Zobacz pełną wersję : problem z przyoda CZARNI RYCERZE
szkielek15
06.01.2014, 16:36
witam mianowicei od 3 dni ginie mi wojsko po zakonczeniu przygody czarni rycerze nie powracaja mi zolnierze ani konni cale jednostki ida w straty i nie jest to kwestia złych ataków u mnie chłopaki w gildzie tez pisza o tym problemie...za chwile nie bede miec z czego robic jednostek do walki konnych i zolnierzy....czy ktos juz sie z tym spotakl ze mu eojsko nie wraca na wyspe????w raportach walki s atak jak powinny byc.....lecz po powrocie otwieram szeroko o czy i widze ze nie mam wojska:/:/;/
Van-de-Lord
06.01.2014, 16:48
Przed zakończeniem przygody pakuj pozostałe wojsko do generałów, wtedy powinno normalnie wrócić.
szkielek15
06.01.2014, 17:00
ale do tej pory nie musialem pakoac bo wojo automatycznie wracało samo a teraz nie wraca nic.....jak mam pakowac skoro reszta generałow po walce jest chora??bez sensu spakowac moge jedynie weterana i tyle a reszta chora po walce.....zadna nowosc dla mnie ze tzreba pakowac ale mimo tego nie powinno sie obawiac z powrotem jednostek bo aytomatycznie powinno wrocic tak mialem do 4 dni wstecz bez pakowania wracały a teraz???gina a ja nie mam woja na kolejne CR :/
Ja własnie zastanawiałem się co się stało z moimi konnymi, brakuje prawie 200szt, a ostatnio zrobiłem około 10 sztuk CR. Wojsko zawsze pakuje przed zakończeniem a i jestem pewny że żadnego ataku źle nie puściłem, by ich stracić w trakcie przygody.
szkielek15
07.01.2014, 22:44
napisałem do supportu o tym.i otrzymałem smieszna odpowiedz:/:/..................wojsko nie pakowane wraza pozniej... . . wyczerpujaca odpowiedz....tyle ze ja o tym wiem bo czarnych robie juz z pamieci................i coz mi z takiej odpowiedzi??????????? totalne zero poza stratami wojska zobaczymy co mi dzis kolejny raz CR pokaże 5 dzien z rzedu :/:/:/
Denaris1
07.01.2014, 23:47
witam mianowicei od 3 dni ginie mi wojsko po zakonczeniu przygody czarni rycerze nie powracaja mi zolnierze ani konni cale jednostki ida w straty i nie jest to kwestia złych ataków u mnie chłopaki w gildzie tez pisza o tym problemie...za chwile nie bede miec z czego robic jednostek do walki konnych i zolnierzy....czy ktos juz sie z tym spotakl ze mu eojsko nie wraca na wyspe????w raportach walki s atak jak powinny byc.....lecz po powrocie otwieram szeroko o czy i widze ze nie mam wojska:/:/;/
Tobie ginie wojsko jak wracaja a mi jeszcze w przygodzie zginelo sprawdzalam nawet w raportach bitew czy gdzies nie pomylilam sie w ataku i nigdzie nie zgineli mi konni poza pierwszym atakiem wiec to nie tylko Ciebie spotkalo :)
@szkielek15, zawsze pakuje się całe wojsko lub przynajmniej to najcenniejsze (konie, puszki). Grasz już ponad rok i nie wiesz o tym?
@szkielek15, zawsze pakuje się całe wojsko lub przynajmniej to najcenniejsze (konie, puszki). Grasz już ponad rok i nie wiesz o tym?
A co to ma za znaczenie, spakowane czy nie całe wojsko, które nie zgineło ma wrócić na wyspę, jeśli tak nie jest znaczy się jest bug.
@krzyssa jak nie rozumiesz po co to Twoja sprawa, tylko potem nie jęcz, że Ci wojsko zaginęło. Następny co gra ponad rok i nic nie wie o grze i bugach jakie są w grze. A ten bug jest tak stary jak tso.
@szkielek15 wyślij ticket ,o wojsku zapomnij i zacznij pakować wojsko przed ostatnim atakiem na przygodzie, pozdro
Ja znalazłem dziwną prawidłowość - dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, szybciej będę mógł zacząć kolejną przygodę - i tu zaczęły się problemy z niewracającym wojskiem, Dziwnym trafem byli to elitarni i konni a więc idący w bloku z weteranem pod wodzą wspomnianego ponurego żniwiarza. Wysłałem nawet zgłoszenie do supportu z pytaniem, czy aby ponury (szybki) jak zwał tak zwał szybciej rozprawia się z wojskiem w bloku i dlatego ginie tyle woja, bo weteran nie zdąży ubić fortecy, ale nie dostałem takiego potwierdzenia. Wróciłem do starego rozgrywania, czyli ostatni atak weteranem i zwykłym generałem i jak ręką odjął straty się nie powtórzyły. Nie wiem czy tak samo dzieje się u innych graczy, ale u mnie po powyższej zmianie problem zniknął.
PS. Zawsze pakowałem i odsyłałem resztę wojska przed ostatnim atakiem
Kitikejt
09.01.2014, 02:35
Ja znalazłem dziwną prawidłowość - dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, szybciej będę mógł zacząć kolejną przygodę - i tu zaczęły się problemy z niewracającym wojskiem, Dziwnym trafem byli to elitarni i konni a więc idący w bloku z weteranem pod wodzą wspomnianego ponurego żniwiarza. Wysłałem nawet zgłoszenie do supportu z pytaniem, czy aby ponury (szybki) jak zwał tak zwał szybciej rozprawia się z wojskiem w bloku i dlatego ginie tyle woja, bo weteran nie zdąży ubić fortecy, ale nie dostałem takiego potwierdzenia. Wróciłem do starego rozgrywania, czyli ostatni atak weteranem i zwykłym generałem i jak ręką odjął straty się nie powtórzyły. Nie wiem czy tak samo dzieje się u innych graczy, ale u mnie po powyższej zmianie problem zniknął.
PS. Zawsze pakowałem i odsyłałem resztę wojska przed ostatnim atakiem
Wszyscy "szybcy" generałowie walczą 2x krócej od tych z tawerny, dlatego bloki zawsze robi się zwykłymi generałami :)
Angelkaxd
09.01.2014, 16:05
Nigdy bloków nie robi się jakimkolwiek szybkim generałem, dlatego traciłeś wojsko z blokowanego obozu.
SirDyrektor
09.01.2014, 16:31
Nigdy bloków nie robi się jakimkolwiek szybkim generałem, dlatego traciłeś wojsko z blokowanego obozu.
Nigdy nie mów nigdy. Jest wiele bloków, które są na tyle długie, że mogą być robione szybkimi :). Na przykład pierwszy blok na wyspie piratów z wojem 45e :)
Duszysko40
09.01.2014, 16:34
Ja znalazłem dziwną prawidłowość - dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, szybciej będę mógł zacząć kolejną przygodę - i tu zaczęły się problemy z niewracającym wojskiem, Dziwnym trafem byli to elitarni i konni a więc idący w bloku z weteranem pod wodzą wspomnianego ponurego żniwiarza. Wysłałem nawet zgłoszenie do supportu z pytaniem, czy aby ponury (szybki) jak zwał tak zwał szybciej rozprawia się z wojskiem w bloku i dlatego ginie tyle woja, bo weteran nie zdąży ubić fortecy, ale nie dostałem takiego potwierdzenia. Wróciłem do starego rozgrywania, czyli ostatni atak weteranem i zwykłym generałem i jak ręką odjął straty się nie powtórzyły. Nie wiem czy tak samo dzieje się u innych graczy, ale u mnie po powyższej zmianie problem zniknął.
PS. Zawsze pakowałem i odsyłałem resztę wojska przed ostatnim atakiem
lol "dziwna prawidłowość" wziołbyś raz raport z twojego "bloku" na żniwiarzu przeglądnoł..."problem" by zaraz "ustapił"
Fredek_z_F-K
09.01.2014, 19:57
... dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, ...Czyżbyś nie zauważył, że po skończeniu dowolnej przygody ranni (choćby minutę przed zakończeniem) generałowie doznają cudownego ozdrowienia?
lol "dziwna prawidłowość" wziołbyś raz raport z twojego "bloku" na żniwiarzu przeglądnoł..."problem" by zaraz "ustapił"
Problem w tym , że mechanicznie kasowałem raporty - mój błąd. Nigdzie też nie pisało, że "szybki" rozwala wroga "skuteczniej". Wraca szybciej, regeneruje się szybciej i tyle. Woja na szczęście dużo nie straciłem, zresztą to było dawno i nieprawda ;) Pozdro
Ja mam denerwujący błąd w przygodzie, który kiedyś się pojawiał sporadycznie, a teraz jest za każdym razem. A mianowicie kiedy wysyłam wojsko na ostatnią twierdzę wciąga mi je obóz ten drugi poniżej po lewej stronie. Do tego nie widać, że go wciąga, bo wojsko wchodzi do twierdzy i pada i dopiero na raportach poznaję, że został przejęty. Nie ma tam zasięgu tego obozu, wczoraj jak sroka obserwowałam czy lag się powtórzy, i niestety powtórzył się, bez możliwości wycofania wojska po przejęciu, bo nie było to widoczne. Nie będę pisać do supportu o zwrot puszek, damasceńskich i koni bo to bez sensu. Ale ten lag się coraz częściej powtarza, dlatego proszę naprawić ukochaną przygodę.
Jurek12345
12.01.2014, 12:06
Ja mam denerwujący błąd w przygodzie, który kiedyś się pojawiał sporadycznie, a teraz jest za każdym razem. A mianowicie kiedy wysyłam wojsko na ostatnią twierdzę wciąga mi je obóz ten drugi poniżej po lewej stronie. .
Zgadza się, miałem tak ostatnio. Z tym że miałem tak w bloku, pierwszy gen poszedł prawidłowo, a drugi zamiast do twierdzy powędrował do tego obozu poniżej blokowanego, Dopiero po ataku się zorientowałem :)
Carbonara
12.01.2014, 14:47
przeczytałem wszystko, dyskusja o zaginionym wojsku przy bloku robionym szybkim gienkiem, szczerze mnie ubawiła i podniosła z rana na duchu. na dworze zimno, szaro i ponuro, ale na Was mogę zawsze liczyć, dziękuje Wam.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.