PDA

Zobacz pełną wersję : problem z przyoda CZARNI RYCERZE



szkielek15
06.01.2014, 16:36
witam mianowicei od 3 dni ginie mi wojsko po zakonczeniu przygody czarni rycerze nie powracaja mi zolnierze ani konni cale jednostki ida w straty i nie jest to kwestia złych ataków u mnie chłopaki w gildzie tez pisza o tym problemie...za chwile nie bede miec z czego robic jednostek do walki konnych i zolnierzy....czy ktos juz sie z tym spotakl ze mu eojsko nie wraca na wyspe????w raportach walki s atak jak powinny byc.....lecz po powrocie otwieram szeroko o czy i widze ze nie mam wojska:/:/;/

Van-de-Lord
06.01.2014, 16:48
Przed zakończeniem przygody pakuj pozostałe wojsko do generałów, wtedy powinno normalnie wrócić.

szkielek15
06.01.2014, 17:00
ale do tej pory nie musialem pakoac bo wojo automatycznie wracało samo a teraz nie wraca nic.....jak mam pakowac skoro reszta generałow po walce jest chora??bez sensu spakowac moge jedynie weterana i tyle a reszta chora po walce.....zadna nowosc dla mnie ze tzreba pakowac ale mimo tego nie powinno sie obawiac z powrotem jednostek bo aytomatycznie powinno wrocic tak mialem do 4 dni wstecz bez pakowania wracały a teraz???gina a ja nie mam woja na kolejne CR :/

Szahriw
07.01.2014, 01:59
Ja własnie zastanawiałem się co się stało z moimi konnymi, brakuje prawie 200szt, a ostatnio zrobiłem około 10 sztuk CR. Wojsko zawsze pakuje przed zakończeniem a i jestem pewny że żadnego ataku źle nie puściłem, by ich stracić w trakcie przygody.

szkielek15
07.01.2014, 22:44
napisałem do supportu o tym.i otrzymałem smieszna odpowiedz:/:/..................wojsko nie pakowane wraza pozniej... . . wyczerpujaca odpowiedz....tyle ze ja o tym wiem bo czarnych robie juz z pamieci................i coz mi z takiej odpowiedzi??????????? totalne zero poza stratami wojska zobaczymy co mi dzis kolejny raz CR pokaże 5 dzien z rzedu :/:/:/

Denaris1
07.01.2014, 23:47
witam mianowicei od 3 dni ginie mi wojsko po zakonczeniu przygody czarni rycerze nie powracaja mi zolnierze ani konni cale jednostki ida w straty i nie jest to kwestia złych ataków u mnie chłopaki w gildzie tez pisza o tym problemie...za chwile nie bede miec z czego robic jednostek do walki konnych i zolnierzy....czy ktos juz sie z tym spotakl ze mu eojsko nie wraca na wyspe????w raportach walki s atak jak powinny byc.....lecz po powrocie otwieram szeroko o czy i widze ze nie mam wojska:/:/;/
Tobie ginie wojsko jak wracaja a mi jeszcze w przygodzie zginelo sprawdzalam nawet w raportach bitew czy gdzies nie pomylilam sie w ataku i nigdzie nie zgineli mi konni poza pierwszym atakiem wiec to nie tylko Ciebie spotkalo :)

Kazuio
08.01.2014, 12:19
@szkielek15, zawsze pakuje się całe wojsko lub przynajmniej to najcenniejsze (konie, puszki). Grasz już ponad rok i nie wiesz o tym?

krzyssa
08.01.2014, 14:50
@szkielek15, zawsze pakuje się całe wojsko lub przynajmniej to najcenniejsze (konie, puszki). Grasz już ponad rok i nie wiesz o tym?

A co to ma za znaczenie, spakowane czy nie całe wojsko, które nie zgineło ma wrócić na wyspę, jeśli tak nie jest znaczy się jest bug.

Kazuio
09.01.2014, 00:58
@krzyssa jak nie rozumiesz po co to Twoja sprawa, tylko potem nie jęcz, że Ci wojsko zaginęło. Następny co gra ponad rok i nic nie wie o grze i bugach jakie są w grze. A ten bug jest tak stary jak tso.

@szkielek15 wyślij ticket ,o wojsku zapomnij i zacznij pakować wojsko przed ostatnim atakiem na przygodzie, pozdro

Magoth2
09.01.2014, 01:13
Ja znalazłem dziwną prawidłowość - dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, szybciej będę mógł zacząć kolejną przygodę - i tu zaczęły się problemy z niewracającym wojskiem, Dziwnym trafem byli to elitarni i konni a więc idący w bloku z weteranem pod wodzą wspomnianego ponurego żniwiarza. Wysłałem nawet zgłoszenie do supportu z pytaniem, czy aby ponury (szybki) jak zwał tak zwał szybciej rozprawia się z wojskiem w bloku i dlatego ginie tyle woja, bo weteran nie zdąży ubić fortecy, ale nie dostałem takiego potwierdzenia. Wróciłem do starego rozgrywania, czyli ostatni atak weteranem i zwykłym generałem i jak ręką odjął straty się nie powtórzyły. Nie wiem czy tak samo dzieje się u innych graczy, ale u mnie po powyższej zmianie problem zniknął.

PS. Zawsze pakowałem i odsyłałem resztę wojska przed ostatnim atakiem

Kitikejt
09.01.2014, 02:35
Ja znalazłem dziwną prawidłowość - dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, szybciej będę mógł zacząć kolejną przygodę - i tu zaczęły się problemy z niewracającym wojskiem, Dziwnym trafem byli to elitarni i konni a więc idący w bloku z weteranem pod wodzą wspomnianego ponurego żniwiarza. Wysłałem nawet zgłoszenie do supportu z pytaniem, czy aby ponury (szybki) jak zwał tak zwał szybciej rozprawia się z wojskiem w bloku i dlatego ginie tyle woja, bo weteran nie zdąży ubić fortecy, ale nie dostałem takiego potwierdzenia. Wróciłem do starego rozgrywania, czyli ostatni atak weteranem i zwykłym generałem i jak ręką odjął straty się nie powtórzyły. Nie wiem czy tak samo dzieje się u innych graczy, ale u mnie po powyższej zmianie problem zniknął.

PS. Zawsze pakowałem i odsyłałem resztę wojska przed ostatnim atakiem
Wszyscy "szybcy" generałowie walczą 2x krócej od tych z tawerny, dlatego bloki zawsze robi się zwykłymi generałami :)

Angelkaxd
09.01.2014, 16:05
Nigdy bloków nie robi się jakimkolwiek szybkim generałem, dlatego traciłeś wojsko z blokowanego obozu.

SirDyrektor
09.01.2014, 16:31
Nigdy bloków nie robi się jakimkolwiek szybkim generałem, dlatego traciłeś wojsko z blokowanego obozu.

Nigdy nie mów nigdy. Jest wiele bloków, które są na tyle długie, że mogą być robione szybkimi :). Na przykład pierwszy blok na wyspie piratów z wojem 45e :)

Duszysko40
09.01.2014, 16:34
Ja znalazłem dziwną prawidłowość - dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, szybciej będę mógł zacząć kolejną przygodę - i tu zaczęły się problemy z niewracającym wojskiem, Dziwnym trafem byli to elitarni i konni a więc idący w bloku z weteranem pod wodzą wspomnianego ponurego żniwiarza. Wysłałem nawet zgłoszenie do supportu z pytaniem, czy aby ponury (szybki) jak zwał tak zwał szybciej rozprawia się z wojskiem w bloku i dlatego ginie tyle woja, bo weteran nie zdąży ubić fortecy, ale nie dostałem takiego potwierdzenia. Wróciłem do starego rozgrywania, czyli ostatni atak weteranem i zwykłym generałem i jak ręką odjął straty się nie powtórzyły. Nie wiem czy tak samo dzieje się u innych graczy, ale u mnie po powyższej zmianie problem zniknął.

PS. Zawsze pakowałem i odsyłałem resztę wojska przed ostatnim atakiem

lol "dziwna prawidłowość" wziołbyś raz raport z twojego "bloku" na żniwiarzu przeglądnoł..."problem" by zaraz "ustapił"

Fredek_z_F-K
09.01.2014, 19:57
... dopóki na ostatni atak wysyłałem weterana i zwykłego generała wszystko było ok, potem pomyślałem, że szybciej będzie jak wyślę z weteranem - ponurego żniwiarza, bo szybciej wróci, szybciej się zregeneruje, ...Czyżbyś nie zauważył, że po skończeniu dowolnej przygody ranni (choćby minutę przed zakończeniem) generałowie doznają cudownego ozdrowienia?

Magoth2
10.01.2014, 01:26
lol "dziwna prawidłowość" wziołbyś raz raport z twojego "bloku" na żniwiarzu przeglądnoł..."problem" by zaraz "ustapił"

Problem w tym , że mechanicznie kasowałem raporty - mój błąd. Nigdzie też nie pisało, że "szybki" rozwala wroga "skuteczniej". Wraca szybciej, regeneruje się szybciej i tyle. Woja na szczęście dużo nie straciłem, zresztą to było dawno i nieprawda ;) Pozdro

Lumpola
12.01.2014, 11:12
Ja mam denerwujący błąd w przygodzie, który kiedyś się pojawiał sporadycznie, a teraz jest za każdym razem. A mianowicie kiedy wysyłam wojsko na ostatnią twierdzę wciąga mi je obóz ten drugi poniżej po lewej stronie. Do tego nie widać, że go wciąga, bo wojsko wchodzi do twierdzy i pada i dopiero na raportach poznaję, że został przejęty. Nie ma tam zasięgu tego obozu, wczoraj jak sroka obserwowałam czy lag się powtórzy, i niestety powtórzył się, bez możliwości wycofania wojska po przejęciu, bo nie było to widoczne. Nie będę pisać do supportu o zwrot puszek, damasceńskich i koni bo to bez sensu. Ale ten lag się coraz częściej powtarza, dlatego proszę naprawić ukochaną przygodę.

Jurek12345
12.01.2014, 12:06
Ja mam denerwujący błąd w przygodzie, który kiedyś się pojawiał sporadycznie, a teraz jest za każdym razem. A mianowicie kiedy wysyłam wojsko na ostatnią twierdzę wciąga mi je obóz ten drugi poniżej po lewej stronie. .

Zgadza się, miałem tak ostatnio. Z tym że miałem tak w bloku, pierwszy gen poszedł prawidłowo, a drugi zamiast do twierdzy powędrował do tego obozu poniżej blokowanego, Dopiero po ataku się zorientowałem :)

Carbonara
12.01.2014, 14:47
przeczytałem wszystko, dyskusja o zaginionym wojsku przy bloku robionym szybkim gienkiem, szczerze mnie ubawiła i podniosła z rana na duchu. na dworze zimno, szaro i ponuro, ale na Was mogę zawsze liczyć, dziękuje Wam.