Zobacz pełną wersję : Wejscie do przygody
Senlandia
21.01.2014, 19:18
Zaczalem Zdrajcow przed konserwa - zdazylem wyslac gienkow.
Po konserwie nie moge wejsc do przygody, ciagle komunikat: "w tym obszarze wystapil blad, prosimy sprobowac ponownie" i wywala mnie z gry. Dzieje sie tak na kazdej z glownych przegladarek, takze po wyczyszczeniu ciastek i cache.
Jakis pomysl co zrobic?
napisz do supportu, prawdopodobnie oddadzą ci przygodę lub klejnoty (bo w kupcu tylko za klej to jest)
A obecna przygodę anuluj
Ma ktoś problem z wejściem do gry po konserwie?
Sheltika
21.01.2014, 19:35
Mam ten sam problem. Zaczęłam przygodę przed popołudniową konserwą, niewiele zostało do końca, a teraz nie mogę na nią wejść:(
Senlandia
21.01.2014, 22:19
niestety, nie da anulowac tej przygody, pojawia sie ten sam komunikat i wywala z gry, wiec pozamiatane..
Sheltika
23.01.2014, 21:33
Piszę z supportem od trzech dni, żadnej pomocy.
Dziś ok 18.00 przygoda się zakończyła, zniknęła z księgi zadań, a wraz z nią zniknęło wojsko, 2 gienków i major :/
Mam ten sam problem.
Ani wejść ani anulować. Dobrze, że teraz chociaż na wyspę można wejść. A nie jak ostatnio.
A super rozgarnięty support jak zawsze cache wyczyścić i będzie ok. A teraz to już nawet nie raczą odpowiedzieć bo przecież po co wszystko jest ok. Jak nie cache (czyli standardowa odpowiedz wysyłana z automatu) to już nie wiedzą bo informatycy są bladzi i sami nie wiedzą. A zresztą kto by się przejmował jednostkami.
I tak ten wątek usuną bo przecież prawda boli i takich rzeczy tu nie można pisać. Ta gra jest idealna przecież i tak ma być postrzegana bo kto kleje kupi jak co...
Danielloki
23.01.2014, 22:05
ja z kolei wiszę na dropie u koleżanki z gildii. Identyczne komunikaty a odpowiedzi z supportu nie ma już 3 razy do nich pisałem. Ale odpowiedzi do dziś ani śladu może macie jakiś pomysł gdzie można to dalej zgłosić? Uważam że należy pominąć support i napisać wyżej. Będę szukał namiarów na właścicieli marki i kontaktu z nimi jak coś mi się uda ustalić nie omieszkam napisać:(
Sheltika
24.01.2014, 14:18
Minął następny dzień... Wojska nie ma, dwóch generałów - nie ma, major też nie wrócił :(
Support nie odpowiada...
A przy próbie rozpoczęcia nowej przygody pojawia się taki komunikat:
http://i43.tinypic.com/2dsnwjd.jpg
Carbonara
24.01.2014, 14:58
może to jest bezsensu co pisze, ale od dawien dawna, zrobiłem sobie założenie, żadnych przygód przed konserwą, jeśli nie daj boże jest konserwa nie zapowiedziana - cofam całe wojsko, wielokrotnie ludzie uznawali takie zachowanie za dziwne, ale jak teraz czytam co się tylu osobom porobiło z przygodami po konserwie, to tak sobie myślę, że w sumie to co robiłem i nadal robię, nie było pozbawione sensu.
teraz tylko czekać jak zaraz zrobią kolejną niezapowiedzianą konserwę, bo mają co poprawiać w tej grze po ostatnich poprawkach...
Senlandia
24.01.2014, 17:12
Jak to czytam to ogarnia mnie zgroza. Moja zablokowana przygoda wygasa za 3 godziny. A na przygodzie utknal major, weteran, dwoch szybkich i dwoch zwyklych. Jesli mialbym ich stracic to koncze gre.
Od supportu mam takie same odpowiedzi jak wszyscy, ze ponownie probuja naprawic problem a ja mam tylko czyscic cookies..
Senlandia, nie należy się martwić o specjalistów, nawet jeśli któryś zaginie, Support będzie w stanie to wyśledzić i go przywrócić. Proces ten może trochę potrwać, jednak procedura "przywracania" w takich sytuacjach działa. :)
A co do zablokowanych slotów (zaproszenia) przez "przygody-widmo" - niestety nie otrzymałem jeszcze nowych informacji w tej sprawie. Mogę jedynie prosić o trochę cierpliwości. W przyszłym tygodniu w grze pojawi się kilka poprawek (np. automatyczne przesuwanie czatu, czy suwak w Koszarach). Oczywiście dołożymy wszelkich starań, by odblokować także te sloty "widmo", jednak na chwilę obecną nie mogę niczego obiecać.
junioor24
24.01.2014, 19:15
Mi w ogóle się nie chce gra załadować. Usunąłem ciasteczka i nic. Korzystam z chroma. Ale czytając powyższe nie wiem czy jest sens w ogóle wchodzić jak takie rzeczy się dzieją. :/
martuska8482
24.01.2014, 19:55
BB_xaar a ten problem z wejściem do przygody zostanie w końcu rozwiązany??? Dalsze granie robi się nudne, wojsko i generałowie zablokowani na przygodzie... Może lepiej rozwiązać aktualne problemy zamiast dodawać kolejne (nie koniecznie) ulepszenia??
Tak martuska8482, problem zostanie rozwiązany, obawiam się jednak, że nastąpi to najwcześniej w najbliższy wtorek (a i tego nie mogę na 100% potwierdzić). Gdy dowiem się czegoś nowego, dam znać.
ja z kolei wiszę na dropie u koleżanki z gildii. Identyczne komunikaty a odpowiedzi z supportu nie ma już 3 razy do nich pisałem. Ale odpowiedzi do dziś ani śladu może macie jakiś pomysł gdzie można to dalej zgłosić? Uważam że należy pominąć support i napisać wyżej. Będę szukał namiarów na właścicieli marki i kontaktu z nimi jak coś mi się uda ustalić nie omieszkam napisać:(
Blue Byte GmbH
Adlerstr. 74
40211 Düsseldorf
Germany
Adres e-mail: info@bluebyte.de
Brak wsparcia związanego z grą pod ww. numerem telefonu.
W razie pytań, proszę skorzystać z formularza kontaktowego.
Dyrektor generalny: Yves Guillemot, Adlerstr. 74, 40211 Düsseldorf
Sąd Rejonowy oraz rejestr handlowy: Düsseldorf HRB 51772
Siedziba firmy:
Düsseldorf, Germany
Nr ident. VAT: DE243105608
Senlandia
24.01.2014, 20:44
u mnie po wygasnieciu przygody komunikat jak pisali poprzednicy, generelowie i wojsko nie wrocili.
Hehe to jak się tak dzieje to akurat przed konserwacją mi znikną genki. Fajna opcja czekać do środy i albo naprawią albo nie ,,tego nie mogę na 100% potwierdzić''. Ciekawe tylko czemu akurat jak takie coś się dzieje to ja zawsze jestem w gronie poszkodowanych a inni grają. To chyba nie jest w porządku... No cóż peszek...
Van-de-Lord
24.01.2014, 20:55
Historia lubi się powtarzać, znikający gienkowie to nie nowość. Jeśli mnie pamięć nie myli to poprzednim razem "wprowadzili to" podczas wgrywania nowego handlu.
Danielloki
24.01.2014, 20:56
set2g dzięki za namiary spróbuję wystosować odpowiednią notę związaną z powyższymi problemami i postaram się zrobić to w języku niemieckim aby być bardziej wiarygodnym :)
Jak to czytam to ogarnia mnie zgroza. Moja zablokowana przygoda wygasa za 3 godziny. A na przygodzie utknal major, weteran, dwoch szybkich i dwoch zwyklych. Jesli mialbym ich stracic to koncze gre.
Od supportu mam takie same odpowiedzi jak wszyscy, ze ponownie probuja naprawic problem a ja mam tylko czyscic cookies..
Suport sprawdzi wczesniejsza baze danych co miałeś i spokojnie odzyskasz :)
Bardzo chciałbym podziękować za świetną grę w którą gram już od ponad roku. Ludzie już kilkadziesiąd lat temu latali na księżyc ale widocznie wysłanie wojska na przyjętą przygodę zdecydowanie przerasta możliwości informatyków w tej grze... Nie mogę wysłać wojska na zaproszona przygodę ale za to z anielską cierpliwością włącza mi się już dawno zakończona przygoda, na którą nota bene też nie mogłem wysłać wojska. Ciekawe czy ktoś mi zwróci mój stracony czas, nie wspominająć straconych fasolek.
Akiliana
25.01.2014, 03:05
Mam podobny problem co kloklo. Przyjąłem zaproszenie do przygody ale nie mogę wysłać na nią gienków. Ciekawostką jest to, że kiedy przyjmowałem zaproszenie to w wiadomościach systemu pojawił się komunikat, iż zaproszenie zostało przeze mnie odrzucone. Zrobiłem zrzut w JPG i wraz z opisem problemu posłałem do supportu, zaznaczając w tekście wysłanie zrzutu. W odpowiedzi otrzymałem informację, że przy takich problemach powinienem zrobić ZRZUT EKRANU i im go wysłać w formacie JPG aby mogli zidentyfikować problem. Odpowiedziałem, ironicznie pytając "to w jakim formacie wysłałem ten zrzut jak nie w JPG?". Otrzymałem informację zwrotną, że zrzut ten jest niezbędny do dalszego przekierowania sprawy i jeśli będę kiedyś miał jaki problem to proszę bardzo, mogę się do nich zwrócić o POMOC. Wynika z tego jednoznacznie, że moje zgłoszenie nie zostało nawet przeczytane gdyż gdyby ktoś je przeczytał to wiedziałby o załączonym zrzucie, nawet gdyby ten nie dotarł z jakiegoś powodu.Myślę, że są to prymitywne działania "na osłabienie przeciwnika". Może się zniechęci i "ręce mu opadną" widząc taką "ścianę" głupoty i dobrowolnie się podda dzięki czemu nic nie trzeba będzie robić. Po co się męczyć pracą jak można kasować wypłatę za bezczynność ?
XAAR !!!! Pomóż chłopie bo ja nie znam patentu na debi1izm. Ticked#PL-2014012111000662 .
<a href=http://zapodaj.net/7178d7d92a38e.jpg.html>porąbanapoczta.JPG</a>
Źródło problemu zostało odnalezione, programiści pracują nad skryptem, który odblokuje "zablokowane sloty".
W tym samym czasie trwają prace nad systemowym rozwiązaniem tego utrudnienia (kod gry).
Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej informacji na ten temat. Gdy tylko dowiem się czegoś nowego, dam znać.
Carbonara
27.01.2014, 12:45
Odpowiedziałem, ironicznie pytając "to w jakim formacie wysłałem ten zrzut jak nie w JPG?". Otrzymałem informację zwrotną, że zrzut ten jest niezbędny do dalszego przekierowania sprawy i jeśli będę kiedyś miał jaki problem to proszę bardzo, mogę się do nich zwrócić o POMOC. Wynika z tego jednoznacznie, że moje zgłoszenie nie zostało nawet przeczytane gdyż gdyby ktoś je przeczytał to wiedziałby o załączonym zrzucie, nawet gdyby ten nie dotarł z jakiegoś powodu.Myślę, że są to prymitywne działania "na osłabienie przeciwnika".
Dawno, dawno temu miałem dokładnie identyczną sytuację, również zrobiłem zrzut z ekranu i wysłałem do supportu, niestety już nie pamiętam o co chodziło, na co dostałem odpowiedź, że powinienem w takiej sytuacji ZAŁĄCZYĆ ZRZUT EKRANU W JPG. Stwierdziłem, że dalsza korespondencja z maszyna nie ma sensu i nie pisałem już do nich więcej. Tego chyba czasami nikt nie czyta, piszę czasami, bo dostałem 2 sensowne odpowiedzi od supportu, i 2 bez sensowne, więc chyba jakaś maszyna im to losuje, to do człowieka - a ta odpowiedź do maszyny.
Dzięki BB_xaar za brak odpowiedzi na moje PYTANIE w innym wątku, a już myślałem przez sekundę, że zrobiłeś się bardziej komunikatywny.
Źródło problemu zostało odnalezione, programiści pracują nad skryptem, który odblokuje "zablokowane sloty".
W tym samym czasie trwają prace nad systemowym rozwiązaniem tego utrudnienia (kod gry).
Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej informacji na ten temat. Gdy tylko dowiem się czegoś nowego, dam znać.
Super, czekamy z niecierpliwoscia, naprawde.
Podsumowanie strat u mnie:
* zmarnowany czas premium (akurat wlaczylam na 3 dni)
* dropy z przygod, na ktora mialam byc zaproszona (gildia wiedziala, ze akurat wlaczylam premium, wiec pare-parenascie dropow mnie minelo z tlustych "droponosnych" przygod)
* skasowana przygoda u osoby pierwszej, ktora mnie zaprosila (to na jej przygodzie mnie zablokowalo) + jej zmarnowany czas + moj drop+exp
* zablokowany slot u osoby, ktora mnie zaprosila pozniej i jej zablokowalo zaproszenie w przygodzie + niemoznosc dolaczenia innych osob do przygody, ktorej nie planowala robic sama, + moj drop+exp z tej przygody
* wszystkie dropy+exp na premium, czyli +50%
* (i teraz zartobliwie) moje straty moralne z powodu stresu wywolanego blokada,dawno takich wiazanek nie puszczalam z powodu bugow w grze ;)
Pozdrawiam!
martuska8482
27.01.2014, 18:45
Źródło problemu zostało odnalezione, programiści pracują nad skryptem, który odblokuje "zablokowane sloty".
W tym samym czasie trwają prace nad systemowym rozwiązaniem tego utrudnienia (kod gry).
Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej informacji na ten temat. Gdy tylko dowiem się czegoś nowego, dam znać.
Może w końcu coś się ruszy !!! Mam nadzieję ze po przerwie technicznej będziemy mogli wrócić do normalnej gry, chyba ze znowu coś popsują :/
Akiliana
28.01.2014, 00:36
To nic nie zmieni ale dla Waszej, forumowiczów wiadomości, może kogoś rozweseli. Po czterokrotnej wymianie korespondencji i upływie pięciu dni, w której co najmniej dwa razy , słownie opisałem problem (o zrzucie nie wspominam) otrzymałem zwrotną informację, że mój zrzut dotarł ale osoba z supportu widzi na nim tylko szare tło i białą ramkę więc mam zrobić zrzut ponownie. Obecnie problematyczna przygoda jest zakończona przez jej właściciela (nie mógł dłużej czekać bo straciłby drop) więc nie jestem w stanie powtórzyć zrzutu ukazującego, że z mojej strony jestem w niej a ze strony TSO serwer nie wpuszcza moich gienków. Wiadomość systemowa mówiąca , że odrzuciłem przygodę (choć okno przygody się otworzyło) zniknęła po pierwszym wylogowaniu i z mojej strony jest nie do odtworzenia. O tym wszystkim support wie doskonale więc ich prośba o ponowny zrzut jest jedynie dowodem na moją tezę o "osłabianiu przeciwników" za jakich NAS , GRACZY traktują. Mam nadzieję, że to co piszę przeczyta ktoś kto usuwa niewygodne posty broniąc TSO własną "piersią" i zrobi mu się wreszcie na tyle głupio, że powie przepraszam.
Bardzo chciałbym podziękować za świetną grę w którą gram już od ponad roku. Ludzie już kilkadziesiąd lat temu latali na księżyc ale widocznie wysłanie wojska na przyjętą przygodę zdecydowanie przerasta możliwości informatyków w tej grze... Nie mogę wysłać wojska na zaproszona przygodę ale za to z anielską cierpliwością włącza mi się już dawno zakończona przygoda, na którą nota bene też nie mogłem wysłać wojska. Ciekawe czy ktoś mi zwróci mój stracony czas, nie wspominająć straconych fasolek.
Mam to samo co kolega, nie mogę wysłać wojska na zaproszoną przygodę.
Sheltika
28.01.2014, 13:32
Minął tydzień...
Czy naprawdę tak trudno naprawić w tydzień coś, co popsuło się w czasie jednej konserwacji???. Gratuluję specjalistów :mad:
martuska8482
28.01.2014, 13:33
Odzyskałam 1 z 5 generałów zablokowanych od tygodnia na przygodzie, a co z resztą???
czester1
28.01.2014, 16:53
he he identyczna sytuacja tydzień suport nic nie zrobil dziś przygoda zniknęła wraz z nią wszystkie genki suport ani słowa nie napisal
Sheltika
29.01.2014, 16:08
Aż nie chce się wierzyć, ale u mnie naprawili!!!
Jeszcze jakby zadośćuczynienie było większe to byłabym w pełni usatysfakcjonowana i nawet pokusiłabym się o wybaczenie ;P
Gratulacje ;)
U mnie problem dalej występuje.
Warszawa2012
29.01.2014, 22:29
W tej grze nie znasz dnia ani godziny, kiedy wreszcie jakiś bug Cię dopadnie. Dziś ja mam to niesamowite szczęście. W trakcie przygody „Ryczący byk” podczas wykonywania bloku pojawił się komunikat „W tym obszarze wystąpił błąd, prosimy spróbować ponownie” i wyrzuciło mnie do strony głównej. Od tego momentu nikt z osób robiących przygodę nie jest w stanie wejść na obszar przygody. Przy kolejnych próbach wejścia na przygodę, pojawia się ten sam komunikat i wyrzuca z gry do strony głównej. Nie jestem przekonana, czy anulowanie przygody cokolwiek da, tzn. czy pozwoli to na odzyskanie generałów i rozpoczęcie kolejnej przygody. Na razie napisałam do supportu i czekam cierpliwie.
Warszawa2012, nocny skrypt powinien pomóc.
A co do zablokowanych slotów przygód (zaproszenia): jutro rano odbędzie się konserwacja, która rozwiąże to utrudnienie.
Warszawa2012
29.01.2014, 23:06
Warszawa2012, nocny skrypt powinien pomóc.
A co do zablokowanych slotów przygód (zaproszenia): jutro rano odbędzie się konserwacja, która rozwiąże to utrudnienie.
Dzięki za szybką reakcję:) Mam nadzieję, że rzeczywiście nocny skrypt pomoże.
sylwestryn
30.01.2014, 09:01
Kurka mi przytrafilo sie to samo :( w Ryczacym Byku co "Warszawa2012" a czas mojego premium mija :(
xSelenax
30.01.2014, 22:06
U mnie też masakra wysyłałam generałów na przygodę a że jednego miałam w gwiezdzie bo brak miejsca na wyspie ustawiając go dostałąm komunikat "Obszar serwera uszkodzony" pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło :( Mam nadzieję że szybko to naprawią
fajnie się masz, że tylko zdrajców zacząłeś, tam niewielu gienków trzeba.
ja rozpocząłem bractwo, wysłałem wszystkich i od tygodnia jest tylko po nich echo, suport odpowiada żebym na kolejną konserwę czekał, ale pewnie po kolejnej odpiszą o następnej itd.
wg mnie chyba lepiej poszukać nowej gry, najlepiej w wersji beta, w takiej przynajmniej jest wiadomo dlaczego gra prawidłowo nie funkcjonuje, ta gra działa sprawnie, ale tylko jeśli chodzi o kupowanie klejnotów
pozdrawiam wszystkich naiwnych ;)
...a ja dzisiaj z rana włączyłam premium, planowałam cały dzień robić przygody, a tu nagle przy drugiej z nich, Wikingowie, "Obszar serwera uszkodzony"... dwóch weteranów z wojskiem utknęło, zablokowałam slota znajomej... ludzi na full, premium leci, frustracja rośnie... .................................................. .................................................. .................................................. ...................
...przygoda sie odblokowala, ale o premce to juz sobie moge zapomniec!!! juz nigdy przenigdy nie kupie klejnotow w tej grze!!!! nie warto w nia inwestowac bo potem sie tylko nerwy traci!
robertpoz
02.02.2014, 23:50
Mnie właśnie zablokowało na przygodzie u kolegi. Ciekawe kiedy to naprawicie bo już ponad tydzień się z tym męczycie. W życiu nie widziałem gry która by miała tyle błędów.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.