Zobacz pełną wersję : obszar serwera uszkodzony-zwykly general po wyslaniu na wyspe piratow
Drako-Drag
15.02.2014, 21:35
po wyslaniu generala do przygody ,,wyspa piratow,, nadal byl w menu gwiazdy kliklem na niego i chcialem przeniesc w inne miejsce i pojawil sie blad ,,obszar serwera uszkodzony-w tym obszarze wystapil blad,, i wyrzucilo do glownej strony, restarta systemu, wyczyszczenie ciasteczek itd. nic nie pomaga nie da sie wejsc, info wyslane przez zakladke pomoc/wsparcie
powroce jeszcze na gre?
czekam na jaka kolwiek informacje
serwer: Czarci Gaj
gracz: Drako-Drag
Nadia03052012
15.02.2014, 22:17
Przed wczoraj mialam problem z koszarami, nie produkowalo mi sie wojsko. Wczoraj o dziwo naprawili lub samo sie naprawilo..
Dzis po odpaleniu przygody i wyslaniu generalow na przygode stalo sie to samo co u Ciebie. Masakra co sie dzieje z ta gra, gram od roku i nigdy takich cyrkow nie bylo!
Fleotria
15.02.2014, 22:22
po wyslaniu generala do przygody ,,wyspa piratow,, nadal byl w menu gwiazdy kliklem na niego i chcialem przeniesc w inne miejsce i pojawil sie blad ,,obszar serwera uszkodzony-w tym obszarze wystapil blad,, i wyrzucilo do glownej strony, restarta systemu, wyczyszczenie ciasteczek itd. nic nie pomaga nie da sie wejsc, info wyslane przez zakladke pomoc/wsparcie
powroce jeszcze na gre?
czekam na jaka kolwiek informacje
serwer: Czarci Gaj
gracz: Drako-Drag
To poczekaj do rana, w nocy jest uruchamiany skrypt naprawiajacy, mi pare dni temu pomogl i moze Tobie pomoże.
Jeżeli nie to pisz do suportu i badz cierpliwy :)
tremblador1
15.02.2014, 22:57
Drako-Drag
ja miałem dokładnie tak samo wczoraj tylko w bohaterskim : po przestawieniu gienka pokazał się komunikat o uszkodzeniu obszaru serwera.
Napisałem do supportu i w ciągu pół godziny była odpowiedź żeby wyczyścić pamięć podręczną. Pomogło natychmiast.
Też mam Uszkodzenie Obszaru Serwera. Geolodzy się wściekli i nie znajdowali marmuru. Co by jeszcze spieprzyć na grze??
Drako-Drag
16.02.2014, 00:38