PDA

Zobacz pełną wersję : [Dyskusja] Pamiętnik dewelopera: Kopalnia granitu oraz Walentynkowa Niespodzianka



BB_xaar
14.01.2014, 18:00
Temat główny: Kopalnia granitu oraz Walentynkowa Niespodzianka Buddy'ego (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33850)

Zapraszam do dzielenia się swoimi opiniami nt. powyższego rozwiązania! :)

ruderyk
14.01.2014, 18:10
wow jeszcze lepsze niż tartak egzotyczny :D

Greenie
14.01.2014, 18:12
nastepna kopalnia saletry

Inglorionus
14.01.2014, 18:13
Pomysł z tym, że złóż nie da się odnawiać za pomocą geologów jest chybiony, graczom jest kompletnie nie na rękę, ale z drugiej strony gra musi na siebie zarobić. Mi się nie podoba to w ogóle, no ale rozumiem intencje twórców. Szkoda...

Tornados
14.01.2014, 18:15
Jakby bylo 1000 zasobu tygodniowo i by sie potem odnawialo to jeszcze ujedzie...
A teraz trzeba czekac na testowy i czas produkcji zobaczyc :D

LeBurn
14.01.2014, 18:15
Szkoda, że nie została podana cena za budynek...

Angel7212
14.01.2014, 18:19
a może za monety gildyjne?
na targowisku gildii byłoby ciekawiej :)

thordis
14.01.2014, 18:20
Dziś niby wgrają to Ci ludzie napiszą za ile;p zresztą, pewnie i tak bedą jeszcze kombinować z ceną itp

Biogenix666
14.01.2014, 18:21
Gdy gospodarka zostala wywrocona do gory nogami na evencie po wprowadzeniu skrzynek, teraz chcecie wcisnac graczom granit raz na tydzien, za symboliczne 1975 klejnotow? dno dna zostało osiągnięte, cena za budynek musiala by wynosic chyba te 100 ktore sie dostaje za logowanie aby to mialo jaki kolwiek sens

rapalek11
14.01.2014, 18:21
http://scr.hu/1z9w/6as27

Gizmo09
14.01.2014, 18:21
zaś lipę dali, najpierw tartak egzo później granit. Tylko po co taki budynek, na który nie można wrzucać uzupełniaczy dopałek chyba jedynie jako ozdoba po wykorzystania zasobu :confused:]
i cena też zacna za ten budynek- śmiech na sali

WikuMiku
14.01.2014, 18:23
Budynek na siebie zarobi, ulepszenie do poziomu x5 + buff x3.
Mamy 15k granitu, mało?

Biogenix666
14.01.2014, 18:25
kto ci powiedzial ze on daje 5k ??? skoro jest zasob 1k tylko, wiec na twoim bufie jest 3k z tego a nie 15, malo tego czas produkcji ponad 50minut, oplacalnosc bufowania premia x3 znikoma

TheNewKing
14.01.2014, 18:28
HAHA 1975 klejnotów za kapke granitu?? to chyba jakieś żarty, po raz kolejny bb się popisało tak samo jak z tą szkółką co miała ponad 1k belek egzo. Nie ma co naprawdę chcecie się pozbyć graczy, bo na pewno nie przyciągnąć.

Angel7212
14.01.2014, 18:30
10 otwartych walentynek (koszt 95klejnotow/szt):
2x lubczyk,
2x czekoladowy kroliczek,
1x3 kociolki,
1x egzo kosz,
1x dosypka złota +2k,
2x ciastka,
1x 2k monet

Emilusz
14.01.2014, 18:31
Kopalnia granitu to jakiś żarcik przy tej cenie. Wole dać 40k klejnotów za niewyczerpalną - chociaż będzie ładnie na wyspie wyglądać.

Biogenix666
14.01.2014, 18:33
co do pudelek podobnie, podsumowując je - syf... gdy sypaly sie lodowe magazyny ludzie kupowali klejnoty, chyba chcieli powtorzyc sukces sprzedazy klejnotow.. no niestety 3 kociolki ? lubczyk?

Kris-89
14.01.2014, 18:33
Co do pudełek z okazji 14 lutego, to zawierają m.in. czekoladowe króliki, lubczyki, kosze egzotyczne, 2k doładowania do rudy złota, oraz 2k monet, ciasteczka. Najwięcej wypadło mi lubczyków. Dodatkowo wypadają również kociołki z brązu i dwa razy wypadła mi przygoda "kolejne zakazane" :)

Ilość losowań - około 40-50

Tornados
14.01.2014, 18:34
Ale w opisie na testowym jest napisane za 1250 zawiera :D

aTenSion
14.01.2014, 18:39
Kopalna granitu - 1000 granitu(czas produkcji 51min 40sek
tanie koszta ulepszania z 4 na 5 tylko 500monet

Walentynkowa Niespodzianka - skrzynka za 95 klejnotów z przygodą bądź surowcem * (?)

edit: drop z 30 skrzyń walentego
kosz egzo x5
doładowanie złota + 2000(!) x6
zając z czekolady x5
ciastka x4
lubczyk x6
kociołki z brązu x2
2000 monet x2

Laesander
14.01.2014, 18:40
mam przykre przeczucie ze chodzi o wyeliminowanie surowcow z dropow. Tj masz szkole egzo, kopalnie granitu, a na przygodach masz tylko doladowania do nich, a nie gotowe surowce.
W efekcie chcesz czy nie chcesz kupisz kilka tego i tego, a jednoczesnie spowolni rozwoj graczy ktorzy robia po kilka bykow dziennie

Kris-89
14.01.2014, 18:44
Przecież napisali, że nie można doładować kopalni granitu.

set2g
14.01.2014, 18:46
wystarcza ze zaimplementują dospke granitu i juz

Kris-89
14.01.2014, 18:49
Mogą to zrobić, ale też za klejnoty. Powiedzmy dosypka byłaby tańsza o 20% od kopalni. Z przygód granit raczej nie zniknie :D

sparkz
14.01.2014, 18:49
Dosypke w sytuacji gdy nie ma zloz tylko wolnostojace budynki ktore same siebie eksploatuja ?


mam przykre przeczucie ze chodzi o wyeliminowanie surowcow z dropow. Tj masz szkole egzo, kopalnie granitu, a na przygodach masz tylko doladowania do nich, a nie gotowe surowce.
W efekcie chcesz czy nie chcesz kupisz kilka tego i tego, a jednoczesnie spowolni rozwoj graczy ktorzy robia po kilka bykow dziennie

Gwarantuje Ci, ze nie kupie, szczegolnie ze sam (podobnie jak setki, moze tysiace innych graczy) do czasu ewentualnego wprowadzenia takiej nowosci granitu nie bede potrzebowal, tak wiec z marketingowego punktu widzenia takie posuniecie po tak dlugim czasie istnienia i takim stopniu nasycenia gry byloby conajmniej dziwne.

Lambo
14.01.2014, 18:51
Ja już myślałem że będą geolodzy szukać, a tak to lipa płacić tyle klejnotów chcą, której nawet nie można ładować.

Kris-89
14.01.2014, 18:54
Dosypke w sytuacji gdy nie ma zloz tylko wolnostojace budynki ktore same siebie eksploatuja ?
Teraz postawiła mi się kopalnia i faktycznie z powietrza robi granit :p
Ale mozna buffnąć ten budynek, więc z jednego budynku mozna wyciągnąć do 4x krotności wartości początkowej granitu.

Tornados
14.01.2014, 18:57
Teraz postawiła mi się kopalnia i faktycznie z powietrza robi granit :p
Ale mozna buffnąć ten budynek, więc z jednego budynku mozna wyciągnąć do 4x krotności wartości początkowej granitu.

I tak sie nie zwroci koszt klejnotow

Van-de-Lord
14.01.2014, 18:57
Obecnie za 995klejnotów można kupić 500granitu, fakt że nie można tego zbuffowac no ale kiepsko widzę te nowe budynki za klejki i jeszcze sztuczny limit 1/tydzień a ktoś będzie to wgl kupował?

sparkz
14.01.2014, 18:57
Ale mozna buffnąć ten budynek, więc z jednego budynku mozna wyciągnąć do 4x krotności wartości początkowej granitu.

bez upgradow budynek wybiera zdaje sie kolo 26 granitu dziennie, wiec powodzenia w oplacalnym uzywaniu na nim buffow x4.

Achazu
14.01.2014, 18:57
z tego pudelka wyskoczyla mi przygoda ( kolejne zakazane ) wyskakuja tez ciastka, dosypka kopalni zlota, monety, kosz egz. i krolik z czekolady

silu700
14.01.2014, 19:00
Kosztuje 1975 klejnotów

http://fotozrzut.pl/zdjecia/84e9557097.jpg


Czas produkcji 51 min 40 sek

http://fotozrzut.pl/zdjecia/c66633556c.jpg

upgrade:

2 lvl - 100 marmuru, 100 desek z drewna liściastego
3 lvl - 200 marmuru, 200 desek z drewna liściastego
4 lvl - 300 marmuru, 300 desek z drewna liściastego
5 lvl - 500 monet

Kris-89
14.01.2014, 19:00
bez upgradow budynek wybiera zdaje sie kolo 26 granitu dziennie, wiec powodzenia w oplacalnym uzywaniu na nim buffow x4.

Początkowe 2 poziomy są tanie. Więc szybko można zwiększyć ilość wydobycia. Nie wiem jak sytuacja wygląda dalej. Można też użyć innych buffów (x3). Oczywiście wtedy otrzymamy mniej granitu. Co przy i tak już horrendalnej cenie 2k klejnotów za potencjalne 4k granitu to zdzierstwo :p
Wypowiadam się tutaj o budynku, którego na 100% nigdy nie kupię :p Wolę zrobić 5x Bagienną Wiedźmę.

Tornados
14.01.2014, 19:05
Kosztuje 1975 klejnotów

http://fotozrzut.pl/zdjecia/84e9557097.jpg


Czas produkcji 51 min 40 sek

http://fotozrzut.pl/zdjecia/c66633556c.jpg

upgrade:

2 lvl - 100 marmuru, 100 desek z drewna liściastego
3 lvl - 200 marmuru, 200 desek z drewna liściastego
4 lvl - 300 marmuru, 300 desek z drewna liściastego
5 lvl - 500 monet

To ona ma 1000 czy 1250 w koncu, bo xaar napisal ze 1000, a screen pokazuje wyraznie ze 1250...?

thordis
14.01.2014, 19:06
ten na dole pokazuje 1k.

set2g
14.01.2014, 19:08
ma 1k, opisom nie nalezu ufać poprostu ;p

Tornados
14.01.2014, 19:11
Czy oni nawet opisu dobrego w tym bb dawac nie umieja???

sparkz
14.01.2014, 19:11
ma 1k, opisom nie nalezu ufać poprostu ;p

jak to pisali przy okazji premium : "blad w tlumaczeniu".

Kris-89
14.01.2014, 19:15
Brakuje w tej "kopalni" licznika, ile granitu jeszcze zostało w "zasobach", no chyba że go przegapiłem :p

Nika_Snape
14.01.2014, 19:17
Na 20 pudełek z niespodzianką wypadło mi:

5x Doładowanie złota 2000
4x 3 kociołki z brązu
3x Kosz Egzo
3x królik
2x 2000 monet
2x lubczyk
1x ciastka

Czyli jak ktoś chce sobie doładować ładnie kopanie złota, to całkiem nieźle może na tym wyjść, a oprócz tego to dużo innych buffów i niestety duża możliwość na nie za bardzo przydatne kociołki

set2g
14.01.2014, 19:20
Brakuje w tej "kopalni" licznika, ile granitu jeszcze zostało w "zasobach", no chyba że go przegapiłem :p

Jest napisane, klikasz na ten budynek i zoom na maxa i masz pokazaną ikonke złoża granitu z ilością

Kris-89
14.01.2014, 19:28
Faktycznie pokazuje. Nawet nie potrzeba zoomować. Pokazało mi ilość dopiero po przelogowaniu :p Dzięki :)

Hakardrag
14.01.2014, 19:33
Coś mi sie wydaje że owe budynki (granit i belki egz.) są szykowane pod PvP, a konkretnie pod zajęcie nowego terytorium. Mamy już płatne kopalnie miedzi, klejnotów, żelaza, teraz dojdą belki egz. i granit a pewnie w niedalekiej przyszłości złota .

Poszukiwacz na zdobytej wyspie odkryje złoża np. 200 granitu plus kopalnia i interes się kręci :)
Pod warunkiem że go obronimy i wyjdziemy w efekcie końcowym na swoje. Przy PvP ekonomicznym, bo i takie obiecywano, raczej na swoje nie wyjdziemy ----- pozostaje więc założyć Gildie Piratów i łupić ewentualnych rekinów, wszak macierzysta będzie nietykalna :)

Jurek12345
14.01.2014, 19:35
Na 20 pudełek z niespodzianką wypadło mi:

5x Doładowanie złota 2000

Czyli jak ktoś chce sobie doładować ładnie kopanie złota, to całkiem nieźle może na tym wyjść, a oprócz tego to dużo innych buffów i niestety duża możliwość na nie za bardzo przydatne kociołki

Czyli za 1900 klejnotów masz NIEPEWNE 10k dosypki złota. U kupca ( w zasobach) zapłacisz 1500 klejnotów za PEWNE 10 k dosypki. Więc z tym niezłym wyjściem to bym nie powiedział.

sparkz
14.01.2014, 19:36
Poszukiwacz na zdobytej wyspie odkryje złoża np. 200 granitu plus kopalnia i interes się kręci :)

wszystko byloby ok gdyby nie 3 sprawy:

- kopalnia dziala jak studnia, eksploatuje sama siebie
- nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie na terenach przechodzacych z rak do rak budowal budynkow za 2k klejnotow
- przy obecnie ustalonej szybkosci wydobycia ten budynek do czasu wprowadzenia (?) pvp nie bedzie atrakcyjny dla nikogo, bo wszyscy juz beda na tyle rozbudowani, ze 1000 granitu w ratach na 40 dni nie bedzie ich interesowalo.

Winchester18028
14.01.2014, 19:41
A kto bedzie to cos kupowal jak ma 1k granitu ? to jak tartak egz nie ma sensu i ograniczenie 1 na tydzien jest smieszne bo watpie ze by ktokowiek chcial kupic to cos dla granitu 1 k :D ani na tym BB nie zarobi ani gracz nie ma urozmaicenia budynkiem co mozna sobie postawic i Zzzz ...strata czasu

GarnekPierogów
14.01.2014, 19:49
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha.

Prima Aprilis dopiero w kwietniu...

akerman1
14.01.2014, 19:59
BB wy naprawde jestescie naiwni ze gracze beda takie cos kupowac z tyle klejnotow... Ja po wyslaniu 17 odkrywcow na krotkie poszukiwanie 2xdziennie to zbieram 1k granitu a wy jakies badziewie proponujecie gracze. Czas wytrzezwiec i zwiekszyc miejsce na wyspie i ogarnac jakies normalne pomysly a nie tylko na kase leciecie.

Booryss
14.01.2014, 20:03
chyba programistom jedno 0 uciekło jak wpisywali ilość złoża granitu w tym budynku...
albo jedno dali za dużo przy ustalaniu ilości diamentów jakie za niego trzeba zapłacić ;)

najlepsze jest to że TSO było tak rozreklamowane z "micro" płatnościami które są raczej macro a nie micro...

jak dla mnie te ceny to są strzałem już nawet nie w stopę czy w kolano, tylko prostu w skroń
zresztą BB zabijają swoje potencjalne zyski już od jakiegoś czasu ;)
budynki stałe jak chata łowcy, magazyn etc mogą oczywiście kosztować tyle ile kosztują,
bo mamy je na zawsze ale budynki tymczasowe? no proszę was... ;D

Royalvee
14.01.2014, 20:13
Niop, BB ostatnio gubi się... porażka po porażce, jak na taką markę to dziwne...

Larxand
14.01.2014, 20:20
Jeśli w sklepie wciąż są oferty 500 granitu za 995k klejnotów, albo 100 osadników za 945, to wnioski są dwa: albo wciąż są wśród nas inteligentni inaczej, którzy regularnie kupują te rzeczy, albo jest to sprytny sposób na skierowanie uwagi potencjalnych kupców na rzeczy, które są naprawdę przedstawiają jakąś wartość.

1950 klejnotów, 10k granitu i może bym się zastanowił czasem.

sparkz
14.01.2014, 20:26
Jeśli w sklepie wciąż są oferty 500 granitu za 995k klejnotów, albo 100 osadników za 945, to wnioski są dwa: albo wciąż są wśród nas inteligentni inaczej, którzy regularnie kupują te rzeczy, albo jest to sprytny sposób na skierowanie uwagi potencjalnych kupców na rzeczy, które są naprawdę przedstawiają jakąś wartość.

3. albo nikt nie skierowuje wysilku intelektualnego na poprawienie istniejacego contentu. Stad np. od 3 lat niezmieniona szybkosc produkcji damascenow.

Hakardrag
14.01.2014, 20:31
wszystko byloby ok gdyby nie 3 sprawy:

- kopalnia dziala jak studnia, eksploatuje sama siebie
- nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie na terenach przechodzacych z rak do rak budowal budynkow za 2k klejnotow
- przy obecnie ustalonej szybkosci wydobycia ten budynek do czasu wprowadzenia (?) pvp nie bedzie atrakcyjny dla nikogo, bo wszyscy juz beda na tyle rozbudowani, ze 1000 granitu w ratach na 40 dni nie bedzie ich interesowalo.

No wiem wiem, ale musisz przyznać, że prawdopodobnie BB tak sobie wyobraża PvP: jeśli chcesz to proszę bardzo, zdobywaj lub kup nowe wyspy i je broń, ale budynki PvP wyłącznie za klej. Za darmo tylko rozwój wyspy macierzystej :)

megedo0
14.01.2014, 20:42
pomysł bardzo ciekawy ale cena około 2k klejnotów to już trochę drogo, znowu może się okazać iż skorzystają tylko najsilniejsi gracze a reszta obejdzie się smakiem, mam nadzieje że ostateczna cena (klejnoty) będzie mniejsza

jozioblabla
14.01.2014, 20:43
Super kopalnia, buff 3x i mam 3k granitu. Poczekam 150 tygodni i kupie sobie 150 takich w sumie bo dostałem 300k klejnotow. Buff 3x i będzie 450000 granitu. O ile nie zrobią na testowym w międzyczasie czyszczenia kont...

Royalvee
14.01.2014, 20:51
ta za 2k klejek masz 21 rezydek, które wymienisz w zależności od kursu za 11-14 k granitu...

sparkz
14.01.2014, 20:51
No wiem wiem, ale musisz przyznać, że prawdopodobnie BB tak sobie wyobraża PvP: jeśli chcesz to proszę bardzo, zdobywaj lub kup nowe wyspy i je broń, ale budynki PvP wyłącznie za klej.

nie przyznam, bo to sie kupy nie trzyma ;p wiec albo Twoje wyobrazenia sa delikatnie mowiac dziwne, albo, jesli BB podazy w tym kierunku, to to jest firma w ktorej decyzje podejmowane sa stadem malp naciskajacym roznokolorowe guziki.

Garenos
14.01.2014, 20:52
A ja zadam take pytanie Po co za tyle tą kopalnie granitu dają .... z przygód coraz mniej granitu leci tylko saletra i tytan.Niech zrobią zastosowanie na Saletre bo jak zrobią tą kopalnie to mam przeczucie że granit już praktycznie nie będzie leciał a przygody przestaną mieć jaki kolwiek sens i dla BB będzie to wielki cios bo gracze przestaną grać a starzy i tak z tego co widzę to wchodzą albo pogadać na czacie bo już te przygody ich znudzili zróbcie wreszcie ten większy lvl + nowe jakieś budynki które trudno dostać i żeby poprostu był jakiś cel gry bo jak narazie to czarno widzę.

Alicija
14.01.2014, 21:17
Ach bo wy źle na to patrzycie. Wy patrzycie z punktu widzenia starego wyjadacza, który ma ju wszystko i niczego nie potrzebuje - tylko to forum do marudzenia. Dla BB jesteście bez większej wartości i szkoda dla was zachodu, wszak i tak wam... właściwie nam :) nie dogodzą.

Patrzcie z punktu widzenia tego młodego gracza, który nic nie ma albo ma nie wiele, za to ma dostęp do zasobów w maminym lub tatusinym portfelu (lub koncie).
Czy on na pewno nie dokupi? Pewnie kupi... bo taki sobie nie machnie przygód kilka w dniu... lub nawet w tygodniu.

To po prostu kolejny dodatek dla młodych... a starzy wyjadacze won! I tak już nie płacicie :D

kyzdyr
14.01.2014, 21:17
Jak dla mnie granitu leci z przygód jak zawsze, saletra częściej... a cel gry, hmm.. chyba tylko pogadać ze znajomymi na czacie, albo powtarzać te same kwestie na pomocy...

sparkz
14.01.2014, 21:21
Patrzcie z punktu widzenia tego młodego gracza, który nic nie ma albo ma nie wiele, za to ma dostęp do zasobów w maminym lub tatusinym portfelu (lub koncie).
Czy on na pewno nie dokupi? Pewnie kupi... bo taki sobie nie machnie przygód kilka w dniu... lub nawet w tygodniu.

kupi budynek ktorym mozna handlowac, za cene podobna albo mniejsza, opchnie za co potrzebuje - monety czy nawet granit, w wiekszej ilosci niz ten budynek wydobedzie w miesiac.

Demarkator
14.01.2014, 21:21
A ja się zgadzam a Angel7212 - dodanie takiej kopalni za monety Gildii wreszcie ożywiło by tak naprawdę martwy sklepik za monety Gildii i być może sprawiłoby większe zainteresowanie robieniem szybko zadań. Ale cena powinna być racjonalna. Np. 1500 monet Gildii.To jak by nie patrzeć co najmniej 12 zadań Gildii .... A tak to tylko kolejna wyprawa do kieszeni tych, co kupują klejki. Plus absolutnie nieekonomiczna propozycja.

Cardellino
14.01.2014, 21:23
kolejny nietrafiony budynek...

Agnieszka_N
14.01.2014, 21:24
Kopalnia granitu - po co to nam jest potrzebne?

Zaczynam się już poważnie irytować tymi nowościami, i w usta ciśnie mi się refren piosenki Kazika pod tym samym tytułem "... czy wy nas macie za idiotów - tak tak ...".

BB naprawdę się oddala od sensu gry i graczy, wybaczcie za te słowa ale inaczej nie można tego tak określić. Jeśli z lota można mieć grubo ponad 1000 jednostek granitu to jaki jest sens kupować za nie małą cenę klejnotów taki budynek? Kolejny budynek po chatce drzew egzotycznych który chyba jest też pomysłem ministra skarbu - współpraca z naszym rządem chyba jednak nie jest dobrym pomysłem.

Zamiast naprawić obecne błędy i wprowadzać to co było nie tak dawno obiecane (np. burzenie skał czy też pierwotna oferta za gwiezdne monety z generałami) serwuje się nam absurdy. Nawet ten nowy interfejs poczty podobał mi się ale miał masę niedoróbek - wprowadzono coś bez wysłuchania naszego zdania, a nowe zapowiedzi poprawy niby po wysłuchaniu nas tez wydają mi się nie do końca trafione.

Jeśli BB wprowadzi te nowości w tej formie to będzie totalny strzał w stopę - kwestia ile tych stóp jeszcze ma bo każda nowość ostatnio jest podobna.

sparkz
14.01.2014, 21:25
A ja się zgadzam a Angel7212 - dodanie takiej kopalni za monety Gildii wreszcie ożywiło by tak naprawdę martwy sklepik za monety Gildii i być może sprawiłoby większe zainteresowanie robieniem szybko zadań. Ale cena powinna być racjonalna. Np. 1500 monet Gildii.

nie chce Cie martwic, ale geolog kosztujacy 300 klejnotow jest przeliczony na 4000 monet gildii ;p

Alicija
14.01.2014, 21:29
kupi budynek ktorym mozna handlowac, za cene podobna albo mniejsza, opchnie za co potrzebuje - monety czy nawet granit, w wiekszej ilosci niz ten budynek wydobedzie w miesiac.

A tu się mylisz... bo widzisz, zdecydowana większość ludzi nie umie lub jest zbyt leniwa aby sobie policzyć co się bardziej opłaca. A wiem co pisze bo dorobiłam się na swoim świecie na takich ;)

Inna sprawa że w grze nie musi się wszystko opłacać... bo czasem grasz ot tak aby sobie poklikać lub wręcz wydać trochę kasy na prostą rozrywkę.

TheMe
14.01.2014, 21:51
No troche takich jest, ale mimo wszystko to znaczna mniejszosc. Odsetek ludzi, ktorzy laduja tone kasy i potem puszczaja na handlu np mlyny za ulamek realnej ceny (bo potrzebuja te 5k rudy tytanu...) jest niewielki i czesc z nich pewnie ta kopalnie kupi. Inna sprawa, ze skoro nie potrafia policzyc, ze sie nie oplaca - zakladam, ze nie potrafia policzyc tez ile to da na buffie x4. Nie, zeby nawet na takim buffie sie oplacalo :) Tak czy siak 1k granitu za 2k klejnotow zachecajaco chyba dla nikogo nie wyglada.

Moim zdaniem - dodac zero do ilosci granitu, albo zero w klejnotowym koszcie i zrobic niewyczerpalna z limitem powiedzmy 3 szt na osobe.

Pudelka... Balem sie, ze przegna jak z lodowymi, przegieli w druga strone :)

tD_MaRcel
14.01.2014, 22:59
o matko,
musze to napisać,
co za badziewny budynek,
nie widze najmniejszego sensu tego budynku dla nowych i starych graczy

Jasiek123321
14.01.2014, 23:08
cena zakupu dożo większa niż wartość budynku to tak jak bym chciał kupić 250rudy tytanu za 2000monet no bez przesady kto to w ogóle wymyślił,tragedia
nawet jak by zwiększyli z 1000 na 2000,3000,4000,5000 tys to i tak to sie nie oplaca to samo z tym budynkiem egzo to samo warte co ten budynek z granitem

Emilusz
14.01.2014, 23:21
Szanowni gracze, aby nie rzucać słów na wiatr oto suche fakty:
O godzinie 22:18 na handlu są następujące oferty
7000 Granitu za ulepszony magazyn
5400 Granitu za silos (dwie takie oferty)

Czy w takim razie lepiej jest kupić budynek który w najlepszym wypadku (przy buffach x4 (które nie są tanie) wyprodukuje 4k granitu ? Czy może lepiej od ręki za mniej niż pół tej ceny w klejnotach ściągnąć 2 oferty z kantoru ?

GrzechuGrek
14.01.2014, 23:46
Jeśli chodzi o badziewne pomysły BB, to i tak póki co nic nie przebije zablokowania możliwości podglądu członków gildii.

A kopalnia granitu, podobnie jak szkółkę drzew egzo - no cóż, zawsze można tego nie kupować i nie zrobi to żadnej różnicy.

pilgrim
14.01.2014, 23:48
Tak jak kilka osób tu pisało, żeby koszt budynku był za gildyjne monety. Zaczęło by się coś dziać i większość osób wzięła by się za zadania gildyjne, było by super.
Jeszcze jedno powiększcie wyspę albo usuńcie skały!!! Naprawdę już nie ma gdzie stawiać budynków.

michal15253
15.01.2014, 00:09
Może ktoś twórcy gry pograł by trochę aby poznać realia , kopalnia w tej cenie totalny idiotyzm tak jak nie które pakiety surowcowe w sklepie :):):)
Może trzeba pomyśleć o targowisku gildii lub zwiększyć ilośc towaru za gwiezdne monety a nie wypuszczać buble.

Gacek666
15.01.2014, 01:15
D N O !!!
Za tyle kleju (szkółka i kopalnia)AAAAAAAAAA!!!!>>> szkoda słów>>> pudełka z kociołkami (+3szt)>>> śmiech na sali>>> Ale i tak wprowadzą, tak samo jak przygody za klejnoty: uśpioną rafę, uśpiony wulkan i żywot pirata, nikt nie korzysta, ale nowe przygody są, baa>>> to samo będzie z kooperacyjnymi, ehh..>>>

EDIT:
Jedyny+ to; wyciągnięte ze szkółki uwagi o kosztach upa do 5 lvl włącznie

Demarkator
15.01.2014, 01:21
[ sparkz :
nie chce Cie martwic, ale geolog kosztujacy 300 klejnotow jest przeliczony na 4000 monet gildii ;p]
nie martwisz mnie, po prostu niech w końcu będzie coś w normalnych cenach. Poza tym Geolog jest na stałe, a kopalnie się wyczerpuje...

night33
15.01.2014, 01:26
Kopalnia granitu mi jest nie potrzebna, wolałbym nowy młyn wodny. Chciałbym żeby stał na wodzie, produkował dużo więcej wody a do produkcji byłaby potrzebna wędlina.

CryWar
15.01.2014, 02:02
A wszystko to przez Tuska, namówił ludzi do powrotu do kraju, posłuchali, i teraz sami "geniusze" w BB pracują :D
A tak naprawdę, to BB powinno się dobrze zastanowić na doborem kadr, jak tak dalej pójdzie to firma na ryj z wielkim hukiem padnie. Chyba , ze liczą na chińskiego smoka? No ale tam tez idioci nie mieszkają :D
Ponawiam propozycje stworzenia epickiego młynowiatrakogospodarstwa, wymiary 10x10 :D
Gratulować pomysłów :)

BIALYBARON
15.01.2014, 02:36
za tyle klejnotów na pewno nie kupię nieopłacalny biznes :((((((

HektorvI
15.01.2014, 03:07
No niezle poszlo,jedyna rzecza dla torej mialbym to kupic i wielu innych graczy to miec wszystko na 5 lvl,od diabla klejnotow 3 kopalnie niewyczerpane miedzi i w tedy dopiero mozna takie rzeczy kupic. Pomysl fajny gorzej z wykonaniem. Kopalnia za monety gildijne jaknajbardziej prawidlowa cena np 5k to i tak duzo.Albo taka kopalnie dali by na event,przykladowo wielkanocny cena np 800 jajec, koaplnia po wyczerpaniu wraca do menu gwiazdki i juz po klopocie,czas regeneracji to tydzien i juz byl by banan na twarzy. Tak samo jak uwarzam,ze przesada jest 20k klejek za kopalnie miedzi ech maskara trzeas najwyzszy wytrzezwiec i wprowadzic normalna gre......

Gusar
15.01.2014, 07:46
Byście chłopcy pvp wprowadzili , a nie tylko na mamone się ślinić. Poza tym szybciej i taniej o połowę jest kupić 6 rezydencji i wymienić za te 3 k granitu.

palus
15.01.2014, 08:21
D N O !!!
Za tyle kleju (szkółka i kopalnia)AAAAAAAAAA!!!!>>> szkoda słów>>> pudełka z kociołkami (+3szt)>>> śmiech na sali>>> Ale i tak wprowadzą, tak samo jak przygody za klejnoty: uśpioną rafę, uśpiony wulkan i żywot pirata, nikt nie korzysta, ale nowe przygody są, baa>>> to samo będzie z kooperacyjnymi, ehh..>>>

EDIT:
Jedyny+ to; wyciągnięte ze szkółki uwagi o kosztach upa do 5 lvl włącznie
Zgadzam sie z tobą Gacek

konczak
15.01.2014, 09:39
Osobiście uważam że te 2 ostatnie budynki - szkółka i kopalnia - mi na wyspie nie są potrzebne - jak i większości graczom na poziomie 40+.

Jednakże należy zwrócić uwagę na poziom od którego kopalnia będzie dostępna dla gracza 26+. Jest to poziom na którym ekonomia wyspy nie jest jeszcze tak sprawna a przygody z bogatym lootem nie są dostępne. Rezultat daje się łatwo przewidzieć - wielu graczy których stać na ładowanie gotówki w gry zakupi taki budynek i będzie zdobywać granit który na ich możliwości ekonomiczne jest dość drogi do zdobycia.

Inną sprawą jest iż nikt z Was nie wpadł na to iż wprowadzenie tych budynków może być częścią obiecywanego PvP ? Informacje które wiemy na ten temat to iż na takiej wyspie dla wielu graczy będzie można wydobywać granit jak i bale egzotyczne. Myślę że te budynki właśnie mogłyby tam być budowane. Czyli na macierzystej tylko za klejki, a na PvP do normalnej budowy. Tym sposobem BB będzie mieć już zaimplementowane w grze budynki potrzebne w części PvP, a przy okazji zanim dostaniemy PvP będzie zarabiać na tych którzy będą kupować je za klejki.

sparkz
15.01.2014, 09:47
Jednakże należy zwrócić uwagę na poziom od którego kopalnia będzie dostępna dla gracza 26+. Jest to poziom na którym ekonomia wyspy nie jest jeszcze tak sprawna a przygody z bogatym lootem nie są dostępne. Rezultat daje się łatwo przewidzieć - wielu graczy których stać na ładowanie gotówki w gry zakupi taki budynek i będzie zdobywać granit który na ich możliwości ekonomiczne jest dość drogi do zdobycia.

Granit w takich ilosciach jak ten budynek produkuje powinien byc do zdobycia bez problemu dla srednio rozwinietego gracza na 26 lvl. Poza tym nie wiem czy zauwazyles/as ale w przypadku zdecydowanej wiekszosci budynkow ktore sie stawia czynnikiem blokujacym nie jest granit tylko zloto, upgrady za granit nastepuja dopiero po tym, jak gracz zainwestuje pokazne ilosci monet, wiec na 26 granitu dziennie tez go bez problemu stac.

Od ktorej strony by tego nie ugryzac - za tym budynkiem nie idzie zadna spojna koncepcja, co najwyzej losowo dobrana kombinacja cyferek i liczenie BB ze ktos sie na to nabierze.

edit: kulawa stylistyka

HektorvI
15.01.2014, 12:31
Zgadzam sie w 100% nie rozumiem tylko myslenia bb. Skoro serwery sie wypelniaja,przypuszczam,ze 90% serwwera ma mennicei produkuje na premce monety,dropyz byka kupuja nawet 30 levelowce,miecze tanie jak barszcz wiec kazdy nowo poczatkujacy moze robic przygody z duzym dropem.... wiec pytanie brzmi gdzie tutaj logika ze strony tych informatykow co to buduja?{prawdopodobnie sa to ludzie ktozy nigy w tso nie grali tylko programuja zamknieci w 4 scianach ebz slonca:}}

jac37
15.01.2014, 12:43
po konserwacji nie moge nie wczytuje mi sie mapa komunikat serwer error

konczak
15.01.2014, 12:46
Zgadzam sie w 100% nie rozumiem tylko myslenia bb. Skoro serwery sie wypelniaja,przypuszczam,ze 90% serwwera ma mennicei produkuje na premce monety,dropyz byka kupuja nawet 30 levelowce,miecze tanie jak barszcz wiec kazdy nowo poczatkujacy moze robic przygody z duzym dropem.... wiec pytanie brzmi gdzie tutaj logika ze strony tych informatykow co to buduja?{prawdopodobnie sa to ludzie ktozy nigy w tso nie grali tylko programuja zamknieci w 4 scianach ebz slonca:}}

Pod tym względem to nie sądzę aby to była wina informatyków - oni raczej nie decydują co mają zrobić.
Od tego mają wysoko postawionych Bussiness Managerów itp którzy wymyślają jak wyciągnąć kasę od graczy:p

Filip-Max
15.01.2014, 12:57
[...] Jednakże należy zwrócić uwagę na poziom od którego kopalnia będzie dostępna dla gracza 26+. Jest to poziom na którym ekonomia wyspy nie jest jeszcze tak sprawna a przygody z bogatym lootem nie są dostępne. [...]
Nie do końca masz rację. Na potrzeby 26 lvl-u można spokojne nadropić granitu Wyspą Piratów. Na upowanie budynków wystarcza spokojnie.

Illumis
15.01.2014, 13:36
Ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!! na 26 lvl to nawet wyspy nie macie podbitej a co dopiero robienie przygód !!!!!!! Na 26 lvl to o granicie jeszcze nikt nie słyszy bo samych monet ma ze 300 max !!!!!

Tornados
15.01.2014, 13:51
Zgadza sie
Przygody sie przewaznie robi dopiero po podbiciu calej wyspy

rozprutek
15.01.2014, 13:58
Brakuje kasy w budżecie czy co?, że wymyślacie kompletnie nie potrzebne rzeczy i to jeszcze za jaką cenę?
Ciekawe kiedy wprowadzić opłatę za możliwość logowania się do gry bo wszystko zmierza to całkowitego przemienienia gry w maszynkę do zarabiania pieniędzy, gdzie już nie liczą się gracze tylko zyski.
Wszystkie gry, które zaczęły wprowadzać coraz to więcej płatnych dodatków, w krótkim okresie czasu zaczęły tracić graczy.
Miał być epicki skład węgla, miało być wyburzenie skał i co cisza jak makiem zasiał.

konczak
15.01.2014, 14:01
Ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!! na 26 lvl to nawet wyspy nie macie podbitej a co dopiero robienie przygód !!!!!!! Na 26 lvl to o granicie jeszcze nikt nie słyszy bo samych monet ma ze 300 max !!!!!


Nie do końca masz rację. Na potrzeby 26 lvl-u można spokojne nadropić granitu Wyspą Piratów. Na upowanie budynków wystarcza spokojnie.

Myślę że obaj możecie mieć rację - zwyczajnie wszystko zależy od tego jak dużo czasu/kasy gracz spędza nad swoim wirtualnym światem;)

PS. Osobiście na lvl 26 bardziej się skłaniałem do tego: "Wow mam 10 granitu i 150 monet - cool prawie mogę coś z tym zrobić".

Metz
15.01.2014, 14:03
http://www.iv.pl/images/32750318827837281605.jpg (http://www.iv.pl/)

konczak
15.01.2014, 14:06
Brakuje kasy w budżecie czy co?, że wymyślacie kompletnie nie potrzebne rzeczy i to jeszcze za jaką cenę?
Ciekawe kiedy wprowadzić opłatę za możliwość logowania się do gry bo wszystko zmierza to całkowitego przemienienia gry w maszynkę do zarabiania pieniędzy, gdzie już nie liczą się gracze tylko zyski.
Wszystkie gry, które zaczęły wprowadzać coraz to więcej płatnych dodatków, w krótkim okresie czasu zaczęły tracić graczy.
Miał być epicki skład węgla, miało być wyburzenie skał i co cisza jak makiem zasiał.

Tak właściwie to czemu się dziwicie? Każda gra online jest nastawiona na to aby zarabiać - grasz za darmo a płacisz za bonusy - to się nazywa ekonomia.
Nawet jeżeli jacyś gracze odejdą bo będą znudzeni to będą to Ci z 50lvl. Oni nie przynoszą zysków bo grają dla przyjemności a klejki zdobywają za gwiezdne monety.
Biznes zaś jest nastawiony na nowych graczy którzy dopiero rozwijają swoją wyspę, aby zdobycie surowce czy expa muszą się zdrowo naharować - a część z nich chętnie skróci sobie tą drogę za realną kasę i biznes się kręci - BB dalej istnieje a informatycy, Business Managerowie i prezes mają pracę:P

HektorvI
15.01.2014, 16:12
26 lvl owszem wyspy podbitej nie ma ale rok temu dechy,marmur itp kosztowalo znacznie wiecej niz teraz,kazdy nowy gracz kupi te rzeczy za grosze,albo dostanie za darmo od wyzszych lvl. Obojetnie jakby na to nie patrzec taka kopalnia jest nie oplacalna,a jezeli kogs stac na wydanie kasiory na klejnoty a te zamienic na kopalnie,to przypuszzcam,ze wybierze jeszcze latwiejsza droge i zamias czekac na wydobycie granitu kupi wydobyty ze skrzynki jednak za 2k klejek bedzie miec tylko 1 k granitu

Radecki28
15.01.2014, 19:34
Hej mam pytanko a widzialem ze chcieli prowadzic drzewa tropikalne byly na serwerze testowym i co znimi sie stalo??

Kitikejt
15.01.2014, 19:47
Jak rano się logowałam na testawy, to szkółka drzew egzotycznych była u kupca zaraz obok kopalni granitu :)

Majamas
15.01.2014, 20:06
Dobrze ze co ssie pojawia, zawsze sie trafi troche graczy co maja akurat ochote wydac troche pieniedzy to sie skuszą i chwile będa mieli radoche. Zawsze to jakies urozmaicenie.

Tak do dyskusji o poziomie 26 pragne wtrącic że to jest poziom na dzien lub dwa, wiec mozna nie zauwazyc kiedy sie go przeskoczyło, tym bardziej ze gra teraz idzie szybciej niz kiedys i awanse sa łatwiejsze.

Janusz_Wąsaty
16.01.2014, 14:57
ktoś w to jeszcze gra? pvp miało być na początku roku.. 2013

icaras
16.01.2014, 16:02
ktoś w to jeszcze gra? pvp miało być na początku roku.. 2013

No widzisz ludzie jeszcze w to grają. Wielu gra właśnie dlatego, że brak tego całego chorego wyścigu szczurów jakim jest PVP.

Kopalnie granitu jest mi kompletnie obojętna. I tak nie kupie, więc jak dla mnie to tak jakby jej nie było.

Larxand
16.01.2014, 17:11
No widzisz ludzie jeszcze w to grają. Wielu gra właśnie dlatego, że brak tego całego chorego wyścigu szczurów jakim jest PVP.

Ja wciąż gram (choć już dawna rozsądek i portfel podpowiada żeby się przesiąść choćby na Anno) między innymi dlatego właśnie, że chcę zobaczyć jak to PvP zostanie rozwiązane i być może wziąć udział w jakiejś rywalizacji z żywym człowiekiem (i nie ma to nic wspólnego ze szczurami).

A co do granitu, ktoś słusznie na testowym zauważył, że za równowartość klejnotów można kupić 2 odkrywców, którzy z pewnością w ostatecznym rozrachunku będą przynosić więcej i taniej. No i nie zemrą po przyniesieniu.

Misiorww
16.01.2014, 17:18
nad nieprzydatnością szkółki czy kopalni gr. nie ma co dyskutować.
dziwią mnie osoby co wypisują, że ktoś się skusi na ten super ekstra promocyjny zakup?!

xerenge
16.01.2014, 17:38
Większość uważa, że aktualne zmiany mają coś wnieść do aktualnego stanu gry.
Pójdźmy do przodu i wyobraźmy sobie sytuację, że wchodzi pvp, odkrywcy znajdują nowe wyspy do podbicia. Nowe wyspy są atrakcyjne pod dwoma względami:
- ekonomicznie (różne wariacje przychodzą mi do głowy ale np ruda złota z zasobem 10 000 do wydobycia itd.)
- prestiżowa (gildie skupiające graczy dobrze rozwiniętych dla, których głównym celem jest podbicie maksymalnej ilości takich wysp i utrzymanie ich w posiadaniu.

FINAŁ:
Skuteczna obrona wyspy przed pozostałymi graczami będzie możliwa wyłącznie lub uzasadniona ekonomicznie tylko jeśli będziemy mogli stawiać wieże, mury itd. w każdym bądź razie elementy obronne za granit i egzotyczne drewno.
Nie możemy wykorzystać granitu i egzotycznego drewna z macierzystej wyspy więc co robimy ?
Ano kupujemy nie jeden ale obydwa budynki, które dają taką możliwość i co gorsza jest to jedyna możliwość.

To co mnie dodatkowo utwierdza w moim przekonaniu to fakt, że mamy obecnie możliwość do zakupu 10 kopalni klejnotów więc trzeba stworzyć warunki na zbyt klejnotów na szeroką skalę i takie rozwiązanie da taką możliwość.

Angelkaxd
16.01.2014, 17:55
nad nieprzydatnością szkółki czy kopalni gr. nie ma co dyskutować.
dziwią mnie osoby co wypisują, że ktoś się skusi na ten super ekstra promocyjny zakup?!
skusi się osoba, która dopiero co zaczyna grę i pomysli ''ooo fajne'' tylko nie doczyta, że się wyczerpuje.

Angelkaxd
16.01.2014, 17:58
Nie możemy wykorzystać granitu i egzotycznego drewna z macierzystej wyspy więc co robimy ?
Ano kupujemy nie jeden ale obydwa budynki, które dają taką możliwość i co gorsza jest to jedyna możliwość.


Ta gra w zamiarze jest darmowa, więc taka rzecz nie przejdzie ;) Wiadomo Ci co kupują klejnoty mają łatwiej, ale Ci co ich nie kupują dostają wszytko to samo, ale niestety potrzeba więcej czasu na zdobycie tego ''czegoś''

DZOOZEF
16.01.2014, 18:32
Czyta ktos wogole forum serwera testowego? w kilku watkach polski serwer to testowy:P była tam wczoraj tez ciekawa propozycja ale juz nie moge znalesc w ktorym watku wystarczy dodac jakies zadanie co by dalo szkolke drzewa egzo i kop granitu za free, a dopalki do nich hm z kooperacyjnych i po kłopocie:P

Qordis89
17.01.2014, 09:36
Uważacie, że ten budynek je nieopłacalny (no w sumie ja też xD ) ? To czekajcie aż bb podniesie max lvl i exp będzie się zdobywało z "kopalni doświadczenia" (20k klejnotów, 1exp na 1h, pojemność 20k expa)

Lipek
17.01.2014, 12:29
To czekajcie aż bb podniesie max lvl
Buhahahaha - kabaret załóż bo śmieszne i zabawne rzeczy mówisz :D

mirmiłowo
18.01.2014, 10:25
Jako dodatkowe złoże gdzie geolog miałby co robić to by fajnie było. Czas produkcji? Po co dawać coś czego i tak nieodczujemy. bajer na dziewice.

Angel7212
22.01.2014, 20:27
Zmiany teraz szkółka egzo ma pojemność 3750 a kopalnia granitu 3000

arul
22.01.2014, 20:58
Ten budynek produkuje jakieś 400 granitu na dzień z bufem x3. Po co mam coś takiego kupować jeśli wystarczy, że sprzedam trochę chleba, mieczy i napitku aby z handlu wyciągnąć to samo?

Idho
22.01.2014, 21:05
Czyta ktos wogole forum serwera testowego? w kilku watkach polski serwer to testowy:P była tam wczoraj tez ciekawa propozycja ale juz nie moge znalesc w ktorym watku wystarczy dodac jakies zadanie co by dalo szkolke drzewa egzo i kop granitu za free, a dopalki do nich hm z kooperacyjnych i po kłopocie:P

tutaj (http://forum.tsotesting.com/threads/19686-Feedback-New-mail-system?p=26781&viewfull=1#post26781)


I think the new test server is called "Polish" servers.

Ogólnie sporo takich komentarzy jest na forum testowym.

Przykład inny:


Well at least we are finally getting the woodyard to live servers (unless Polish ppl find critical bugs in next few days )

Van-de-Lord
22.01.2014, 22:12
A jakie jest myślenie BB? Nie chcą szukać błędów na testowym to wrzućmy to na live i odrazu wszystko znajdą, niestety padło na nas ;/

Tornados
22.01.2014, 22:18
Pamietajcie ze teraz mozna doladowywac kopke granitu i szkolke egzo

Idho
22.01.2014, 23:23
A jakie jest myślenie BB? Nie chcą szukać błędów na testowym to wrzućmy to na live i odrazu wszystko znajdą, niestety padło na nas ;/

błąd z przewijaniem, był zgłaszany na testowym, ale został zignorowany ^_^

thordis
22.01.2014, 23:32
Może liczyli że tutaj bedzie wszystko działało?;)

RedJul
14.02.2014, 16:22
Ten budynek produkuje jakieś 400 granitu na dzień z bufem x3. Po co mam coś takiego kupować jeśli wystarczy, że sprzedam trochę chleba, mieczy i napitku aby z handlu wyciągnąć to samo?

Wystarczy że wejdzie coś takiego:


Aby przejść na lvl 51 wykonaj zadanie "Rozrzutny Settlers"
Zadanie "Rozrzutny Settlers" brzmi - Wyprodukuj 1000 bali granitu.
I nie kupisz tego na wadze:)

Arthhhur
14.02.2014, 20:40
@RedJul
Coś takiego napewno nie wejdzie. Bo z żalożenia ta gra jest darmowa i wszystko mozesz tutaj zdobyc nie wydajac realnej gotówki.

zabojcasłabych
14.02.2014, 21:44
Nie mussisz wydawać
Primo dostajesz klejki za logowanie
Sekundo nikt nie każe wbijać ci lvl