PDA

Zobacz pełną wersję : skończyłem przygodę ...



Obcy10
04.02.2014, 17:19
i wywaliło mnie z gry, z informacją w stylu "W tym obszarze wystąpił błąd, prosimy spróbować ponownie" ... taka sytuacja!

I z tego co wiem to nie jestem jedyny... nie ma to jak poprawić wizualizacje jednostki ("Animacje osadników niosących mięso lub wodę zostaną poprawione.") :) a tym samym wysadzić w kosmos wiele innych działających rzeczy, jak na przykład podstawowe "wejście na własną wyspę"!

Proszę testujcie te swoje poprawki i "ulepszenia" tam gdzie wedle nazwy powinno to być testowane... na SERWERZE TESTOWYM...

żeby nie było - wyspa dalej mi się nie uruchamia... ładowanie pada przy wyświetlaniu "listy nowości" i porad dnia :D
Z chęcią bym przeczytał poradę jak mam to obejść :)

garage1
04.02.2014, 17:22
Obcy mam dokładnie to samo i tez po skończeniu przygody

Lambo
04.02.2014, 17:24
aż strach kończyć przygodę, mam anulować? Z tego co mi wiadomo dużo osób tak ma

Xant13
04.02.2014, 17:24
Mam dokładnie to samo - z tym, że ja skończyłem Czarnych Rycerzy o dziwo - dziś, kilka godzin wcześniej po skończeniu Mrocznego Bractwa nic się nie wydarzyło.

Lambo
04.02.2014, 17:33
xara coś nie ma, ale jest na globalu [16:29] BB_Inaoch1 , coś przekazać?

garage1
04.02.2014, 17:35
tak pozdrów go od nas i podziękuj za konserwe

Lambo
04.02.2014, 17:37
ja jej nawet nie skończylem, też mam już uszkodzony obszar serwera

Nie trzeba nawet kończyć przygody, sama odpalona przygoda może skutkować zablokowanie wyspy


tak pozdrów go od nas i podziękuj za konserwe

nie przekaże już

Matiz_G
04.02.2014, 17:44
Mam to samo. Premium leci, koszary zaraz stana, gracz z wymiany z kolejnej przygody musi czekac albo strace dropy i przygody ;/ To sa jaja...

Lambo
04.02.2014, 17:47
Tak źle jeszcze nie było jak teraz, wyłączcie lepiej te serwery.


Technical Support technical.support@thesettlersonline.pl przez mail.diesiedleronline.de

16:50 (0 minut temu)

do mnie
Witaj Lambo,

uprzejmie informuję, iż Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Odpowiedź na nie zostanie udzielona najszybciej, jak jest to tylko możliwe. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń jakie wpłynęły do nas w ostatnim czasie, może oznaczać to dłuższe oczekiwanie na odpowiedź z naszej strony.

Support The Settlers Online pracuje w godzinach 9:00-19:00 od poniedziałku do piątku. Odpowiadając na naszą wiadomość email, bardzo prosimy nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy mogli szybciej udzielić odpowiedzi.

MANOLO_PL
04.02.2014, 19:00
JEZUSICKU stara gwardia z mego serwera leży. Chłopaki jakoś wam pomóc, bufować coś na waszych mapach ? Doładować coś żeby nie padło ? Jak tam macie , piszcie... może wam wrócą mapy jak backup dadzą.

garage1
04.02.2014, 19:27
nic nie zrobisz Manolo, przy probie wejścia na nasze wyspy zaraz Ciebie wywala z gry

Xant13
04.02.2014, 22:13
Udało mi się wejść do gry :)