Fredek_z_F-K
03.01.2014, 19:10
Oryginalny wątek: Po co komu saletra? (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33699-Saletra-po-co-to-komu)
Autor: Wraith3_1415 (http://forum.thesettlersonline.pl/members/666885-Wraith3_1415)
Treść pomysłu z powyższego, który ma niestety duże szanse na zamknięcie z powodu braku ankiety:
Czytając te pomysły wykombinowałem sobie tak:
- nowy budynek: pracownia alchemika
Koszt postawienia: 10.000 łodyg fasoli (dlaczego akurat za łodygi? -> sam tego nie doświadczyłem, ale czytam, że gracze wysokorozwinięci narzekają, że zamek staje się po krótkim czasie nieprzydatny)
Pracownia alchemika miałaby 5 poziomów, które kosztowałyby analogicznie jak koszary/magazyn prowiantu/introligator
Bufy wytwarzane w tym budynku:
- prosty materiał wybuchowy (pozwala wysadzić najmniejszą skałkę, czyli takie rumowisko chyba, nie pamiętam tych nazw) 10.000 saletry
- zaawansowany materiał wybuchowy (pozwala usunąć skałę 'mniejszą') 25.000 saletry
- potężny materiał wybuchowy (wysadza 'duże' skały) 50.000 saletry
Autor: Wraith3_1415 (http://forum.thesettlersonline.pl/members/666885-Wraith3_1415)
Treść pomysłu z powyższego, który ma niestety duże szanse na zamknięcie z powodu braku ankiety:
Czytając te pomysły wykombinowałem sobie tak:
- nowy budynek: pracownia alchemika
Koszt postawienia: 10.000 łodyg fasoli (dlaczego akurat za łodygi? -> sam tego nie doświadczyłem, ale czytam, że gracze wysokorozwinięci narzekają, że zamek staje się po krótkim czasie nieprzydatny)
Pracownia alchemika miałaby 5 poziomów, które kosztowałyby analogicznie jak koszary/magazyn prowiantu/introligator
Bufy wytwarzane w tym budynku:
- prosty materiał wybuchowy (pozwala wysadzić najmniejszą skałkę, czyli takie rumowisko chyba, nie pamiętam tych nazw) 10.000 saletry
- zaawansowany materiał wybuchowy (pozwala usunąć skałę 'mniejszą') 25.000 saletry
- potężny materiał wybuchowy (wysadza 'duże' skały) 50.000 saletry