Zobacz pełną wersję : Gra Ulepszone gospodarstwo
Isk4rhlit
28.01.2014, 11:19
Jak wiemy do gry prawdopodobnie zostanie wprowadzony nowy budynek - Ulepszony silos. Pomysł moim zdaniem dobry ponieważ pozwoli niektórym graczom zaoszczędzić miejsce na wyspie a innym zwiększyć (nawet potroić) produkcję zboża. Jednak w sytuacji gdy ktoś ma postawione gospodarstwa, silosy, pola i magazyny tak żeby czasy pracy gospodarstw i silosów były jednakowe co do sekundy to zamiana zwykłego silosu na ulepszony jest bez sensu ponieważ równowaga zostanie utracona a pole może zostać wyczerpane ponieważ budynki nie będą pracować równo. Pozornie szybszy silos powinien nie pozwolić na wyczerpanie pola, ale w bardzo podobnym przypadku gdy ustawimy silosy i gospodarstwa tak że czasy pracy silosów są mniejsze pole się wyczerpuje! Jeśli zostanie wprowadzony tylko Ulepszony silos to ja oraz podejrzewam wielu graczy z podobnym poglądem po prostu go nie kupi.
Zatem moja propozycja jest taka aby razem z ulepszonym silosem wprowadzić do gry Ulepszone gospodarstwo, które miałoby czas produkcji 3 razy krótszy od standardowego. Taki budynek spowodowałby, że z pewnością ja oraz inni gracze wymieniliby wszystkie swoje standardowe silosy i gospodarstwa na te ulepszone.
Oba budynki byłyby do kupienia u kupca za klejnoty, ewentualnie gospodarstwo dałoby się kupić za jakieś surowce typu fasolki z użyciem patentu budowlanego. Oba budynki dałoby się przesłać jako prezent znajomemu co spowodowałoby większa chodliwość budynków, a co za tym idzie większa sprzedaż u kupca za klejnoty.
golec115
28.01.2014, 11:22
Ten pomysł jest totalnym niewypałem, podobnie jak ten ulepszony silos.
Isk4rhlit
28.01.2014, 11:23
Ten pomysł jest totalnym niewypałem, podobnie jak ten ulepszony silos.
Uzasadnij swoje zdanie
z tym się zgodzę. Pieprzą się z takimi pierdołami, a my dalej musimy używać suwaków do produkcji woja.....
Isk4rhlit
28.01.2014, 11:32
z tym się zgodzę. Pieprzą się z takimi pierdołami, a my dalej musimy używać suwaków do produkcji woja.....
Możliwość potrojenia zupełnie bezobsługowej produkcji zboża, czyli potrojenia produkcji np chleba wpływa na produkcje wojska, skraca czas wykonywania przygód czyli napędza rozwój gospodarki. Moim zdaniem to nie jest pierdoła. Jednak jest to możliwe przy zakupie dużej ilości tych budynków i ustawieniu ich w taki sposób aby pola nigdy się nie wyczerpywały
nie martwcie sie kolejny epicki budynek bedzie z lacuchami zywnosciowymi
jak dla mnie idiotyczny też temat co zrobisz ze starymi silosami po to pierwsze po drugie to będzie dobra dla multikontowców a po trzecie za 2k klejnotów nie opłaca się tego kupować tylko po to żeby tylko czas produkcji był mniejszy.
Isk4rhlit
28.01.2014, 12:56
jak dla mnie idiotyczny też temat co zrobisz ze starymi silosami po to pierwsze po drugie to będzie dobra dla multikontowców a po trzecie za 2k klejnotów nie opłaca się tego kupować tylko po to żeby tylko czas produkcji był mniejszy.
Stare sprzedasz osobom, które nie stać na nowy, na pewno znaleźliby się chętni. Jaki zysk miałby multikontowiec? Cena 2k kleju jeszcze nie jest ostateczna, poza tym byłaby możliwość przesyłu jako prezent czyli można by kupić za monety
GarnekPierogów
28.01.2014, 13:32
Proponuję wprowadzić "ulepszone wszystko" za milion klejnotów. Prawie cała gospodarka TSO opiera się na zbożu. Ruszysz jeden element - zablokuje Cię następny (kolejne muszą być ulepszone młyny wodne, żeby wyrobić się z ilością wody potrzebną do podkręcenia gospodarki). Taka droga nie ma końca. Można od razu z grubej rury przywalić i zrobić megasilos oraz megagospodarstwo, które miałyby przerób odpowiadający 50-krotności zwykłych...
A w rzeczywistości - ileż można klikać w kółko te same budynki? Czy autorzy gry naprawdę już stracili wszelkie pomysły na dalszy rozwój?
zgadzam się garnek zamiast czegoś nowego dodać to wolą dodać to co zupełności nie potrzebne powinno być jeszcze zaznacz Idiotyczny Temat
Isk4rhlit
29.01.2014, 09:57
Proponuję wprowadzić "ulepszone wszystko" za milion klejnotów. Prawie cała gospodarka TSO opiera się na zbożu. Ruszysz jeden element - zablokuje Cię następny (kolejne muszą być ulepszone młyny wodne, żeby wyrobić się z ilością wody potrzebną do podkręcenia gospodarki). Taka droga nie ma końca. Można od razu z grubej rury przywalić i zrobić megasilos oraz megagospodarstwo, które miałyby przerób odpowiadający 50-krotności zwykłych...
A w rzeczywistości - ileż można klikać w kółko te same budynki? Czy autorzy gry naprawdę już stracili wszelkie pomysły na dalszy rozwój?
To byłby sposób na rozruszanie rynku, przebudowy wysp, zwiększenie zapotrzebowania na wodę a zmniejszenie na zboże - ja nie widzę w tym nic złego, o to chodzi żeby działać a nie tylko patrzeć jak się surowce produkują.
A co z Opactwem? Przecież to też jest tylko ulepszona wersja Warsztatu piwowara. Czy ktoś się oburzał i potępiał ten budynek? Przeciwnie, budynek jest bardzo chodliwy i pożądany. A lodowa posiadłość? To też jest tylko ulepszona rezydencja, a jakoś nie kojarzę takiej fali krytyki jak budynek wprowadzano do gry. Podczas eventu zimowego kiedy cena lodowej bardzo spadła, wielu graczy masowo kupowała ten budynek.
Dlatego nie rozumiem tego narzekania i niechęci do ulepszonych budynków - to już działa od dawna w grze i jak widać dobrze się sprawdza. Nikt nie zmusza do kupna budynku, jeśli komuś się nie podoba to nie musi kupować i nic nie straci, natomiast są tacy którzy chętnie by skorzystali z nowości i pewnie by zyskali.
Piszecie, że temat idiotyczny, niewypał, pierdoła a widzę tylko jeden konkretny argument - że zwiększyłoby się zapotrzebowanie na wodę. Innych przykładów co by się zepsuło nie widzę.
Piotru70
29.01.2014, 11:22
jak dla mnie idiotyczny też temat co zrobisz ze starymi silosami po to pierwsze po drugie to będzie dobra dla multikontowców a po trzecie za 2k klejnotów nie opłaca się tego kupować tylko po to żeby tylko czas produkcji był mniejszy.
Ja już swoje sprzedałem :D
EX_Zakrecony
29.01.2014, 12:20
A co z Opactwem? Przecież to też jest tylko ulepszona wersja Warsztatu piwowara. Czy ktoś się oburzał i potępiał ten budynek? Przeciwnie, budynek jest bardzo chodliwy i pożądany.
Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
zOnk2703
29.01.2014, 12:27
najlepsze rozwiązanie to :
"Ulepszony silos" limit 2-3 szt i koniec ! brak możliwości handlu
Może postawić budowlę i nazwać PGR,można by było kupować za gwiezdne monety ?...z tą nazwą to żart ale faktycznie chyba zmierzamy do kolejnego etapu gry,jako następny budynek "bajkowy-epicki" proponuję zamiast studni i młynów wodnych "akwedukty"
Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.
No to niech tak zrobią... Wielkanoc się zbliża i taki silos za jaja (1 sztuka, może dwie) byłby czymś w rodzaju testu dla ludzi - jak im się spodoba to kupią za niebieskie więcej.
Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Wróżbita Maciej... nie mówiłeś że w TSO grasz....
... rozumiem że dzięki tak długiemu stażowi jako moderator na TSO jesteś w stanie przepowiedzieć inne scenariusze, które mogłyby się rozegrać o_O
Zakręcony ale do rzeczy, powiedz mi gdzie ten silos bo w Menu Budowli znalazłem tylko warsztat piwowara, bo rozumiem że zdajecie sobie sprawę że przyrównujecie budynek premium do zwykłego budynku??? Widzicie różnice czy nie?? Bo jeżeli silos byłby ogólno dostępnym budynkiem za surowcem tak jak w przypadku warsztatu piwowara czy magazynu to wtedy nie byłoby żadnej reakcji.
Isk4rhlit
30.01.2014, 09:20
Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
To jest trochę oszukiwanie samego siebie. Kupię budynek za kolorowe jajka u kupca to jest ok, ale jak kupię ten sam budynek za monety na handlu to już mi źle. Efekt jest ten sam (mam ulepszony silos) tylko inne okoliczności.
Wróżbita Maciej... nie mówiłeś że w TSO grasz....
... rozumiem że dzięki tak długiemu stażowi jako moderator na TSO jesteś w stanie przepowiedzieć inne scenariusze, które mogłyby się rozegrać o_O
Zakręcony ale do rzeczy, powiedz mi gdzie ten silos bo w Menu Budowli znalazłem tylko warsztat piwowara, bo rozumiem że zdajecie sobie sprawę że przyrównujecie budynek premium do zwykłego budynku??? Widzicie różnice czy nie?? Bo jeżeli silos byłby ogólno dostępnym budynkiem za surowcem tak jak w przypadku warsztatu piwowara czy magazynu to wtedy nie byłoby żadnej reakcji.
Sam w tej wypowiedzi gdybasz i przewidujesz scenariusz gry a innym to wytykasz.
Lechita72
30.01.2014, 11:37
Moim zdaniem, pomysł z ulepszonym gospodarstwem jest jak najlepszy. Co zrobić ze zwykłym silosem, sprzedać, napewno znajdzie się wielu chętnych, np: przeciwnicy ulepszonych budynków. A ja i wielu innych nie dość że zwiększyli by produkcję chleba, napitku, koni. To uzyskali by miejsca na wyspie do np: młynów wodnych. Pomysł bartdzo dobry - popieram.
Piotru70
30.01.2014, 12:15
Według mnie MOD_Zakrecony ma racje. Gdyby te budynki nie były za klejki tylko za zwykły surowiec to nikt by nie spinał się że go wprowadzają. Ale jak trzeba będzie wydać trochę monet aby go zdobyć to już słychać w tłumie "toż to nielogiczne, toż to armagedon". Dlatego jesteście szarą masą. ;-)
Sam w tej wypowiedzi gdybasz i przewidujesz scenariusz gry a innym to wytykasz.
Nie ma żadnego gdybania.. są tylko fakty. Przy opactwie czy ulepszonym magazynie ktoś narzekał, że BB stworzyło alternatywę bez patentową, do budowli już istniejącej tylko kosztującej surowce i patenty??? Nikt nie narzekał, i w ogóle gdzie masz gdybanie.
Isk4rhlit
30.01.2014, 16:23
Bo jeżeli silos byłby ogólno dostępnym budynkiem za surowcem tak jak w przypadku warsztatu piwowara czy magazynu to wtedy nie byłoby żadnej reakcji.
"bo jeżeli byłby... to wtedy nie byłoby" - To jest fakt czy gdybanie?
Zachęcam osoby, które zaznaczyły opcję "Tak, ale w innej formie" aby podzieliły się swoim pomysłem na inną formę nowego gospodarstwa
@Isk4rhlit
ty na prawdę nie rozumiesz tego co czytasz. Masz analogiczna sytuacje do opactwa czy Ulepszonego Magazynu, jeżeli warunki zostaną spełnione, w tym przypadku masz jakby silos można było kupować na takich samych zasadach co warsztat piwowara czy magazyn z menu budowli, wtedy wprowadzenie alternatywy za klejnoty i zwiększenie wydajności o 3 czy 4 razy byłoby postrzegane jak w wymienionych przypadkach.
Po co zachęcasz do "dyskusji" jak do ciebie nic nie dociera?? o_O
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.