PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Czy jesteś za wprowadzeniem następujących zmian?



Carbonara
16.03.2014, 17:23
- poprawnego nowego interface poczty pozbawionego bugów,
- zwiększenia limitów produkcji w koszarach,
- kolejkowania produkcji w introligatorze,
- kolejkowanie produkcji we władyce;
- możliwości przestawiania produkcji w koszarach i mag. prowiantu - strzałka góra - dół;
- wprowadzenia PVP,
- wysadzania skał,
- usuwania zbędnych drzew,
- łączenia takich samych towarów, premii w gwieździe
- możliwości wcześniejszego nastawienia automatycznego wysyłania geologa - określasz godzinę i to czego ma szukać a on sam rusza na poszukiwania;
- ciekawszych zadań gildyjnych;
- zatrudnieniu przez developerów kogoś kto będzie słuchał graczy i starał się tą grę prowadzić nie tylko w stronę zwiększenia zysków, ale także poprawienia jej grywalności;
- testowania wprowadzanych nowości na innych serwerach, a nie na naszych serwerach;
- ujawnienia przez BB - oficjalnych danych dotyczących szansy w dropach na określoną rzecz;

slavetti część tekstu skopiowałem z twojego posta, mam nadzieję, że się nie pogniewasz.

valdes8787
16.03.2014, 17:28
bedzie cud jeśli chociaż część tego spełnią :)

Angelkaxd
16.03.2014, 17:30
Można to zamknąć tylko w tym:
- zatrudnieniu przez developerów kogoś kto będzie słuchał graczy i starał się tą grę prowadzić nie tylko w stronę zwiększenia zysków, ale także poprawienia jej grywalności
Tego chyba najbardziej brakuje, a jeśli zaczęli by robić coś dla graczy to i o zyski nie musieliby się martwić.

scorpix22
16.03.2014, 17:35
wprowadzenie pvp: jak to pvp ma wyglądac zeby gracze byli zadowoleni? i to samo z ciekawszymi zadaniami gildyjnymi, jak one mają wyglądać aby sie podobały?

Angelkaxd
16.03.2014, 17:36
z ciekawszymi zadaniami gildii, to ile razy mozna robić CR lub Wików? czemu nie ma czaszek, wiktorów, banitów, dzieci sawanny?

Carbonara
16.03.2014, 17:40
wprowadzenie pvp: jak to pvp ma wyglądac zeby gracze byli zadowoleni? i to samo z ciekawszymi zadaniami gildyjnymi, jak one mają wyglądać aby sie podobały?

Po pierwsze - PvP ma być dobrowolne, więc nie ma obowiązku się w to bawić, jak ktoś nie chce. Takie były zawsze założenia. Jak zrobią fajne PvP to myślę, że grywalność tej gry wzrośnie o 200% i kaska im będzie leciała, a kto będzie chciał będzie się lał. Nie ma to jak współzawodnictwo z drugim graczem, ile można robić Czarnych?
Ciekawsze zadania gildii - a niech rozpiszą konkurs na pomysły graczy na zadania i wdrożą je w życie, co za problem. Ile razy można wydaj wozy z magazynu, zrób MK??

TomIII
16.03.2014, 21:25
tak!

RedJul
17.03.2014, 10:52
Szczerze?
Do końca pierwszego półrocza (czyli do końca czerwca) ŻADEN Z TWOICH POSTULATÓW NIE ZOSTANIE WDROŻONY.
A potem 1 może 2 na kwartał.

Dratewka
17.03.2014, 11:27
z ciekawszymi zadaniami gildii, to ile razy mozna robić CR lub Wików? czemu nie ma czaszek, wiktorów, banitów, dzieci sawanny?

z tymi DS to cie ponioslo

Carbonara
17.03.2014, 12:24
Szczerze?
Do końca pierwszego półrocza (czyli do końca czerwca) ŻADEN Z TWOICH POSTULATÓW NIE ZOSTANIE WDROŻONY.
A potem 1 może 2 na kwartał.

jak napisał/a Angelkaxd - zatrudnienie przez developerów kogoś kto będzie słuchał graczy i starał się tą grę prowadzić nie tylko w stronę zwiększenia zysków, ale także poprawienia jej grywalności - w dużej mierze załatwiłoby mnóstwo problemów. Ciekawe czy Xaar się wypowie w tym wątku.

RedJul
17.03.2014, 13:29
(...) Ciekawe czy Xaar się wypowie w tym wątku.

Ciekawe, czy Xaar wogóle się wypowie.
Jest aktualnie poruszanych mnóstwo problemów (nie mówię o sugestiach czy propozycjach czy o ostrym sprzeciwie wobec proponowanych zmian) a Xaar milczy.

Iphoris
23.03.2014, 13:22
- możliwości wcześniejszego nastawienia automatycznego wysyłania geologa - określasz godzinę i to czego ma szukać a on sam rusza na poszukiwania;
- ujawnienia przez BB - oficjalnych danych dotyczących szansy w dropach na określoną rzecz;


Jestem przeciw

Polkjmn
27.03.2014, 20:39
Jak jedno z tej listy spełnią to powinni Nobla dostać :D

xerenge
08.04.2014, 13:13
- poprawnego nowego interface poczty pozbawionego bugów,
- zwiększenia limitów produkcji w koszarach,
- kolejkowania produkcji w introligatorze,
- kolejkowanie produkcji we władyce;
- możliwości przestawiania produkcji w koszarach i mag. prowiantu - strzałka góra - dół;
- wprowadzenia PVP,
- wysadzania skał,
- usuwania zbędnych drzew,
- łączenia takich samych towarów, premii w gwieździe
- możliwości wcześniejszego nastawienia automatycznego wysyłania geologa - określasz godzinę i to czego ma szukać a on sam rusza na poszukiwania;
- ciekawszych zadań gildyjnych;
- zatrudnieniu przez developerów kogoś kto będzie słuchał graczy i starał się tą grę prowadzić nie tylko w stronę zwiększenia zysków, ale także poprawienia jej grywalności;
- testowania wprowadzanych nowości na innych serwerach, a nie na naszych serwerach;
- ujawnienia przez BB - oficjalnych danych dotyczących szansy w dropach na określoną rzecz;

Zmiany mające na celu usprawnienie interface gry jak najbardziej TAK ale kolejne zmiany mające na celu dalsze ułatwienie gry jak najbardziej na NIE mianowicie:

- kolejkowanie produkcji w introligatorze;
Jest to dla mnie jedno z niewielu wyzwań w tej grze co z tego, że zaczniemy kolejkować i po pół roku każdy będzie codziennie dostawał torby śniegu, po kilkanaście/kilkadziesiąt tygodniowo w końcu ich wartość tak spadnie, że zaczniemy je używać na mniej opłacalne łańcuchy produkcyjne w efekcie jeszcze bardziej pozalewamy swoje magazyny kolejnymi zapasami towarów a ceny spadną w dłuższej perspektywie.

- możliwości wcześniejszego nastawienia automatycznego wysyłania geologa - określasz godzinę i to czego ma szukać a on sam rusza na poszukiwania;
Podobnie j/w kolejne ułatwienie w końcu zaczniemy ustawiać wszędzie kolejkowanie i będziemy się logować raz na tydzień na takie zmiany nie liczmy po to dali 100 kleju zamiast 45 za tydzień logowania żeby niejako "wymuszać" na graczach taką konieczność. Tu jestem również na nie, zresztą ta opcja jest wg mnie nierealna z w/w powodu.

- ujawnienia przez BB - oficjalnych danych dotyczących szansy w dropach na określoną rzecz;
Co to ma wnieść do gry? ma to mnie zachęcić do czego?. Efekt będzie taki, że będziemy mieli na forum 100x więcej wiadomości typu (...) co jest BB podaje, że szansa na granit w przygodzie x to 20% zrobiłem ją 10x powinienem dwa razy otrzymać granit, znowu coś pozmieniali (..) itd, ogólnie pretensje.
Mało który gracz rozróżnia pojęcie "szansa % na drop".

Pozostałe propozycje OK

Misiorww
08.04.2014, 18:11
Szczerze?
Do końca pierwszego półrocza (czyli do końca czerwca) ŻADEN Z TWOICH POSTULATÓW NIE ZOSTANIE WDROŻONY.
A potem 1 może 2 na kwartał.

1-2 na kwartał, to też pobożne życzenia

DZOOZEF
08.04.2014, 19:26
- kolejkowania produkcji w introligatorze,

http://i59.tinypic.com/oaduue.jpg
jest od dziś na testowym ale tylko zmiana wyglądu, zmiana na plus kolejki brak

silu700
08.04.2014, 19:35
jest od dziś na testowym ale tylko zmiana wyglądu, zmiana na plus kolejki brak
na kolejkowanie nie ma szans, zapomnij o tym ;)

DZOOZEF
08.04.2014, 20:01
nie płacze za nią można łatwo wydropić co potrzeba z powrotu do azylu:)

wawker
08.04.2014, 21:30
Serio? biorąc pod uwagę jak słuchają Nas graczy to prędzej świnia niebo zobaczy niż cos się zmieni...taka jest niestety prawda...

Goo77y
09.04.2014, 09:15
- łączenia takich samych towarów, premii w gwieździe ------> Ja tez wolalbym miec jeden slot w gwiezdzie z koszami 2500 zamiast 100 slotow po 25szt, albo co gorsza 50 pojedynczych klejow do skory, mikstor, pieczonych kaczek, kanapek z serem itp. Popieram pomysl.
Dalbym tez mozliwosc dzielenia towarow chociazby w przypadku osadnikow, rodzin itp.

- możliwości przestawiania produkcji w koszarach i mag. prowiantu - strzałka góra - dół ----> tez by sie przydalo

MTS1991
09.04.2014, 11:00
Jestem na TAK! A szczególnie jeśli chodzi o łączenie ze sobą produktów w gwieździe oraz zwiększenie ilości produkowanego wojska w koszarach, bo robienie 3k rekrutów po 25 jest bardzo uciążliwe i domyślam się, że nie tylko dla mnie, ale na pewno dla wszystkich. Automatycznie ustawianie specjalistów też jest ciekawą sprawą, a szczególnie w przypadku grubasów. Tak samo jak kolejka u introligatora czy kolekcji. Przynajmniej ludzie nie byliby tyle stratni.
Ciekawe tylko czy ktoś z BB to czyta i weźmie nasze sugestie do siebie i coś z tym zrobi

xerenge
09.04.2014, 11:23
Jestem na TAK! A szczególnie jeśli chodzi o łączenie ze sobą produktów w gwieździe oraz zwiększenie ilości produkowanego wojska w koszarach, bo robienie 3k rekrutów po 25 jest bardzo uciążliwe i domyślam się, że nie tylko dla mnie, ale na pewno dla wszystkich. Automatycznie ustawianie specjalistów też jest ciekawą sprawą, a szczególnie w przypadku grubasów. Tak samo jak kolejka u introligatora czy kolekcji. Przynajmniej ludzie nie byliby tyle stratni.
Ciekawe tylko czy ktoś z BB to czyta i weźmie nasze sugestie do siebie i coś z tym zrobi

Może zakolejkujmy jeszcze automatyczne logowanie żeby przypadkiem 100 klejnotów nam nie uciekło.
Ludzie kochani czy wszystko musi być aż tak ułatwione ?. Swego czasu grałem w inną grę na przeglądarkę gdzie kolejne zmiany wprowadzały dalsze ułatwienia. Gra stała się prostoliniowa a efekt był taki, że gracze zaczęli odchodzić.

Goo77y
09.04.2014, 12:30
Dodalbym jeszcze mozliwosci FILTROWANIA w handlu polegajaca na wyszukaniu danego towaru TYLKO z kolumny OFERTA lub tylko z kolumny KOSZT. Jakims "ptaszkiem" mozna byloby to zalatwic. W tej chwili jesli wpisze slowo kluczowe np "monety" to mam 9 stron kupna/sprzedazy. Po co mam przegladac kilka stron towarow, jesli chce tylko kupic monety.

jemen2
09.04.2014, 13:04
Może zakolejkujmy jeszcze automatyczne logowanie żeby przypadkiem 100 klejnotów nam nie uciekło.
Ludzie kochani czy wszystko musi być aż tak ułatwione ?. Swego czasu grałem w inną grę na przeglądarkę gdzie kolejne zmiany wprowadzały dalsze ułatwienia. Gra stała się prostoliniowa a efekt był taki, że gracze zaczęli odchodzić.
Czy sprawia Ci przyjemność zrobienie w koszarach np. 5K rekrutów ? Jeśli tak to chyba jesteś masochistą :)

xerenge
09.04.2014, 23:44
jemen2 źle mnie zrozumiałeś :) w tej wypowiedzi odnosiłem się do konkretnego punktu i mojego braku akceptacji dla zmian w introligatorze nie całości wymienionych pomysłów. Wyrażałem już wcześniej swoje opinie nt zaproponowanych tu zmian z użyciem argumentów dla niektórych pomysłów:


Zmiany mające na celu usprawnienie interface gry jak najbardziej TAK ale kolejne zmiany mające na celu dalsze ułatwienie gry jak najbardziej na NIE mianowicie:

- kolejkowanie produkcji w introligatorze;
Jest to dla mnie jedno z niewielu wyzwań w tej grze co z tego, że zaczniemy kolejkować i po pół roku każdy będzie codziennie dostawał torby śniegu, po kilkanaście/kilkadziesiąt tygodniowo w końcu ich wartość tak spadnie, że zaczniemy je używać na mniej opłacalne łańcuchy produkcyjne w efekcie jeszcze bardziej pozalewamy swoje magazyny kolejnymi zapasami towarów a ceny spadną w dłuższej perspektywie.

- możliwości wcześniejszego nastawienia automatycznego wysyłania geologa - określasz godzinę i to czego ma szukać a on sam rusza na poszukiwania;
Podobnie j/w kolejne ułatwienie w końcu zaczniemy ustawiać wszędzie kolejkowanie i będziemy się logować raz na tydzień na takie zmiany nie liczmy po to dali 100 kleju zamiast 45 za tydzień logowania żeby niejako "wymuszać" na graczach taką konieczność. Tu jestem również na nie, zresztą ta opcja jest wg mnie nierealna z w/w powodu.

- ujawnienia przez BB - oficjalnych danych dotyczących szansy w dropach na określoną rzecz;
Co to ma wnieść do gry? ma to mnie zachęcić do czego?. Efekt będzie taki, że będziemy mieli na forum 100x więcej wiadomości typu (...) co jest BB podaje, że szansa na granit w przygodzie x to 20% zrobiłem ją 10x powinienem dwa razy otrzymać granit, znowu coś pozmieniali (..) itd, ogólnie pretensje.
Mało który gracz rozróżnia pojęcie "szansa % na drop".

Pozostałe propozycje OK


Czy sprawia Ci przyjemność zrobienie w koszarach np. 5K rekrutów ? Jeśli tak to chyba jesteś masochistą :)
Tak więc akurat tę propozycję w pełni popierałem. Poza przytoczonym przez Ciebie przykładem w grze występuje jeszcze kilka "niedoróbek" mogących prowadzić graczy do masochizmu. ;)

EX_Cyferka
21.02.2015, 12:39
jeden pomysł, jeden wątek. zamykam