PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Lądowisko dla generała



SirDyrektor
30.12.2013, 12:31
Moja propozycja: Dodać u kupca dwie budowle o "wielkości generała i kwatermistrza" i wyglądzie lądowiska i następnie zmodyfikować algorytm wyszukiwania miejsca dla powracającego generała, tak aby w pierwszej kolejności sprawdzał on czy jakieś lądowisko nie jest wolne i jeśli tak to tam umieszczał generała/kwatermistrza. Osoby, które nie dbają o wygląd wyspy mogą nie zrozumieć, ale z tego co widzę jest trochę osób co dba o porządek na wyspie.

Można by w drugim kroku rozważyć dodanie możliwości sterowania tym, który generał na którym lądowisku w pierwszej kolejności ląduje, ale to myślę po sprawdzeniu czy lądowiska będą przynosić profity dla BB.

Slavetti
30.12.2013, 16:11
Lądowisko zajmie cenne miejsce na wyspie, mocno rozwinięci gracze nie mają już miejsca. Na dodatek piszesz o 2 generałach, a jak ktoś ma kilku czy kilkunastu? Jaki to ma sens? Zgodziłbym się na taki pomysł gdyby to było "pływające lądowisko", coś jakby przystań, co nie zajmie miejsca na wyspie, a będzie można posadzić na tym generała. Ale nie jedno ale wiele takich lądowisk.

SirDyrektor
30.12.2013, 16:45
Ku wyjaśnieniu, nie o dwóch generałach, tylko o dwóch rodzajach z tego względu, że rozmiar kwatermistrza jest większy od generała. Pływające brzmi ciekawie :)

ValeriusMax
30.12.2013, 18:49
Mnie by wystarczyło, by generał wracał po prostu na miejsce, z którego wybył. A teraz jest tak, że jeśli przestawię generała w inne miejsce na wyspie, to po przygodzie i tak wróci w jedno z pierwotnie ustalonych.

Lipek
30.12.2013, 20:36
A według mnie - dodatkowa zakładka w koszarach dla wszystkich generałów stacjonujących tam, gdzie można im przydzielać wojsko. Albo ewentualnie nowy budynek - koszary. Pod takim czymś się podpiszę...

Poznańczyk
30.12.2013, 20:50
A według mnie - dodatkowa zakładka w koszarach dla wszystkich generałów stacjonujących tam, gdzie można im przydzielać wojsko. Albo ewentualnie nowy budynek - koszary. Pod takim czymś się podpiszę...

Widok Generała na podstawie widoku geologa odkrywcy. W jednym oknie przydzielamy jednostki, w drugim jest drzewko rozwoju.

Jednak prędzej wprowadzą wyburzanie skał niż to. A przy wyburzaniu zlikwiduje góry na południowo zachodniej części wyspy :)

Lipek
30.12.2013, 22:47
Widok Generała na podstawie widoku geologa odkrywcy. W jednym oknie przydzielamy jednostki, w drugim jest drzewko rozwoju.
Poznańczyk, mnie chodziło bardziej o to że generałowie siedzą w koszarach, oszczędność miejsca. Zamiast łomżingu na trawce i zajmowania miejsca na wyspie, siedzą sobie grzecznie w koszarach i podobnie jak w magazynie prowiantu, zakładka dla produkcji wojska, a druga dla generałów i przydzielania im wojska. W drugiej zakładce po prawej czy lewej ich facjaty (i ewentualnie nazwy jeśli ktoś im nadał jakieś) a obok wszystkie dostępne jednostki, każda z suwaczkiem i, uwaga, polem do wpisywania ilości jednostek.

Coś takiego (proszę o wybaczenie jakości tego obrazka, moje zdolności obsługi Photoshopa są bardzo kiepskie)
http://img822.imageshack.us/img822/2253/oswo.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/822/oswo.jpg/)

SirDyrektor
31.12.2013, 00:26
Mnie by wystarczyło, by generał wracał po prostu na miejsce, z którego wybył. A teraz jest tak, że jeśli przestawię generała w inne miejsce na wyspie, to po przygodzie i tak wróci w jedno z pierwotnie ustalonych.

Pomysł bardzo fajny, ale nie daje zarobić BB tak więc pewnie będzie można tylko pomarzyć o czymś takim

Androm3da
17.03.2014, 14:52
Witam.
Większość osób gra już prawie dwa lata, nie wiem, czy wydawca gry zdaje sobie sprawę z tego, ile gracze grający przez ten okres mogli "dorobić" się generałów, czy to z pudełkowych edycji, czy to z tawerny, czy to ze sklepu, czy w końcu z różnych eventów w grze.
Jedni mają ich (generałów) kilku, inni kilkunastu, a jeszcze inni nawet kilkudziesięciu.
Przez ten okres prawie dwóch lat doczekaliśmy się wielu modernizacji gry czy wielu nowości.
Ostatnio nawet pojawiło się wiele problemów z rozstawianiem generałów, czy to na wyspie głównej, czy to wysyłając ich na przygody, a podsumowując zaistniałe problemy, oraz ilość posiadanych generałów przez graczy, myślę, że teraz powinno się zmodernizować właśnie garnizony, przynajmniej "rozstawienie" ich na wyspie głównej.
Do gry ostatnio dodano wiele nowych budynków, w tym budynki o dość dużych rozmiarach w porównaniu z wcześniejszymi budynkami dostępnymi w grze, mój pomysł jest prosty, a mianowicie taki, żeby dodać do gry nowy budynek, w którym to zostali by umieszczeni wszyscy generałowie, a tym samym zastępował by on wszystkie garnizony rozstawiane na wyspie głównej, oraz zwolniło by się trochę miejsca w "Menu Gwiazdy".
Zasada wysyłania ich na przygody, czy przydział wojsk pozostawała by taka sama, tyle tylko, że wszystko odbywało by się z tego właśnie budynku, nawet wysyłając ich na przygody wychodzili by z budynku i kierowali się do najbliższego magazynu.


Pozdrawiam
Androm3da, Słoneczny Gród

WuDwaKa
17.03.2014, 17:27
Racja przydało by się coś z tym zrobić, bo wysyłając 14 generałów w moim przypadku to jest aż 56 kliknięć myszką, jak i niby jest miejsce w strefie pierwszej to i tak gra mi nie których chowa do gwiazdy gdzie ręcznie można śmiało rozstawić.

Lipek
17.03.2014, 22:59
Co do naszej wyspy to powinni ulepszyć nasze koszary które i tak każdy już ma. Jakaś dodatkowa zakładka ze wszystkimi stacjonującymi generałami gdzie można wojsko przydzielić. Co do przygód to nie wiem jak to ugryźć.

Dam na tak ale mam tu w zamyśle ulepszone koszary.

TomHumble
01.04.2014, 04:58
Kolejną zmianą powinna być modyfikacja wyglądu garnizonu dla różnego typu generałów.
Tak, aby garnizon zwykłego generała (200) różnił się wyglądem od garnizonu weterana (250) czy majora (270).
Mam tu na myśli przede wszystkim pojemność garnizonu a nie różnice w nazwie generała: np. dla 250 - weteran, szlom, itd.
To bardzo by ułatwiło rozpoznawanie generała po wyglądzie garnizonu.
Oczywiście, jesli zostanie wprowadzony budynek garnizonowy to zaproponowane rozróżnienie wygladu garnizonu okaże się bardzo pomocne na wyspach przygód.

Harthon
23.11.2014, 17:55
Witam,

Jeżeli podobny temat już istnieje, to przepraszam. Od jakiegoś czasu przychodzi mi na myśl nowy budynek: port, stawiany na wodzie. Nie ma nic produkować, a jedynie być miejscem dla generałów, zamiast stawiania ich na wyspie. Przykładowo, obecnie mam 14 generałów, do tego zaraz dojdą nowi dot. kolonii. Będzie to ok 20 jednostek, z braku miejsca idą do gwiazdy zamiast lądować na wyspie, zresztą miejsca na wyspie też nie ma, żeby trzymać ich tylu. Dlatego przydałby się taki budynek, gdzie można nimi zarządzać, załadować wojsko i można było wysłać ich na przygodę bez konieczności stawiania ich na wyspie.

Aby uniknąć komplikacji z nowymi użytkownikami, którzy nie mają jeszcze podbitej wyspy i im zdecydowanie starcza obecne rozwiązanie (może jakiś problem techniczny byłby). Budynek ten mógłby być dostępny jedynie z ciągu zadań, po podbiciu całej wyspy.

Myślę, że drobna zmiana, która bardzo uprzyjemni życie ;-)

Polkjmn
23.11.2014, 19:07
Jestem na tak, ale niedługo będzie więcej miejsca na wyspie więc portu nie będzie... Chyba, że do prawdziwego pvp...

Jurek12345
23.11.2014, 21:05
Jestem na tak, ale niedługo będzie więcej miejsca na wyspie więc portu nie będzie... Chyba, że do prawdziwego pvp...

Możesz rozwinąc skąd te wolne miejsce? Bo chyba nie z burzenia skał, z których BB się wycofało (IMO).

Tornados
23.11.2014, 21:13
Możesz rozwinąc skąd te wolne miejsce? Bo chyba nie z burzenia skał, z których BB się wycofało (IMO).

Z dodatkowych wysp ktore byly na testowym i ponoc maja byc na normalnych? :)

Harthon
01.12.2014, 04:16
Czy te wyspy ostatecznie pojawią się czy umrą śmiercią naturalną jak niektóre inne pomysły, nie wiem. Ostatnio kupiłem swojego pierwszego kwatermistrza, do tego kwatermistrza i 3 generałów do kolonii, w tej chwili prawie na 1/3 strefy pierwszej (tj. z domem władyki) siedzą generałowie. Okrutna strata miejsca :/

Lipek
01.12.2014, 11:56
A nie lepiej byłoby aby Gienkowie lądowali w Koszarach, a w tychże zrobić osobną zakładkę... Tak chyba prościej.

Harthon
01.12.2014, 13:14
Czy to będzie port czy koszary czy tawerna czy cokolwiek innego. To bez znaczenia, chodzi o ideę ;)

Agebu
01.12.2014, 14:21
Nawet może zostać tak jak jest tylko żeby można było załadować wojsko klikając na generała w gwieździe.

Grzegorz811
17.12.2014, 13:17
Nawet może zostać tak jak jest tylko żeby można było załadować wojsko klikając na generała w gwieździe.

Agebu, tak byłoby najprościej. Po co w ogóle generałowie ladują na wyspie macierzystej?

Cynamon1984
25.03.2015, 12:17
Pewnie wiele osób ma już problem z miejscem lądowania generałów. Proponuje zrobić dodatkowy zielony skwer na którym zmieszczą się wszyscy generałowie zarówno z przygód jak i ekspedycji. Obecnie w skrajnych przypadkach nie mam możliwości posadzenia na wyspie garnizonu i upakowania w nim jednostek.

Temat poruszany już kiedyś, ale obecnie gdy w evencie dokupimy 3 generałów oraz kwatermistrza ekspedycji, całkiem niedawno doszło 4marszałków sytuacja robi się chora.

Zapraszam wszystkich do dyskusji - może gdy będzie więcej osób zgłaszało ten problem to ktoś się nim zajmie.

RedJul
25.03.2015, 12:22
Czy będzie to skwer, czy wysepka czy inne rozwiązanie na pewno trzeba coś zrobić z tą sytuacją bo jest to już problem dla graczy którzy mają kilkudzięsięciu generałów.
Plus dodanie opcji powrotu generała do miejsca z którego wystartował do przygody:)

sgosia
25.03.2015, 12:22
jestem za, mam dość ustawiania generałów recznie, gdzie popadnie.

ck07
25.03.2015, 12:32
W skrajnych przypadkach można kilka lodowych usunąć, postawić generałów i potem znowu lodowe (jak kogoś stać na wielu generałów i na brak miejsca na wyspie to kupienie kilku lodowych też nie jest problemem). Swoją drogą to lądowiska już powstały, trzeba tylko skały i góry poruszyć :)

Cynamon1984
25.03.2015, 13:03
Wiesz ale nie po to ktoś będzie niszczył górę żeby generała postawić. Jak ktoś ma problem z miejscem to górę będzie niszczył żeby budyków dostawić.
No i właśnie o takiej chorej sytuacji mówię jak usuwanie lodowych. Wczoraj musiałem usunąc budynek żeby marszałka ekspedycji ustawić bo nie było jak mu jednostek przypisać.

Ewentualnie umożliwić przypisywanie jednostek do generałów, dla których zabrakło miejsca na wyspie.

ck07
25.03.2015, 13:35
Ale chwileczkę, nikt nie każe budować Ci tyle budynków żebyś nie miał gdzie garnizonów postawić. Nie masz miejsca na wyspie i chcesz skały usuwać żeby jeszcze więcej budynków dostawić ? To jest chore, zbilansuj gospodarkę i nie będziesz miał problemów z miejscem.

PS. ja osobiście wyburzyłem skały i góry po to żeby dostawić lodowych i mieć miejsce na garnizony (wyburzyłbym więcej ale limit wyczerpałem).

Cynamon1984
25.03.2015, 13:45
Ok, nawet jak wyburzysz trochę to i tak większość generałów na wyspie i tak nie wyląduje. Musisz najpierw przestawić tych co wylądowali, a potem dopiero ustawiać nowych... co niestety jest bardzo uciążliwe i nudne.

YAHIKO_FX
25.03.2015, 16:59
I tak planują w końcu dodać te nowe wyspy na południu, i tam będą lądowali.

Y4Yeti
28.03.2015, 09:25
O i znalazł się niedaleko wątek ;D podpisuje się pod sugestią ! zarządzanie generałami spod poziomu menu gwiazdy i wszystko gra!
No właśnie wyszukiwarka na tym forum jest troszkę jakby upośledzona ; >

dropek1908
31.05.2017, 13:58
Dodatkowa wysp, gdzie mogliby lądować jedynie generałowie. Na tą chwilę mam 35 generałów a mogę dokupić do 40. Fajnie by było mieć ich w jednym miejscu :)

lubartów6
31.05.2017, 14:47
no tak

MOD_Victoria
31.05.2017, 15:06
Dzień dobry,

Ponieważ istniał wcześniej podobny wątek wraz z ankietą, tematy zostały połączone.
Przypominam, ze jeżeli interesujący Was temat znajduje się w archiwum, wystarczy napisać prywatną wiadomość do BB_Penelopy lub do mnie z prośbą o otwarcie i przywrócenie wątku z archiwum.

Zachęcam do opisywania swoich sugestii celem udoskonalenia pomysłu oraz oddawania głosów w ankiecie.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria

kinia19910
04.07.2017, 08:29
up

RedJul
04.07.2017, 11:15
I gdzie tą wyspę?
Tylko nie mówcie w prawym górnym rogu mapy:)
Dla mnie satysfakcjonującym rozwiązaniem byłby limit generałów lądujących na wyspie, reszta automatycznie w gwieździe.
Zwłaszcza, gdybym to ja decydował o tym limicie:)

BB_Penelopa
04.07.2017, 11:22
Witam!

Pomysł wkrótce zostanie przekazany!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

mayum
04.07.2017, 12:55
Ja kiedyś podobny wątek założyłem dot. chorągwi (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42635-Chorągwie?highlight=chorągwie) ale jakoś zainteresowania było brak. Jestem ogólnie na tak :) i za każdym pomysłem który umożliwiłby przewidywalność miejsca powrotu generałów. Mógłby być także budynek wielkości rezydencji który nazywałby się np. Colosseum i do niego z automatu wchodzili by gienki albo coś na wzór magazynu (broni :P) wokół którego mogłoby być od 4-6 stref lądowania. Pozdro

BB_Penelopa
04.07.2017, 16:51
Ja kiedyś podobny wątek założyłem dot. chorągwi (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/42635-Chorągwie?highlight=chorągwie) ale jakoś zainteresowania było brak. Jestem ogólnie na tak :) i za każdym pomysłem który umożliwiłby przewidywalność miejsca powrotu generałów. Mógłby być także budynek wielkości rezydencji który nazywałby się np. Colosseum i do niego z automatu wchodzili by gienki albo coś na wzór magazynu (broni :P) wokół którego mogłoby być od 4-6 stref lądowania. Pozdro

Dzięki za opinię! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

dario_j
05.07.2017, 21:25
A ja bym chciał by generałowi można było wyznaczyć miejsce lądowania, by Gen. Witek lądował zawsze pod krzaczkiem obok jeziorka, a Gen. Zenon za wielkim dębem . Generałowie są rozróżnialni i to nie powinien być problem.

BB_Penelopa
06.07.2017, 07:34
A ja bym chciał by generałowi można było wyznaczyć miejsce lądowania, by Gen. Witek lądował zawsze pod krzaczkiem obok jeziorka, a Gen. Zenon za wielkim dębem . Generałowie są rozróżnialni i to nie powinien być problem.

:)