PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kwatermistrz - beznadzieja, zmiana aby zyskał na wartości



Poznańczyk
18.12.2013, 13:32
Witam ^^

Chciał bym przedstawić małą propozycję, dotyczącą zmiany Kwatermistrza (Generał mieszczący 1000 wojska, nie waczący, transportujący).

Założenie przy wprowadzeniu tego generała do gry, było dobre, 1K jednostek, gdyż na Bajkowych przygodach tracimy ponad 3k jednostek. Jednak sporo osób w grze, posiada 1,2,3 Wteranów, Majora, kilku Szybkich: (szlom, doświadczony, żniwiarz), oraz zwykłych generałów (5sztuk to tak w sam raz by ogarnąć po 2-3sektory na niektórych przygodach na raz)

Więc idea transportu 1K jednostek traci na znaczeniu, gdyz wysyłając na przygode zestaw 12generałów, wysyła się ich z jednostkami, a większość tak czeka aż na wyspę dotrą Zwykłi Generałowie.

Proponuję by zmiana wprowadziła możliwość wyboru, pomiędzy zabraniem przez Kwatermistrza 1K jednostek, a zabraniem Generałów. W przypadku zabrania generałów, Kwatermistrz po dotarciu na przygodę, postawieniu obozu, automatycznie "rozładowuje" Generałów ktorych zabrał, lądują oni w gwieździe (tak jak w przypadku gdy nie ma miejsca na mapie by ich postawić).

Żeby jednak zmiana nie uderzała w samego kwatermistrza i jego 1K transportu, to zabrani Generałowie nie moga przewozić wojsk, bądąc samemu przewożonym przez Kwatermistrza.

Co zyskujemy:
- transport zwykłych generałów z 30min na 15min
- sens zakupu kwatermistrza

Stalerek
18.12.2013, 13:57
W mojej ocenie jeżeli kwatermistrz miałby zabierać tylko generałów to ma to jakis sens - ale 15 min różnicy czekania na zwykłych generałów to nie jest problem aż tak odczuwalny. W moim przypadku ja przerzucam generałów raz i potem obracam i tak szybkimi, wetkami etc. A kwestia aby nie brali oni wojska przy transporcie kwatermistrza to strata przerzutu 1k wojska (5 generałów * 200 jednostek każdy). Pomysł fajny aczkolwiek jak dla mnie nie do końca bo ile człowiek robi baśniowych jeden po drugim.
Dobrze jednak zauważyłeś że kwatermistrz nie jest do końca trafionym pomysłem. Bardziej opłacalne byłoby zwiekszenie jego pojemności (choć też nie do końca) albo dodania mu funkcji innych prócz transportu. Jakich? Nie wiem. Pustka w głowie :)

Edit.
Pytanie czy w momencie kiedy Kwatermistrz zabrałby 5 generałów (bo taki jest limit) to czy mógłby wziąść jeszcze jakąś liczbę wojska? Zakładam że nie, bo w Twoich założeniach Pozań jest opcja że generałowie nie mogliby zabierać ze soba wojska. A to róznicy nie ma czy weźmie je kwatermistrz z generałami czy generałowie których zabiera Kwatermistrz :-)

WuDwaKa
18.12.2013, 14:00
Tak tylko ile będą miejsca zajmować? tylko co sami mają pojemność czy jednak więcej?

@Stalerek - o 15 minut szybciej skończysz przygodę czekając na zwykłych których używa się w blokach ;p

Nasargiel
18.12.2013, 16:20
Pomysł moze nie jest głupi , ale za jakis czas stanie sie bez użyteczne zabieranie zwykłych generałów kwatermistrzem. jak dobrze pamiętam to kolejny etap ''ksiażkowania'' to własnie UPowanie generałów a co za tym idzie to pewnie skracanie drogi podróży jak i zwiekszanie pojemnosci . No i czy jest w sumie warto robić Halo o 15 min?

Van-de-Lord
18.12.2013, 16:48
Kwatermistrz ma racje bytu w przypadku graczy którzy nie kupują klejnotów a te darmowe zużywają na patenty. Standardowo kupuje się max 5-ciu zwykłych, 2 weteranów z Wielkanocy i 2 ponurych z halloween (zakładając że gra się od początku) wychodzi 1900 jednostek, a jeśli ktoś gra przez rok to ma 1 wetka, 1 ponurego i 5-ciu zwykłych, razem 1450 pojemności. Przygody baśniowe to ok 5-6k wojska (jeśli ktoś robi wszystkich razem) tak wiec dodatkowe 2k (kupując obu) pojemności jednak robi różnicę.

i-l-i
18.12.2013, 21:54
@van-de-Lord
wojsko na bajkowe robi sie caly dzien, jak ktos ma kilku genkow tylko to na basniowych traci ich na pierwszych sektorach i czeka 4h az sie obudza wiec spokojnie obroci ile razy bedzie potzreba w tym czasie.
To co poznan zaproponowal to rozwiazanie dla ludzi ktorzy po osiagnieciu lvla 50 robia nie tylko bajkowe ale tez CR, zdrajcow, MB
jakbym mial mozliwosc w 15 min wyslac na zdajcow wojo, 15 min rozwalic i 15 min wrocic to czesciej bym ich robil -oszczednosc 30 min to sporo patrzac ze przgygoda zajmowalaby mi 45min.
Mroczych robie na szybki drop tylko bo mi szkoda czasu na czekanie az dotra wolne genki - moglbym calych robic w tym samym czasie,a nawet szybciej bo rozpakowalbym sobie 3 genkow od razu na gorze mapy :P

okogi
19.12.2013, 00:06
a mnie sie kwatermistrz podoba , zastanawiam sie nad 2gim, cale wojo pakuje w niego a gienki na golasa biegaja ... duzo latwiej i poreczniej jest jak sie ma wszystko policzone
mowie o malych przygodach ... on mi chodzi nawet na bagienna :P

The_BEAST_r10
19.12.2013, 02:27
a mnie sie kwatermistrz podoba , zastanawiam sie nad 2gim, cale wojo pakuje w niego a gienki na golasa biegaja ... duzo latwiej i poreczniej jest jak sie ma wszystko policzone
mowie o malych przygodach ... on mi chodzi nawet na bagienna :P

Dokładnie ja robię tak samo ustawia się wojsko idealnie, tyle ile potrzeba bez kombinowania żadnego i liczenia :)
A co do transportu zwykłych genków jestem za, bo sporo czasu zaoszczędzonego na ich transporcie.

Poznańczyk
19.12.2013, 12:31
Pomysł moze nie jest głupi , ale za jakis czas stanie sie bez użyteczne zabieranie zwykłych generałów kwatermistrzem. jak dobrze pamiętam to kolejny etap ''ksiażkowania'' to własnie UPowanie generałów a co za tym idzie to pewnie skracanie drogi podróży jak i zwiekszanie pojemnosci . No i czy jest w sumie warto robić Halo o 15 min?

Skoro drzewko rozwoju będzie dla generałów, to pewnie kwatermistrza też będzie można ulepszyć. Więc dalej jestem za zmianą, nie 15min tylko 30min na przygodzie się zaoszczędza.

A tak poza tematem:
Co do rozwoju generałów to prędzej będzie: skrócenie czasu, % na więcej doświadczenia, % na więcej łupu, może % na większe obrażenia zadawane przez generała, zwiększenie pojemności raczej nie wejdzie.

RedJul
19.12.2013, 13:40
Osobiście bym się wstrzymał do momentu pojawienia się ulepszeń.
Zobaczmy czego zabraknie, co by się przydało i wtedy atakujmy BB o zmiany.
A co do 30 minut oszczędności. Pomijam że jest to raczej niewiele ale też nie odpowiada prawdzie.
Nie robię przygód na 3 wolnych gienków więc jak mocno zależy mi na czasie to gdy jedna przygoda się kończy, od razu zapuszczam drugą i wysyłam wolnych.
Nim wrócą fasolowy i kwatermistrz i wyślę ich do nowej przygody to nie tracę 30 minut ani 15 - wchodzą do nowej przygody w tym samym czasie co wolni.
Gdy zaczynam pierwsza przygodę, najpierw wysyłam wolnych, potem pakuję resztę wojska co zajmuje chwilę.
W większości przygód pierwsze ataki są bez bloków więc spokojnie robię przygodę czekając na wolnych.
Reasumując - dla mnie funkcja mało przydatna ale to oczywiście moje zdanie.

Van-de-Lord
19.12.2013, 15:34
Co do rozwoju generałów to prędzej będzie: skrócenie czasu, % na więcej doświadczenia, % na więcej łupu, może % na większe obrażenia zadawane przez generała, zwiększenie pojemności raczej nie wejdzie.
Obstawiam ze zwiększenie pojemności może się pojawić ale to będzie skill na 50lvl.

Moje typy to % większych obrażeń dla wybranych jednostek
-manuskrypty dla rekrutów, łuczników i ochotników
-tomy dla konnych, wybornych łuczników i żołnierzy
-księgi dla kuszników, elitarnych, puszkarzy
Możliwe ze każda jednostka będzie osobno wiec będzie już 9 możliwości, do tego coś dla generała
-szybszy transport
-większa pojemność
-krótsza/dłuższa walka (dłuższa może być dla zwykłych generałów żeby jeszcze lepsze bloki były lub dla szybkich zeby zrobić z nich generałów do bloków)
-szybsza regeneracja
-większe obrażenia
-więcej życia chociaż to akurat wątpliwe bo jak wojo padnie to generał dużo nie zrobi

A tak na marginesie to mogliby już dać ulepszenia dla generałów.

Tornados
19.12.2013, 23:21
Ano powinni dac bo geolodzy weszli jak mnie pamiec nie myli na poczatku czerwca a grubasy bodajze w sierpniu

sparkz
19.12.2013, 23:47
Moje typy to % większych obrażeń dla wybranych jednostek
-manuskrypty dla rekrutów, łuczników i ochotników
-tomy dla konnych, wybornych łuczników i żołnierzy
-księgi dla kuszników, elitarnych, puszkarzy

Mam nadzieję, że w tą stronę nie będą brnąć, bo to jest kompletnie bez sensu.

Aktualne obrażenia w miarę pokrywają się z breakpointami HP jednostek przeciwnika i zmienianie tych obrażeń w większosci przypadków w żaden sposób nie wpłynie na walkę.

Co do dłuższej walki to małe prawdopodobieństwo, że to wprowadzą z jednego prostego powodu: generałowie dostępni za klejnoty walczą szybciej, bo jako towar premium mają być z założenia lepsi niż regularni w tym co regularni robią. Nie ma więc powodu żeby wynalazki służące ulepszeniu generałów działały w odwrotnym kierunku, nawet jeśli to jest akurat zgodne z oczekiwaniami graczy (szczególnie, że wiele razy było powtarzane, że bloki nie są funkcjonalnością przewidywaną przez BB, więc nie ma co oczekiwać wsparcia z ich strony).

Podsumowując: jeśli nie będzie możliwości zwiększenia pojemności generała, to całą resztę umiejętności prawdopodobnie można już teraz spisać na straty.

Duszysko40
20.12.2013, 00:36
mam nadzieję, że w tą stronę nie będą brnąć, bo to jest kompletnie bez sensu.

Aktualne obrażenia w miarę pokrywają się z breakpointami hp jednostek przeciwnika i zmienianie tych obrażeń w większosci przypadków w żaden sposób nie wpłynie na walkę.

Co do dłuższej walki to małe prawdopodobieństwo, że to wprowadzą z jednego prostego powodu: Generałowie dostępni za klejnoty walczą szybciej, bo jako towar premium mają być z założenia lepsi niż regularni w tym co regularni robią. Nie ma więc powodu żeby wynalazki służące ulepszeniu generałów działały w odwrotnym kierunku, nawet jeśli to jest akurat zgodne z oczekiwaniami graczy (szczególnie, że wiele razy było powtarzane, że bloki nie są funkcjonalnością przewidywaną przez bb, więc nie ma co oczekiwać wsparcia z ich strony).

Podsumowując: Jeśli nie będzie możliwości zwiększenia pojemności generała, to całą resztę umiejętności prawdopodobnie można już teraz spisać na straty.

howgh!

Uranos_old
10.02.2016, 21:57
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 19.12.2013 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos