PDA

Zobacz pełną wersję : Wisząca drugi dzień dawno zakończona przygoda z zaproszenia



Marcja
22.01.2014, 13:45
Już drugi dzień nie mogę przyjąć żadnego zaproszenia na przygodę gdyż w księdze zadań wciąż widnieje zakończona wczoraj przez koleżankę przygoda 'matczyna miłość', na którą byłam zaproszona.

Kiedy klikam "wejdź na przygodę" okazuje się, że "obszar wygasł". Wtedy przygoda znika z księgi zadań. Niestety nadal nie mogę przyjąć nowego zaproszenia. A po relogu "fantomowa" 'matczyna miłość' znów pojawia się w zadaniach...

Napisałam już do supportu, ale piszę też tutaj: może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził?

Szahriw
22.01.2014, 14:01
Potwierdzam, mam to samo. Pierw nie mogłem wysłać generała do zaproszonej przygody więc ubiłem strzelbami. Przygoda zakończona a ciągle wisi w księdze zadań.

asker78
22.01.2014, 14:11
mam to samo
Najnowsze zmiany....:)) a oto bohater niezależny...asker78. zaproszony do przygody (przygoda zakończona- nagrody odebrane .zagubiony w pętli...? łańcuchów?..okuty w dyby kolejnych błędów..........walczę jak Don Kichot....czas leci...szkoda że ...od ok 3 lat nie miałem takiego problemu a aktywnie wymieniam kupuje loty.. ale to pewnie przez te dodatkowe do dodatkowych dodatkowo umilające nam grę modyfikacji..nie będę pisał do suportu bo z wywiadu ze znajomymi wiem że to dotyka graczy więc nie będę wam zapychał skrzynki....zawracał cennego czasu bo po co..niedługo kolejna przerwa konserwacyjna i kolejne ulepszenia...

P.S
Dziękuję BB_xaar BB_xaar za dzisiejsze zainteresowanie problemem i pomoc

MocarnyKnur
22.01.2014, 14:56
Ja tez się dołączam, brak możliwości przyjęcia zaproszenia do przygody ponieważ wisi już dawno skończona, po relogu znowu sie pojawia a wejśc na mapy przygody sie nie da.

BB_xaar
22.01.2014, 19:17
Bardzo proszę o dołączenie screenów, jeśli to możliwe.

Chodzi oczywiście o Księgę zadań oraz przygodę, która została już zakończona. Bardzo proszę dodać też orientacyjny czas zakończenia przygody.

MocarnyKnur
22.01.2014, 19:46
Ja wysłałem do suportu zgłoszenie, wystarczy przeczytac

Marcja
22.01.2014, 21:10
Hmm no jak ja mam udowodnić, że ta przygoda wisząca na screenie na serio jest zakończona? :D

No dobrze, trzeba spróbować. To z wczoraj:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/61091106/matczyna.JPG

To z dzisiaj:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/61091106/matczyna2.JPG

Oto co się dzieje jak się próbuje wejść na mapę owej fantomowej matczynej:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/61091106/matczyna3.jpg

Kiedy obszar wygasa, przygoda znika z księgi. Wówczas mogę kliknąć "akceptuj" na zaproszeniu od znajomego, ale przygoda z zaproszenia i tak się nie wczytuje. Zaproszenie zostaje w poczcie. Kiedy klikam je ponownie, wygląda to tak:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/61091106/zapek.JPG

PO RELOGU PRZYGODA WRACA DO KSIĘGI. Czuję się jak w Dniu Świstaka :D

Przygoda zakończona wczoraj tj. 21.01.2014 około 17-18h.

Kriss80
23.01.2014, 20:21
Ten sam problem co koleżanka Marcja. Przygoda już dawno się zakończyła a po każdym relogu wraca do zadań tak jakby była. Kliknie się na nią i że nie można wczytać strefy przygody.
Zaproszenia nowego też nie da się przyjąć bo ciągle w pamięci ma tamtą przygodę.
Czyszczenie ciasteczek, zmiana przeglądarki, relogi nie pomagają.
Winą jest system poczty, który się zawiesza i muli.
Raportów też na bieżąco nie usuwa tylko dopiero po relogu.

Po co zmieniać coś co jest dobre ?????
Aż tak BB potrzebna była graczom nowa poczta ???
Co w starej nie działało ???

Lepiej było zrobić ankietę a czas jaki tracicie na naprawy zaoszczędzić na wgrane i przetestowane już usuwanie skał.

Proszę o naprawę jak najszybciej się da a nie po weekendzie :(

jaco_j
23.01.2014, 21:19
Bardzo proszę o dołączenie screenów, jeśli to możliwe.

Chodzi oczywiście o Księgę zadań oraz przygodę, która została już zakończona. Bardzo proszę dodać też orientacyjny czas zakończenia przygody.
Jest błąd z odświeżaniem podobnie jest z kasowaniem wiadomości. Teoretycznie kasuje a jednak zostaje. Myślę ze wstawiony jest warunek za wczesnie i dlatego błąd w skrypcie.Wczoraj 10 granitu dodawałem 30x i nie chciało skasować z wiadomości. 2 dni temu nie dostalem dropa " z byka" mimo ze ubiłem pół obozu nawet nie pisałem do suportu. Sprawdzcie w skrypcie czy sie nie zapetla nic i czy nie jest warunek lub petla zbyt wczesnie. Mozliwe że zmienna sie dubluje i stad problem

Marcja
23.01.2014, 23:15
Trzeci dzień bez drugiego slota.....

Ciężko się tak gra... Czas premium mija a przygód nie mogę wymieniać...

Proszę, jeśli nie mogę mieć dwóch slotów naraz, swojego i z zaproszenia, to czy nie mogłabym przynajmniej mieć raz taki raz taki? :D

Sheltika
24.01.2014, 14:25
Proszę, jeśli nie mogę mieć dwóch slotów naraz, swojego i z zaproszenia, to czy nie mogłabym przynajmniej mieć raz taki raz taki? :D

A ja mam tylko z zaproszenia, widać wybiórczo zabrali po jednym slocie, co aktywniejszym graczom ;p
żebyśmy tyle czasu nie tracili na grę:)

Franek_Baranek
24.01.2014, 18:19
Bardzo proszę o dołączenie screenów, jeśli to możliwe.

Chodzi oczywiście o Księgę zadań oraz przygodę, która została już zakończona. Bardzo proszę dodać też orientacyjny czas zakończenia przygody.


po co wam tyle takich samych screenow? u mnie czarni wisza od 2-3ch dni, a komunikaty sa takie same jak u innych graczy. i nie mozna przyjac zaproszenia do nowej przygody. jak widac problem jest bardziej globalny, niz indywidualny. a niusy o nowosciach moglibyscie sobie darowac i skupic sie na biezacych problemach, bo grac sie nie da

Marcja
24.01.2014, 18:47
Sheltika - może zamiana na weekend? ;D

i_z_a_k_
24.01.2014, 20:47
Witam ja mam podobnie. tylko z zakazanymi eksperymentami (czas do końca to tylko 9 dni i 20h) jeśli to pomoże mogę dać screeny z gry ale czy to jest sen bo mam identyczna sytuacje jak inni, mam premium nie mogę korzystać z slota z zaproszenia, ponadto dostałem 2 zaproszenia 1 na wiki drugie na byk których nie jestem w stanie przyjąć i tym samym blokuje 2 osoby.A w efekcie jestem stratny tylko ja. Jestem aktywnym graczem który robi wiele przygód, bez możliwości przyjmowania zaproszeń do przygód gra stała się denerwująca, liczę na szybką odpowiedz w tej sprawie

Sheltika
25.01.2014, 00:46
Sheltika - może zamiana na weekend? ;D

Ja mam o tyle gorzej, że większość stałego wojska (kusznicy, puszkarze, konie) pozostała gdzieś w kosmosie (czyt. na zaginionej, zagubionej, ukrytej w czeluściach serwerów przygodzie).
Z nudów narobiłam rekrutów i nawet nie mam gdzie ich wykończyć , a... i osiągnęłam w międzyczasie limit populacji. Nic tylko się załamać :mad:

Marcja
25.01.2014, 10:59
A może w drodze powrotnej znaleźli jakąś zagubioną wyspę skarbów i teraz ją łupią? :D

TomHumble
25.01.2014, 11:03
Jestem kolejnym graczem z tym problemem. U mnie fantomem są Czarni Rycerze.
Przez co blokują inne zaproszenia. Dwa zgłoszenia do support wysłane czekają na odpowiedź...

oskiolo
25.01.2014, 13:58
Witam. Także mam ten problem od wczoraj. Dostałam zaproszenie , przyjęłam ,mogłam wejść na przygodę ale nie mogłam wysłać na nią wojska.Koledzy zakończyli ją wczoraj a ja nadal mam ją w księdze zadań no i oczywiście nie mogę przyjąć żadnego zaproszenia w dniu dzisiejszym .
http://scr.hu/1ryb/o7ra3
http://scr.hu/1ryb/mg7ff
Napisałam oczywiście z prośba o wyjaśnienie i rozwiązanie problemu , mam nadzieję ze się doczekam :)
Póki co życzę wszystkim miłego dnia :)

Marcja
25.01.2014, 14:50
Informacja ze strony głównej: "Utrudnienie związane z nieaktywną przygodą, które występuje u części graczy,
jest nadal analizowane." Zatem najwcześniej naprawią ten błąd w nocy z wtorku na środę (28.01), a i to nie jest pewne. Ja niestety straciłam 5 dni z 7-dniowego premium (wtorek-sobota) nie mogąc wymieniać przygód. Miałam zamiar zebrać sporo fasolek i nic z tego nie wyszło.

Kriss80
25.01.2014, 15:19
Niestety zamiast wgrać backup to lepiej olać graczy i czekać do konserwy która nie wiadomo czy przyniesie rozwiązanie czy nie :(

W normalnych firmach jak coś się popsuje to i w weekend naprawiają, ale jak widać tu im nie zależy :(

Misyo
25.01.2014, 19:23
No niestety od wczoraj i na mnie trafiło... z CR... dokladnie ta sama sytuacja co u autora poczty... Przykre jest tylko to, ze support ma to w glębokim poważaniu... Jak u mnie w firmie coś się wywali to nikogo nie interesuje czy jest piątek czy sobota tylko "all hands on deck" i praca aż się rozwiąże problem... Cały weekend w plecy...

Carbonara
25.01.2014, 19:32
ja mam takie pytanie, czy ten problem dotyczy tylko osób, które odpaliły premium?
bo jutro miałem odpalić na finał 3 x sprytnych i strach mnie ogarnął paniczny...

Misyo
25.01.2014, 19:34
Nie wiem, ja swoje premium odpaliłem 4 miesiące temu...

zlotko73
25.01.2014, 22:09
WItam...u mnie występuje ten sam problem po zakonczeniu przygody przez znajomego 3 dni temu pojawia się ona ciągle w księdze zadań.
Zaczyna mnie irytować ta gra.Jakiś czas temu zakupiłam konto premium na rok...było to około 2 miesięcy temu.
Od tamtej pory przy okazji każdej konserwacji występuje jakiś problem.
Raz pozbawiono mnie możliwości wejscia na własną wyspę przez 7 dni...po kolejnej konserwacji pojawił sie problem ze znikającymi ścieżkami.
Przy okazji Golema znowu coś poszło nie tak.Tydzień temu wprowadzono nową pocztę ,która działała kilka godzin i kolejna konserwacja.
Teraz od 3 dni nie moge wymieniac dropów w przygodach bo mam zablokowanego slota bo znowu coś poszło nie tak.
Każdej wydanej złotówki na tą grę szczerze żałuję i żałować będę tak długo jak będę w nią grała.Ale jak to mówią...człowiek uczy się na błędach i z pewnością nigdy więcej już za nic tu nie zapłacę.Szybciej zmienię grę.Ale dziękuję BB ,że nauczyło mnie szanować pieniądze i nie wydawać ich na byle jakie gry.
O rekompensacie za utracone korzyści jakie omijają mnie w związku z kontem premium już nawet nie wspomnę bo to co otrzymałam jako zadośćuczynienie po tygodniowym zablokowaniu wyspy to żenada i wstyd.
Pozdrawiam.

Misyo
25.01.2014, 22:23
To, że trafiają się problemy to normalne i to rozumiem. Ale to w jaki sposób podchodzi do tego BB, jak głęboko ma w czterech literach nasze problemy i jak reaguje na prośby pomocy... to zupełnie inna bajka...

Jasiek123321
25.01.2014, 23:21
mnie tez to dopadło od godziny dropa nie mogę przyjąć wisi mi przygoda która została zakończona...............mam nadzieję że już się w poniedziałek za to wezmą zobaczymy jak BB zależy na graczach

Arcik72
25.01.2014, 23:24
I ja się dołączę z podobnym problemem. Z tą różnicą, że u mnie przygoda jeszcze nie jest zakończona. No niestety wysłać tam wojska nie mogę. Oby coś z tym zrobili jak najszybciej.

Jurek12345
26.01.2014, 11:10
Mnie tez to dopadło. Mam nadzieje ze suport w poniedzialek to naprawi

pmk2012
26.01.2014, 15:42
przygody wiszą wczorajsze i dwie dzisiejsze i ani odrzucić ani przyjąć sie nie da,
kasowanie restart , czyszczenie pamięci nie pomaga, premium ucieka ,
nie będe wysyłał screenów bo już tutaj zostały pokazane
ciekawe jakie jeszcze nam zprezentują niespodzianki BB_xaar nie reaguje , więc pozdrawiam !!!

jaco_j
26.01.2014, 16:54
Też mam ten problem przygoda jest wejść mogę, ale wysłać wojsko nie wraca za moment i co dziwne nie ma mnie w przygodzie i strzelić mogę w przygodę.
Przywrócić starą pocztę !!!!! bo kwestia czasu aż wszyscy będą mieć ten problem

Erden
26.01.2014, 17:34
Też mam ten problem przygoda jest wejść mogę, ale wysłać wojsko nie wraca za moment i co dziwne nie ma mnie w przygodzie i strzelić mogę w przygodę.
Przywrócić starą pocztę !!!!! bo kwestia czasu aż wszyscy będą mieć ten problem

Niektórzy maja ten problem od 4 lub 5 dni, więc nie sądzę, by nagle teraz w BB zaczęli myśleć nad przywróceniem starej poczty, do której byłby to już kolejny powrót.
Sądzę, ze raczej będą starali się naprawić na bazie istniejącej już 'nowej' poczty.
Być może nawet nie będzie to w najbliższy wtorek i trzeba się uzbroić w cierpliwość.
Inna kwestia, że gdy problem pojawił się na samym początku u kilku graczy, to mam wrażenie, że został zbagatelizowany.

A prawda taka, że to chyba jeden z bardziej upierdliwych bug'ów, bo nawet brak możliwości przenoszenia budynków nie był taki frustrujący (nie licząc graczy, którym zablokowało wyspę z tego powodu).

Btw. problem u mnie postępuje (albo to kolejni użytkownicy dołączają), wysłałem 2 zaproszenia do przygody do innych graczy i żaden z nich go nie dostał (problem z dzisiaj).
W efekcie mam zablokowany slot na zaproszenia a samemu jak zapraszam to najwyraźniej blokuję innych, więc wypada mi tylko robić przygody jednoosobowe.

Marcja, też tak masz?

Marcja
26.01.2014, 19:16
Erden, ja akurat mogę zapraszać innych bez problemów. Zdaje się, że jest jeszcze całkiem niezależny bug znikających zaproszeń. Parę osób opisało go tutaj (między innymi dotknęło to też kilku osób ode mnie z gildii, które musiały ukończyć przygody typu sprytny mały krawiec w zmniejszonym składzie osobowym):
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33809-Problem-z-zapraszaniem-do-przygody-mega-problem

Vitec1972
26.01.2014, 21:13
i mam ja problem z przygoda
przyjąłem zapke i nie moge wysłac gienka

Omar_Shariff
26.01.2014, 21:23
Winą jest system poczty, który się zawiesza i muli.
Raportów też na bieżąco nie usuwa tylko dopiero po relogu.

Po co zmieniać coś co jest dobre ?????
Aż tak BB potrzebna była graczom nowa poczta ???
Co w starej nie działało ???

:(

Dla smaku dorzucę, że na niemieckich serwerach [znam je dosyć dobrze] nie ma nowej poczty.
Tyle, ze na pocieszenie dodam, że ich serwery chodzą beznadziejnie , ale to beznadziejnie słabo i wolno.

Ale my raczej deliberujemy o poczcie ? Czyżn't?

Marcja
26.01.2014, 21:38
Vitec1972 witamy w klubie :D już wiesz, co Cię czeka dalej: koniec z przygodami z zaproszenia ;p

Misyo
27.01.2014, 11:14
Na prawdę tego nie rozumiem...
1. Wprowadzamy zmianę (poczta czy cokolwiek inn ego).
2. Wychodzi błąd.
3. Przywracamy grę do wersji poprzedniej - bez błędu.
4. Na serwerze testowym szukamy rozwiązania problemu.

Tak działa 99% firm czy projektów...
4 dzień z wiszącym CR-em... szlag trafia....

Kriss80
27.01.2014, 11:44
Dokładnie tak działa 99% firm ale BB się w tych % nie łapią ;-)
Kolejny dzień sobie premium leci, dobrze że jeszcze podstawowy slot działa bo tak to by człowiek tylko chyba się logował kopalnie odbudować :)

BB_xaar
27.01.2014, 12:42
Wszystko wskazuje na to, że źródło problemu zostało odnalezione. Programiści pracują już nad skryptem, którego celem jest odblokowanie zablokowanych slotów. Prace nad systemowym rozwiązaniem tego utrudnienia również trwają (kod gry).

Jakiś czas temu cotygodniowe konserwacje na polskiej wersji gry zostały przeniesione na wtorek. Również mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej informacji na temat zablokowanych slotów. Gdy dowiem się czegoś nowego, od razu dam znać.

Na chwilę obecną mogę jedynie poprosić o jeszcze trochę cierpliwości.

Kriss80
27.01.2014, 12:55
Ok dzięki w ogóle za odpowiedź ;-) A co nam pozostaje jak nie czekanie :)
I tak całe życie od PRL-u aż i po 21 wiek czekać i czekać :P

petowa
27.01.2014, 15:19
ech xaar nie dajecie nam powodów do dumy z tego projektu

Igorb1985
27.01.2014, 16:51
Więc nawet nie piszę juz do supportu. Fajnie wygląda zdradzony krawiec wiszący od 3 dni. Co rusz to bugi. Ładna mi to wersja finalna.

Maksiu
27.01.2014, 17:02
Taka mała ciekawostka

Wraz z nowym systemem poczty do gry został wgrany kolejny błąd umożliwiający zaproszenie dodatkowej osoby do przygody. Sprawa jest prosta zapraszamy 1 osobę, która to odrzuca zaproszenie, po czym zapraszamy tyle osób ile jest slotów w przygodzie, które to akceptują zaproszenie. W momencie, gdy wszytkie 3 sloty są zajęte osoba, która odrzuciła wchodzi na pocztę tam powinno wisieć zaproszenie poprzednio odrzucone wchodzimy w nie potwierdzamy. Tym sposobem w przygodzie mamy o 1 więcej osobę. Reszta działa normalnie, czyli wszyscy ubijają jednostkę i dostają dropy…
Działa to na polskich serwerach

Przykład z pl s4: http://scr.hu/1uc7/n4jn1

BB_xaar
27.01.2014, 18:16
Maksiu, to jeden z mechanizmów, który blokuje slot przygód. Więc nie polecam ryzykować.

kosiarz_umysłów
27.01.2014, 18:47
mam nadzieje ze te błędy z wisząca przygodą naprawia po dzisiejszej konserwacji

BB_xaar
27.01.2014, 18:57
kosiarz_umysłów, prace nad skryptem cały czas trwają. Jeśli nie uda się go ukończyć do przerwy konserwacyjnej, postaramy się go uruchomić w ciągu dnia. Jednak na chwilę obecną nie mogę niczego obiecać. Gdy pojawią się potwierdzone informacje, dam znać.

i_z_a_k_
27.01.2014, 19:47
witam xaar dzięki za odpowiedz w wątku:), mam tylko jedno zasadnicze pytanie? przewidzieliście jakieś konkretne zadość uczynie za brak tego slota, czy na przepraszam się skończy?? mam premium wykupione i powiem szczerze ze przygód 1 osobowych to mało robię. Więc przez ten błąd jestem mocno "w plecy"

Jurek12345
27.01.2014, 19:49
Właśnie, czy czas premium będzie przedłużony? Wysłałem maila do suportu w sobotę, bo wtedy się to wydarzyło, więc już 3 dzień, jak nie mogę w pełni korzystać z konta premium.

sida
27.01.2014, 20:05
jestem jedną z wielu. w plecy 900 monet za lota którego nie mogłam uruchomić przez wiszących czarnych. Czy support odda?

NieMaNicka
27.01.2014, 20:42
jestem jedną z wielu. w plecy 900 monet za lota którego nie mogłam uruchomić przez wiszących czarnych. Czy support odda?


Widząc skale zjawiska raczej będzie zbiorowe zadośćuczynienie a nie indywidualne.

Własnie tez utknąłem w Krawcu na 11dni ^_^.

Omar_Shariff
27.01.2014, 22:13
Maksiu, to jeden z mechanizmów, który blokuje slot przygód. Więc nie polecam ryzykować.

A czym jeszcze ryzykujemy ? Przecież wszystko chodzi jak sklejone gumą do żucia

Ranhea
27.01.2014, 23:12
A czym jeszcze ryzykujemy ?
graniem.

BB_xaar
27.01.2014, 23:18
i_z_a_k_, w takich sytuacjach zawsze obowiązuje ta sama zasada: żeby w ogóle poruszyć wątek ewentualnych prezentów za zaistniałe utrudnienia, utrudnienia te muszą zostać wyeliminowane (w tym przypadku problem z zaproszeniami). Oczywiście pamiętam o przedłużonej konserwacji w ostatni wtorek, później tej dodatkowej (tego samego dnia) oraz o "niewidzialnych" przygodach, które blokują zaproszenia.

Jurek12345, to co mogę obiecać na chwilę obecną to tylko to, że czas aktywnych dni premium zostanie przedłużony o czas trwania konserwacji. To samo tyczy się czasu aktywnych przygód. A co będzie dalej? Zobaczymy. Na razie priorytetem jest usunięcie utrudnienia ze "slotami widmo".

Muss
28.01.2014, 03:45
najlepszą rekompensatą będzie gra bez niedomagań :)
choć widać że nie ma jakiegoś ciekawego pomysłu na dalszy rozwój rozrywki...
pojawiają się tylko nowe budynki zastępujące po części ich starsze odpowiedniki
jakieś wzmianki o mityczny pvp i co dalej? 6 lvl budynków i premie x5,6,7???

sida
28.01.2014, 10:56
Widze że problem nie został wyeliminowany.

Misyo
28.01.2014, 11:05
Niestety, dzisiejsza konserwa nie rozwiązała problemu wiszących przygód. Support też nie odpowiedział na moje zgłoszenie....

Marcja
28.01.2014, 11:45
No niestety również nadal nie mogę przyjmować zaproszeń, choć stara przygoda już od paru dni nie "wisi".

("Support" odpisał po 5-ciu dniach, że prosi o screeny w załącznikach a nie pod linkami..... Choć opisałam dokładnie całą sytuację i podałam również linki tu do wątków na forum... Nie wiem, co mogą w takiej sytuacji dać screeny - po prostu nie aktywuje mi się przygoda z zaproszenia. Ale spoko, pofotografowałam i powysyłałam, niech nie mają alibi, by nic z tym nie robić).

kraz830
28.01.2014, 12:03
Konserwacja nic nie przyniosła, od 5-ciu dni "wisi" mi bohaterski, support milczy ....
A jeszcze w gildyjnym "poznaj nowe przygody co najmniej jedna", mogło by zaliczyć wszak jedna już mam, zakończona ze trzy dni temu.

Kriss80
28.01.2014, 12:14
Ja już od tygodnia nie mogę zapki do przygody przyjąć i cisza.... Po prostu support nie wie co jest źle i zwodzi nas ;-)
Jakby wiedzieli co jest nie tak to przez noc by naprawili a nie zajmowali się pierdołami typu suwaki itd.

Wszystko się zaczęło od ponownego wgrania nowej poczty więc jak dla mnie już dawno bym ją wywalił i sprawdził czy jest ok czy to nie to a nie kolejny dzień i nic...

MocarnyKnur
28.01.2014, 12:36
Wisi i nie chce zniknąć "widmo przygoda", z tego co zauważyłem to problem jest z nowa pocztą, znajomy dostaje zaproszenie do przygody - odrzuca je a mimo to jest w przygodzie. Druga osoba przyjmuje zaproszenie ale w przygodzie są wszyscy 3, nawet ten który odrzucił zaproszenie. Po zakończeniu przygody ten który zaproszenie odrzucił ma przygodę widmo. konserwa nic nie wniosła pozostaje czekać na następną i następną i następną i tak w kółko.

oskiolo
28.01.2014, 12:47
Niestety u mnie także nadal wisi przygoda sprzed tygodnia . Szkoda premii :(

misiekd
28.01.2014, 13:10
widzę , że nie tylko u mnie taki problem ,mi przepadło premium, oraz kilka dropów. A slota mam zablokowanego jeszcze przez 6 dni . Ciekawe kiedy to się skończy.

kraz830
28.01.2014, 13:28
Już wcześniej miałem ten problem, przyjąłem zaproszenie, ale wojska za nic nie mogłem wysłać. Wtedy wybawieniem okazała się konserwa wprowadzająca na moment stary system poczty. Problem pojawił się ponownie po wgraniu nowego systemu poczty. Zapki nie odrzucałem, po prostu przyjąłem ją, przy okazji żmudnego kasowania informacji o bufach. Pokazało mi, że zaproszenie zostało przyjęte po czym na czacie dostałem info, że zapkę odrzuciłem. Relog nic nie wskórał, znalazłem gara bo tyle mogłem zrobić i zapka sobie zawisła na amen.

Kriss80
28.01.2014, 13:34
Jaki jest problem usunąć na moment tą nową pocztę powrócić do starej i sprawdzić a nie na siłę promować pocztę która więcej problemów robi niż pożytku.
A wystarczyło do starej dodać zaznacz wszystko lub zaznaczanie i kasowanie wielu i tyle ;)

Marcja
28.01.2014, 14:25
Jeśli powrót do starej poczty spowodowałby, że wróci nam działający slot na przygodę z zaproszenia, to naprawdę będzie skandalem jak tego nie zrobią jeszcze dzisiaj ...:mad:

czarnula352
28.01.2014, 14:46
co konserwa to wieksze szkody:) od 2 dni proba wyslania gienka do przygody.....
raz nawet byl juz w wladyce :)

Jasiek123321
28.01.2014, 16:12
czy to jakiś żart już po 15 a tu żadnego info o konserwie dzisiejszej.........

Kaald
28.01.2014, 16:45
25.01.2014 wysłałem zgłoszenie do supportu o zaistniałej sytuacji (Tak wiem to sobota) czekałem cierpliwie do dziś na odpowiedź supportu. Miałem cichą nadzieję ze podczas konserwacji naprawia ten cholerny slot przygody, ale jak zwykle się przeliczyłem. Przygoda dalej wisi ,support nie raczy udzielić odpowiedzi na maila, BB_Xaar zresztą tez , bo kopie wiadomości wysłanej do supportu ma w swojej skrzynce od kilku dni.

Kontakt administracja - gracz oceniam na poziom żłobka.

misiekd
28.01.2014, 19:17
25.01.2014 wysłałem zgłoszenie do supportu o zaistniałej sytuacji (Tak wiem to sobota) czekałem cierpliwie do dziś na odpowiedź supportu. Miałem cichą nadzieję ze podczas konserwacji naprawia ten cholerny slot przygody, ale jak zwykle się przeliczyłem. Przygoda dalej wisi ,support nie raczy udzielić odpowiedzi na maila, BB_Xaar zresztą tez , bo kopie wiadomości wysłanej do supportu ma w swojej skrzynce od kilku dni.

Kontakt administracja - gracz oceniam na poziom żłobka.


Mam identyczny problem, a zarazem 0 odpowiedzi .Pozostaje nam czekać, aż przygoda się zakończy ;) bo to chyba szybciej nastąpi niż coś zostanie z tym zrobione :) u mnie jeszcze / a może już tylko 6 dni :)

Kriss80
28.01.2014, 19:20
Przygoda jak się zakończy to nic nie naprawia tyle że znika z księgi zadań. Moja się już po 2 dniach zakończyła bo pomagałem w mrocznych kapłanach, przygoda znikła z księgi zadań ale problem dalej pozostał. Zaproszenia dochodzą klikam na nie i nic tak jakby tego kliknięcia nie było. Relog i dalej to samo zaproszenie jest. Odrzucić się da normalnie ale system po zaakceptowaniu nie dodaje do slotu przygody niestety....

Exec_
28.01.2014, 20:24
Kontakt administracja - gracz oceniam na poziom żłobka.

To mocno ten poziom przeszacowłeś. Poziom supportu jest porównywalny z poziomem polskiej klasy politycznej. Poziom kompetencji techników jest prawdopodbnie nieco niższy.

i_z_a_k_
29.01.2014, 00:00
Ja też dzisiaj po cichu liczyłem na to ze w końcu moja ubojnia byków zostanie otworzona w końcu:) rzeźnicy już mi się pieklą :) i co ja mam im powiedzieć:)
ja dostałem odpowiedz na skrzynkę pocztowa o treści takiej
"Witaj i_z_a_k_,

Uprzejmie informuję, że sprawa została zgłoszona do działu technicznego, który zajmuje się naprawianiem problemów w grze.

Nie otrzymaliśmy informacji kiedy zostanie to naprawione jednakże jak tylko ją uzyskamy natychmiast się z Tobą skontaktujemy.

Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności oraz dziękujemy za wykazaną cierpliwość.

W razie dalszych pytań bądź wątpliwości, proszę o kontakt."

Powiem też tak ze każdy może popełniać błędy nawet najlepsi - ale niestety żyjemy w takich czasach że za błędy trzeba płacić. Nie wiem czy zespół tso zdaje sobie sprawę że to najczęściej takie bugi trafiają się ludziom z odpalonym premium... mi trochę zostało dni premium ale to nie znaczy że nie jestem w plecy, bo jestem i to dużo.

pozdrawiam i czekam cierpliwie w pierwszej kolejności na naprawę a później na ........ no właśnie się okaże

Jasiek123321
29.01.2014, 12:33
hm Xaar czy możesz napisać co się stało z wczorajszą prawdopodobną dodatkową konserwacją? bo normalnie się informuje ludzi o takim zajściu że nie będzie jej lub została przeniesiona na inny dzień itp.a tu żadnej informacji to jest chyba jakieś nieporozumienie

pirek2
29.01.2014, 13:10
mi taka odpowiedz przysłali

Uprzejmie informuję, iż Twój problem z zablokowaną możliwością przyjmowania zaproszeń została zgłoszona do odpowiedniego działu.

Z przykrością informuję, iż niestety nie jest nam na chwilę obecną znany termin naprawienia tego błędu.

Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wykazaną cierpliwość.

W razie dalszych pytań bądź wątpliwości, proszę o kontakt.

Życzę miłego dnia.

Pozdrawiamy,
Zespół The Settlers Online

misiekd
29.01.2014, 14:20
hehe macie szczęście mi od soboty nikt nie odpisał :) A problem dalej nie ruszony, premia przepadała a przygoda jak wisiała tak wisi

Kriss80
29.01.2014, 15:10
Informacja:
U części osób utrudnienie związane ze slotem przygód może nadal występować.
Więcej informacji na temat dalszych poprawek pojawi się w przyszłym tygodniu.
BB_xaar

Czyli rozumiem że dziś dopiero środa i do kolejnej konserwy tyłka nie ruszycie by rozwiązać ten problem a prezencikami zamydlicie ludziom oczy ?
Po prostu gratuluję podejścia....

Jasiek123321
29.01.2014, 15:21
U części osób utrudnienie związane ze slotem przygód może nadal występować

nie rozumie tego zdania ,jak może nadal występować to co komuś się naprawiło czy co?
o czym wy tu piszecie,takie jest podejście do gracza ze nie którym karzecie czekać do następnego tygodnia na temat dalszych poprawek które będą lub nie będą

MocarnyKnur
29.01.2014, 18:48
U kogo zniknął problem przygody widmo niech tutaj napisze, bo jakoś nie wierze żeby takie osoby były. U mnie jak wisiała tak wisi. Programiści coś robią w tym kierunku żeby usunąć błąd? czy tylko siedzą i grzeją krzesło przed komputerem? Ja tam wole nie mieć błędów niż te wasze prezenciki, które dajcie za utrudnienie, których nadal nie poprawiliście, to za co przepraszacie? za brak profesjonalnego podejścia, niekompetencje? Prezenciki z których i tak nie skorzystam bo po co, premię załączę? i będę robił przygody jednoosobowe? bo nie mogę wymienić z innymi graczami. Cisną się mi słowa niecenzuralne więc już skończę kwitując jednym słowem ŻENADA.

BB_xaar
29.01.2014, 19:23
MocarnyKnur, tak, programiści nadal nad tym pracują, około północy będzie znany wynik tych prac.
Oczywiście gdy tylko otrzymam nowe informacje, dam znać (ogłoszenie na stronie głównej).

Mogę także obiecać, że gracze, którzy są dotknięci problemem "niewidzialnych przygód" (zablokowany slot zaproszeń), otrzymają oddzielne prezenty. :)

zlotko73
29.01.2014, 19:37
MocarnyKnur, tak, programiści nadal nad tym pracują, około północy będzie znany wynik tych prac.
Oczywiście gdy tylko otrzymam nowe informacje, dam znać (ogłoszenie na stronie głównej).

Mogę także obiecać, że gracze, którzy są dotknięci problemem "niewidzialnych przygód" (zablokowany slot zaproszeń), otrzymają oddzielne prezenty. :)


To skąd ta informacja ?
Informacja:
U części osób utrudnienie związane ze slotem przygód może nadal występować.
Więcej informacji na temat dalszych poprawek pojawi się w przyszłym tygodniu.
BB_xaar

misiekd
29.01.2014, 21:27
Odpisali !!!! Pisałem w sobotę i dziś mam 1 odpowiedź : )

Witaj misiekd,

Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem.

Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem.

Uprzejme informuję, iż dział techniczny podejmuje wszelkie kroki, by usterka dotycząca zawieszonej przygody została usunięta.


Przepraszam za wszelkie niedogodności.

Pozdrawiamy,

Zespół The Settlers Online

Omar_Shariff
29.01.2014, 21:43
Mogę także obiecać, że gracze, którzy są dotknięci problemem "niewidzialnych przygód" (zablokowany slot zaproszeń), otrzymają oddzielne prezenty. :)

@BB_xaar - czy to oznacza ze wiecie kto ma ten problem, czy jeśli nie napisałem o tym do suportu do tej pory to zostanę pominięty ? Przyznam, ze znając Wasze podejście do graczy i profesjonalizm w załatwianiu spraw nie chciało mi się tego robić licząc na rozwiązanie systemowe....

Marcja
29.01.2014, 21:46
U mnie nadal slot zablokowany.

I ... czegoś tu nie rozumiem... Mam od ponad tygodnia trudniej niż inni jak chodzi o zdobywanie przewagi w grze, a.. wszyscy dostają prezenty za to? :D

Omar_Shariff
29.01.2014, 21:50
U mnie nadal slot zablokowany.

[...] a.. wszyscy dostają prezenty za to? :D

@Marcja - żeby siedzieli cicho i nie marudzili. A tu pudło bo Ty zaczęłaś :D

Marcja
29.01.2014, 21:55
Prezent powinien być chyba jakąś rekompensatą za nierówne szanse. (I nerwy i stracony czas na próbowanie, czy może już da się wejść na przygodę..)

No może tu chodziło akurat o suwaki w koszarach :P

Ale nic to ! Ja wygram tę grę nawet mając jeden slot i połowę wyspy. Proszę bardzo, możecie mi jeszcze wrzucić "golemy" do połowy sektorów ;p

(Zaraz zaraz.. Przypomniało mi się, że tu nic nie ma do wygrywania :D )

Erden
29.01.2014, 22:28
Marcja, dokładnie to samo sobie pomyślałem. ;)

Nie żebym z zawiści nie chciał dobrze dla innych ale ciekawi mnie co planują względem graczy, którzy faktycznie mają problem od tygodnia.

Aha, gwoli ścisłości suwaki u mnie działały ok a po konserwie nie działają i szkolę po 19/20 wojskowych danego typu.
To ten prezent? ;)

BB_xaar
29.01.2014, 22:50
Omar_Shariff, tak, mamy listę graczy, na których profilach występuje to utrudnienie.

Marcja, jutro rano odbędzie się krótka przerwa techniczna, której celem będzie odblokowanie "zablokowanych slotów".

walkru2012
29.01.2014, 22:55
Tragedia od ponad tygodnia zablokowane zaproszenia do gry i zero odpowiedzi od BB. Kpina i chamstwo. Kto nam zrekompensuje straty , ktore mamy w zwiazku z brakiem wykonywania przygod poprzez zaproszenie.

Tornados
29.01.2014, 23:01
Zobaczymy rekompensate... Wiekszosc pewnie bedzie zazdroscila tym co dostana...

walkru2012
29.01.2014, 23:32
Ciekawe czy w ramach rekompensaty przedłużą nam premium o ten tydzień braku możliwości gry w pełnym zakresie, kasę wzięli przecież za to.

Marcja
30.01.2014, 00:06
Aha, gwoli ścisłości suwaki u mnie działały ok a po konserwie nie działają i szkolę po 19/20 wojskowych danego typu.
To ten prezent? ;)

Erden, to za pyskowanie na forum ;) Pisz dalej, to zobaczysz, co się dziać zacznie z Twoimi koszarami ;p

CoDiAl77
30.01.2014, 01:31
Wykazałem się cierpliwością. Nie pisałem, czekałem cierpliwie na konserwację. Nie zaśmiecałem forum ... ale nadszedł czas napisać, co myślę. Myślę: NAPRAWCIE TE WISZĄCE PRZYGODY!!!! NA BOGÓW AZTECKICH Z KOŃCA ŚWIATA!!! Wiszą mi dzieci sawanny. Na szczęście czas tam ucieka i zostało bagatela ... 5 DNI. U mojej Żony to samo ... Nie wiem, ale jakoś przed wprowadzeniem nowości było lepiej. Dodam, że nie gram na premium obecnie, a przygoda była również bez premium uruchamiana. Więc nie jest to regułą, że gracze z premium dostają takiego klocka. Jest ich więcej, bo szkoda im premium i robią częściej przygody. Mniejsza o to. Odkąd są zmiany poczty coś się, delikatnie rzecz biorąc, chrzani. Rozumiem, że znalezienie błędu w kodzie musi potrwać, ale jesteście profesjonalnym studiem. Poza tym my za to płacimy ... Uprzejmie więc proszę, pochylcie się nad tym problemem, a nie nad nową pocztą. Ta ostatnia nie wpływa na grywalność.

Jasiek123321
30.01.2014, 12:23
nie wiem jak komu ale ja mam dalej tą przygodę widmo

ForzaJuve
30.01.2014, 12:37
smieszna konserwa dalej wisi u mnie przygoda widmo

BB_xaar
30.01.2014, 12:44
ForzaJuve, wygląda na to, że faktycznie na Twoim koncie (oraz Jasiek123321) problem nadal występuje. Gdyby problem nie został poprawiony u kogoś jeszcze, proszę o informację.

KenNo22
30.01.2014, 12:49
U mnie dalej nie dziala...

Kriss80
30.01.2014, 12:51
u mnie naprawione :)

pafffcio31
30.01.2014, 12:51
U mnie także dalej nic...

Tantanos12
30.01.2014, 13:17
Niestety konserwacja nie naprawiła przygody widmo dalej wisi.

Ypeeh
30.01.2014, 14:06
U mnie ten sam problem - przygoda przeterminowana "wisi", a z nią i wszyscy generałowie.

Jasiek123321
30.01.2014, 14:32
BB_xaar daj znać proszę jak się czegoś dowiesz

misiekd
30.01.2014, 15:36
u mnie naprawione :) a co z tymi dodatkowymi nagrodami ? Ale co najważniejsze to czy teraz nie będę miał tego samego problemu ? Bo nie chce znów wpakować się w to samo na premii tak jak to było ostatnio.

MocarnyKnur
30.01.2014, 15:37
U mnie jak narazie widmo przygoda zniknęła

Marcja
30.01.2014, 15:54
Slot z zaproszenia działa. To jest najlepsza nagroda :D

Może tym osobom, którym nadal wisi, odblokuje się jak minie czas przygody?

oskiolo
30.01.2014, 16:12
U mnie tez wszystko już działa.
Miłego dnia wszystkim :)

fito_PL
30.01.2014, 22:15
dalej przygoda wisi w slocie dzisiaj mija 5 dzien. Brak mi slow....

Jasiek123321
30.01.2014, 22:51
mi od soboty i dalej nic nie wiadomo o co chodzi kiedy to naprawia

Erden
30.01.2014, 23:16
Slot naprawiony. Zajęło to wprawdzie tydzień ale działa :)

Popsuły się za to suwaki ale póki co nic nie będę zgłaszał bo zakładam, że to znany i nadal nierozwiązany problem.

settler302012
30.01.2014, 23:24
Witam. Też mam problem :( .. mianowicie wygląda to tak ze dostaje zaproszenie ... akceptuje je .. czekam kilka minut ale nie pojawia sie więc robię relog gry.. Niestety po relogu zaproszenie jest na nowo które znów akceptuje ale sie nie pojawia przygoda :( .. po relogu znów to samo .. Robilem to trzykrotnie żeby sprawdzić czy faktycznie jest błąd i niestety ale mam problem :( .. Nie moge przyjąć ani jednego zaproszenia :( Proszę o jakąkolwiek odpowiedź. Z góry dziękuję i pozdrawiam. PEACE

i_z_a_k_
31.01.2014, 00:18
u mnie naprawione :) mam nadzieje ze więcej się takie coś nie przytrafi :) a teraz czekam cierpliwie na obietnice Xaara ;)
pozdro

jaco_j
31.01.2014, 00:53
Mi konserwacja dzisiejsza naprawiła, osobom co nie dziala proponuje wyczyscić historię i ciasteczka przeglądarki. Jak nie pomoże czekać aż przygoda wygaśnie
Nie posiadam premium a problem wystąpił moze dlatego ze robie bardzo duzo przygod nawet 10-20 dziennie

Jasiek123321
31.01.2014, 12:00
noi sie naprawilo jak to nie wiem moge przyjmowac zaproszenia nareszcie

ForzaJuve
31.01.2014, 13:02
u mnie tez sie naprawilo,dzieki BB_xaar

settler302012
31.01.2014, 20:23
Witam ponownie .. Niestety ale nadal mi nie działa przyjmowanie zaproszeń :( . Ciekawe czy tylko ja mam problem ? Bo nie widzę nowych wpisów ...

Jurek12345
31.01.2014, 20:49
zgłoś ponownie do suportu (ten sam ticket), że w dalszym ciągu masz problem

tomasz1
31.01.2014, 21:42
Witam,
Problem z zablokowanym slotem występuje nadal także i na moim koncie mimo ostatniej 'konserwy' :|

settler302012
31.01.2014, 22:20
Pisałem dwukrotnie ... niby akcja w toku jest ... jak naprawią to wpisze tu ze jest ok :) pozdrawiam

BB_xaar
03.02.2014, 13:28
Najbliższa konserwacja (już dziś w nocy) powinna usunąć problem z zablokowanymi slotami przygód.

Pamiętam także o obiecanych prezentach dla osób, u których wystąpiło to utrudnienie. Najpierw jednak chcę się upewnić, że problem zniknął, wszędzie. :)

settler302012
03.02.2014, 16:28
Witam. No fajnie by było gdyby po konserwacji blokady już nie było .. od około 19 stycznia jestem zablokowany .. wtedy to jakoś dostałem drop z przygody i czekałem kilka dni aż wygaśnie jej czas zakończenia.... Trzymajmy kciuki za powodzenie tej konserwacji :) Peace

settler302012
04.02.2014, 17:47
U mnie slot odblokowany. Pozdrawiam