Zobacz pełną wersję : Gra Chorągiewka przy kopalniach, sygnalizująca kończenie się złoża
Seroslav
10.11.2013, 23:06
Szczególnie przy kopalniach złota opłaca się ją wyburzyć przed skończeniem złoża, by móc odzyskać część surowców. Ale dotyczy to też pozostałych kopalni.
Druga kwestia to wysyłanie geologów. Zauważając, że zaraz się tam skończą 3 kopalnie miedzi, może byśmy poczekali i nie wysyłali ich na poszukiwanie węgla czy złota.
W obu przypadach przydatna byłaby chorągiewka, bo nie wymagałaby najeżdżania kursorem na każdą z kopalni i sprawdzania stanu złóż.
Proponuję dodanie trzeciej zakładki w kopalniach, o nazwie "chorągiewki" lub "przypomnienia" lub "sygnalizacja".
W tej zakładce można byłoby włączyć chorągiewki o następujących opcjach: sygnał żółty w momencie dostępności 1/10 standardowych zasobów maksymalnych kopalni, sygnał czerwony w momencie zakończenia wydobycia w ciągu najbliższej godziny czasu. Sygnały miałyby być sygnalizowane przez chorągiewki na zewnątrz kopalni.
Ktoś kto ich nie chce, by ich sobie nie odznaczał i nie byłyby mu pokazywane. A jedno ustawienie w dowolnej kopalni danego typu, np. kopalni żelaza, obowiązywałoby automatycznie we wszystkich obecnych i przyszłych kopalniach żelaza (o ile by nie zostało zmienione, wiadomka).
Tak, więc kto chce by używał, a kto nie ten nie :)
Piotru70
11.11.2013, 02:23
Jedynie w przypadku kopalni złota na 5lvl a tak to ten pomysł jest zbędny.
golec115
11.11.2013, 09:12
Jak Piotru70 wcześniej napisał, taką chorągiewkę dodasz do kopalni miedzi, czy węgla? To jest nie jest potrzebne i spowoduje kolejne bugi i lagi w grze.
Co do tej drugiej kwestii, bo ona nie jest zbyt jasno wyjaśniona. Mamy ustawiać sobie geologów, by w odpowiednim czasie wyruszali szukać złoża? Dla mnie też bez sensu. Przez to w ogóle nie logowałbym się, by odnowić kopalnie etc. Jeśli czas ich pracy Cię nie satysfakcjonuje, to ulepsz go w drzewku umiejętności.
Seroslav
12.11.2013, 09:08
Nie, z drugim chodzi o to, że np. widzę, że miedź mi się skończy w ciągu pół godziny to nie wyślę geologa na węgiel, tylko poczekam pol godziny, wysle na miedz i potem na wegiel. Inaczej moja miedz czekalaby 3,5h, a tak wegiel poczeka tylko 0,5h.
A co do lagowania gry to nie jest to powod do nie ulepszania gry. To trzeba się lagowaniem zająć po prostu porządnie, a oprócz tego też ulepszać funkcjonalność gry.
Piotru bo zakladasz, ze wszyscy maja taki level ja Ty pewnie, a tak nie jest. Mi sie oplaca burzyc kopalnie zlota i na 1 czy na 2 levelu, bo dostaje 25% surowców z powrotem.
I nie chodzi o wysylanie geologow, tylko o choragiewki sygnalizujace konczenie zloza golec.
Po raz kolejny zapomniałem zajrzeć do kopalni tytanu i zawaliła się z braku zasobów. W normalnym świecie do takiej sytuacji by pewnie nie doszło, bo przyleciałby do mnie jakiś sztygar i krzyknął "szefie, tytan się kończy, zamknąć kopalnię czy wydobywamy i zasypujemy?".
Pal licho koszty, ale znów wysyłać geologa żeby znalazł, znów rozbudować do satysfakcjonującego poziomu. No i buff, który przepadł, a spokojnie działałby jeszcze 2 dni, gdybym dorzucił coś do złoża.
Na gazetkę, która miała zawierać takie informacje już nie liczę, ale zamiast tego wystarczyłby jakiś panel, czy ikona przy awatarze, który sygnalizowałby niebezpieczeństwo zawalenia czynnej kopalni z powodu wyczerpujących się zasobów. Takie ostrzeżenie byłoby wyświetlane dla kopalni, w których zasobów starczy np na mniej niż 12 godzin. Jedna ikona, po której kliknięciu za każdym razem przenoszeni bylibyśmy po kolei do kolejnej czynnej kopalni z wyczerpującymi się zasobami.
Albo dowolne inne rozwiązanie.
W normalnym świecie sie nie doładowuje kopalń, tylko zamyka, zawala i rekultywuje teren
Mi to bez różnicy czy takie coś by było czy nie, to nie czasy że zawalenie się jakiejś specjalnej kopalni to katastrofa, bo dziś mamy ich od groma i dość łatwo dostępne
Misiorww
20.11.2016, 21:14
łatwo sobie obliczyć kiedy mniej więcej się wyczerpie, z drugiej strony zawsze można dosypać więcej niż trwa buff i nawet jak się zapomni to się nie wyczerpie.
jestem na nie.
łatwo sobie obliczyć kiedy mniej więcej się wyczerpie, z drugiej strony zawsze można dosypać więcej niż trwa buff i nawet jak się zapomni to się nie wyczerpie.
jestem na nie.
Zawsze się znajdzie jakiś mistrz argumentacji. Można zwyczajnie zapomnieć, można nie mieć dosypki. Rzucisz pierwszy kamieniem, mistrzu?
Jakbym słyszał coś w stylu "jestem przeciw buffom od znajomego, bo można sobie rzucić samemu, a potem dorzucić coś trwającego połowę krócej".
Nigdy się nie przyzwyczaję...
Jeżeli z jednej strony ma to pomóc niektórym z drugiej nie upierdzić mi życia to oczywiście na tak.
scorpion63
21.11.2016, 00:50
jw
krotos666
21.11.2016, 04:57
...
Albo dowolne inne rozwiązanie.
Polecam kalendarz google ;)
Wtedy będąc nawet offline dostaniesz przypomnienie o kończącej się produkcji.
Tyle, że sam sobie będziesz musiał w kalendarz wszystko wklepać - raczej zajmie to chwilę strachu.
Natomiast będąc offline w grze przypomnienie w grze i tak ci nic nie da.
Misiorww
21.11.2016, 07:18
Zawsze się znajdzie jakiś mistrz argumentacji. Można zwyczajnie zapomnieć, można nie mieć dosypki. Rzucisz pierwszy kamieniem, mistrzu?
Jakbym słyszał coś w stylu "jestem przeciw buffom od znajomego, bo można sobie rzucić samemu, a potem dorzucić coś trwającego połowę krócej".
Nigdy się nie przyzwyczaję...
larxand, ale ty chyba jakiś toporny w rozumowaniu jesteś. dobrze wiesz jaki czas trwa jeden cykl. czy użycie kalkulatora i wyliczenie kiedy się wyczerpie, takie trudne jest? czy po rzuceniu buffa dosypanie +500 ;) stanowi jakiś wielki problem?
porównanie coś w stylu buffom jakoś nie jest trafione :P
jeżeli ktoś stawia wszystkie kopalnie i czeka, aż się same zawalą to dostałby takich komunikatów dość dużo, co na pewno nie było by przyjemne.
Adamynas
21.11.2016, 09:53
Jestem na NIE
Co i rusz mam informacje a to, że geolog poszedł szukać kamieni. Tak wiem, wysyłałem go!! za kilka chwil kolejne info że znalazł kamienie, tak cudownie, po to został wysłany... że grubas ruszył tłusty zad i poszedł na poszukiwanie przygód, i kolejne info że znalazł tylko mapy.. że magazyn prowiantu skończył premie, że ktoś kupił mój drogi towar, że się kopalnia zawaliła, że nie mam miejsca w magazynie i kolejna partia zaprawy trafi do gwiazdy... etc etc etc
Dość tych info bo się głowa lasuje :D
Grasz od 2012 roku i zawracasz sobie głowę zawaloną kopalnią? O.o szoook
Powód edycji poprzedniego posta wygrał :D
BB_Penelopa
21.11.2016, 16:00
Witam!
Zapraszam do głosowania.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Autor posta nr 1 sugeruje czas 12 godzin do zawalenia, otóż szybka kopalnia miedzi na 3 lvl-u pada w mniej więcej takim czasie. To by był jakiś masochizm chyba, bo alarm wyskakiwał by prawie od razu po podniesieniu kopalni.
Z braku lepszych propozycji sugeruję dosypywanie tylko takich ilości by starczyły na co najmniej jeden cały dzień wydobycia
Autor posta nr 1 sugeruje czas 12 godzin do zawalenia, otóż szybka kopalnia miedzi na 3 lvl-u pada w mniej więcej takim czasie. To by był jakiś masochizm chyba, bo alarm wyskakiwał by prawie od razu po podniesieniu kopalni.
Z braku lepszych propozycji sugeruję dosypywanie tylko takich ilości by starczyły na co najmniej jeden cały dzień wydobycia
Otóż autor posta nr 1 pyta, czy taka funkcjonalność byłaby przydatna i to jest pytanie zasadnicze, a nie to, czy coś się wyczerpuje po 12 czy po 928475 godzinach. A jeśli coś sugeruję, to tylko z punktu widzenia gracza 60+ (w dodatku bez kopalni miedzi, marmuru, kamieni i innego złomu). Oczywiście wprowadzenie takiego pomysłu wiązałoby się z przemyśleniem wielu aspektów ale tym i tak zajęliby się spece z BB. Co do masochizmu, można by na przykład w ustawieniach włączać takie powiadomienie (ale nie - lepiej znaleźć problem i od razu zagłosować na 'nie'). Poza tym takim samym masochizmem jest latanie po wyspie i sprawdzanie co, gdzie i za ile się wyczerpie. Paru z Was jak widzę lubi grać w koronie cierniowej i okładać się witkami brzozowymi po plecach, ja nie, dlatego proponuję rozwiązanie, które mogłoby być przydatne po włączeniu a nikomu by nie przeszkadzało po wyłączeniu.
Otóż autor posta nr 1 pyta, czy taka funkcjonalność byłaby przydatna i to jest pytanie zasadnicze, a nie to, czy coś się wyczerpuje po 12 czy po 928475 godzinach. A jeśli coś sugeruję, to tylko z punktu widzenia gracza 60+ (w dodatku bez kopalni miedzi, marmuru, kamieni i innego złomu). Oczywiście wprowadzenie takiego pomysłu wiązałoby się z przemyśleniem wielu aspektów ale tym i tak zajęliby się spece z BB. Co do masochizmu, można by na przykład w ustawieniach włączać takie powiadomienie (ale nie - lepiej znaleźć problem i od razu zagłosować na 'nie'). Poza tym takim samym masochizmem jest latanie po wyspie i sprawdzanie co, gdzie i za ile się wyczerpie. Paru z Was jak widzę lubi grać w koronie cierniowej i okładać się witkami brzozowymi po plecach, ja nie, dlatego proponuję rozwiązanie, które mogłoby być przydatne po włączeniu a nikomu by nie przeszkadzało po wyłączeniu.
Ja jestem na nie, bo codziennie stawiam kilkanaście-kilkadziesiąt kopalni i taka liczba komunikatów do usunięcia w skrzynce byłaby upierdliwa. Nie ma w tej chwili w grze żadnej funkcjonalności która byłaby "wyłączalna" więc nie przekonuje mnie Twój argument, a już całkiem nie przekonują mnie wycieczki osobiste. Z perspektywy gracza 60+ wiem, że wystarczy wpadające/zakupione dosypki na bieżąco dokładać i żadnej przemysłowej kopalni zawalenie nie grozi.
Jeżeli byłaby funkcja wyłączania powiadomień to każdy przeciwnik ma tylko jeden argument:
nie bo nie
a taka argumentacja według mnie dość jednoznacznie określa takiego gracza.
Zawsze można dodać do okna podglądu kopalni jakieś ustawienia. Każda kopalnia i tak posiada jakieś unikalne ID, które ją reprezentuje, można je powiązać z ustawieniami. Takim pierwszym propertiesem do ustalenia mogłaby być opcja "Raportuj, jeśli ilość zasobów w budynku spadnie ponizej [i tu pole do ręcznego wpisania wartości]" <- z ptaszkiem oczywiście, bo nie każdemu jest potrzebna aktywna taka opcja. Wpiszesz liczbę nie wyższą niż ilość zasobu w złożu, a jak spadnie poniżej na skrzynkę przyjdzie serwerowe powiadomienie (może być nawet podobne do informacji o wrzuconej premii).
BB_Penelopa
24.11.2016, 12:32
Witam ponownie!
Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
MOD_Victoria
28.11.2016, 12:52
Dzień dobry,
wątek został połączony z wcześniejszym, identycznym tematem. Wówczas nie udało się zebrać wystarczającej liczby głosów, by przedstawić pomysł Developerom.
W obecnej ankiecie jest ich więcej, choć również jest ich za mało. Czy tym razem uda się zebrać wymaganą ilość?
Zachęcam do głosowania! :)
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
kinia19910
08.01.2017, 19:59
podbijam :)
Jeżeli byłaby funkcja wyłączania powiadomień to każdy przeciwnik ma tylko jeden argument:
nie bo nie
a taka argumentacja według mnie dość jednoznacznie określa takiego gracza.
Podpisuję się pod tym oboma rękami.
Można wyłączyć dymki, zwierzatki etc, to czemu nie powiadomienia. I jestem ZA "dymkiem", którego (zmienny) czas mogłabym sama okreslić, jeśli sie da :)
BB_Penelopa
16.01.2017, 16:01
podbijam :)
Witam ponownie!
Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
W zasadzie to mi nie potrzeba żadnych powiadomień, jak kopalnia ma się zawalić to się zawala, a brak produkcji to nie problem bo mam rezerwy na magazynie.
Kopalnie na wysokich poziomach staram się mieć tak dosypane by wytrzymały co najmniej cały dzień zapomnienia.
Wszystko to kwestia wyrobienia sobie takiego nawyku.
Adamynas
21.02.2017, 13:59
NIE NIE NIE, do potęgi n
nie che info o tym ze coś się zawali, że czegoś mi brakuje, że mam czegoś w nadmiarze, że generał jest ranny i ma z doopie moje rozkazy, nie chce niczego takiego.
nie chce nawet info ze Penelopa zjawiła sie na g1, nie, nie nie :)
lukasz18888
01.03.2017, 10:39
łatwo sobie obliczyć kiedy mniej więcej się wyczerpie, z drugiej strony zawsze można dosypać więcej niż trwa buff i nawet jak się zapomni to się nie wyczerpie.
jestem na nie.
jest jeszcze jedno. np wyliczyłeś że o 16 ci sie zawali. a co jeśli nie można wtedy zajżeć?
Misiorww
01.03.2017, 10:46
jest jeszcze jedno. np wyliczyłeś że o 16 ci sie zawali. a co jeśli nie można wtedy zajżeć?
czytać nie umiesz? napisane jak byk, że "można dosypać"
BB_Penelopa
01.03.2017, 18:24
Witam!
Pomysł został przekazany!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
larxand, ale ty chyba jakiś toporny w rozumowaniu jesteś. dobrze wiesz jaki czas trwa jeden cykl. czy użycie kalkulatora i wyliczenie kiedy się wyczerpie, takie trudne jest? czy po rzuceniu buffa dosypanie +500 ;) stanowi jakiś wielki problem?
porównanie coś w stylu buffom jakoś nie jest trafione :P
jeżeli ktoś stawia wszystkie kopalnie i czeka, aż się same zawalą to dostałby takich komunikatów dość dużo, co na pewno nie było by przyjemne.
Ale już ikonka to taka przyjemniutka by była moim zdaniem. Albo poczta - tam i tak jest zawsze kupa śmieci i trzeba to ogarniać, to plus minus kilkadziesiąt na dzień nie robi różnicy (tym bardziej, że mogłyby znikać same po jakimś czasie, jak raporty z walk - pewnie przy zawaleniu kopalni, bo wtedy info wyraźnie traci na użyteczności).
--
Podpisano: ktoś, kto stawia [czasami] wszystkie kopalnie i czeka, aż się zawalą.
DzikDemon
08.01.2019, 21:23
Czy teraz nie gra się na zasadzie dopałek do kopalni? Stawiasz 2-3 kopalnie dla danego surowca i potem tylko dorzucasz więcej do nich? To jest kwestia nawet zrobienia 1-2 przygód pod wymiane i ma się wszystkie surki jakie się chce. Jedynie co to tylko miedź się stawia... Jestem na nie.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.