wyskalowany od 0 do maksymalnej możliwej wartości (na ile pozwolą ludki, surowce), z krokiem np. 5% zaokrąglonym trochę do ładnej liczby (1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 itp. - zależy jakie jest maksimum),
- Guziczek max też byłby mile widziany (jak w Hirołsach),
- dodatkowo początek suwaka zawiera liczby małe (np. 1, 2, 5, 10), żeby się dało produkować precyzyjnie, jeśli ktoś chce uzupełnić np. 7 kuszników...
...a jak ktoś sobie wsadzi przypadkiem tydzień puszek w kolejkę to już jego problem.
Zbyt skomplikowane jak na realia techniczne TSO oraz zespół informatyków Ubisoftu.
To, co proponuję to "zaledwie" rozszerzenie" (w sensie drobna modyfikacja) skryptu już istniejącego - o jednostki militarne.
Kiedyś niektóre towary miały limity, dziś zostały te limity rozszerzone. Może nie rozszerzyć limit szkolenia z 25 do nieokreślonego, ale do 100 byłoby już super.
Chyba, że jednostki militarne i towary są obsługiwane przez dwa różne "systemy"... to komplikuje sytuację...
Mihau_Alu
01.04.2014, 19:30
Niech zwiększą z obecnych 25 na 100 i będzie ok.
MOD_Victoria2
27.02.2015, 06:44
Zrealizowane, zamykam.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.