PDA

Zobacz pełną wersję : zaginięcie chatki łowcy jeleni



szkielek15
10.12.2013, 20:56
hej mam taki problem.......zakupilem 2 chatki łowcy jeleni z aprezenty postawiłem je na wyspie....nastepnego dnia jedna z nich znikła nie ma jej na wyspie ani w menu gwiacdy......czy komus takie cos sie zdarzało????kolejny problem jest taki iz pisze e-maila do supportu a w odpowiedzi na meila dostaje wiadomosci......typu......tresc wiadomosci nie odtarła do adresata byc moze problem istniej po stronie odbiorcy...a zaraz nizej jest z automatu od supportu iz wiadomosc została przyjeta i zostanie rozpatzrona.......wiec dla czego pierw pokazuje ze nie dotarła do nich wiadomosc po czym ticket wyskakuje???kto pomoze????

BB_xaar
10.12.2013, 21:37
szkielek15, tutaj znajdziesz informacje o tym, jak możesz skontaktować się z Supportem:


Obawiam się, że z poziomu forum nikt nie jest w stanie Ci pomóc, w związku z tym proszę zgłosić się bezpośrednio do Supportu i poczekać na odpowiedź. Z pewnością uda się wszystko wyjaśnić. Przy okazji, wygląda na to, że obecnie posiadasz trzy chatki tego typu.

szkielek15
10.12.2013, 21:43
dziekuje za odpisanie:) kupiłem 2 chatki z aprezenty i ta jedna mi wczoraj znikła...ale głowny problem polega na tym że...............dołączam to co pisałem na pomocy w grze prosze spojrzeć....



: mam pytanie czy ktos z was ostatnimi czasy pisał do supportu poprzez formularz i czy e-mail docierał normalnie czy tez w tresci byla zamieszczona taka tersc iz cytuje....jeden z twoich listow nie dotarł do adresata......skoro nie dotarł w moim przypadku to czemu dostaje ticketa zwrotnego???o co kaman kto pomoze?

szkielek15
10.12.2013, 21:45
niby dostaje ticketa od supportu ale w tresci emaila jest zamieszczona taka informacja iz jeden z moich lustow nie dotarł do adresata....zachodze w głowe i nie wiem co robic szkoda mi tej chatki wydałem prezenty i co teraz??:(:(:(

BB_xaar
10.12.2013, 22:17
szkielek15, zgaduję, że taki komunikat jest związany z próbą przesłania wiadomości e-mail do Supportu. W takim razie sugeruję skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie głównej gry. :)

szkielek15
11.12.2013, 20:26
witam serdecznie:):)ja ko taktuje sie tylko poprzez formularz na grze ale po otzrymaniu ticketa pokazuje sie rowniez informacja ze jeden z listow nie dotarł do odbiorcy i tego nie rozumiem nie wiem nawet czy oni otrzymali moje zgłoszenie

Ripcord
11.12.2013, 20:52
szkielek15, zgaduję, że taki komunikat jest związany z próbą przesłania wiadomości e-mail do Supportu. W takim razie sugeruję skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie głównej gry. :)
Dodam swoje 3 grosze, Xaar kiedy się kontaktowałeś z supportem przez formularz? Niestety ale od dwóch dni odpisuje tylko automat

szkielek15
11.12.2013, 21:05
no właśnie o to chodzi...dzieki za wsparcie nie idzie w ogole sie doczekac wiadomosci a mi od kilkunastu dni pokazuje ze wiadomosc nie dotarła do adresata mimo wysłania formularza poprzez gre.....nie wiem co robic chatka mi znikła od 3 dni nikt mi nie odpisuje i budynek nie wraca

Shockwave93
11.12.2013, 21:58
do tematu, mojej dziewczynie również zaginął przedmiot (ozdoba) szalony królik, napisała do supportu i mija tydzień bez odzewu ^^

Ripcord
11.12.2013, 22:00
Mi zniknęły 2 lodowe i rezydka na 4lev , pisałem do supportu ale cały czas odpisuje automat :(

BB_xaar
12.12.2013, 10:37
szkielek15, jeśli trafia do Ciebie wiadomość zwrotna, to powinien znajdować się tam także cytat Twojego zapytania. :)

Ripcord, Shockwave93, jeśli dotarła do Was wiadomość zwrotna z numerem zapytania, to nie należy się obawiać. Oznacza to, że ticket został zarejestrowany w systemie, a odpowiedź wkrótce się pojawi.

szkielek15
12.12.2013, 19:05
witam...dziwi mnie fakt iz moja narzeczona napisala zaraz po mnie do supportu e-maila i jej dzis odpisali....dla czego jest takie lekcewazenie innych?????nie bede tego dłużej tolerowac

V4nD4r
12.12.2013, 20:16
Bo to narzeczona.
Pewnie screen shota dołączyła (z sobą w tle) ;P.

szkielek15
15.12.2013, 21:31
bb xaar.............i kiedy jak sie doczekam odpowiedzi w sprawie mojej chatki łowcy ???????????zaraz bedzie tydzien jak nie uzyskuje odpowiedzi......no ile mozna czekac???? niby odpowiedzi ida szybko a tu co eychodzi???najlepsze jest to ze wysłałem z narzeczonej konta pusty formularz to na drugi dzien byla odpowiedz ze mam zamiescic tersc problemu i w ogole...zrobiłem to na próbe by zobaczyc czy odpisza...no i odpisali ale jak opisalem im moj problem z jej konta i ze swojego.......cisza jak makiem zasiał.....o co tu chodzi w tym wszystkim??po co te konserwacje i woogle??????????gdzie mozna to zgłosic wyzej????bo support nic sobie z tego nie robi

BB_xaar
16.12.2013, 13:10
szkielek15, na początku proszę postarać się ograniczyć znaki interpunkcyjne w wypowiedziach - utrudniają one czytanie. :)

Wbrew pozorom, Support nie jest w stanie naprawiać każdego rodzaju utrudnień samodzielnie. Zdarzają się przypadki, które są nieco bardziej skomplikowane, przez co muszą zostać przekazane do dalszej analizy (najczęściej do programistów). Może więc okazać się, że odpowiedź na Twoje zapytanie pojawi się nieco później, niż odpowiedź na zapytanie ogólne (np. "czy mogę zmienić awatar w grze?"). W skrócie: wystarczy poczekać na odpowiedź. :)

szkielek15
18.12.2013, 12:22
Witam...jestem ciekaw co z tego będzie......jestem dobrych mysli