PDA

Zobacz pełną wersję : Możliwość kasowania ofert w poczcie !!!



silu700
28.01.2014, 21:27
To jest już przegięcie - dzisiaj przez przypadek w opcji zaznacz wszystkie skasowałem łącznie z raportami oferty od znajomych. Niestety ja po relogu nie mam tych ofek ani znajomi nie mają wiadomości o odrzuconych ofertach.
Błąd jest ewidentny gdyż testowany był w gildii na ofkach z rybami.

Pytanie brzmi gdzie są towary z tych ofert ???

BB_xaar
28.01.2014, 21:41
silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe. :)

Catana79
28.01.2014, 21:41
U mnie niezaakceptowana ofka, która powinna wrócić jako odrzucona po 8h też zginęła, wsiorbało 200k surowca.

silu700
28.01.2014, 21:44
silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe. :)

Czyli wszystko jest w porządku, gra gitara, znaczy błędu nie ma :D ? Gdzie wrócą te surowce, do wiadomości czy od razu do władyki ?

RedJul
28.01.2014, 21:47
silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe. :)

Chyba jednak nie.
W ten sposób straciłem ZMK, zabolało.

Carbonara
28.01.2014, 21:53
silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe. :)

pragnę zdementować tą informację, wysłałem koleżance 2 albo 3 dni temu w ofercie Mroczna Fortece, ona ja przez przypadek skasowała, a forteca po 8h nie wróciła, więc to co wyślecie, a ktoś skasuje, po prostu znika. Koleżanka napisała do supportu. Ale support nie odpowiedział. Edytka46 - gdybyś Xaar chciał sprawdzić.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

BB_xaar
28.01.2014, 22:04
Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić. W przeszłości, aby wywołać sprawdzenie, czy oferta już wygasła, wystarczyło otworzyć interfejs poczty. Sprawdzenie było także wywoływane po otwarciu poczty po stronie odbiorcy.

Obecnie jedyną metodą wywołania sprawdzenia, jest otwarcie skrzynki pocztowej przez odbiorcę (po upływie 8 godzin), a i to czasami może nie przynieść oczekiwanego efektu. Co więcej, jeśli odbiorca ma kilka stron wiadomości, oprócz otwarcia interfejsu skrzynki pocztowej, niezbędne jest także przejście na odpowiednią stronę (w celu wywołania "sprawdzenia", czy dana oferta już wygasła).

Oczywiście mechanizm ten zostanie poprawiony w niedalekiej przyszłości - źródło zostało już zlokalizowane. Mogę także zapewnić, że "zaginione" w ten sposób dobra nie przepadają, są one nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany. Najprawdopodobniej już najbliższa konserwacja rozwiąże ten problem (tj. dobra powrócą). Gdy otrzymam potwierdzenie tej informacji, dam znać.

kinia19910
29.01.2014, 03:36
Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić. W przeszłości, aby wywołać sprawdzenie, czy oferta już wygasła, wystarczyło otworzyć interfejs poczty. Sprawdzenie było także wywoływane po otwarciu poczty po stronie odbiorcy.

Obecnie jedyną metodą wywołania sprawdzenia, jest otwarcie skrzynki pocztowej przez odbiorcę (po upływie 8 godzin), a i to czasami może nie przynieść oczekiwanego efektu. Co więcej, jeśli odbiorca ma kilka stron wiadomości, oprócz otwarcia interfejsu skrzynki pocztowej, niezbędne jest także przejście na odpowiednią stronę (w celu wywołania "sprawdzenia", czy dana oferta już wygasła).

Oczywiście mechanizm ten zostanie poprawiony w niedalekiej przyszłości - źródło zostało już zlokalizowane. Mogę także zapewnić, że "zaginione" w ten sposób dobra nie przepadają, są one nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany. Najprawdopodobniej już najbliższa konserwacja rozwiąże ten problem (tj. dobra powrócą). Gdy otrzymam potwierdzenie tej informacji, dam znać.

Ech... znów coś zepsuliście...mieliście naprawić problem z przygodami i też lipa... Czy programiści z BB mają "syndrom strażaka podpalacza" ?
Zawsze muszą coś popsuć , by potem móc naprawić... w ten sposób można odwlekać wgranie sensowniejszych rzeczy, bo przecież najpierw błędy trzeba naprawić... i tak w kółko.

silu700
29.01.2014, 09:52
Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić.

Właśnie minęło 12h od napisania tego posta, surowce nie wróciły, nie były to drobne ilości więc pytam gdzie się znajdują ???

Korov
29.01.2014, 11:14
Ja czekam już 6 dni, a surowców dalej jak nie było to i nie ma, więc proszę nie pisać o jakiś 8 godzinach. Konserwa zdaniem supportu miała sprawić że wrócą, a ich dalej nie ma!!! Support od piątku też nie raczy odpisać. A sprawę można było załatwić w jeden dzień jak to w innych grach bywa! Support sprawdza, zwraca surowce i naprawia problem!

BB_xaar
29.01.2014, 11:18
silu700, tak jak pisałem nieco wyżej: mechanizm wywołujący sprawdzenie, czy oferta już wygasła, nie zawsze działa tak jak powinien. Źródło tego utrudnienia zostało już zlokalizowane, a prace nad poprawką trwają. Nie należy się martwić o utratę dóbr w ten sposób: transakcje handlowe są nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany.

Korov, surowce nie giną. A więc na czym polega problem? Trigger wywołujący sprawdzenie, czy oferta już wygasła, nie zawsze działa tak jak powinien. Support nie może niczego zwrócić, trzeba poczekać na poprawkę w kodzie gry (najprawdopodobniej najbliższa konserwacja).

EX_Zakrecony
29.01.2014, 12:16
silu700: Oferty handlowe nawet w starej poczcie zawierały krzyżyk do ich kasowania co było równoznaczne z odrzuceniem oferty handlowej.

Korov: Nie wiem czy pamiętasz jak został wprowadzony nowy handel, wówczas oferty handlowe które kończyły się podczas konserwacji magicznie znikały, sam czekałem prawie 2 tygodnie na swoje surowce, ale wróciły.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

silu700
29.01.2014, 13:19
silu700, tak jak pisałem nieco wyżej: mechanizm wywołujący sprawdzenie, czy oferta już wygasła, nie zawsze działa tak jak powinien. Źródło tego utrudnienia zostało już zlokalizowane, a prace nad poprawką trwają. Nie należy się martwić o utratę dóbr w ten sposób: transakcje handlowe są nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany.

Korov, surowce nie giną. A więc na czym polega problem? Trigger wywołujący sprawdzenie, czy oferta już wygasła, nie zawsze działa tak jak powinien. Support nie może niczego zwrócić, trzeba poczekać na poprawkę w kodzie gry (najprawdopodobniej najbliższa konserwacja).
No teraz to przynajmniej napisałeś o co chodzi bo wcześniej pisałeś coś pokrętnie o ośmiu godzinach. To ile teraz mam czekać na mój granit :D ?? Do świąt wielkanocy się wyrobicie ??
Nawiązując do Twojej odpowiedzi dla Korov, problem polega właśnie na tym, że surowce zginęły i w chwili obecnej nie można nimi grać. Co nas to interesuje, że gdzieś tam na serwerze wiadomo, że są ??

Dlaczego nie uruchomicie skryptu, który wywołałby wspomniany Trigger zainicjowanych transakcja starszych niż ustawa przewiduje ???


silu700: Oferty handlowe nawet w starej poczcie zawierały krzyżyk do ich kasowania co było równoznaczne z odrzuceniem oferty handlowej.
Zakręcony przestań pisać głupoty nie w temacie, a najlepiej nie pisz wcale - idź moderować global1 bo na bank jest co robić. :D

pozdrawiam
p

Ranhea
29.01.2014, 13:56
A więc na czym polega problem?

Na tym, ze jesli cos do danej osoby nie dotarlo, a ona potrzebuje tego *teraz* (a nie za "prawie dwa tygodnie"...), to musi podjac ponowne proby zdobycia tego towaru.

Kranderga
29.01.2014, 14:10
Właśnie minęło 12h od napisania tego posta, surowce nie wróciły, nie były to drobne ilości więc pytam gdzie się znajdują ???
Obecnie twoje surowce znajdują się w nienacku i kiedyś pojawią się w twoim magazynie znienacka.

Grający w WOT doskonale wiedzą, że właśnie stamtąd wyjeżdża czołg przeciwnika.


Problem polega na tym, ze menadżerowie odpowiedzialni za grę dopuszczają do wprowadzania nie przetestowanych w pełni poprawek, które nie dość, że nie poprawiają jakości gry, ale psuja wizerunek firmy.

Weźmy takie okno poczty, jedyne czego brakowało starej poczcie to to aby nieprzyjęte zaproszenia do przygody wracały po 8 godzinach niezależnie od tego czy zapraszany się logował czy nie. Ale komuś się spodobało "menu kontekstowe" i wprowadził udoskonalenie które prawie wszystko popsuło. z tego menu kontekstowego jedyne z czego korzystamy to opcja kasuj. Mieli szanse poprawić, gdy włączono starą pocztę, ale nie, musieli włączyć ponownie nową jak by od tego zależała wypłata premii. I teraz mamy to co mamy, kilka tysięcy graczy z wiszącymi przygodami, którzy dziś nie kupią klejnotów, a mogli by. To są konkretne wymierne straty dla wydawcy gry, ze o nastrojach graczy nie wspomnę, bo coś co powinno dawać przyjemność jest powodem flustracji.

Z drugiej strony nie ma obowiązku kupowania klejnotów i jak im słupki spadną to ich główny menago podkręci.



Róbcie tak dalej, a daleko zajdziecie.

zubrix
29.01.2014, 15:10
Czyli nie jestem sam,szukałem jak durny przygody Sprytny Mały Krawiec, a juz wiem, ze sobie fruwa gdzies w otchlaniach BB! Dzieki BB

Kminiacy
29.01.2014, 15:14
ja wczoraj odebrałem drop z krawca koledze na premium i wysłałem mu oferty żadna nie doszła a dzisiaj do gwiazdy wróciła tylko fasola wiem bo nie ma 700 granitu ani przygody synowie krawca poprzednio jak był błąd straciłem 8 króliczych łapek i tez się na mnie bb wypięło ogólnie jak nie są pewni co jest spieprzone co gracza spuszczą po brzytwie

silu700
30.01.2014, 12:55
Wczoraj wysłałem do znajomego dwie premie - zupa z magicznej fasoli i nie dotarły do niego oferty. Nie dostałem również zwrotnej informacji, że ktokolwiek mógłby to zaakceptować, ani odrzucił ofertę. Co się dzieje z tą grą ???

Ranhea
30.01.2014, 13:58
Wczoraj wysłałem do znajomego dwie premie - zupa z magicznej fasoli i nie dotarły do niego oferty. Nie dostałem również zwrotnej informacji, że ktokolwiek mógłby to zaakceptować, ani odrzucił ofertę. Co się dzieje z tą grą ???

Do mnie DZIS (juz po przerwie techn) wrocilo 20 k surowca, ktore poslalam do kolegi 3 dni temu. Nadal nie wrocilo kolejne 30 k wyslane do innej osoby 3-4 dni temu.

Carbonara
30.01.2014, 16:24
czekam na mroczna fortecę, na razie ani widu ani słychu...

YouRQ
02.02.2014, 19:34
Naprawcie to w końcu, bo to że wciągnęło kilkaset tysięcy chleba, węgla i inych mniej znaczących surowców to przeboleję ale 95k granitu nie daruję !!!

BB_xaar
03.02.2014, 13:19
YouRQ, poprawka związana z wygasaniem zarówno ofert handlowych, jak i zaproszeń do przygód, powinna pojawić się podczas najbliższej konserwacji (dziś w nocy).

YouRQ
04.02.2014, 08:07
No i oczywiście nic nie wróciło...Sam się zastanawiam jak mogłem się w ogóle łudzić że będzie inaczej :(

silu700
04.02.2014, 10:09
No i oczywiście nic nie wróciło...Sam się zastanawiam jak mogłem się w ogóle łudzić że będzie inaczej :(
Nie masz na co liczyć, ja już się pogodziłem z niezłą wtopą. Ten bezSZCZELNY system się rozszczelnił i niestety nikt ci nie pomoże, a pisanie do supportu i tak nic nie da bo jeśli w ogóle odpiszą ( co wobec tej sytuacji wątpię) to będą z tobą odbijać piłeczkę ( jak tenisie stołowym :D ).


YouRQ, poprawka związana z wygasaniem zarówno ofert handlowych, jak i zaproszeń do przygód, powinna pojawić się podczas najbliższej konserwacji (dziś w nocy).
Poprawka, poprawką ale gdzie nasze towary ?? :D Przyznaj, że jest tak jak napisałem wyżej i kończymy temat ;)

pozdrawiam
p

Carbonara
04.02.2014, 11:27
poprawki nie było, bo forteca do mnie nie wróciła, zajęli się w nocy dewastacja tego co jeszcze działało, oni to po prostu potrafią robić najlepiej. The settlers online - malina roku.

Korov
04.02.2014, 12:53
Kiedy zostaną mi zwrócone moje surowce? 2 tydzień już leci. Skoro przepadły przez waszą nieudolną nową pocztę to powinniście je zwrócić i nic mnie nie interesuje, że gdzieś tam one wiszą, bo nie jest to z mojej winy tylko z waszej !!! A jak wiecie, że gdzieś wiszą to sobie je weźcie, a dla mnie wyślijcie nowe :) Jak już pisałem w normalnej grze takie sprawy załatwiane są w ciągu 24godz., a to co wy wyprawiacie to ludzkie pojęcie przerasta.

gac604
04.02.2014, 13:43
YouRQ, poprawka związana z wygasaniem zarówno ofert handlowych, jak i zaproszeń do przygód, powinna pojawić się podczas najbliższej konserwacji (dziś w nocy).
czy ta poprawka w ogóle została wgrana bo dalej surowce nie wróciły a nie były to małe oferty

Korov
04.02.2014, 15:08
O wreszcie dostałem zwrot, szkoda że to tak długo trwało. Dziekuje

gac604
04.02.2014, 15:25
czyli jest szansa wyczesać szympansa

hans79
04.02.2014, 23:48
ciekawe po ilu czasu ja dostane to co dzisiaj nie dotarło do kolegi ....

Gacek666
04.02.2014, 23:54
"40 lat minęło jak jeden dzień..."

jozioblabla
05.02.2014, 07:22
Dziwne co piszecie. Od ponad tygodnia jak kasuje wszystkie wiadomości ze skrzynki jednym zaznaczeniem to nie usuwa nigdy ofert i dropów. miałem już kilka jak nie kilkadziesiąt wiadomości z surowcami wiszącymi dobrze ponad dobę w skrzynce i nic nie ginie...Ta gra nigdy mnie nie przestanie zadziwiać...

Hekate1210
05.02.2014, 07:52
Dziwne co piszecie. Od ponad tygodnia jak kasuje wszystkie wiadomości ze skrzynki jednym zaznaczeniem to nie usuwa nigdy ofert i dropów. miałem już kilka jak nie kilkadziesiąt wiadomości z surowcami wiszącymi dobrze ponad dobę w skrzynce i nic nie ginie...Ta gra nigdy mnie nie przestanie zadziwiać...

Czy przypadkiem nie sa to potwierdzenia badz odrzucone juz przez znajomego oferty?

jozioblabla
05.02.2014, 09:20
Czy przypadkiem nie sa to potwierdzenia badz odrzucone juz przez znajomego oferty?

Jedne odrzucone, inne potwierdzone, jeszcze inne wrocone po dluzszym niż 8 godzin czasie. Dziwne jest to, ze nie wracają po 8 godzinach, ale wracają...Może nie każdy tak ma, tak jak nie każdy łapie uszkodzony obszar serwera. Nie znam się na tym ale może te błędy u jednych występują częściej niż u innych, a jeszcze u innych jakimś zbiegiem niebywałego szczęścia nie występują w ogóle...

gac604
05.02.2014, 16:21
J *** znowu to samo wczoraj sprawdzałem oferty 1kamien za 1 rybe wracały jako odrzucone dziś drop z matczynej usunąłem omyłkowo razem z raportami i niespodzianka wyparowało. co jest do *** wyłączcie gre na tydzień , miesiąc lub kwartał i jak będzie bez błędów wszelakiej maści to dajcie do użytkowania graczom. Przeciez to co się dzieje to są kpiny. na razie grac już nie będę dopóki suport mi nie odpisze czyli GAME OVER

e3nw
05.02.2014, 17:20
Jedne odrzucone, inne potwierdzone, jeszcze inne wrocone po dluzszym niż 8 godzin czasie. Dziwne jest to, ze nie wracają po 8 godzinach, ale wracają...Może nie każdy tak ma, tak jak nie każdy łapie uszkodzony obszar serwera. Nie znam się na tym ale może te błędy u jednych występują częściej niż u innych, a jeszcze u innych jakimś zbiegiem niebywałego szczęścia nie występują w ogóle...
Mi pare wróciło po tygodniu, z tego co można tu na forum przeczytać druga osoba musi "zobaczyć" ową wiadomość w skrzynce inaczej nie wróci to co wysłałeś... także jeśli ktoś jedzie na urlop albo kończy grę to możesz się pożegnać z owymi wiadomościami :D

silu700
07.02.2014, 11:12
Czy można w końcu otrzymać jakąś precyzyjną odpowiedź w tym temacie co się dzieje z tym ofertami, które można skasować. Właśnie przed momentem pozbyłem się paczki z 400.000 marmuru, którą znajomy przez przypadek skasował. Dlaczego jeszcze nie wprowadzono poprawki mimo tego, że było to zgłaszane 10 dni temu i zostało przez bb_xaar potwierdzone. Zamiast pracować nad bieżącymi błędami, które jak każdy z nas przyzna nie są błahymi to programiści bawią się leśnikami. Dlaczego nie zafundujecie tego typu festiwalu np. Niemcom ??? Ja nie wiem czy te towary z ofert co wcześniej znajomi pokasowali wróciły i gdzie wróciły. Dlaczego ja mam to kontrolować ???

Jak to długo jeszcze będzie trwało ???

Kiedy odzyskamy skasowane towary ???

Proszę o pilną i przejrzystą odpowiedź w temacie gdyż poprzednie wyjaśnienia traktuje po wprowadzeniu dwóch nowych wersji gry od momentu zgłoszenia problemu nieaktualne !!!

pozdrawiam
p

BB_xaar
07.02.2014, 11:29
silu700, usunięcie oferty za pomocą 'x'/kasacji jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty.

Odniesienie się do obecnej sytuacji znajduje się tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/34109?p=138209#post138209).

Aby nieco ułatwić, oto cytat:

Krótka aktualizacja w tej sprawie:
Obecny system poczty nie udostępnia skrzynki nadawczej, a więc "samodzielne" sprawdzenie, czy wysłana oferta już wygasła, czy jeszcze nie, nie jest możliwe. Wraz z przyszłą wersją gry powróci skrzynka nadawcza (prawdopodobnie przyszły tydzień). Wtedy wystarczy otworzyć skrzynkę nadawczą, a wygasłe oferty powrócą.

silu700
07.02.2014, 11:45
silu700, usunięcie oferty za pomocą 'x'/kasacji jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty.
Czy ty grasz w ogóle czasem w tso ? ;) Tak powinno być ale nie jest. Sprawdź samemu, oferta odrzucona wraca do nadawcy z mailem 'odrzucona', a usunięta za pomocą 'X' jest skasowana - nadawca nie otrzymuje z powrotem towaru. Czy to według Ciebie jest jednoznaczność ???



Odniesienie się do obecnej sytuacji znajduje się tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/34109?p=138209#post138209).

Aby nieco ułatwić, oto cytat:

Krótka aktualizacja w tej sprawie:
Obecny system poczty nie udostępnia skrzynki nadawczej, a więc "samodzielne" sprawdzenie, czy wysłana oferta już wygasła, czy jeszcze nie, nie jest możliwe. Wraz z przyszłą wersją gry powróci skrzynka nadawcza (prawdopodobnie przyszły tydzień). Wtedy wystarczy otworzyć skrzynkę nadawczą, a wygasłe oferty powrócą.

Prawdopodobnie ? Trzynaście dni na zrobienie fixa, który powinien być napisany w godzinę ?? Nie uważasz, że należy umieścić stosowny komunikat na stronie głównej informujący o problemie z ofertami ? ;)

twigbamboo
07.02.2014, 12:44
Czy ty grasz w ogóle czasem w tso ? ;) Tak powinno być ale nie jest. Sprawdź samemu, oferta odrzucona wraca do nadawcy z mailem 'odrzucona', a usunięta za pomocą 'X' jest skasowana - nadawca nie otrzymuje z powrotem towaru. Czy to według Ciebie jest jednoznaczność ???


Powraca nawet po naciśnięciu przycisku X, jako transakcja odrzucona.

silu700
07.02.2014, 13:03
testowane 5 minut temu:

http://fotozrzut.pl/zdjecia/3f12755a2b.jpg

Arthhhur
07.02.2014, 13:12
Wraz z przyszłą wersją gry powróci skrzynka nadawcza (prawdopodobnie przyszły tydzień).

Przeciez tu sie az scyzoryk w kieszeni otwiera...

Zapewne zostało to juz "przetestowane". Teraz kolej na "testerow" z Polski. Dajcie sobie spokoj z nowosciami przynajmniej przez miesiac na Polskich serwerach.

Kiedys w Microsofcie miesiac luty byl tylko na poprawianie bledow. Nie pisali wtedy nowego oprogramwoania. Moze czas wziasc z nich przyklad ?

silu700
07.02.2014, 15:10
Pisałem o tym TUTAJ (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/34044-Mo%C5%BCliwo%C5%9B%C4%87-kasowania-ofert-w-poczcie-!!!?p=136021&viewfull=1#post136021) jak wysłałem 29.01 do znajomego dwie Zupy magicznej fasoli oczywiście przez przypadek skasował te oferty. Czekałem do kolejnego dnia aby sprawdzić czy wrócą jakieś wiadomości. Niestety nie wróciły. W poniedziałek po konserwie przeglądałem dokładnie moją skrzynkę nadawczą gdy była dostępna i nie przypominam sobie żeby były tam w/w oferty. Zatem teoria o tym, że zaginione oferty powrócą wraz ze skrzynką nadawczą jest nieprawdziwa. Dzisiaj zginęło mi 400k marmuru.

Proszę jeszcze raz o dokładną i precyzyjną odpowiedź co się dzieje z tymi ofertami ???

pozdrawiam
p

twigbamboo
07.02.2014, 15:26
Przychodząca oferta - wiadomość nieprzeczytana, naciskamy X - Oferta nie powraca.
Przychodząca oferta - odczytujemy wiadomość, naciskamy X - oferta powraca, tak jakby została odrzucona.

Tak to wygląda, przynajmniej u mnie.

Carbonara
07.02.2014, 15:27
gwoli ścisłości napisze, że mroczna forteca wysłana przeze mnie do koleżanki a skasowana przez nią przez przypadek - została wysłana na jej pocztę. serdecznie w jej imieniu dziękuję. także silu - cierpliwości. zgłoszenia do supportu realizowane są alfabetycznie. ona była na E ty na S - to jeszcze troszeczkę :)

hans79
12.02.2014, 21:18
ciekawe czy po tej konserwie powracają do nas zguby :)

silu700
13.02.2014, 08:31
Witam, do mnie nic nie wróciło. Wchodzę w wysłane a tam ani śladu o 400k marmurze, zupie i kilkanaście innych ofert, o których nie wiem, że zostały skasowane.

Zatem proszę po raz kolejny proszę o szczegółowe wyjaśnienia gdzie są skasowane towary ???

pozdrawiam
p

gac604
13.02.2014, 08:49
jest tylko 50 ostatnich ofert wiec przy bufnięciu 100 koszami irmy mamy pozamiatane bo skasowanych ofert nie znajdziemy w skrzynce nadawczej,. a podobno po otworzeniu skrzynki nadawczej i znalezieniu oferty jako wysłanej która została skasowana przez znajomego dopiero wracają zaginione przedmioty. Wydaje mi się , że to jest celowe działanie na szkodę gracza no chyba że siedzą tam same barany i nie wiedza co czynią.

Jurek12345
13.02.2014, 08:51
Witam, do mnie nic nie wróciło. Wchodzę w wysłane a tam ani śladu o 400k marmurze, zupie i kilkanaście innych ofert, o których nie wiem, że zostały skasowane.

Zatem proszę po raz kolejny proszę o szczegółowe wyjaśnienia gdzie są skasowane towary ???

pozdrawiam
p

Tych pytań nie zadawaj na forum, tylko pisz do suportu. Suport nie zajmuje się pytaniami zadanymi na forum

silu700
13.02.2014, 09:06
Tych pytań nie zadawaj na forum, tylko pisz do suportu. Suport nie zajmuje się pytaniami zadanymi na forum
Co mam napisać do supportu, że skasowałem z raportami kilkanaście albo może nawet kilkadziesiąt ofert od znajomych i nawet nie wiem co to było i że chce za to wikingów ? Podobnie z wysłanymi ofertami z "odebranymi dropami", które też zniknęły ?

BB_Xaar udzielił jasnej informacji

silu700, usunięcie oferty za pomocą 'x'/kasacji jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty.
Odniesienie się do obecnej sytuacji znajduje się tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/34109?p=138209#post138209).
Aby nieco ułatwić, oto cytat:
Krótka aktualizacja w tej sprawie:
Obecny system poczty nie udostępnia skrzynki nadawczej, a więc "samodzielne" sprawdzenie, czy wysłana oferta już wygasła, czy jeszcze nie, nie jest możliwe. Wraz z przyszłą wersją gry powróci skrzynka nadawcza (prawdopodobnie przyszły tydzień). Wtedy wystarczy otworzyć skrzynkę nadawczą, a wygasłe oferty powrócą.
że te towary nie zniknęły i wrócą wraz z powrotem skrzynki z wysłanymi więc pytam ponownie co należy uczynić aby je odzyskać ???

A ty jurek ogarnij się i nie pisz najlepiej w tym temacie, poczytaj sobie gazeta.pl albo inny serwis, nie tobie zadałem te pytanie więc nie siłuj się z odpowiedzią.

BB_xaar
13.02.2014, 10:29
silu700, masz rację, kasacja oferty nie wysyła informacji o jej odrzuceniu w prawidłowy sposób. Przekazałem odpowiednią informację dalej, gdy dowiem się czegoś więcej, dam znać.

Kranderga
13.02.2014, 11:37
BB_Xaar zauważyłem jeszcze jeden problem za skrzynką nadawczą.
Jak rozumie, jeśli ktoś nie odbiera wiadomości handlowej lub zaproszenia do przygody to wystarczy wejść w skrzynkę nadawczą i otworzyć taką wiadomość.


• Mechanizm odpowiedzialny za sprawdzanie czy dana oferta handlowa lub zaproszenie do przygody już wygasło, zostanie poprawiony. Aby uruchomić sprawdzanie daty wygaśnięcia, wystarczy otworzyć skrzynkę nadawczą.

Ale, jeśli w międzyczasie rzucało się komuś bufy to w skrzynce nadawczej są wiadomości o bufowaniu (uważam że są całkowicie zbędne), a ponieważ widać 50 ostatnich wiadomości to informacje handlowe i zaproszenia nie są widoczne.

Oczywiście jeśli wystarczy tylko otworzenie skrzynki nadawczej to nie ma problemu.

Obecnie kasowanie wiadomości po stronie odbiorcy nie kasuje jej w skrzynce nadawczej nadawcy.

Ponadto czasy wygaśnięć są zdecydowanie za długie.

Informacje o bufowaniu powinny mieć maksimum 24 godziny, a raporty bitewne 7 dni.
Obecnie główne zajęcie graczy to kasowanie tych informacji i raportów a przy braku filtrów nie jest to łatwo zrobić by nie skasować jakiejś przydatnej wiadomości.

hans79
13.02.2014, 16:13
moze mi ktos jeszcze powie jak mam zobaczyc wiadomosc z okolo 4 lutego w nadawczej jak sama wiadomosc w gildi to okolo 100

BB_xaar
13.02.2014, 17:27
Kranderga, otwarcie skrzynki nadawczej wystarczy. :)

Mimo tego, że wyświetli się tylko 50 ostatnich wiadomości, wszystkie "zaległe triggery" zostaną wywołane. Dotyczy to zarówno ofert handlowych, jak i zaproszeń do przygód.

YouRQ
13.02.2014, 20:18
Kranderga, otwarcie skrzynki nadawczej wystarczy. :)

Mimo tego, że wyświetli się tylko 50 ostatnich wiadomości, wszystkie "zaległe triggery" zostaną wywołane. Dotyczy to zarówno ofert handlowych, jak i zaproszeń do przygód.
No bardzo ciekawe, to ja się pytam gdzie są moje surowce, jakoś nie wróciły po otwarciu skrzynki nadawczej, triggery nie zadziałały ;/

Kranderga
13.02.2014, 22:19
No bardzo ciekawe, to ja się pytam gdzie są moje surowce, jakoś nie wróciły po otwarciu skrzynki nadawczej, triggery nie zadziałały ;/

No chyba nie spodziewałeś, ze od razu wszystko będzie działo tak jak zaplanowali to programiści.

YouRQ
14.02.2014, 06:21
No chyba nie spodziewałeś, ze od razu wszystko będzie działo tak jak zaplanowali to programiści.
Jakie od razu ? Na 95k granitu czekam 2 tygodnie, na resztę ponad 3, to jest od razu ?

No pięknie kolejne prawie 1,2kk surowców $@#@!
Wyłączcie całkiem możliwość kasowania ofert krzyżykiem i przez menu bo robicie z ludzi kretynów, oferty nie wracają po wejściu w nadawczą ani po 8h ani po 3 tygodniach, gówno nie triggery działają !!!

gac604
17.02.2014, 18:07
dalej nic nie wróciło trace nadzieje że odzyskam to co straciłem. Kochany support dalej milczy mija już 3 tydzień od przyjęcia zgłoszenia, może dzisiejsza konserwa w końcu cos popsuje bo zrobiło się spokojnie.

YouRQ
18.02.2014, 22:04
No i kolejna konserwa za nami, kolejny tydzień a towary nadal nie wróciły. Jeżeli ich już nie odzyskam to napiszcie wprost że nie i tyle, nie róbcie z ludzi wariatów ;/

hans79
22.02.2014, 01:04
Xaar i czy nasze oferty do nas kiedys powrócą czy juz mamy o tym zapomnieć ??

BB_xaar
24.02.2014, 13:15
gac604, YouRQ, hans79, jeśli utracone w ten sposób dobra jeszcze do Was nie powróciły, należy napisać bezpośrednio do Supportu.

dykteryjka
24.02.2014, 17:38
gac604, YouRQ, hans79, jeśli utracone w ten sposób dobra jeszcze do Was nie powróciły, należy napisać bezpośrednio do Supportu.

Kpina Xaar. Mnie wsysło +300 do złota, które dostałem od TSO na jakąś tam okoliczność, ale nie będę wałka z siebie robił i pisał w jakiejś badziajskiej sprawie do Supportu. To nie powinno było zaistnieć.


dalej nic nie wróciło trace nadzieje że odzyskam to co straciłem. Kochany support dalej milczy mija już 3 tydzień od przyjęcia zgłoszenia, może dzisiejsza konserwa w końcu cos popsuje bo zrobiło się spokojnie.

Piszcie do Supportu, do Supportu ... ;D

Jak kiedyś zostanę królem, to masz u mnie Xaar stanowisko nadwornego jokera zapewnione :D

gac604
24.02.2014, 21:11
witam właśnie dostałem odpowiedź z suportu mam im podać datę kiedy to miało miejsce, jakie to były surowce i ile ich było? Pierwsze usunięte oferty były ponad miesiąc temu ostatnich tez nie podam dokładnie bo nie pamiętam, więc oprócz grania muszę założyć księgowość kiedy gdzie i co było robione to są jakieś kpiny.

hans79
25.02.2014, 03:05
hehehe tez to dostałem i chyba w tej grze musze spisywac w zeszycie komu co wysyłam :D smiech na sali dosłownie ...
ciekawe co po tej konserwie wymysla

Shadow_mk
25.02.2014, 07:09
to moze zglosimy wszyscy ze wyslalismy znajomemu 200 k granitu on skasowal przez przypadek i nie wrocila do nas ofka ani znajomy nie ma teog surowca niech oddaja .... moze to zmotywuje do naprawy ...

BB_xaar
25.02.2014, 11:35
Shadow_mk, w przypadku nowych transakcji, problem ten już nie występuje. Utrudnienie to dotyczy tylko części transakcji z przeszłości.

Jeśli ktoś nie jest w stanie podać dokładnego dnia transakcji, może to być data orientacyjna, np. pomiędzy 15 a 16 lutego. Im więcej szczegółów zostanie podanych, tym szybciej Support będzie w stanie opracować zapytanie.

silu700
25.02.2014, 11:58
Jeśli ktoś nie jest w stanie podać dokładnego dnia transakcji, może to być data orientacyjna, np. pomiędzy 15 a 16 lutego. Im więcej szczegółów zostanie podanych, tym szybciej Support będzie w stanie opracować zapytanie.
Witam, a nie uważasz, że powinno się tę sprawę załatwić systemowo ? Najpierw przekonywałeś, że to trigger nie działa mimo tego, że z przeprowadzonych eksperymentów wyglądało to na inny problem. Minęło sporo czasu i teraz mam sobie przypomnieć wszystkie te transakcje ? Nie warto, ja przeżyje bez tego marmuru ;) Kiedyś support wykluczył moje konto z gry na dwa tygodnie z takiego powodu by odkręcić dodanie klejnotów do konta mimo tego, że zgłaszałem nieautoryzowane pobranie dodatkowych środków z karty visa to strach pomyśleć na ile wykluczą mnie z gry gdy zaczną grzebać w archiwalnych ofertach...

BB_xaar
25.02.2014, 12:00
silu700, niestety rozwiązanie systemowe nie było możliwe. Właśnie dlatego Support "ręcznie" rozpatruje wnioski o zwrot utraconych w ten sposób dóbr.

Van-de-Lord
25.02.2014, 16:57
Pewnie urwało im kolumnę z nadawcą i tylko wiedzą co, ile i do kogo :P

dykteryjka
26.02.2014, 03:20
silu700, niestety rozwiązanie systemowe nie było możliwe. Właśnie dlatego Support "ręcznie" rozpatruje wnioski o zwrot utraconych w ten sposób dóbr.


BB_xaar na premiera !! Bajer ma opanowany, jak każdy polityk. Żałosne :(

YouRQ
03.03.2014, 19:26
...
Wyłączcie całkiem możliwość kasowania ofert krzyżykiem...


Zmiany w grze - 04.03.2014...

Kasowanie wiadomości handlowych za pomocą przycisku X nie jest już możliwe.
...



Proście a będzie Wam dane :rolleyes:

PS. Ja część (te najważniejsze surowce typu granit, bale egzo) dostałem od supportu więc upominajcie się o swoje :)

hans79
04.03.2014, 02:50
swoje oferty tez odzyskałem :) i zastanawia mnie jedno czy po przez zaznacz wszystko dalej bedzie kasowane