PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Fajerwerki (szybki pomysł na saletrę)



Harthon
03.01.2014, 16:31
Witam,

Co sądzicie o nowej premii "fajerwerki" produkowanej z saletry czy też prochu. Ponieważ różnorodność i dostępność różnych premii jest i tak duża. Nowa premia fajerwerki mogłaby działać tak jak kosze irmy (x2) rzucone przez znajomego (9 godz.). Koszt takiej premii mógłby być identyczny jak koszy + jakaś skromna ilość saletry / prochu. Co by pomału zmniejszało zasoby tego surowca u wszystkich graczy, póki nie powstanie ciekawszy pomysł.

Można do produkcji tych premii wykorzystać nowy magazyn prowiantu. Ktoś może powiedzieć, że rzucanie premii nawzajem to rodzaj nawiązania jakiejś społeczności. Jednak jaka to radość, jak trzeba rzucać po 50, 75 czy więcej koszy dwa razy dziennie znajomym. Oczywiście nowa premia nie mogłaby być rzucana przez znajomych, czyli nie dostaniemy efektu 13,5 godz. czasu trwania.

Z racji na użyte surowce do produkcji (ryby, chleb, wędlina, saletra/proch) można tą premię nazwać "(..) festyn (..)".

Podsumowując, myślę że pomysł jest prosty do zrealizowania. Głównie dla osób które rzucają duże ilości premii dziennie, czyli są na wysokim poziomie (tutaj dostępność saletry i prochu jest odpowiednia). Sama premia nie zaburza dotychczasowej logiki gry. Jedynie ułatwia obsługę premii i powoli uwalnia grę z ogromnych zasobów saletry jakie gromadzą gracze. Dzięki temu gdy powstanie jakiś sensowny pomysł na wykorzystanie tego surwca, nie będzie wielkiego bumu destabilizującego jak było w przypadku mapek.

Tornados
03.01.2014, 16:34
Jakby dzialalo na wszystkie budynki danego typu to byloby super :)

Hakardrag
03.01.2014, 18:07
Po co dublować istniejącą dobrą premię ? Głosuje NIE.
Ja bym wolał aby surowce luksusowe używać do produkcji jeśli już, to jakiejś premii, np. :

1. "Snajper" - 150 dział + 150 proch + 150stal + 150 tytan = premia na wojskowe mistrzowskie budynki zwiększająca produkcję x5 na 2 doby.

2. "Atak komandosów" - 200 damasceńskich + 200 saletry + 200 rudy złota + 200 kusz = Zniszczenie dowolnego średniego obozu bandytów na przygodzie.

3. " Bomba A" - 500 proch + 500 tytan + 500 osadników + 500 monet + 500 saletra = Zniszczenie wybranych skał na wyspie macierzystej.

sparkz
03.01.2014, 18:08
Skoro festyn to juz predzej jakis globalny buff uzywany np na tawernie. A zeby nie byl za mocny to moze zamiast podwajania produkcji zwiekszac ja o 1 albo 2 we wszystkich budynkach ?

Krasnopolandia
03.01.2014, 23:39
Polecał bym jakas bombe atomowa tych premi jest od ... no :)

Harthon
04.01.2014, 13:05
Nie chodziło mi o kolejny temat typu co by tu można niestworzonego wymyślić. Tylko o racjonalną rzecz, która nie wpływa od razu na mechanikę gry. W stosunku do ekonomii jest obojętna, a daje jakiś pozytywny efekt.

TomIII
04.02.2014, 20:32
tak!

Idho
04.02.2014, 20:48
Widzę 2 wersje, i można to dodać do nowego magazynu prowiantu:

1) Premie x2 na 72h -na poszczególny budynek
2) Premia na tawernę zwiększająca wydajność produkcyjną o 1 na przykład jeżeli mamy budynek lvl4 ... po użyciu ten budynek pracuje jakby miał lvl5. -na całą wyspę.

zużycie surowców, które mają znikomy sens jak proch, saletra, wozy, // można dodać do nich inne które spadają na cenie