Zobacz pełną wersję : masakra z marmurem i kamieniem
No i mamy upgrade gry z jakością BB ;p. W złożach marmuru i kamienia zostało po 4 szt zasobów i sobie kamieniarze " mielą" w miejscu (5lvl). tzn. idzie cykl ale po zakończeniu złoże nie wyczerpuje się tylko dalej ma 4szt i tak w kółko...
@&@#^&@$@^&$@%$@* - każdy niech sobie przetłumaczy :)
Faktycznie. I jeszcze przy budowie kopalń i innych obiektów kolejka budowania wariuje. Obiekt już stoi a slot budowy raz się pokazuje, a raz znika. Wesoło.
A u mnie znowu zjada premie, a nie doładowuje. Straciłem już 4 koszyki. A, i co chwila pojawia się kolejka budowania, zapełniona, chociaż nic nie stawiam.
"Nic się nie stało, nic się nie stało" - "sorry" ale taki mamy klimat. Nic tylko narzekacie, zamiast sprawy wziąć we własne spracowane ręce.
"Jędruś jam nie godna twych ran całować"
Igorb1985
04.02.2014, 08:53
drzewa mi poznikały, nie umiem wejść do strefy przygody, leśniki mi stoją w miejscu, kamieniarze i marmury wariują, o kolejce budowania nie wspomnę, witamy w kwiaciarni BB ze sporą ilością pokonserwowych kwiatków.
Mam awarię taką. Sierżant skunks w domu władyki stoi na 20 min,0 i odechciewa mi się już tej gry. Kto mi zwróci mój stracony czas ? Zróbcie coś z tym szybko partacze bo inaczej już nie można tego nazwać
adamus402
04.02.2014, 08:57
Jak rozwalić kopalnie marmuru stoi na 2szt.
adamus402
04.02.2014, 09:11
Gra jest totalnie rozwalona.
grzybekmar
04.02.2014, 09:20
Czyli sytuacja robi się taka, wszystkie kopalnie marmuru zrobią się na 4 jednostki surowca, kamieniarze nie będą już tam chodzili, będą wykrzykniki, a geolodzy nie znajdą nowych złóż, bo przecież nadal kopalnie nie są zawalone. A usunąć takich nie idzie. Ekstra. :/
nidorfin
04.02.2014, 09:25
hehe- trzeba zburzyć kamieniarzy i postawić na 1 poziomie :))
I narodziła nam się nowa tradycja, po nocnej konserwie będzie druga, dzienna poprawiająca bugi z nocy.
Bo nie sądzę, żeby dało się grać bez dodatkowej dzisiaj konserwy.
nidorfin
04.02.2014, 09:28
ale za to kopalnie złota w minute sie stawiają :)
i co z tego skoro ona nie dziala prawidłowo, premii na nia nie dasz póki nie upłynie czas potrzebny do jej wybudowania, ty widzisz ze kopalnia jest ale chyba system o tym nie wie
Mundek_May
04.02.2014, 09:59
Oj nie narzekajcie tak. Pewnie za moment będzie "happy hour" na 100% diamentów i prezencik od BeBe za "drobne utrudnienia" w grze.
Zostaniemy dobrodusznie poklepani po plecach i będzie dobrze.
I narodziła nam się nowa tradycja, po nocnej konserwie będzie druga, dzienna poprawiająca bugi z nocy.
Bo nie sądzę, żeby dało się grać bez dodatkowej dzisiaj konserwy.
To jest nowa świecka Tradycja:) To co, po jajeczku??
Carbonara
04.02.2014, 11:34
postawiłem przy złożu - 7 marmur - nowego kamieniarza marmur - na 1 poziomie, myślałem, że może po 2h wyjmie te 7 sztuk (co się nie udało kamieniarzom na 3 i 4 lvl), ale on tam chodzi na pusto, bo to złoże ma już od 30 minut dalej 7 szt. marmur. Wniosek - złoże już jest puste, ale kamieniarz o tym nie wie, za to geolodzy uważają, że ono jest pełne. Dom wariatów. Genialna gra, nie sposób się nudzić.
to może niech każdy zacznie grę od nowa :)
postawiłem przy złożu - 7 marmur - nowego kamieniarza marmur - na 1 poziomie, myślałem, że może po 2h wyjmie te 7 sztuk (co się nie udało kamieniarzom na 3 i 4 lvl), ale on tam chodzi na pusto, bo to złoże ma już od 30 minut dalej 7 szt. marmur. Wniosek - złoże już jest puste, ale kamieniarz o tym nie wie, za to geolodzy uważają, że ono jest pełne. Dom wariatów. Genialna gra, nie sposób się nudzić.
Może wyłącz kamieniarzy na lvl 3 i 4, niech kopie tylko ten z 1 lvl to wtedy złoże powinno zniknąć.
Zauważyłem że czasami jak jest w złożu np 3 jednostki i jednocześnie do złoża są przypisani co najmniej dwaj kamieniarze na lvl 3 to też się zacina wydobycie, jakby nie wiedzieli który z nich ma zakończyć wydobycie.
Ja sobie postawiłam kamieniarza marmur, ale kamieniarze na 5 lvlu byli zablokowani na tych prawie wyczerpanych złożach, a ten na 1 lvl latał do złoża ustawionego dalej.
Teraz się coś dziwnego stało i po powrocie z przygody te prawie wyczerpane złoża w końcu padły.
Pinoccio
04.02.2014, 15:04
Zakup, najlepiej kilkudziesięciu tys. klejnocików za żywą gotówkę i doładowania złóż i po problemie! :-)
Carbonara
04.02.2014, 15:08
Zakup, najlepiej kilkudziesięciu tys. klejnocików za żywą gotówkę i doładowania złóż i po problemie! :-)
no to by było jakieś wytłumaczenie, my tu lamentujemy, jak można sobie złoża przecież doładować za klejnoty i o co chodzi?
Senlandia
04.02.2014, 15:10
u mnie tez kamieniarz 1 lvl nie załatwił sprawy mimo ze zatrzymałem 5 lvl obok. chodził ale zloza nie ubywalo. Potem jednak 3 takie złoza nagle sie wyczerpały.
A u mnie mimo że mam marmurników tylko 5lvl to złoża 4marmuru w koncu jakoś sie wyczerpały jak byłem wylogowany
Informacja, którą otrzymałem kilka chwil temu:
problem z kamieniem/marmurem (np. tylko jedna jednostka kamienia w złożu i same warsztaty kamieniarza z poziomem 2+) może się pojawić wyłącznie w przypadku złóż, które istniały jeszcze przed konserwacja. Co więcej, jest to problem tylko tymczasowy.
Wystarczy wylogować się z gry na około 30 minut oraz upewnić się, że nikt nie będzie odwiedzał wyspy. Utrudnienie to jest związane z procesem "przejściowym" pomiędzy wersjami i występuje tylko raz.
hesar1975
04.02.2014, 15:24
upewnić się że nikt nie będzie odwiedzał mapy. hahahahahaha , uwaga chcę się upewnić...
Poprzednio było tak, że gdy zatrzymało się jakiś budynek to czas produkcji dochodził do końca i stawał, po uruchomieniu był gotowy do przeniesienia gotowego towaru do magazynu. Teraz gdy zatrzyma się produkcję czas jest cofany do początku produkcji - strasznie to irytujące. Istotne to było przy rzeczach, które długo się produkują - np. cieśla ma cykl ponad 35 min. Przy rzuceniu półmiska ryb, cieśla wychodził raz i premia była zaliczona (gdy znajomy rzucał taką premię można było zrobić na niej dwa cykle). Teraz to niemożliwe. Popsuli dobrze działającą grę.
hesar1975, niestety tak, odwiedzenie wyspy przez znajomego zrestartuje "licznik 30 minut".
DrwalNadDrwale
04.02.2014, 15:36
hesar1975, niestety tak, odwiedzenie wyspy przez znajomego zrestartuje "licznik 30 minut".
To to zmieńcie jak już wiecie że głupio pomyślane. To nie jest działanie zależne od gracza.
BB_xaar a nie można tego wyjaśnienia na głównej umieścić i dodatkowo w oknie zmian po logowaniu ?
Informacja "na wejściu" umożliwiłaby szybszą reakcję graczy na występującą niedogodność ...
Odyseusz_
04.02.2014, 16:48
A czy już ktoś wpadł jak naprawić problem ze znikającymi przygodami i generałami?
Kranderga
04.02.2014, 16:50
Poprzednio było tak, że gdy zatrzymało się jakiś budynek to czas produkcji dochodził do końca i stawał, po uruchomieniu był gotowy do przeniesienia gotowego towaru do magazynu. Teraz gdy zatrzyma się produkcję czas jest cofany do początku produkcji - strasznie to irytujące. Istotne to było przy rzeczach, które długo się produkują - np. cieśla ma cykl ponad 35 min. Przy rzuceniu półmiska ryb, cieśla wychodził raz i premia była zaliczona (gdy znajomy rzucał taką premię można było zrobić na niej dwa cykle). Teraz to niemożliwe. Popsuli dobrze działającą grę.
To jest działanie zamierzone:
http://forum.thesettlersonline.pl/th...e?goto=newpost
Zmiany wpływające na łańcuchy produkcyjne
Drodzy Gracze,
wraz z najnowszą wersją gry (04.02.2014), zostaną wgrane modyfikacje, które będą miały wpływ na łańcuchy produkcyjne. Poniżej znajdziecie więcej szczegółów na temat nadchodzących zmian.
Pobranie surowców potrzebnych do produkcji
Obecnie surowce wymagane do danego cyklu są pobierane po ukończeniu produkcji. Po wprowadzeniu zmiany surowce będą pobierane z magazynu wraz z rozpoczęciem danego cyklu produkcji.
Modyfikacja procesu uzupełniania złóż
Jeżeli złoże jest niepełne, liczba budynków przeznaczonych do jego uzupełnienia (np. leśników) będzie obliczana na podstawie brakujących surowców. Przykład: jeśli maksymalna liczba drewna wynosi 25, a w złożu znajdują się 24 jednostki, tylko jeden leśnik zostanie przypisany do jego uzupełnienia.
Dodawanie zasobów do magazynu
Wyprodukowane dobra będą dodawane do magazynu tylko, jeśli jest tam odpowiednia ilość miejsca. Przykład: jeśli tartak produkuje 5 desek, a w Magazynie jest miejsce tylko na 3, deski nie zostaną dodane. Produkcja w danym miejscu będzie wstrzymana do momentu, aż w Magazynie zwolni się miejsce i będzie można tam umieścić wyprodukowaną liczbę zasobów.
Produkcja po ulepszeniu miejsca pracy
Jeżeli miejsce pracy zostanie ulepszone podczas trwającej produkcji, po ukończeniu ulepszania wyprodukuje ono taką liczbę zasobów, jaka była wyświetlana na poprzednim poziomie budynku. Jest to związane z pobraniem surowców na początku produkcji, w ilości wskazanej przez starszą wersję budynku, a tym samym otrzymaniem adekwatnej do niej liczby zasobów.
Przypisywanie jednostek do wydobywania dóbr ze złóż
Jeżeli złoże za chwilę się wyczerpie (np. poprzez pracę drwala), żadne inne miejsce pracy nie wyśle do niego swojej jednostki w celu eksploatacji tego złoża. Zamiast tego, takie jednostki zostaną wysłane do innych, dostępnych złóż. Dzięki temu żaden z Osadników nie wróci już z pustymi rękami.
Teraz zatrzymanie produkcji jest natychmiastowe a po odstopowaniu cykl zaczyna się od początku
Wszystko zrobiono po to by gracz nie otrzymał więcej niż mi się należy.
mogę tylko tyle powiedziec, że gówno prawda. Wylogowany ponad 40 minut a marmur dale sobie wisi 4 szt
MANOLO_PL
04.02.2014, 17:04
ktos ci wszedl na mape nie upewnilas sie ze nie wejdzie.
TITO_CFC
04.02.2014, 17:06
Ja robie sobie przerwę w grze,mam dosyć nieudolności ekipy BB,dzis wchodzę an wyspe patrze a tu wszsytkie drzewa praktycznie wykarczowane ,stoją tylko same pieńki( mimo że produkcje mam (bądz też miałem) ustawioną na takim poziomie ze był plus dla leśników,druga sprawa tak jak w temacie złoża marmuru wiszą na 3 lub 4 jednostkach....chciało by sie powiedzieć "BB skończcie tę kpinę z graczy i z samych siebie...skończcie i wstydu oszczędźcie " PARANOJA
Misiorww
04.02.2014, 17:07
tito marmur to blad tymczasowy
TITO_CFC
04.02.2014, 17:10
U nich wszystko jest tymczasowe... ;/ Boże jak ja żałuję każdej wydanej złotówki na tę grę...
Misiorww
04.02.2014, 17:13
nie zebym usprawiedliwial bb tym "tymczasowym" bledem, ale w zlym kierunku ida zmiany
Stalerek
04.02.2014, 17:52
nie zebym usprawiedliwial bb tym "tymczasowym" bledem, ale w zlym kierunku ida zmiany
Bo tak właśnie jest jak zapominają o sensie założeń gry a patrzą tylko na to co przyniesie w perspekywie czasu więcej kasy. Małą łyżką a często Panowie z BB bo dużą się można szybko zachłysnąć...
Prometerion
04.02.2014, 18:08
srednio ogarniety szympans ma wiecej rozumu niz ta ekipa przyglupow, zycze wam bankructwa koncze gre :D
deagostini85
04.02.2014, 18:10
Jak zwykle konserwacja przyniosła więcej szkód, niż pożytku :/
Przed wprowadzeniem zmian miałem produkcję napitku 39k/12h na premiach, teraz tylko 26k. Oebali nas.
Bardzo nie ładnie potraktowano graczy.
Prometerion, trzymam za słowo ;)
To jest działanie zamierzone:
Teraz zatrzymanie produkcji jest natychmiastowe a po odstopowaniu cykl zaczyna się od początku
Wszystko zrobiono po to by gracz nie otrzymał więcej niż mi się należy.
Jednak nie widzę sensu w tym działaniu. Przecież nie dostawałem nic więcej. Jak zatrzymałem budynek lub złoże to czas cyklu dochodził do końca i się zatrzymywało. Po starcie ruszał dalej zabierając ze złoża tyle ile miało zabrać i tyle. A teraz weźmy na przykład cmentarz dyń czas produkcji 8h. Dawało się w odpowiednim czasie półmisek ryb, start i chwilę potem stop na kolejne 8h. Nie robi mi to różnicy na krótkich cyklach, ale miecznik damasceński będzie najpierw ponad godzinę chodził bez sensu zanim użyje premii. Pewnie, że można premię rzucić po godzinie, ale to nie ułatwia (uprzyjemnia) gry. Szkoda, naprawdę lubiłem tą opcję, bardzo mi jej teraz brakuje.
Gaz69, święte słowa - argument o "dostawaniu więcej" jest delikatnie mówiąc niepoważny. skoro pobieranie zasobów i wydanie produkcji następowało jedno po drugim, to NIE było możliwości dostać więcej. Chyba raczej chodzi o to, że w ofercie pojawiły się premie 4x, zwiększyła się dostępność premii 3x, więc gdzieś tych graczy trzeba naciąć.... Chyba jednak czas zmienić grę.
gaz69 - zgadzam się w pełnej rozciągłości. Cały ten "myk" polegający na buffowaniu pod koniec produkcji i stopowaniu po rozpoczęciu produkcji był świetnym elementem strategicznym.
Był to element który dodawał smaku grze - urozmaicał ją. Pamiętam jak odkryłem tą metodę ile miałem frajdy - teraz nowi gracze zostają pozbawieni tej przyjemności.
Zmiany w settlersach zamiast dodawać więcej takich możliwości kombinowania dla zwiększenia efektywności gry, usuwają takie świetne elementy, sprawiając że gra zamiast się rozwijać, cofa się. Jeżeli zmiany będą dalej w tę stronę szły to tylko czekać aż gra będzie prostacka niczym ogame.
Może w kolejnym updacie usuńcie czas transportu pomiędzy budynkami i magazynami, żeby nie trzeba było kombinować jak rozmieszczać budynki na wyspie. Więcej gimbazy może będzie grało, bo teraz w tej grze jeszcze trzeba troche procesy myślowe włączyć co moim zdaniem było jedyną przewagą tej gry nad innymi strategiami mmo. Zamiast pielęgnować największą zaletę gry producent je tłumi zabijając swoje wspaniałe dziecko za trochę większą ilość zarobków.
Osobiście jestem bardzo świeżym settlersem i planowałem zakupić trochę klejnotów za jakiś czas (aktualnie mam ważniejsze wydatki) w ramach wsparcia firmy która zrobiła świetną grę, jednak po kilku miesiącach gry widzę że trzeba to będzie przemyśleć, ponieważ zmiany które zachodzą w grze raczej odpychają mnie (i jak widać całą rzeszę innych aktualnych graczy). Mam przeczucie że przy takich zmianach za jakiś czas settlers online nie będzie już tą samą grą która tak bardzo mnie wciągnęła, dlatego raczej pieniędzy na nią nie będę wydawał.
Widocznie producent doszedł do wniosku że zyski które wniesie przygłupawa dzieciarnia skuszona uproszczeniami w grze przebija zyski dorosłych pracujących inteligentnych ludzi którzy w zdecydowanej większości stanowią aktualną społeczność gry.
inimicusPL
04.02.2014, 19:02
Ja nie wiem po co w takim razie jest serwer testowy. Wgrywają co miesiąc jakieś usprawnienie, którego nie widać, po czym wgrywają poprzednią wersję, bo usprawnienie nie działa. To już nie beta! Ludzie płacą kasę a jest kupa. Gdzie sensowne upgrady, typu PVP, czy kolejne lvl, rankingi? Żal :(
Oj nie narzekajcie tak. Pewnie za moment będzie "happy hour" na 100% diamentów i prezencik od BeBe za "drobne utrudnienia" w grze.
Zostaniemy dobrodusznie poklepani po plecach i będzie dobrze.
Za komuny byłby uscisk ręki kierownika ;).
patykoland
04.02.2014, 19:10
to co robia jest niepoważne wprowadzaja zmiany ktore tylko psuja gre a gdzie jest obiecane pvp na ktore czekamy juz dobry rok a nie wspominam ze beta zakonczona :)
Jest serwer testowy lecz na nim nikt nie przeprowadził testu zmian które wprowadzili - jednak test na żywym organizmie sprawia większą satysfakcję twórcom gry. Myśl o tym, że mogą komuś marnować bezkarnie czas dostarcza im niebywałej frajdy... aż cisną mi się na usta niecenzuralne słowa...
Agnieszka_N
04.02.2014, 19:34
Kolejna aktualizacja i kolejne problemy i straty dla wielu. Zaraz albo już się skończyła premia na kopalniach i będzie budowanie wszystkiego od początku i nie tylko. W nagrodę dostaniemy jakieś marne prezenty i propozycje nowych budynków których nawet na testowym nie będzie się opłacało kupić ... eeechhhhh
Kolejna aktualizacja i kolejne problemy i straty dla wielu. Zaraz albo już się skończyła premia na kopalniach i będzie budowanie wszystkiego od początku i nie tylko. W nagrodę dostaniemy jakieś marne prezenty i propozycje nowych budynków których nawet na testowym nie będzie się opłacało kupić ... eeechhhhh
Zanim nastąpi poprawa, będzie jeszcze gorzej.
Prometerion
04.02.2014, 19:47
pajac pajaca pajacem pogania :D te 4 slowa oddaja w pelni to czym jest ekipa zajmujaca sie polska wersja TSO :D
blitzt2013
04.02.2014, 19:49
radze kupic sobie gre na PC. Bedzie mniej klopotow i wiecej frajdy. Coraz bardziej mnie gra rozczarowuje, choc gralem dlugie miesiace w pierwsze wersje Settlers na kompie. Czegos lepszego sie spodziewalem w grze, ktora ma mozliwosci ogromnego multiplayer-a. Nie mozna postawic sobie malego serwerka i przetestowac gierke w malym otoczeniu graczy?. Przeciez te bledy, na gole oko widac, ktore powstaja. Jak zamierzacie dalej tak postepowac. Moze jakas funkcja przycisk "ZATRZYMAJ CALA PRODUKCJE". Przez wasze konserwacje spierd...mi zasoby, ktore nie sa odnawialne, bo 10 minut przed konserwa dajecie info ze komnserwe robicie. Nocna tez trwa dluzej niz 6h, tyle wynosi czas koszyka. (przezyje jakos). Nie wspomne jeszcze o lootach w przygodach...Ciezko Wam sprawdzic efekt Waszych prac, przed wgraniem nowej wersji? To robcie mniejsze zmiany. I jeszcze jedno co wy za serwerow uzywacie, ze przerwa konserwacja musi byc co 7 dni i jeszcze twa od 7-do Bog jeden wie ilu godzin? Moze czas zainwestowac w lepszy sprzęt i lepszych informatykow, skoro Ci sie nie sprawdzaja. Raz sie mozna pomylic, ale prawie co konwerwacja jest jakis babol. Mnie by juz dawno z roboty wywalili jak bym tak pierdo... prace
blitzt2013
04.02.2014, 19:58
Kiedys ogladalem skecz kabaretu "CIACH - cZAJNIK ELEKTYCZNY ". Nie wiem czy moge umiescic tu link do tego pliku, wiec zacytuje
"FORSE ODDAWAJ ZŁODZIEJU"
Asgeroth
04.02.2014, 20:45
Przesadzacie ;) To tylko gra.. spróbujcie sami coś zaprogramować :) na pewno będzie super bezawaryjne.
Prometerion
04.02.2014, 20:54
Przesadzacie ;) To tylko gra.. spróbujcie sami coś zaprogramować :) na pewno będzie super bezawaryjne.
gdyby nie wydawali pieniedzy to moze i by przesadzali, ale wydaja nic tak na prawde z tego nie majac, tak powiedziec mozesz grajac w grzybobranie :D a tu wiekszosc ludzi ma racje :) poza tym jak sie cos robi i dostaje sie za to niemale pieniadze to sie bierze za to odpowiedzialnosc wiec nie mow "sprobujcie sami cos zaprogramowac" bo nie gracze od tego sa, co wiecej porownywalem juz wiele gier w ktroych jakims cudem programisci nie pieprza wszystkiego czego sie dotkna na forum i wszystkie te tematy byly kasowane wiec zaloz czapke blazna zrob kilka fikolkow i napisz cos madrzejszego :D
Painfulhands
04.02.2014, 21:00
Takich , jaj jakie ostatnio nam sie serwuje nie było chyba nawet za czasów Bety. Swoja droga to ciekawe , że co miesiąc testuje sie jakiś nowy budynek, a drogi , które mamy i ponoc kiedys miały sie do czegos przydac nadal sa bezuzyteczne. Pozdrawiam serdecznie i poddaję pod przemyslenie
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jeśli ktoś "wrzucił" premie na budynki po konserwacji, to druga konserwacja została zaplanowana w ten sposób, aby kosze skończyły się w jej trakcie.
arti98a1
04.02.2014, 21:08
W sumie to darmowa gra i nikt nie każe kasy ładować żeby grać więc chyba nie macie się o co upominać?? A co do błędów to już lekka przesada, lepiej robić raz na dwa tygodnie i dobrze niż co tydzień jak pod jakimś przymusem bo potem są kolejne konserwy i się nie da grać przez cały tydzień
motatums
04.02.2014, 21:12
Przesadzacie ;) To tylko gra.. spróbujcie sami coś zaprogramować :) na pewno będzie super bezawaryjne.
A zdziwiłbyś się kolego ile gracze potrafia zaprogramować i stworzyć.. wystarczy przypominieć Baldur's Gate. BB by się zdziwiło, bo by się okazało, że jest niepotrzebne:P
Cardellino
04.02.2014, 22:11
[B]"licznik 30 minut".
brzmi magicznie
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.