PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowy specjalista



TorukMakto
06.02.2014, 10:24
Dużo się czyta o braku miejsca na wyspie. Zastanawiałem się z czego to wynika - głównie z wielkości armii potrzebnych do przygód.
Więc zastanawiałem się jak zmniejszyć straty w bitwach (oprócz bloków).
Ten pomysł był już poruszany ale jak przeglądałem posty nikt nim za bardzo się nie zainteresował więc piszę o nim jeszcze raz, być może nie zauważono go albo przeszedł bez echa bo nie był potrzebny.
Tak więc pomysł na specjalistę MEDYKA.
Zabierałoby się takiego jegomościa na przygodę on by sobie rozstawiał swój namiot i po każdej rozegranej bitwie można by było go aktywować a on za surowce ratowałby naszych wojaków.
Na początek ok 10% ale jakby jeszcze dodać drzewko rozwoju i dodatkowe zdolności stawałby się coraz lepszy.

Mniejsze straty spowodowałyby mniejsze "zużycie" osadników i nie trzeba by było tyle domów.

Co o tym sądzicie??

zabojcasłabych
06.02.2014, 10:44
Można by zrobić że medyk leczy gienka natychmiatowo ale potem sam odpoczywa przez 4h. To by przyspieszyło robienie przygód dla mniejszych lvlowo graczy. Pakiet medyczby to teraz 2km i jest jednorazowy a taki medyk byłby do zakupienia w tawernie.

sparkz
06.02.2014, 11:40
Dużo się czyta o braku miejsca na wyspie. Zastanawiałem się z czego to wynika - głównie z wielkości armii potrzebnych do przygód.

Nie, wynika to z maxowania produkcji surowcow potrzebnych do robienia wojska, w celu klepania po kilku przygod dziennie. Patrzac z perspektywy przygod, to armie potrzebna do robienia dowolnej z nich mozna spokojnie wystawiac majac nawet i pol wyspy wolnej.

TomIII
06.02.2014, 16:27
dobry pomysł

Uranos_old
11.02.2016, 20:34
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 06.02.2014 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos