Zobacz pełną wersję : Gra Czego oczekują gracze od developerów BB !!!
Angelkaxd
08.01.2014, 15:50
Jak w temacie, co byśmy chcieli w grze abyśmy przestali narzekać.
Prawda widzę nowości, ale takie, które nie zatrzymują mnie w grze. Mam wrażenie, że BB zarobiło to co chciało i już odpuszcza, wrzuca nowości, które ktoś w piwnicy wymyślił, aby zatkać języki ludziom, które nie wprowadzają nic konkretnego do gry.
--> Po co mi nowe przygody, nowy drop skoro mam już wszytko?
--> Miało być usuwanie skał, fajny pomysł, ale po co mi skoro mam taka produkcję, że wszytko chomikowane jest w gwieździe, uzyskam więcej miejsca, ustawie więcej budynków - BĘDĘ MIAŁA JESZCZE WIĘCEJ SUROWCÓW - SUPER O TO CHODZI!
--> Nowy magazyn prowiantu popsuł handel przygodami, mapki są produkowane za bezcen, Czarni i Atak z zaskoczenia, swego czasu fajne przygody .. a teraz?
--> Bajkowe przygody i kategoria sklepowa, to był jeden z lepszych pomysłów, surowiec fajny, przygody też, ale w ciągu 3 miesięcy wkupiłam wszytko co było możliwe, na co mam teraz zbierać?
--> Gdzie te pvp?
--> Gdzie polepszenie jakości gry bez lagów?
--> Gdzie zachęcenie 'Weteranów' do wrócenia do gry?
--> Czy ktoś z tego BB widział w ogole zadania gildii? Ktoś się nad nimi w ogole zastanawiał? Nie wspomne o kategorii sklepowej, która zmienia sie 2 razy do roku, a monety gildii sie kiszą, bo po co kupować cos fajnego, lepiej CHOMIKOWAĆ
A teraz może, nie czekajmy na głupie pomysły ze strony BB, tylko napiszmy swoje.
Jeśli BB to zignoruje, znaczy, że to już koniec tej gry - a szkoda, nie gram w nic innego, bo nie lubię, ta gra mnie zachęciła i wiem, że jest sporo takich osób jak ja.
PS. Jest taka jedna gra (jak przypomnę sobie nazwę to napiszę), która została stworzona tylko na podstawie tego czego oczekiwali gracze, została hitem ubiegłego roku, właśnie tylko dlatego, że współtwórcami, czy pomysłodawcami byli sami gracze, a nie u nas BB, które nawet w tę grę nie gra (bo niestety, są wprowadzane nowości z dupy wzięte, tak jakby ktoś myślał, że się przydadzą, ale tak naprawdę nie wiedząc tego na pewno, czyli nie grając w grę)
PS2. Ale idąc polityką BB, to po co utrzymywać tych co już wszystko mają, skoro lepiej zebrać nowych, bo na nich najwięcej kasy się uzyska. I niestety po ostatnich nowościach, tak utwierdzam się w tym przekonaniu.
satan666123
08.01.2014, 15:54
ales pojechala im po kalesonach zgadzam sie z toba biorac nowy pomysl i budynek drawala egzo i jego cene jaka dali testowym szkoda gadac ;/
pvp bylo by jak najlepszym rozwiazaniem ale raczej w tym roku tego nie zrobia jesli jeszcze o tym mysla gra staje sie juz bardzo nudna nie ma jakiego kolwiek celu zeby do niego dazyc nawet juz mi sie nie chce fasolek klepac :P
Piotru70
08.01.2014, 16:07
--> Po co mi nowe przygody, nowy drop skoro mam już wszytko?
Człowiek zawsze może mieć dużo, ale nie będzie mieć nigdy wszystkiego. (Taka filozofia).
--> Miało być usuwanie skał, fajny pomysł, ale po co mi skoro mam taka produkcję, że wszytko chomikowane jest w gwieździe, uzyskam więcej miejsca, ustawie więcej budynków - BĘDĘ MIAŁA JESZCZE WIĘCEJ SUROWCÓW - SUPER O TO CHODZI!
Chomikowanie w gwieździe jest rzeczą absurdalną która powinna zostać usunięta. Surowce przepadną? Trudno.
--> Bajkowe przygody i kategoria sklepowa, to był jeden z lepszych pomysłów, surowiec fajny, przygody też, ale w ciągu 3 miesięcy wkupiłam wszytko co było możliwe, na co mam teraz zbierać?
Nikt nie każe Ci nic zbierać, tym bardziej BB nie każe Ci grac w tą grę. Mógłbym powiedzieć że "jak nie chcesz to nie graj" ale było by to bez sensu gdyż ja sam mam wątpliwości co do sensu dalszej gry. Aczkolwiek błąd leży po stronie BB jak i graczy. Gracze podają bzdurne pomysły odciągając BB od naprawdę ważnych kwestii.
--> Gdzie te pvp?
PvP było w dalszych planach, nikt nie określił daty wprowadzenia. Co innego obietnice Tuska że "w przyszłej kadencji obniżę podatki", nikt nie robi referendum że są przeciwni takim ustawom jednoznacznie tym czynem akceptują warunki. Tym przykładem chce przedstawić że gracze zbyt mało naciskają na BB w pewnych kwestiach a zbytnio trują dupe w innych.
--> Gdzie polepszenie jakości gry bez lagów?
Ja nie mam lagów.
--> Gdzie zachęcenie 'Weteranów' do wrócenia do gry?
Die Siedler to jest wyrobiona marka. A owe marki nie muszą prowadzić reklamy tak wiec nie mówmy tutaj o zachętach. Zachęcać to może sieć biedronka o promocji na włoszczyznę i filety śledziowe.
Pozwolę sobie dorzucić.
http://www.myvideo.de/watch/4683695/DIE_SIEDLER_Amiga_Intro
Może podpisy zbierz jakieś bo wypowiadasz sie w imieniu graczy niby a ja i widze coniektorzy sie z tym, przynajmniej w wiekszosci nie zgadzam. zanim bedziesz mówić w imieniu grupy to może pozwól aby Cie wybrano jako mówcę zamiast być samozwańcem !
pomijajac wiekszosc postulatów ubawiłem sie przednie przy "Czarni i Atak z zaskoczenia, swego czasu fajne przygody .. a teraz? " a cena zakupu ma wpływ na "fajność" przygody ? co sie zmieniło, straty wieksze ? drop mniejszy ? bloki nie dzialaja ? kolor ttrawy sie zmienił ? nic sie z przygodą nie zmieniło. poza tym, że jest w zasięgu zakupu przez wieksza liczbe osób.
zamieszanie z tanimi mapkami... jakie zamieszaanie ? granit byl po 0,7 monety , jest ponad dwa razy drozszy. wzgledy ekonomiczne sie zmieniaja non stop, tyle ze czasem drastyczniej a czasem delikatniej. byly mapki po 3, nikt nie narzekał jak skoczyły na 7, spadły na 1 i płacz. to tylko ekonomia i jak wszedzie tak i w grze jest ona zmienna. na swoim serwerze nie widzialem zeby ktos narzekał na tanich czarnych. no chyba że jakis handlarzyna , ale ten to sobie zawze surowce do biznesu znajdzie
Nie wiem czego oczekują inni, ja oczekuję na:
(w dowolnej kolejności)
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu
2. lepszej skrzynki pocztowej + notatnika w grze
3. PvP (bezpieczne dla wyspy macierzystej i nieobowiązkowe)
4. trzeci slot przygód
5. rozwój umiejętności dla generała
6. rozwój umiejętności dla wyspy
7. usuwanie skał
8. przygody ekonomiczne
9. lepszy interfejs generała (np. przycisk zerowania składu)
10. bank gildii (nie mylić ze składowiskiem, które obecnie jest testowane na tsotesting)
11. ranking
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia
13. lepszą komunikację BB z graczami, więcej dyskusji, uwzględnianie oczekiwań, itp.
Jeszcze parę rzeczy pewnie bym wymyślił.
Jeśli chodzi o to, co napisała Angelkaxd, to zgodzę się z jednym, mianowicie że fasole były świetne ale na krótką metę. Z drugiej strony, każdy pomysł tego typu znudzi się (straci rację bytu) po jakimś czasie, a z kolei nie da się takich rzeczy implementować w nieskończoność. To, co dałoby kopa tej grze (i radochę tym, którzy wszystko już osiągnęli), to element rywalizacji z innymi graczami (3,11,12 z mojej listy).
A, i nie mam lagów.
rapalek11
13.01.2014, 00:56
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera
piotru70 - przeczytaj spójrz na daty i wtedy się wypowiadaj
mamy rok 2014 tak dla jasnosci
Jak dla mnie to przede wszystkim ranking. Na jakiej zasadzie liczony - nie wiem. Najprościej to chyba ilość ogólna ilość pkt exp dotychczas zebrana. Tylko już widzę kwik i lament tych co nie grają tak długo jak najstarsi serwerowo gracze.
Może i PvP ale mnie jakoś średnio ciągnie w tą stronę. Jak będzie to super, ale jak teraz nie ma to też nie narzekam.
Generałowie precz z wyspy do Koszar/Baraków/na Poligon - innymi słowy w jedno miejsce (polecam zmodyfikować stare Koszary lub coś na kształt Ulepszonego Magazynu Prowiantu).
Wyprawy, zdobywanie nowych wysp (taka wycieczka po nową wyspę powinna być kosmicznie kosztowna i sama wyspa cholernie mocno broniona). Czyli nowy budynek - Przystań/Port gdzie z magazynu przesyłało by się surowce (raz wysłane bez możliwości odzyskania, coby nie robić z tego jakiejś formy magazynu, samo przesyłanie podobne do przekazywania baloników) potrzebne na cel wyprawy.
Powyższe to takie moje osobiste marzenia. Może kiedyś się spełnią.
Piotru70
13.01.2014, 06:24
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera
piotru70 - przeczytaj spójrz na daty i wtedy się wypowiadaj
mamy rok 2014 tak dla jasnosci
A wziąłeś pod uwagę ze to nie jest data wprowadzenia aktualizacji do gry tylko data kiedy dopiero zaczną projektować system walki? A nie, bo Ty widzisz liczby...
Suneater
13.01.2014, 10:42
--> Po co mi nowe przygody, nowy drop skoro mam już wszytko?
Ciekawe co by musieli dac, zebys powiedziala, ze jeszcze nie masz tego ? Podejrzewam , ze nawet jakby cos dali to, to po miesiacu, gora dwoch, znowu bedziesz miec wszystko.
A teraz może, nie czekajmy na głupie pomysły ze strony BB, tylko napiszmy swoje.
Jeśli BB to zignoruje, znaczy, że to już koniec tej gry - a szkoda, nie gram w nic innego, bo nie lubię, ta gra mnie zachęciła i wiem, że jest sporo takich osób jak ja.
Szkoda, ze zabraklo jakiegokolwiek Twojego pomyslu, ale cóż, narzekac kazdy potrafi.
Jakikolwiek ranking w tej grze obudzi mocno niezdrowego ducha rywalizacji, a i tak pewnie na pierwszych miejscach beda osoby, ktore wydaly najwiecej PLN.
Zgodze sie, ze nowe pomysl z drwalem egzo czy epickim skladem drewna to takie zapchaj dziury. Nic powaznego nie wnosza do gry.
Duzo pomyslow BB to niewypaly, ale nie powiecie, bo ostatni event byl najlepszym ze wszystkich dotychczas i miejmy nadzieje, ze szykuja cos rownie dobrego, zeby nas zaskoczyć ;)
Tornados
13.01.2014, 10:50
Duzo pomyslow BB to niewypaly, ale nie powiecie, bo ostatni event byl najlepszym ze wszystkich dotychczas i miejmy nadzieje, ze szykuja cos rownie dobrego, zeby nas zaskoczyć ;)
Byl dobry ale troche przesadzili z latwoscia wedlug mnie
Hakardrag
13.01.2014, 11:13
No to ja dopisze swoje i popieram wcześniejsze postulaty :)
Nie wiem czego oczekują inni, ja oczekuję na:
(w dowolnej kolejności)
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu
2. lepszej skrzynki pocztowej + notatnika w grze
3. PvP (bezpieczne dla wyspy macierzystej i nieobowiązkowe)
4. trzeci slot przygód
5. rozwój umiejętności dla generała
6. rozwój umiejętności dla wyspy
7. usuwanie skał
8. przygody ekonomiczne
9. lepszy interfejs generała (np. przycisk zerowania składu)
10. bank gildii (nie mylić ze składowiskiem, które obecnie jest testowane na tsotesting)
11. ranking
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia
13. lepszą komunikację BB z graczami, więcej dyskusji, uwzględnianie oczekiwań, itp.
14. Możliwość umieszczania generałów w budowlach typu Zamek, Wieża, Forteca.
15. Możliwość legalnego handlu poprzez Rynek każdym dostępnym w grze: slotem w przygodzie/surowcem / towarem / usługą, pod warunkiem że zostało to zdobyte w sposób legalny na naszej wyspie, na Rynku lub w sklepie w grze.
robin707
13.01.2014, 11:43
Nie wiem czego oczekują inni, ja oczekuję na:
(w dowolnej kolejności)
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu
2. lepszej skrzynki pocztowej + notatnika w grze
3. PvP (bezpieczne dla wyspy macierzystej i nieobowiązkowe)
4. trzeci slot przygód
5. rozwój umiejętności dla generała
6. rozwój umiejętności dla wyspy
7. usuwanie skał
8. przygody ekonomiczne
9. lepszy interfejs generała (np. przycisk zerowania składu)
10. bank gildii (nie mylić ze składowiskiem, które obecnie jest testowane na tsotesting)
11. ranking
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia
13. lepszą komunikację BB z graczami, więcej dyskusji, uwzględnianie oczekiwań, itp.
Jeszcze parę rzeczy pewnie bym wymyślił.
Jeśli chodzi o to, co napisała Angelkaxd, to zgodzę się z jednym, mianowicie że fasole były świetne ale na krótką metę. Z drugiej strony, każdy pomysł tego typu znudzi się (straci rację bytu) po jakimś czasie, a z kolei nie da się takich rzeczy implementować w nieskończoność. To, co dałoby kopa tej grze (i radochę tym, którzy wszystko już osiągnęli), to element rywalizacji z innymi graczami (3,11,12 z mojej listy).
A, i nie mam lagów.
Powyzszych życzen chyba kazdy chce!!
Ja dodałbym do życzen jeszcze kolejke w introligator :)
Nie wiem czego oczekują inni, ja oczekuję na:
(w dowolnej kolejności)
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu
2. lepszej skrzynki pocztowej + notatnika w grze
3. PvP (bezpieczne dla wyspy macierzystej i nieobowiązkowe)
4. trzeci slot przygód
5. rozwój umiejętności dla generała
6. rozwój umiejętności dla wyspy
7. usuwanie skał
8. przygody ekonomiczne
9. lepszy interfejs generała (np. przycisk zerowania składu)
10. bank gildii (nie mylić ze składowiskiem, które obecnie jest testowane na tsotesting)
11. ranking
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia
13. lepszą komunikację BB z graczami, więcej dyskusji, uwzględnianie oczekiwań, itp.
Bardzo ciekawe pomysly, jestem za.
Tornados
13.01.2014, 12:16
Najwazniejsza to komunikacja
BB poiwnno dawac najpierw plan nowosci i zrobic dyskusje z graczami
Dopiero potem na testowy dawac i ewentualnie lekko poprawic
No to ja dopisze swoje i popieram wcześniejsze postulaty :)
Nie wiem czego oczekują inni, ja oczekuję na:
(w dowolnej kolejności)
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu
2. lepszej skrzynki pocztowej + notatnika w grze
3. PvP (bezpieczne dla wyspy macierzystej i nieobowiązkowe)
4. trzeci slot przygód
5. rozwój umiejętności dla generała
6. rozwój umiejętności dla wyspy
7. usuwanie skał
8. przygody ekonomiczne
9. lepszy interfejs generała (np. przycisk zerowania składu)
10. bank gildii (nie mylić ze składowiskiem, które obecnie jest testowane na tsotesting)
11. ranking
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia
13. lepszą komunikację BB z graczami, więcej dyskusji, uwzględnianie oczekiwań, itp.
14. Możliwość umieszczania generałów w budowlach typu Zamek, Wieża, Forteca.
15. Możliwość legalnego handlu poprzez Rynek każdym dostępnym w grze: slotem w przygodzie/surowcem / towarem / usługą, pod warunkiem że zostało to zdobyte w sposób legalny na naszej wyspie, na Rynku lub w sklepie w grze.
16. Sortowanie gwiazdy
Carbonara
13.01.2014, 12:17
Oczywiście możemy sobie pisać co byśmy chcieli, ale myślę, że niezależnie od faktu, że podpisuje się obiema rękami pod poniższymi postulatami, to najwięcej zmieniłby sposób komunikowania się z nami przez BB. Czytam to forum już dosyć długo, i widzę, co i jak i kiedy pisze BB_xaar. Pewnie większość z nas grała już w inne gry online, i ma porównanie, ja grałem dosyć długo w 3 inne gry. I muszę powiedzieć, że to co napisaliście, jak programiści są oderwani od realiów tej gry to czasem wręcz rozśmiesza, ale z drugiej strony zawsze się zastanawiam, czy to jest jednak możliwe, i że za każdym takim posunięciem, które nam się wydaje "nietrafione", kryje się założenie, że a nuż coś tam się na tym zarobi. My tego nie kupimy, ale może ktoś to kupi. Moi marzeniem jest, że BB - przeanalizuje wszystkie nasz postulaty i napisze - te - ok, pomyślimy, te - na bank - kwestia czasu, te - nigdy. Ale musielibyśmy być partnerem do rozmowy dla nich, a oni nas tak nie postrzegają.
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu - tak
2. lepszej skrzynki pocztowej + notatnika w grze - ok
3. PvP (bezpieczne dla wyspy macierzystej i nieobowiązkowe) - ok
4. trzeci slot przygód - czemu nie
5. rozwój umiejętności dla generała - tak
6. rozwój umiejętności dla wyspy - tak
7. usuwanie skał - może być
8. przygody ekonomiczne - tak
9. lepszy interfejs generała (np. przycisk zerowania składu) - koniecznie
10. bank gildii (nie mylić ze składowiskiem, które obecnie jest testowane na tsotesting) - tak
11. ranking - fajnie, ale sobie tego nie wyobrażam
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia - trochę trudne, ale why not
13. lepszą komunikację BB z graczami, więcej dyskusji, uwzględnianie oczekiwań, itp. - koniecznie
14. Kolejka w introligatorze, kolejka we władyce, bo w sumie - dlaczego nie?? Chciałbym aby ktoś z BB napisał w końcu dlaczego tego nie da się zrobić??
15. Wykorzystanie SALETRY - z tytanu robimy oprawy, z saletry nie robimy nic. Ostatnio zrobiłem 4 x MB i miałem 4 x saletrę. Armat mam z dropów tyle, że pewnie starczy mi do końca gry, więc nie produkuje jakoś prochu, ale na pewno można by pomyśleć o jakiejś premce z saletrą.
16. Lepsze wykorzystanie idei gildii. W innych grach - sojusze zawierają pakty, współpracują, walczą, a my tu tylko gadamy i zbieramy monety gildii w sumie dla sportu.
Pewnie gdyby pomyśleć, można by wymyślić jak np. podczas eventów gildie mogłyby współpracować, albo podczas jakichś extra mega trudnych przygód w których mogłoby brać udział ileś tam osób, wytypowanych przez gildie.
Chyba wszystko, pozdrawiam.
14. Kolejka w introligatorze, kolejka we władyce, bo w sumie - dlaczego nie?? Chciałbym aby ktoś z BB napisał w końcu dlaczego tego nie da się zrobić??
Nie da się, bo wtedy mógłbyś włączyć kolejkę i wyjść z gry. A tak, to musisz wchodzić co pół godziny do władyki, albo co 6 do introligatora. Tak to widzę.
Oczywiście możemy sobie pisać co byśmy chcieli, ale myślę, że niezależnie od faktu, że podpisuje się obiema rękami pod poniższymi postulatami, to najwięcej zmieniłby sposób komunikowania się z nami przez BB. Moi marzeniem jest, że BB - przeanalizuje wszystkie nasz postulaty i napisze - te - ok, pomyślimy, te - na bank - kwestia czasu, te - nigdy. Ale musielibyśmy być partnerem do rozmowy dla nich, a oni nas tak nie postrzegają.
Bolesne ale prawdziwe.
(Choć trzeba oddać, że w tej kwestii zmiany zaczynają być widoczne)
scorpix22
13.01.2014, 12:34
Pomysły są ciekawe, ale jak już ktoś wspomniał my możeby sobie gdybać a BB swoje i tak zrobi, i po swojemu;)
Jedynie co to rankingi imo są średnim pomysłem, biorąc pod uwage jak BB ostro walczy z multikontami albo jak wyłapuje bugi i ludzi którzy na nich sobie dodatkowy zarobek wyciągają;)
Nie da się, bo wtedy mógłbyś włączyć kolejkę i wyjść z gry. A tak, to musisz wchodzić co pół godziny do władyki, albo co 6 do introligatora. Tak to widzę.
Cos innego moze jest powodem (najpredzej "nie pomysleli o tym" ;)), skoro dopuscili to w koszarach i magazynie...
Wszystkie Twoje pomysly powyzej popieram (nawet jesli na PvP najmniej mi zalezy), podobnie jak te zgloszone przez kolejne osoby.
Dodam do listy: sortowanie kolejek wszedzie, gdzie one sa i beda.
Lukasss1
19.01.2014, 13:46
1. usunięcie limitu 25 w koszarach i magazynie prowiantu
2. lepszej skrzynki pocztowej (podzial wiadomości na kategorie czyli osobno te z bonusami, osobno odkrywcy, osobno prywatne)
3. PvP (z mozliwoscia ataku na czyjes wyspy, ataki laczone jak w ogame)
4. trzeci slot przygód
5. rozwój umiejętności dla generała (dla niego i jednostek)
6. rozwój umiejętności dla wyspy
7. usuwanie skał
8. wprowadzenie wszystkich 4 skladow, nie tylko drewna
9. wprowadzenie nowych droższych i lepszych jednostek
10. możliwość zdobywania wyspy pokonanego gracza (po zniszczeniu wszystkich jego budynkow)
11. ranking
12. punkty, odznaczenia za osiągnięcia
14. Możliwość umieszczania wojska do obrony na wyspie w budowlach typu Zamek, Wieża, Forteca.
SirAdamsPL
23.01.2014, 21:47
1. Możliwość sprawdzania jak długo jest jeszcze aktywna premia na budynku znajomego.
2. Opcji na stronie głównej w stylu "pozostań zalogowany" która domyślnie ze względów bezpieczeństwa może być odznaczona.
3. Aby podczas logowania za pomocą Facebook'a nie następowało otwieranie nowego okna/zakładki a jedynie przeładowanie obecnej strony.
Dwa ostatnie pomysły zostały przeze mnie zgłoszone do supportu za pomocą formularza ale zostałem odesłany na forum. Zatem dopisuję i wyjaśniam.
Jestem zaawansowanym użytkownikiem komputera i staram się dbać o swoje bezpieczeństwo. Nie loguję się z obcych komputerów do gry bo nie jest mi to potrzebne a do samej gry wchodzą bardzo często. Za każdym razem kiedy przerwa w graniu jest większa niż 2h muszę ponownie się logować a logowanie wygląda tak:
* odświeżam stronę
* pojawia się opcja zaloguj więc klikam "zaloguj za pomocą FB"
* następuje otwarcie nowej zakładki z zalogowaniem, więc ją zamykam bo mam już obecną otwartą
* po raz kolejny odświeżam przypiętą zakładkę i dopiero wchodzę do gry.
Przypominam iż wykonuję taką czynność parę razy dziennie i czasami ze zmianą komputera, bo albo gram na stacjonarnym w domu albo na laptopie poza domem.
Ja osobiście nie potrzebuję aby BB uszczęśliwiało mnie na siłę swoimi pomysłami dotyczącymi bezpieczeństwa gdyż sam o nie dbam, a przy takim rozwiązaniu brak przycisku "pozostań zalogowany" lub jego odpowiednika jest totalnym brakiem wyobraźni.
Osobiście mi się wydaje iż powodem wprowadzenia takiego rozwiązania bardziej było odciążenie serwera, niż względy bezpieczeństwa ale mogę się mylić.
Sam znam osoby które pozostawiają grę w zakładce i są online parę godzin, sam też tak czasami robię. Ale rozwiązaniem tego było by zwykłe przekierowanie użytkownika na stronę główną a nie całkowite wylogowanie.
Zatem drodzy użytkownicy, proszę o poparcie moich propozycji dotyczących zmian, głównie punkt 2 i 3.
Proszę o udział w sondzie: http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33996-Propozycja-zmian-dotycząca-logowania-do-strony-gry-i-opcje-bezpieczeństwa
Jeżeli Tobie coś nie pasuje przykra kobieto to możesz w każdej chwili zakończyć swoją przygodę z TSO i przestać narzekać oraz wypisywać bzdury, jest to gra darmowa nie masz PRAWA wymagać niczego od BB.
JA oczekuje gry bez bugów/lagów oraz bez tych całych błędów z ich stron.
Większej komunikatywności ze strony BB- lepsze infa o rzeczach, które mają być wprowadzone i zdecydowanie wcześniej niż to ma obecnie informowanie
Suport niech lepiej traktuje graczy, a nie odpowiedzi w stylu jak do dziecka, niech nie zamiatają problemów pod dywan i niech pierwsze ich zdanie nie zaczyna się od wyczyść cache
A ten trzeci slot do przygód to ma jakieś zastosowanie poza wsparciem desperacko-patologicznego zjawiska w postaci wymiany dropów?
Bo jak ma to służyć naprawianiu łaty na dziurze zamiast samej dziury, to raczej punkt do skreślenia.
A ten trzeci slot do przygód to ma jakieś zastosowanie poza wsparciem desperacko-patologicznego zjawiska w postaci wymiany dropów?
Bo jak ma to służyć naprawianiu łaty na dziurze zamiast samej dziury, to raczej punkt do skreślenia.
Trzeci slot przygód ma służyć wygodnej wymianie dropów. Jeśli Twoim zdaniem to patologia, która burzy to spokój ego i plami honor pokoleń, to przecież nikt nikogo do tego nie zmusza. Ale też nie jest to też powód ku temu, żeby inni nie wymieniali.
Zresztą zwróćcie uwagę na to, że jeśli kiedykolwiek zostanie to zmienione (czyli drop z przygody będzie uzależniony od liczby pokonanych obozów), to robienie istniejących przygód wieloosobowych przestanie mieć jakikolwiek sens.
Jeśli w dwuosobowej przygodzie można otrzymać w pierwszym slocie 1000 zasobu, to po takiej zmianie, przy idealnie równym podziale obozów, będzie można otrzymać tego zasobu 500. To znaczy, że żeby otrzymać 1000, trzeba by było zrobić pół swojej i pół znajomego, a więc kompletnie bezsensowne, bo wystarczy zrobić wtedy jedną całkowicie samodzielnie. Czyli lekiem na tę patologię miałoby być całkowite usunięcie/przeprojektowanie przygód wieloosobowych (tak żeby na przykład z Czarnych dało się zebrać max 433 granitu przy równym podziale) lub/i zastąpienie ich przygotowywanymi kooperacyjnymi. Tylko że na dropy z obecnych kooperacyjnych przygód już zaczęło się narzekanie (a w tej chwili dropy są tam właśnie tej wielkości). Jak dla mnie to wszystko trąci nieco schizofrenią.
A może po prostu założeniem projektantów jest, że z Czarnych można przy maksymalnym szczęściu zebrać 3900 granitu przy stratach jak na jednej przygodzie, a idea wymiany dropów w tym przypadku ma wymiar jedynie prospołeczny - przyszło to komuś do głowy?
Trzeci slot przygód ma służyć wygodnej wymianie dropów. Jeśli Twoim zdaniem to patologia, która burzy to spokój ego i plami honor pokoleń, to przecież nikt nikogo do tego nie zmusza. Ale też nie jest to też powód ku temu, żeby inni nie wymieniali.
Zresztą zwróćcie uwagę na to, że jeśli kiedykolwiek zostanie to zmienione (czyli drop z przygody będzie uzależniony od liczby pokonanych obozów), to robienie istniejących przygód wieloosobowych przestanie mieć jakikolwiek sens.
Jeśli w dwuosobowej przygodzie można otrzymać w pierwszym slocie 1000 zasobu, to po takiej zmianie, przy idealnie równym podziale obozów, będzie można otrzymać tego zasobu 500. To znaczy, że żeby otrzymać 1000, trzeba by było zrobić pół swojej i pół znajomego, a więc kompletnie bezsensowne, bo wystarczy zrobić wtedy jedną całkowicie samodzielnie.
que ?
Jesli w dwuosobowej przygodzie kazdy z graczy moze zdobyc po 1000 granitu, to sumaryczna maksymalna nagroda z calej przygody wynosi 2k.
Nie wiem skad pomysl ze podzialowi mialaby ulegac pojedyncza nagroda.
Tornados
25.01.2014, 21:45
A może po prostu założeniem projektantów jest, że z Czarnych można przy maksymalnym szczęściu zebrać 3900 granitu przy stratach jak na jednej przygodzie, a idea wymiany dropów w tym przypadku ma wymiar jedynie prospołeczny - przyszło to komuś do głowy?
Przy 1 czarnych na wymiance moze wpasc nawet 10,5k granitu
Ale to juz musi byc mega fart :D
que ?
Jesli w dwuosobowej przygodzie kazdy z graczy moze zdobyc po 1000 granitu, to sumaryczna maksymalna nagroda z calej przygody wynosi 2k.
Nie wiem skad pomysl ze podzialowi mialaby ulegac pojedyncza nagroda.
A gdzieś wyczytałem taką propozycję. Nie pamiętam czy tu, czy na US, czy na jakimś czacie.
Jeśli założyć, że każdy na przygodzie załatwia tę samą ilość jednostek, to żaden z uczestników nie będzie mógł zdobyć więcej niż iloraz sumy nagród i liczby uczestników. Czyli nie więcej niż 1000 granitu z przytoczonej dwuosobowej. W tej sytuacji należałoby rzeczywiście wszystkie istniejące wieloosobowe przerobić na jednoosobowe.
Szczerze mówiąc nie bardzo widzę rozwiązanie inne niż obecne.
Jeśli założyć, że każdy na przygodzie załatwia tę samą ilość jednostek, to żaden z uczestników nie będzie mógł zdobyć więcej niż iloraz sumy nagród i liczby uczestników. Czyli nie więcej niż 1000 granitu z przytoczonej dwuosobowej. W tej sytuacji należałoby rzeczywiście wszystkie istniejące wieloosobowe przerobić na jednoosobowe.
A obecnie ma mozliwosc zebrania z przygody samodzielnie nagrody wiekszej niz ta z 1 lootspota ?
Jedyne co mialoby sie zmienic, to to, ze jesli ktos ma mozliwosc wykonania przygody samemu, to w zaden sztuczny sposob nie wciaga sie do przygody ludzi ktorzy sa do jej wykonania zbedni. Jesli zas delikwent nie da rady jej samodzielnie wykonac, to angazuje do tego pomoc, ktora jest (adekwatnie) wynagradzana.
A obecnie ma mozliwosc zebrania z przygody samodzielnie nagrody wiekszej niz ta z 1 lootspota ?
Jasne że nie, dlatego żeby nie było "patologicznie" powinno się robić wieloosobowe przygody samemu (w przypadku ludzi, którzy sobie z przygodami radzą bez problemów). Tylko przeciwko komu i czemu obecny system działa? Przeciwko mnie? W żadnym wypadku. Przeciw Tobie? W jaki sposób? Jak na przykład skorzystasz na tym, że nie będziesz mógł wymienić i dostać trzech pełnych dropów z jednej przygody? Będziesz musiał więcej wydać na przygody i wojsko, żeby osiągnąć ten sam cel. A ja na przykład nie chcę wydawać więcej, więc dlaczego miałbym uznać wymianę dropów za patologię? I dlaczego miałby ktokolwiek zostać pozbawiony takiej możliwości?
Oczywiście rozumiem to rozwiązanie o którym piszesz, w idealnym modelu powinno to tak funkcjonować. Ale zmierzam do tego, że jeśli Ty wymienisz trzy dropy z Czarnych, to w żaden sposób nie dotknie mojej wyspy, podobnie jak Twoja nie odczuje tego, że ja będę robił Czarnych samodzielnie. Dlatego twierdzę, że nie ma tu żadnej patologii.
kinia19910
26.01.2014, 02:49
A ja dodałabym licznik czasu premium. Taki sam jak np czas trwania przygód
Jasne że nie, dlatego żeby nie było "patologicznie" powinno się robić wieloosobowe przygody samemu (w przypadku ludzi, którzy sobie z przygodami radzą bez problemów). Tylko przeciwko komu i czemu obecny system działa? Przeciwko mnie? W żadnym wypadku. Przeciw Tobie? W jaki sposób? Jak na przykład skorzystasz na tym, że nie będziesz mógł wymienić i dostać trzech pełnych dropów z jednej przygody? Będziesz musiał więcej wydać na przygody i wojsko, żeby osiągnąć ten sam cel. A ja na przykład nie chcę wydawać więcej, więc dlaczego miałbym uznać wymianę dropów za patologię? I dlaczego miałby ktokolwiek zostać pozbawiony takiej możliwości?
obecny system dziala tak:
- przygoda trzyosobowa, moze byc robiona przez minimalnie jedna osobe, maksymalnie trzy.
- jesli robi ja jedna osoba, to laczna nagroda za jej wykonanie wynosi 1 pelny lootbag
- jesli robia ja trzy, to wystarczy ze dwie osoby zabija po jednej jednostce i juz nagle robia sie z tego 3 pelne nagrody.
Idiotyzmy tutaj sa dwa:
- osoby #2 i #3 ktore maja niewspolmierny wklad w wykonanie przygody uzyskuja pelna nagrode
- 2/3 nagrod sie marnuje w przypadku nr 1, pomimo tego, ze pierwsza osoba ma w wykonanie przygody praktycznie dokladnie taki sam wklad (minus te pojedyncze jednostki stracone przez osoby #2 i #3).
Caly cyrk z wymienianiem czy sprzedaza dropow powstal jako odpowiedz na idiotyzm nr 2.
Pytasz przeciwko komu system dziala ? np przeciwko mnie, bo robiac przygode na 3 osoby musze sie zatroszczyc o to, zeby znalezc 2 osoby ktore beda sklonne albo mi zaplacic za zaproszenie, albo same zrobia wlasne przygody i mnie do nich zaprosza, albo (najczesciej) - poswieca swoj czas i slot na zaproszenia do przygod po to, aby zebrac dla mnie loot ktory mi sie nalezy jak psu buda, bo zrobilem cala przygode, a ktory bez ich pomocy wyparuje, co nie jest podyktowane zadnym racjonalnym uzasadnieniem.
Daze do tego, zeby podzial loota odbywal sie w sposob proporcjonalny do wkladu w wykonanie przygody. W skrajnym przypadku nikt nie poniesie wiekszych kosztow niz obecnie, bo kazdy bedzie wykonywal przygody samemu (i w ten sposob osoby #1, #2 i #3 zrobia sobie same swoje przygody, bez wzajemnego sie zapraszania), albo poniesie mniejsze koszty (bo osoby #2 i #3 nie beda zaczynaly swoich przygod jesli nie beda tego potrzebowac, w samym celu tego aby sie z #1 wymienic dropami, ani nie beda poswiecac swojego czasu itd.).
Poza tym nijak to nie implikuje zamieniania przygod w jednoosobowe, nadal istnieje mozliwosc zaproszenia kogos do pomocy jesli ktos sie rzucil z motyka na slonce, albo po prostu chce pograc ze znajomymi.
BaronPapkins
26.01.2014, 12:51
O! Ja jeszcze dodam, że fajnie by było jakby dało się łączyć w gwieździe te same elementy w jeden "pliczek" np 10x ta sama przygoda i żeby nie było limitów do 25szt tylko więcej.
Poza tym zmiana opcji "odwrót" generała:
1. szybszy czas reakcji na rozkaz
2. wycofanie się z nawet już zaatakowanego obozu (oczywiście ze stratami jakie do momentu rozkazu weszły)
No i jeszcze (ale to sfera marzeń), żeby każdy przedmiot był dostępny w kupcu nie tylko za klejnoty, ale również za inne surowce - nawet i za 60tys monet gildii, czy 350tys map :P Wiem, nierealne, ale nawet na krótki czas, jakaś super limitowana edycja, happy hour, czy coś :) Np post na głównej o 20.00, że dziś w nocy między 3-4 będzie happy hour i przykładowo kopalnia klejnotów będzie dostępna w innej cenie, ale nie wiadomo za co i w jakiej ilości. W tym momencie nikt nie będzie przygotowany na to i tylko nielicznym się uda zdobyć taki budynek. Ale to tylko takie fantazjowanie :)
obecny system dziala tak:
- przygoda trzyosobowa, moze byc robiona przez minimalnie jedna osobe, maksymalnie trzy.
- jesli robi ja jedna osoba, to laczna nagroda za jej wykonanie wynosi 1 pelny lootbag
- jesli robia ja trzy, to wystarczy ze dwie osoby zabija po jednej jednostce i juz nagle robia sie z tego 3 pelne nagrody.
Pytasz przeciwko komu system dziala ? np przeciwko mnie, bo robiac przygode na 3 osoby musze sie zatroszczyc o to, zeby znalezc 2 osoby ktore beda sklonne albo mi zaplacic za zaproszenie, albo same zrobia wlasne przygody i mnie do nich zaprosza, albo (najczesciej) - poswieca swoj czas i slot na zaproszenia do przygod po to, aby zebrac dla mnie loot ktory mi sie nalezy jak psu buda, bo zrobilem cala przygode, a ktory bez ich pomocy wyparuje, co nie jest podyktowane zadnym racjonalnym uzasadnieniem.
Ten tok rozumowania mnie jednak nie przekonuje do końca. Być może dlatego, że uporczywie odrzuca hipotezę, którą zaproponowałem wcześniej: że założeniem jest aby przygoda wieloosobowa oferowała przy wymianie lootów tyle ile oferuje, przy stratach jak na jednej przygodzie.
W tej sytuacji, jeśli chodzi o psy i budy, należałby Ci się łup z przygody, którą robisz sam. Nic się nie marnuje i nic nie wyparowuje, bo nie ma co wyparowywać. Jest to wtedy Twój świadomy wybór i racjonalne uzasadnienie. Pozostałe dropy Ci się należą jeśli przygodę wymienisz z innymi graczami. Czyli wtedy, kiedy oni również zyskują drop z Twojej przygody. Tak to mniej więcej widzę. Nie negując przy tym propozycji, że łup powinien być adekwatny do liczby pokonanych jednostek. Tyle, że to rozwiązanie z kolei ma sens jedynie w sytuacji, kiedy gracz nie jest w stanie poradzić sobie z przygodą i musi się zwrócić o pomoc. I nie widzę specjalnie sposobu, aby wymusić taki mechanizm.
- osoby #2 i #3 ktore maja niewspolmierny wklad w wykonanie przygody uzyskuja pelna nagrode
A jeśli o to chodzi, to wszystko się sprowadza do tego, co rozumieć pod pojęciem wkładu w wykonanie. Jeśli wymieniasz loot z tymi #2i #3, to nie ma tematu. W obecnej wersji wszyscy uczestnicy ponoszą zbliżone same straty i mają taką samą szansę na drop x 3. Co innego, jeśli sprzedajesz komuś miejsce w przygodzie. Bo jeśli przyjmiesz, że zrobienie przygody kosztuje x monet za wojsko + y za przygodę i sprzedasz za x+y, to wkład kupującego jest taki sam jak Twój, więc i nagroda mu się należy taka sama jak Tobie. Inna sprawa, że ciężko sprzedać loot za samo x.
Oczywiście wszystko powyższe przy założeniu, że hipoteza o celowości obecnego rozwiązania jest prawdziwa (nie ma powodu, żeby nie była).
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.