PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Saletra - po co to komu ?



Wraith3_1415
02.01.2014, 08:58
Chyba najwyższy czas ożywić zasób jakim jest saletra, obecnie każdy modli się byle w łupie z przygody czy też z poszukiwań nie dostać saletry, bo faktycznie prawie do niczego nie się nie przydaje. Moja propozycja to np. "pracownia alchemiczna", która z saletry i jakiegoś innego zasobu wytwarza coś ciekawego np. losowe [alchemia nie jest nauką ścisłą ;), więc nie wiadomo się uzyska z eksperymentów] premie, fasolki lub coś innego co może się przydać w rozwoju wyspy. Co o Tym myślicie ?

Pozdrawiam

Mniuch
02.01.2014, 09:38
Saletra powinna być potrzebna do wysadzania skał na wyspie...

wikista
02.01.2014, 10:36
oba pomysly świetne, a twój wraith szczególnie, bardzo fajny pomysl:)

Majamas
02.01.2014, 11:44
Saletra jako nawóz mogłaby podnosic wydajnosc gospodarstw, proponuje robic z niej premie w stylu kija i marchewki ale dotyczace wydajnosci tylko gospodarstw, produkowanych w magazynie prowiantu lub ulepszonym magazynie prowiantu tam gdzie inne premie np:
20 saletry ---> worek nawozu, efekt: potrojenie wydajności gospodarstwa, czas pracy 6 godzin (tak jak kosz cioci irmy ale mnoznik x3 i do stosowania wyłącznie na gospodarstwa), nie aż tak mocny jak rytuał żniwny ale za to duzo bardziej dostepny dopóki saletra jest tania



Tak jak propozycja wyżej mówi, do wysadzania skal na pewno powinien byc potrzebny proch ktory jest juz w grze i robiony z saletry.

Hakardrag
02.01.2014, 11:51
Dodaj ankietę bo MOD zamknie temat. Pomysły dobre i warto je głosem poprzeć :)

Fredek_z_F-K
03.01.2014, 19:00
Czytając te pomysły wykombinowałem sobie tak:
- nowy budynek: pracownia alchemika
Koszt postawienia: 10.000 łodyg fasoli (sam tego nie doświadczyłem, ale czytam, że gracze wysokorozwinięci narzekają, że zamek staje się po krótkim czasie nieprzydatny)
Pracownia alchemika miałaby 5 poziomów, które kosztowałyby analogicznie jak koszary/magazyn prowiantu/introligator
Bufy wytwarzane w tym budynku:
- prosty materiał wybuchowy (pozwala wysadzić najmniejszą skałkę, czyli takie rumowisko chyba, nie pamiętam tych nazw) 10.000 saletry
- zaawansowany materiał wybuchowy (pozwala usunąć skałę 'mniejszą') 25.000 saletry
- potężny materiał wybuchowy (wysadza 'duże' skały) 50.000 saletry

Tornados
03.01.2014, 19:09
Dobre ale ja dorzucilbym jeszcze proch, odpowiednio 1k; 2,5k i 5k bo tego tez sie nie uzywa

dzejdzej_okocza
07.01.2014, 13:55
A co powiecie na nowy budynek w którym z saletry wytwarzało by się jakieś nowe wsparcie dystansowe które potem wykorzystujemy w przygodach.
Oczywiście, żeby nie było za łatwo, żeby walka genkami nie straciła sensu, ale mając co jakiś czas parę takich "granatów" samemu wytworzonych zrobiło by się ciekawiej.

Tornados
07.01.2014, 16:41
48h produkcji i kilka k saletry daloby rade ^^

LuluChoco
15.01.2014, 12:50
Pomysł na saletrę musi być czymś więcej niż tylko wysadzeniem skał - chyba, że skały odrastają.
Pracownia alchemika fajny pomysł może z saletry można by wytwarzać mąkę co by oszczędzało na miejscu na wyspie przeznaczanym na zestaw gospodarstwo, pole silos i młyn w jakimś choćby minimalnym zakresie.