PDA

Zobacz pełną wersję : Przenoszenie budynków blokuje wyspe.



Strony : [1] 2 3

Metz
07.11.2013, 10:45
Może mi ktoś łaskawie powiedzieć, po jaką cholere zmienialiście moduł przenoszenia budynków? Przeszkadzało, że działa? Najwyraźniej tak, bo jakiemuś nadgorliwemu pajacowi zachciało się wprowadzać cooldown minutowy. Do tego blokuje obszar. Gratulacje!!! Poziom ignorancji skrypterów BB sięgnął dna.

Achazu
07.11.2013, 10:54
Pomysl super :mad: az chce sie grac i kupowac klejnoty. :cool:

Larxand
07.11.2013, 10:56
O! Cooldown przy przesuwaniu! To ja mam jeszcze lepszy pomysł - cooldown na kosze Irmy. Jeden na minutę max.
Ja nie wiem, czy to Wy jesteście idiotami, czy nas za takich macie.

E:
Dawno było, ale przepraszam, poniosło mnie.

A można było tak: Drodzy gracze, prawdopodobnie mechanizm przesuwania budynków w określonych przypadkach powoduje zablokowanie wyspy. Do czasu odnalezienia przyczyny tego błędu, jesteśmy zmuszeni sięgnąć po tymczasowe środki. W związku z powyższym podczas najbliższej konserwacji wprowadzimy jednominutowy cooldown na przenoszenie budynków. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za utrudnienia.

Achazu
07.11.2013, 11:01
O! Cooldown przy przesuwaniu! To ja mam jeszcze lepszy pomysł - cooldown na kosze Irmy. Jeden na minutę max.
Ja nie wiem, czy to Wy jesteście idiotami, czy nas za takich macie.


cooldown na buffy ;) trzeba to dac do dzialu pomysly :cool:

los_artisto
12.11.2013, 03:11
cooldown na buffy ;) trzeba to dac do dzialu pomysly :cool:

Już dałem :D

Slyboots
12.11.2013, 13:32
Żeby było śmieszniej, jak ma się 0 patentów budowlanych dostępnych lub kolejka budowania jest pełna to także nie można przenosić budynków ^^

Logic !

Picasso_PL
13.11.2013, 11:15
Żądamy bezzwłocznego powrotu poprzedniego rozwiązania, które DZIAŁAŁO i nie powodowało błędów !!!!

Przez ten błąd dzisiaj wyskoczyła mi wiadomość "obszar serwera uszkodzony" !!!!! I co teraz ??? Kto zastopuje mi produkcje ??? Dodatkowo mam premium uruchomione i kto mi odda niewykorzystany czas ???
Ludzie z BB .... po to jest serwer testowy, żeby tam sprawdzać skrypty, a nie u nas !!!

mxxx3
14.11.2013, 23:46
A ja się zastanawiałem gdzie mi patenty uciekają

1696http://screenshooter.net/9604267/yscgngy/thumb/200/200 (http://screenshooter.net/9604267/yscgngy)http://screenshooter.net/9604267/yscgngy (http://screenshooter.net/9604267/yscgngy)

Polkjmn
15.11.2013, 14:18
Ja miałem minus 1 patent i wnerwia mnie gdy muszę czekać minutę..... A wiecie co znaczy BB?????


BB - Banda Bar*nów... Szkoda ale to prawda..

Picasso_PL
25.11.2013, 19:43
Ponownie wyrzuciło mnie z gry i już nie mogę powrócić "Błąd obszaru serwera" podczas ładowania mapy.
Wyrzuciło mnie z gry jak przeniosłem pomnik.
To już nie pierwszy raz! Mam aktywne PREMIUM, mam aktywną przygodę ... a nie mogę się teraz dostać do gry !!!
Usuńcie te zmiany, które wprowadziliście do przenoszenia budynków (cooldown), to wszystko wróci do normy, bo teraz BOJĘ się przenosić cokolwiek, bo znowu mi zablokuje grę !!!

DLACZEGO ZMIENIACIE COŚ W GRZE CO DZIAŁAŁO POPRAWNIE I NIE SPRAWIAŁO PROBLEMÓW ??

Już drugi raz się to zdarzyło i nie otrzymałem ŻADNYCH przeprosin, ani rekompensaty za stracone godziny PREMIUM !!! ZŁODZIEJE !!!


PRZESTAŃCIE KUPOWAĆ PRZEDMIOTY ZA KLEJNOTY, BO TYLKO SIĘ BEDZIECIE DENERWOWAĆ JAK WAM GRĘ ZABLOKUJE.

Młodociany
30.11.2013, 17:12
Może mi ktoś łaskawie powiedzieć, po jaką cholere zmienialiście moduł przenoszenia budynków? Przeszkadzało, że działa? Najwyraźniej tak, bo jakiemuś nadgorliwemu pajacowi zachciało się wprowadzać cooldown minutowy. Do tego blokuje obszar. Gratulacje!!! Poziom ignorancji skrypterów BB sięgnął dna.

Prawdopodobnie ma to na celu utrudnić, tak zwany "trik z kwiatkami": http://diversity.me.uk/threads/65-Trik-z-kwiatkami?



http://i41.tinypic.com/30u4svn.png

Angelkaxd
30.11.2013, 17:25
Prawdopodobnie ma to na celu utrudnić, tak zwany "trik z kwiatkami": http://diversity.me.uk/threads/65-Trik-z-kwiatkami?

Skąd wziąłeś informacje, aby utrudnić ten trik? Ta zmiana akurat nie miała tego raczej na celu.
Po za tym kwiatki działają.

Młodociany
30.11.2013, 18:54
A wiec rozumiem, że Tobie ta zmiana ułatwiła? Cieszę się. "Trik z kwiatkami", to żadna nowość, a jedynie zwykły błąd w grze. Może nie mogli naprawić, a więc postanowili zwyczajnie utrudnić.


Ta zmiana akurat nie miała tego raczej na celu.

Skoro jesteś taka pewna i doskonale wiesz o co tak naprawdę chodzi, to udzielając się już w tym temacie wypadałoby podzielić się swoim "pewnym źródłem". Zapewne zainteresowani będą bardzo wdzięczni. :cool:



http://i41.tinypic.com/30u4svn.png

thordis
30.11.2013, 19:00
I o to samo wypadało by Ciebei poprosić;)
Jeśli taki miał być ich cel to zalatuje to nieudolnoscią w ich wykonaniu, bo zeby zlikwidować jeden bug (ktory z tego co sprawdzilem dalej diala i ma sie dobrze) dowalili wszystkim przy okazji;)

Młodociany
30.11.2013, 19:09
I o to samo wypadało by Ciebei poprosić;)

A więc proszę przeczytać mojego posta jeszcze raz uważnie. Na samym początku napisałem "prawdopodobnie". Nie napisałem, że na pewno. Chciałem jedynie zwrócić uwagę, że jest taka możliwość. Pozdrawiam


http://i41.tinypic.com/30u4svn.png

thordis
30.11.2013, 19:10
wyraz "raczej" zdaje sie tez nie wyraża pewności.

Młodociany
30.11.2013, 19:25
wyraz "raczej" zdaje sie tez nie wyraża pewności.


Dokładnie tak jak napisałeś. Dlatego nie rozumiem dlaczego ktoś, kto sam nie jest pewny tego co pisze podważa mojego posta, skoro wyraźnie napisałem "prawdopodobnie".


http://i41.tinypic.com/30u4svn.png

thordis
30.11.2013, 19:36
to jeszcze wyjasnij w jaki sposob mialo to utrudnic ten bug, bo obecnie stawiam grzadke, wyburzam ja i stawiam/przenosze budynek. Wczesniej jak to działało?
Pomijam fakt że ktoś kto wiedział o tym już pewnie dawno tam ma budynki, ilość osob która znała tego buga pewnie też zbyt wielka nie była a skonczylo sie tym ze kazdy ma teraz problem. Prawie jakby BB chciało aby przed przestawieniem budynku jeszcze sie zastanowic przez tę minutę czy warto;)

qpon777
05.12.2013, 14:19
"Uszkodzony obszar serwera " - taki komunikat mnie przywitał po drugiej w dniu dzisiejszym konserwacji.
Teraz mam przymusową przerwę w grze. Jak długo sie pytam ......:mad::mad::mad:

Margherita
05.12.2013, 14:25
Ja próbuję wejść na wyspę po dodatkowej przerwie technicznej i w trakcie ładowania otrzymuję komunikat "W tym obszarze wystapił błąd. Prosimy spróbować ponownie". Próbuję i nic. Moja wyspa przestała istnieć? Znajomych wyrzuca z gry kiedy próbują do mnie wejść. Chyba ta konserwacja konserwacji zrobiła więcej szkód niż pożytku. Ktoś jeszcze ma ten problem?

garage1
05.12.2013, 14:36
qpon777 ja miałem to samo, po 0,5h naprawili u mnie

Jacqoo
05.12.2013, 14:38
Również mam ten problem. Miałem już jakiś czas temu identyczną sytuację, czekałem kilka dni, nie doczekałem się reakcji supportu. Pomogła interwencja Xaara po bezpośrednim kontakcie inna drogą.

Mam nadzieję, że zagląda tu ktoś kto jest w stanie coś z tym zrobić i zrobi to coś trochę szybciej niż ostatnim razem w związku z ropoczętym eventem.

Ripcord
05.12.2013, 14:56
Jak w temacie mam taki komunikat i brak możliwości zalogowania do gry (serwer Czarci Gaj )

SATEL
05.12.2013, 14:59
Ja się po konserwie zalogowałem ale po 10-15 minutach pojawił się ten sam komunikat. Mam nadzieję że będzie jak u garage1.

Butterfly541
05.12.2013, 15:00
mam to samo (serwer Słoneczny Gród )

Butterfly541
05.12.2013, 15:02
u mnie wystapil ten sam problem

Margherita
05.12.2013, 15:11
Ok, po ok 0.5 h i ja weszłam. Support odpisał jak zawsze - wyczyścić cache. Jakbym tego nie zrobiła kilkakrotnie próbując wejść. Ale o dziwo odpisali bardzo szybko i udało się :)

qpon777
05.12.2013, 15:19
dostałem odpowiedź z supportu że usterka na moim koncie została usunięta ale po próbie logowania nadal ten sam komunikat :(
Cierpliwości już mi brak :((

Picasso_PL
05.12.2013, 15:37
STANDARDOWO !!!! podczas przestawiania budynku, wywaliło mnie z gry i PO RAZ TRZECI !!! mam komunikat przy próbie ładowania mapy "uszkodzony obszar serwera" ..... to już przestaje być śmieszne !!!

Boję się przestawiać budynki jak mam np. mapę odpaloną albo bufy rzucone, bo nie wiem kiedy uda mi się wrócić na wyspę !!!!
To jest KARYGODNE !!!

Za każdym razem Support był powiadamiany ... za chwile znów im wysle, bo 3 raz nie mogę wejść na wyspe.

Niestety NIC Z TYM NIE ZROBILI !!!!!

qpon777
05.12.2013, 15:43
o dziwo bardzo szybko odpowiedzieli po raz drugi bo czyszczenie pamięci podręcznej nie pomaga. Przekazali sprawe do działu technicznego. Pewnie trzeba bedzie czekac do jutra. Heh

qpon777
05.12.2013, 15:45
Mnie też wywaliło podczas przestawiania:(
Trzeba by ostrzec ludzi co by nie przestawiali budynków :)

SATEL
05.12.2013, 15:52
Też się akurat bawiłem w przestawianie. Na razie czekam.

Margherita
05.12.2013, 15:52
Potwierdzam. Moją wyspę zablokowało jak przestawiłam budynek. A teraz żeby nie przestawiać i znowu nie czekac na reakcję supportu wyburzyłam biały zamek postawiony przed przerwą konserwacyjną. Na tym miejscu postawiłam lodową rezydencję. Efekt taki, że biały zamek zniknął z gwiazdy a lodowa stoi i nazywa się "biały zamek" (po podświetleniu). Jest biała, to fakt, ale jednak jest lodową rezydencją. Nie wiem o co chodzi ale raczej znowu coś im się pomieszało.

nosiekleeds
05.12.2013, 15:54
Fuszerka

Quartis
05.12.2013, 15:58
Teraz to najpierw trzeba wchodzić na forum w dział "Problemy techniczne". Ja nie sprawdziłem i już "uszkodzony obszar". Idzie się załamać. Odpychają graczy takim zachowaniem, bo za chwilę będę grał w coś innego, a nie czekał na naprawę.

Van-de-Lord
05.12.2013, 15:59
Myślenie też się chyba Wam wyłaczyło
1. Powstał dziś taki temat: http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33397-Uszkodzony-obszar-serwera
2. jest już jeden temat o tym na forum ale widocznie wpisanie tego w wyszukiwarkę jednak jest bolesne

nosiekleeds
05.12.2013, 15:59
Od godziny probuje sie dostac spworotem na wyspe i nic
zero odp z suportu co akurat mnie nie dziwi

Ripcord
05.12.2013, 16:08
Myślenie też się chyba Wam wyłaczyło
1. Powstał dziś taki temat: http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33397-Uszkodzony-obszar-serwera
2. jest już jeden temat o tym na forum ale widocznie wpisanie tego w wyszukiwarkę jednak jest bolesne
Boli boli, zacznij czytać zanim coś skomentujesz tam jest inny problem techniczny !!

Gonti_Zabijaka
05.12.2013, 16:45
U mnie na koncie wystapil ten sam problem. Niech cos z tym zrobia konserwacja tylko pogorszyla sprawe

polewka
05.12.2013, 16:58
Mam dokładnie ten sam problem. Pojawił się przy przestawianiu budynku.

sreltteS
05.12.2013, 17:09
nie bede oryginalny ale u mnie uszkodzony obszar po 2 konserwie kiedy chcialem przestawic budynek wywalilo i znany komunikat. Od razu napisalem do supportu i do tej pory zadnej reakcji

Illumis
05.12.2013, 17:09
U mnie to samo zmorrrra i to podczas eventu

virginia
05.12.2013, 17:42
Juz wszystko wiadomo. Mi się też tak zrobiło, nawet zdążyłam napisać do supportu. Właśnie na głównej pojawił sie komunikat od Xaara. Błąd wystepuje w przypadku przestawiania budynków, wtedy dostęp do danej wyspy tymczasowo się blokuje. Mam nadzieję, że 'tymczasowo' nie trwa zbyt długo. Nie należy przestawiać budynków do odwołania. Pracuja nad tym.

virginia
05.12.2013, 17:44
Na głównej pojawił się komunikat. Już wiedzą o błędzie i pracują nad nim. Xaar prosi, by do odwołania nie przestawiac budynków.

nosiekleeds
05.12.2013, 17:58
mija juz 3 godzina a ja nadal nie moge sie dostac do gry

DrwalNadDrwale
05.12.2013, 18:03
Na głównej pojawił się komunikat. Już wiedzą o błędzie i pracują nad nim. Xaar prosi, by do odwołania nie przestawiac budynków.

I przesłanie tego komunikatu tak jak informacji o zamykaniu serwera nie było oczywiście możliwe :D

Mike-36
05.12.2013, 18:19
masakra czy oni cos z tym robia niech zamkna serwer dla wszystkich bo to jest nie fer

sparta75
05.12.2013, 18:20
Tymczasowo trwa już 4h. Jestem ciekaw jak to zrekompensują

nosiekleeds
05.12.2013, 18:24
tymczasowo u mnie juz 3 i pół godziny

Cardellino
05.12.2013, 18:25
dostaniecie po 400 marmuru i dopałke do zboża ;)

Quartis
05.12.2013, 18:25
Dla nich gra działa.. Nie ma co odliczać. Pewnie jutro naprawią :)

Klapaucjusz
05.12.2013, 18:28
kasować szmal za klej to potrafią ale jak występuje błąd w grze to dupa blada hehe

virginia
05.12.2013, 18:59
Co racja to racja, mogliby porozsyłać wiadomość w grze po wykryciu błędu, bo jak ktoś siedzi we własnej wsi, to na główną nie zagląda co chwila...

Czy ja wiem czy nie fair? Przecież nie ma żadnych zadań na czas ani nic takiego. Gra sie toczy. Potraktuj to jakbyś po prostu sie nie logował :)

nosiekleeds
05.12.2013, 19:07
Czy ja wiem czy nie fair? Przecież nie ma żadnych zadań na czas ani nic takiego. Gra sie toczy. Potraktuj to jakbyś po prostu sie nie logował :)

a co z kolecja ktorej nie moge zebrac? bedzie re-spawn (o ile juz nie bylo) i moge o niej zapomniec ;( niby nic a jednak
a co z odkrywcami ktorych nie moge wyslac po skarby (a mam ich 17)

Ripcord
05.12.2013, 19:16
Właśnie minęło 5 godzin jak nie mogę się zalogować :( Ciekawe że komunikat na głównym pojawił się jak napisałem do supportu aby zaczęli zaglądać na forum i czytać posty od graczy

sparta75
05.12.2013, 19:41
no nie fer, bo ani zwiadowcow wysłać nie można, koszy rzucić, pohandlować, złota i monet też....więc chyba nie halo

Kopecki
05.12.2013, 19:47
Widać BB martwi się tylko o to, żeby ludzie kleje kupowali.
A na serwerze testowym ten błąd nie występował ?

Quartis
05.12.2013, 20:11
Aktualizacja (05.12.2013, 18:56):
Prace nad rozwiązaniem nadal trwają. Nowe informacje na ten temat pojawią się jutro.

Czyli info wszystko wyjaśnia. Pracują. Ale pewnie już nie dziś (znaczy idą do domu). Może jutro coś wymyślą. Dzień z eventu do tyłu.

AsaVakkiT
05.12.2013, 20:13
No właśnie - co z kopalniami na 5lv, chodzącymi bez buffków? Ja wiem, że to może nie jest zbyt duży problem, ale jak już w końcu wydaję realną kasę na te cholerne papugi, to chcę coś z tego mieć. I jak już raz na ruski rok rzucę sobie klej na introligatora, to wiadomo, że coś się musi pozajączkować ;] I jeszcze dobiła mnie ta optymistyczna wiadomość z głównej, że "Prace nad rozwiązaniem nadal trwają. Nowe informacje na ten temat pojawią się jutro". Nosz, qrczaki - "JUTRO"??

Mike-36
05.12.2013, 20:22
w ciula wala i tyle, straty dla graczy sa ogromne, nie wiem jak oni to zrekompensuja jak dadza po 3 kosze egzo to moga sie w d... pocałowac

BB_xaar
05.12.2013, 20:23
Quartis, do domu jeszcze nie idą, jednak opracowanie skryptu jest dość czasochłonne, nie wspomnę już o konieczności przeprowadzenia wewnętrznych testów. Masz jednak rację co do tego, że dziś skrypt nie zostanie uruchomiony. Gdy otrzymam nowe dane na ten temat, bezzwłocznie o tym poinformuję.

Quartis
05.12.2013, 20:27
Quartis, do domu jeszcze nie idą, jednak opracowanie skryptu jest dość czasochłonne, nie wspomnę już o konieczności przeprowadzenia wewnętrznych testów. Masz jednak rację co do tego, że dziś skrypt nie zostanie uruchomiony. Gdy otrzymam nowe dane na ten temat, bezzwłocznie o tym poinformuję.

Oks. To chociaż pocieszające :) Jednak zastanawiam się nad jednym. Czy naprawdę ten kod jest tak zbudowany, że zmiana w jednej rzeczy prowadzi do bugów w tysiącach innych miejscach? Bo nieraz się odnosi wrażenie, że zbudowane to jest liniowo a nie modułowo. Jak zmienia "a" to posypie się wszystko do "z" :)

Ps. I mam prośbę. Jak byście zadośćuczynienie robili to niech dostaną tylko Ci co zgłosili do supportu :P

PiterB21
05.12.2013, 20:34
a co my poszkodowani mamy teraz Twoim zdaniem powiedzieć? jesteśmy już 6h w plecy z eventem, do jutra to będzie 24h bez zebranych kolekcji, bez prezentów, bez kopalń, bez buffów, bez studni itd... a najlepsze jest to:

opracowanie skryptu jest dość czasochłonne
kompletna bzdura, która chyba działa tylko w przypadku BB, jeśli programiście opracowanie poprawki zajmuje cały dzień to ja takiego programistę bym zwolnił ze skutkiem natychmiastowym, pomijam już fakt że jeśli programista pisze kod potrafi narobić tyle błędów w już istniejących rzeczach to trudno takiego partacza nazwać programistą, prawdziwy programista zna kod i takich błędów by nie popełnił a jeśli już to po opisanych objawach potrafiłby szybko znaleźć problem i jego rozwiązanie, zwłaszcza że na bank ma przynajmniej 1-2 serwery testowe oprócz tego testowego do którego my mamy dostęp...

sory że w takim tonie ale osobiście jestem wkurzony, spędzam na TSO każdą wolną chwilę, nie siedzę tam tyle czasu i nie kupuję klejnotów po to żeby potem czekać parę dni (bo coś czuję że to tak szybko się nie skończy) aż jakiś programista z łapanki znajdzie to co spartaczył...

tak tak, 6h bez TSO i widać syndrom odstawienia ;)

DrwalNadDrwale
05.12.2013, 20:39
Quartis, do domu jeszcze nie idą, jednak opracowanie skryptu jest dość czasochłonne(...)

Szczególnie trudno testować coś co działało sprawnie i zostało "poprawione" :D

Klasa sama w sobie. Dobrze że Ci ludzie zajmują się rozrywką, bo przy programowaniu zrobotyzowanej linii produkcyjnej straty byłyby godne zapamiętania.

Klapaucjusz
05.12.2013, 20:42
parę godzin bez premii chodzą mi wieże, kopalnie i piece złota oraz mennice a niedługo wyczerpią się 4 kopalnie złota na 5 lvl . wydałem już na klej sporo szmalu ale jak tak dalej będą traktować graczy to dam sobie spokój i odżałuje straconą kasę a w ramach rekompensaty dołożę wszelkich starań żeby zrobić TSO odpowiednia reklamę w necie. narazie jedyny efekt mojej pisaniny na forum i do DT to zniknięcie mojego poprzedniego postu, widać że jednak coś robią hehe

BB_xaar
05.12.2013, 20:47
Quartis, niestety nie wiem czy kod jest liniowy czy modułowy, wiem natomiast, że aby wywołać mechanizm blokujący, trzeba postępować wg dość specyficznego schematu. Gdy utrudnienie to zostanie "opanowane", będę mógł podzielić się dokładniejszymi szczegółami (o ile będą Cię nadal interesować).

PiterB21, w cały projekt jest zaangażowanych wiele osób, to nie tak, że programista loguje się na serwer i modyfikuje kod wg własnego uznania. Nawet najmniejsza modyfikacja musi przejść przez szereg procedur, co niestety trwa. Oczywiście znalezienie przyczyny wystąpienia utrudnienia też nie zawsze jest tak oczywiste, jakby mogło się wydawać. Rozumiem Twoje niezadowolenie, jednak proszę też o trochę zrozumienia dla tej drugiej strony. :)

DrwalNadDrwale, każdy event to modyfikacja istniejącego kodu, co wiąże się z ryzykiem ewentualnych błędów. Część z nich da się wyłapać podczas testów, jednak część z nich - jak na złość - nigdy nie występuje w środowisku testowym, przez co trafiają "dalej". :(

garage1
05.12.2013, 20:48
powinno Wam się naprawić ok 2-3 w nocy jak będą wgrywać uaktualnienia, już ten uszkodzony obszar przerabiałem ze 4 razy, dzisiaj oczywiście tez
wiem ze to nie zalatwia sprawy, ale zawsze to kilka h mniej czekania

Quartis
05.12.2013, 20:51
powinno Wam się naprawić ok 2-3 w nocy jak będą wgrywać uaktualnienia, już ten uszkodzony obszar przerabiałem ze 4 razy, dzisiaj oczywiście tez
wiem ze to nie zalatwia sprawy, ale zawsze to kilka h mniej czekania

Myślę, że akurat tutaj będzie inny skrypt. Nie ten standardowy. Jakby był co zawsze to pewnie już by puścili.

Ps. Już wiem dlaczego się blokuje, To ten orkan Ksawery. Porwał budynki i programiści ich szukają :)

Ripcord
05.12.2013, 20:53
BB_xaar jeśli skrypt nie działa i "programista" ma z nim problem to trzeba było wgrać wcześniejszy który działał a nad tym zwalonym niech sobie siedzi i miesiąc. Zrozum nas graczy że jesteśmy stratni i to dużo a np: kosze egzo szt3 na odczepne nie wystarczą, co z zaufaniem u innych graczy którym wrzucaliśmy kosze o ustalonych godzinach od kilku miesięcy?? Ja mam takich i co teraz? Oni może gra a ja nie mogę wejść , koszy im nie wrzucę i są stratni!!

Royalvee
05.12.2013, 20:57
Naprawa uszkodzonego obszaru... czyli przywrócą stan z jakiejś kopii z przed kilku dni? Kupiłem na wadze kilka rezydek, nie znikną przypadkiem?

DrwalNadDrwale
05.12.2013, 21:28
DrwalNadDrwale, każdy event to modyfikacja istniejącego kodu, co wiąże się z ryzykiem ewentualnych błędów. Część z nich da się wyłapać podczas testów, jednak część z nich - jak na złość - nigdy nie występuje w środowisku testowym, przez co trafiają "dalej". :(

Opowiadaj takie rzeczy w przedszkolu, bo na poziomie podstawówki sam się połapałem że jak coś nie działa to ładuje się ostatnią działającą wersję, a teraz do podstawówki wybierają się moje dzieci... Co niektórzy tutaj zajmują się programowaniem i bajek o tym w jaki sposób powstaje kolejna wersja oprogramowania nie kupują :D

Quartis
05.12.2013, 21:38
Opowiadaj takie rzeczy w przedszkolu, bo na poziomie podstawówki sam się połapałem że jak coś nie działa to ładuje się ostatnią działającą wersję, a teraz do podstawówki wybierają się moje dzieci... Co niektórzy tutaj zajmują się programowaniem i bajek o tym w jaki sposób powstaje kolejna wersja oprogramowania nie kupują :D

Tylko ta działająca wersja jest bez eventu :P Na pewno jej nie wrzucą :D

Ripcord
05.12.2013, 21:44
Wszystko wszystkim ale polecam BB_xaar zanim coś napiszesz przeczytaj http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33043-Przenoszenie-budynk%C3%B3w-blokuje-wyspe i zobacz DATE WPISU !!!!
A i dziękuję za odpisanie na wiadomość że już dzisiaj do gry nie wejdę :(

pafffcio31
05.12.2013, 22:21
Przed kilkoma minutami i mnie spotkał problem z "obszar serwera uszkodzony". Email do supportu poszedł, zobaczymy kiedy naprawią !!! Niestety aktualnie przymusowa przerwa od gry !!!

erachim
05.12.2013, 22:27
No i cóż i mnie spotkało ,,W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować poźniej ''. Czy Wy umiecie czegoś nie spi......? Kiedy będę się mógł zalogować? Pewnie jak kopalnie runą i złóż zabraknie. No cóż przyroda...

qpon777
05.12.2013, 23:07
No i cóż i mnie spotkało ,,W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować poźniej ''. Czy Wy umiecie czegoś nie spi......? Kiedy będę się mógł zalogować? Pewnie jak kopalnie runą i złóż zabraknie. No cóż przyroda...

erachim, ja czekam od 13 , przestawiłem sobie budynek i ......

cóż trzeba poczekać cierpliwie :(

Skorpionka2012
05.12.2013, 23:33
Witam , niestety i ja przestawiłam w trakcie ale niestety nie śledzę 1 strony non stop :(

virginia
06.12.2013, 01:42
Rozumiem żal o zostawione kopalnie, piece, mennice... ale przecież to tylko gra... Zawsze można to potraktować jako coś w rodzaju klęski żywiołowej ;) Zresztą, jeden dzień nieobecności na wyspie nie zrujnuje Wam całej gospodarki - jeśli tak, to znaczy, że macie ją bardzo słabą. BB pewnie porozsyła jakieś nagrody i jakie by nie były lepsze takie niż żadne. Sama poświęcam grze wiele czasu i teraz moja wieś stoi odłogiem, jakieś tam "straty" będą (Litości! Mówimy o ewentualnej stracie jakichś wirtualnych itemków i nieistniejących w świecie realnym monetek), ale trochę bawią mnie komentarze, że z powodu braku możliwości zebrania kilku lizaków na wyspie, czy wysłania odkrywcy, albo zostawienia jakiegoś budynku bez premii, ktoś będzie tak strasznie do tyłu bez szans na odrobienie strat w evencie, komuś padnie gospodarka, a komuś się odechciewa gry w ogóle...

Mam jednak małą prośbę do ekipy - jeśli w przyszłości coś takiego się stanie (duży bug, o 'katastrofalnych' skutkach) i będziecie już o nim wiedzieć, porozsyłajcie proszę wiadomości w grze, żeby chociaż tych, co siedzą na wyspach "uratować" od zguby. Naprawdę, kiedy ktoś gra, nie sprawdza głównej co minutę, tym bardziej, ze takie katastrofy nie dzieją się często - to chyba pierwsza tak spektakularna awaria. Piszę chyba, bo mimo iż siedzę w grze od zamkniętej bety, to miałam ze trzy kilkutygodniowe przerwy, więc nie wiem.

Metz
06.12.2013, 02:01
Tzn co, Xaar ma wziąć książke telefoniczną, dzwonić do każdego gracza z osobna i ostrzegać? Na forum tematy były, na głównej też. Jeżeli nie sprawdzasz żadnego z tych źródeł, to Twoja strata.
Co do 'bezwartościowych wirtualnych monetek' - zapewniam Cie, że mają wartość i to niemałą. Nie wierzysz? Wejdź na allegro i zobacz po ile PLN można je sprzedać. To tak gwoli uświadomienia.

Klapaucjusz
06.12.2013, 02:13
Nawet nie chodzi o to że szlag mi trafił 4 kopalnie złota na 5 lvl, chodzi o to że skoro sprzedaje się klejnoty za prawdziwe pieniądze to zawiera się umowę a w momencie jej niedotrzymania nie dość że powinno się zapłacić karę to traci się wiarygodność. Natomiast w TSO nie dość że podobne babole zdarzają się dość często to jeszcze olewa się poszkodowanych i bagatelizuje ich straty / jakie by one nie były / a wszyscy za to odpowiedzialni są z siebie bardzo zadowoleni. Skoro gra jest niedopracowana albo zatrudnia się jakiś lewusów jako programistów, sprzedaż klejnotów za realne pieniądze jest zwykłym oszustwem albo ładniej mówiąc doprowadzeniem do niekorzystnego rozporządzenia majątkiem.

virginia
06.12.2013, 02:16
Miałam na myśli automat na wszystkie skrzynki w grze (co napisałam - kłania się czytanie dokładne/ze zrozumienim)... robili to kilkakrotnie w związku z czym innym, więc i teraz by pewnie potrafili. Wiesz, komunikat się pojawił jakiś czas po tym, kiedy przestawiłam budynek. Kiedy się logowałam do gry, jeszcze go nie było. Mniejsza o mnie. Wielu zostało w grze i przestawiało budynki, co dało wiadomy efekt. Automatyczna wiadomość ostrzegłaby ich i tyle.

Jestem świadoma tego, że ludzie handlują przedmiotami z gry, ale to ich problem. I tak uprawiają swoisty hazard to robiąc (nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego?), więc powinni się liczyć z ewentualną stratą. Wcale nie jest mi ich żal.

Edit: Klapaucjusz tu masz rację, jednakże pamiętajmy, że to gra... czy wydasz te klejnoty dziś, czy jutro, to chyba nie zrobi wielkiej różnicy, prawda? No nie wiem, może dlatego tak myślę, bo traktuję to jako rozrywkę, nie strasznie poważną rzecz, w której mała awaria doprowadza mnie na skraj depresji. Wierz mi, nie tylko TSO ma takie problemy...

virginia
06.12.2013, 02:31
Takie awarie sie przecież zdarzają... no ludzie... nawet bardziej poważne, typu awaria wszystkich bankomatów danej sieci, albo awaria oświetlenia ulicznego w dużym mieście. Za nimi tez stoją ludzie, część z nich to może i partacze, ale przecież nie wszyscy! Im 'orgaznizm' bardziej skomplikowany, tym bardziej awaryjny. Naprawią i będzie hulało znowu.

Też jestem trochę wkurzona, bo miałam pewne rzeczy do zrobienia w grze, no ale mówi się trudno. Nie będę rwać włosów z głowy, obejrzę sobie fajny film albo pogram w inna grę. Dla mnie to gra, rozrywka, zabawa - ma mi sprawiać radość, a nie stresować :) Z drugiej strony troche zadroszczę ludziom, dla których problem zawalonej wirtualnej kopalnii jest bardzo istotną życiową kwestią, to znaczy, że nie mają zmartwień w prawdziwym życiu :)

Klapaucjusz
06.12.2013, 02:36
raczej nie czuję żebym wpadał w depresję, zdarzały mi się przerwy w grze po porę miesięcy i jakoś to przeżyłem :) chodzi raczej o zasady, a to co się tu dzieje trudno nazwać inaczej niż bezczelnym wyciąganiem kasy za półprodukt.

Metz
06.12.2013, 02:38
to znaczy, że nie mają zmartwień w prawdziwym życiu :)

Widze, że wiesz lepiej od nich. Gratuluje zdolności proroka. Ja mimo wszystko uważam, że po prostu podchodzą poważnie do wszystkiego, co robią. Innymi słowy - szanują swój czas. Twój jest niewiele warty z tego co widze, ale nie traktuj innych swoją miarą.

Klapaucjusz
06.12.2013, 02:42
prawdę powiedziawszy najbardziej wkurzające są nie same awarie a postawa Xaara itp., zamiast przyznać się do dania ciała, widzę teksty w rodzaju nic się nie stało, testowaliśmy, to się zdarza itd. , jednym słowem żenada.

lonia1974
06.12.2013, 02:45
Nie bardzo zgadzam się z Tobą Virginia. Awarie oczywiście się zdarzają, ale nie za każdym razem. Najbardziej denerwuje mnie podejście BB, który olewa swoich "pracodawców" (czyt. klientów). Pomimo wcześniejszych sygnałów ze to nie działa, zdecydował o włączeniu tej funkcji, a teraz tłumaczy ze to problem bardziej złożony. Z całym szacunkiem, nie wprowadza się do obiegu lekarstwa które nie działa. Nie chodzi o zawalone kopalnie, ale o wiarygodność i szacunek dla klienta.

virginia
06.12.2013, 02:53
Omajgad, Metz :D Też szanuję swój czas i podchodzę poważnie do Settlersów - na tyle poważnie, na ile podchodzi się do gry. Świat nie jest zerojedynkowy, wiesz? I zdziwiwłbyś się ile wart jest mój czas ;)

Klapaucjusz, o depresji nie było konkretnie do Ciebie, podkolorowałam to nieco celowo tak przy okazji. ;) Z tym półproduktem to trochę racja... Wiem, to żadne usprawiedliwienie, że innym się też takie wpadki zdarzają, ale nie tylko w TSO dzieją się rzeczy niepojęte... Patrz co było choćby przy premierze najnowszego Batmana, CoDa, czy wcześniej GTAV, czy jeszcze wcześniej D3. Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale imho łatwiej jest spartaczyć robotę w grze online, bo to mimo wszystko praca na żywym organizmie. Nawet jeśli są serwery testowe i takie tam, nie wszystko da się przewidzieć, nie wszystko da się przetestować. Zamknięte gry wychodzą zabugowane i to czasem potwornie (nie wierzę, że celowo), a co dopiero taka online, kiedy często dochodzi do zmian w kodzie etc.

Edit: Co do samej postawy BB to macie dużo racji. Nie wiem czy wiedzieli o kłopotach jakie powoduje dany moduł, czy nie, trochę nie chce mi się wierzyć, że z pełną świadomością możliwej dużej awarii, zdecydowali się włączyć zepsuty moduł. Może to czyjeś przeoczenie, może niefortunny zbieg okoliczności. Tak czy owak tu się zgadzam, zamiast świecic oczami, mogliby zwyczajnie napisać, że dali ciała, przeprosić i już.

zlotko73
06.12.2013, 06:40
A ja bez przestawiania budynków wczoraj wieczorem grzecznie napisałam "dobranoc" a dzis nie mogę wejść....obszar serwera uszkodzony...no to mam prezent mikołajkowy

qpon777
06.12.2013, 08:14
No i nadal nic z tego. Od wczoraj po niefortunnym przestawieniu budynku - "uszkodzony obszar serwera".
Troche to długo już trwa - 18 h !!!!!!

Generalik
06.12.2013, 08:34
U mnie ten sam problem . Napisałem i dostałem odpowiedź że już jest dobrze, a dobrze nie jest. Pewnie tydzień czasu będę musiał czekać do następnej konserwacji i to pewnie jest optymistyczna informacja o ile jeszcze w ogóle naprawią mi grę.

Melon_man
06.12.2013, 10:11
Uszkodzony obszar serwera - damn it. Support odpisał, że usunął usterkę, ale problem nie ustąpił. A taki fajny event się zapowiadał..

Quartis
06.12.2013, 10:17
Mi nic nie odpisali. I problem występuje nadal. Jak rozumiem jak dziś się nie wyrobia to otworza za mnie kolejne okienko bo klejek na to nie wydam.

Mim23mm
06.12.2013, 10:21
duzo mozna pisac, lista juz jest dluga, wiele osob z nas ma racje, straty sa duze dla graczy którzy sporo handluja, gra jest tak skonstruowana ze trzeba logowac sie w okreslonych miedzy innymi przez bufy i produkcje-odstepach czasu, dlatego rozczarowanie jest nie male, a po za tym czemu zawsze cos sie dzieje przy ewentach, czy jakich kolwiek zmianach, ktos musi za to chyba odpowiadac, jak ja cos schrzanie w pracy to jest zj..a i po premi, ogarnijcie sie programisci w koncu i zrobcie cos dobrze, bo gra fajna ale wasze podejscie irytuje

SirBendzi
06.12.2013, 10:38
Wczoraj też mi padło i tak czekam. Jeszcze bezczelnie mi ściemniają, że zostało to naprawione, normalnie jak butelką w gębę bym dostał. Wczoraj na dodatek wydałem 12k klejek na te pudełka z eventu, nawet pocieszyć się tym nie mogłem. Teraz chociaż wiem, żeby nie wysyłać nigdy więcej żadnych esów, by kupić klejki jak mi hajs na fonie zostanie... O rekompensacie można pomarzyć, to chyba jedyna z gier, w której nic nie dają jak coś się zepsuje z ich winy. I kumam, żeby błędy były raz na jakiś czas a nie co wgrają coś dodatkowego to pełno krzaków jest. Gdyby nie ziomki z gildii to bym w to badziewie już dawno nie grał.

Tanit
06.12.2013, 12:06
A ja bym chciała wiedzieć jak postępują prace naprawcze.... I czy to dzisiaj zostanie naprawione.
Bo jak pomyślę, że mają mi przepaść logowania i otwieranie kalendarza, które jest wymagane codziennie, inaczej trzeba poświęcać klejnoty, to się robię zła.

PiterB21
06.12.2013, 12:19
a czego się spodziewacie? :) standardy pracy według BB: pracę zaczynają od godziny 9, zanim przyjdą to jest 10, poranna kawka do 12, może potem coś popatrzą ale koło 14 popołudniowa kawa do godziny 16, a potem to już tylko 3h, za mało czasu i trzeba się szykować do domu... jak już wcześniej pisałem, pewnie na jednym dniu się nie skończy :)

wallycsw1976
06.12.2013, 12:23
Też mnie wczoraj to dopadło

Info z fejsa z godz. 11

The Settlers Online Polska Marcin, nie znam jeszcze dokładnego czasu uruchomienia skryptu - gdy tylko się czegoś dowiem, od razu dam znać.

BB_xaar

qpon777
06.12.2013, 12:37
ja też czekam, troche długo bo prawie dobę :(
Mam nadzieję, że niedługo uporają się z problemem.

Krasnopolandia
06.12.2013, 13:19
Jawna olewka graczy . Proponuje przyspieszona konserwacje bo z tego co wiem potrwa to do nastepnej konserwy I tydzien w plecy ciekawe kto mi otworzy okienka w kaledarzu jak niebieskich 0

wallycsw1976
06.12.2013, 13:43
Wczoraj jakoś im robota szybciej szła - poprawki w moment wprowadzili (takie, że część z nas ma problem).

tak jak informowaliśmy, wyłączenie możliwości przesuwania budynków nie jest zamierzoną modyfikacją. Aby usunąć to utrudnienie, jeszcze dziś (05.12.2013) nastąpi krótka przerwa techniczna:
•Start: około 11:30 czasu polskiego
•Koniec: około 13:30 czasu polskiego

Merigold_
06.12.2013, 13:55
U mnie też taki sam problem od rana. Jeżeli nic dziś nie naprawią, to jestem ciekawa co z tym kalendarzem, przecież trzeba klikać codziennie.

Ripcord
06.12.2013, 13:58
BB_xaar Blue Byte Community Team jest aktywny od dłuższego czasu ale żadne info się nie pojawia
Pewnie między sobą nie mają kontaktu

Mim23mm
06.12.2013, 14:00
moze nie da sie odzyskac wyspy i nie wiedza jak to ludziom napisac, a zwrotów nie planuja :)

Quartis
06.12.2013, 14:02
Albo nie wiedzą jak napisać, że programista nie dał rady stworzyć skryptu i szukają innej osoby :)

sreltteS
06.12.2013, 14:04
to juz dziesiatki, setki a moze tysiace graczy ...lepszego mikolaja bym sobie nie wymażył ..czyzby poczatek końca

nosiekleeds
06.12.2013, 14:06
a co ? chcesz uslyszec ze mamy po grze do nastepnego czwartku !!!
Team z BB zbiera odwage aby to nam zakomunikowac

sreltteS
06.12.2013, 14:09
jakbym usłyszał ze do nastepnego czwartku to tyle dobrze bo jak w tamtym roku tez mialem proble mz uszkodzonym obszarem to 2 miesiace czekalem a zwodzili ze przy kolejnej konserwie uda sie wrocic do gry

Seberius
06.12.2013, 14:11
Wszedłem dzisiaj rano na wyspę, a tutaj na mojej manufakturze recyklingowej animacja jak podczas ataku generała (pasek "życia" zjechany do połowy pod budynkiem i tuman kurzu nad budynkiem).
W pierwszej chwili przetarłem oczy - był wczesny ranek, może mam omamy. Nie pomogło.
W drugiej chwili przez watę zaspanych komórek przebiła się jedna żywsza "wprowadzili PvP i właśnie ktoś atakuje wyspę!".
O rany tak bez zapowiedzi?!! Rozdzwoniły się dzwonki alarmowe. Pewnikiem Mikołaj chce odzyskać swoje pierniczki, lizaczki i co tam jeszcze pospadało mu z sań na moją wysepkę! Rzuciłem więc okiem na swoich dzielnych generałów czy aby pod bronią stoją - niestety smacznie spali pod namiotami ino materiał fruwał i nijak chęci do obrony mych włości nie przejawiali. Jak uratować manufakturę? Ręka prowadzona anielskimi chórami kliknęła na niebieskie strzałki.... "uciekaj manufakturo-o-o-o-odlatuj" i postawiła ją z dala od zagrożonego terenu...
I to był koniec. Zapadła ciemność, nastał armageddon, błąd serwera. Także z tego miejsca mocno przepraszam wszystkich, że uszkodziłem serwer.... ja tylko ratowałem tych biednych węglarzy... pewnie któryś w międzyczasie podzielił przez zero.
:(

sreltteS
06.12.2013, 14:14
cos w tym jest bo mi padlo jak stawialem 2 nowe manufaktury ;D

sreltteS
06.12.2013, 14:24
... mi w tamtym roku jak 2 miesiace support nie mogl uporac sie z moim uszkodzonym obszarem serwera zaproponowali reset konta czyli start od 1lvl dodam tylko ze bylem juz wtedy na 50lvl

Mim23mm
06.12.2013, 14:27
no dobra ale w tamtym roku nie bylo chyba tyle przypadkow, teraz jest tego naprawde sporo

Wondrak
06.12.2013, 14:28
to juz zagrywka ponizej pasa kto zwroci mi za klejki wywalone w ta gre pora chyba zasiegnac opini prawnika

sreltteS
06.12.2013, 14:30
kod juz sie wymknął spod kontroli ;D glupi event i zonk, chyba dlatego pvp nigdy nie wejdzie

Mim23mm
06.12.2013, 14:39
dobrze wiedza ze ludzie sie niepokoja, skoro tyle czasu im to zajmuje i nie ma zadnej informacji to mozna spodziewac sie najgorszego, ja napewno nie zaakceptuje wiadomosci ze nie da sie tego naprawic!

wallycsw1976
06.12.2013, 14:43
No to jeszcze kilka godzin i BB ma fajrant. W weekend nie pracują to czekamy do poniedziałku... albo pewnei do czwartku.

Seberius
06.12.2013, 14:47
Wystąpię jako advocatus diaboli.
Znalezienie takiego błędu to czasami jak czytanie książki telefonicznej w poszukiwaniu literówki. Długotrwale i bardzo żmudne. Ponadto poprawienie kodu w jednym miejscu może skutkować dziwnymi rzeczami zupełnie gdzie indziej (dlatego każda zmiana najpierw ląduje na testowych serwerach). Dajmy im czas i chodźmy ulepić bałwana :)

Ripcord
06.12.2013, 14:48
A czy ktoś z nas widział na forum wpisy że co chwilę od wczoraj gra wywala? Chyba nikt !!! To jak mogą naprawiać skoro ludzie grają ? Nic nie jest robione w tym temacie . !!! Rozumiem jak by zablokowali wszystkie serwery i próbowali naprawić ostatnio coś też im nie wyszło i były komunikaty na głównym o której dany serwer ruszy a teraz totalne nic


Witaj Ripcord,

Oczywiście rozumiemy Twoje zdenerwowanie, ale niestety na tą chwilę nie możemy więcej pomóc. Problem został już przekazany do działu technicznego, który zajmuje się naprawianiem podobnych problemów i do tej pory nie otrzymaliśmy informacji kiedy zostanie to poprawione

Quartis
06.12.2013, 14:49
Wystąpię jako advocatus diaboli.
Znalezienie takiego błędu to czasami jak czytanie książki telefonicznej w poszukiwaniu literówki. Długotrwale i bardzo żmudne. Ponadto poprawienie kodu w jednym miejscu może skutkować dziwnymi rzeczami zupełnie gdzie indziej (dlatego każda zmiana najpierw ląduje na testowych serwerach). Dajmy im czas i chodźmy ulepić bałwana :)

Taa.. A programiści właśnie pierwszy raz zobaczyli kod na żywo:)

Mike-36
06.12.2013, 14:52
to mogli sobie przylepic żółtą karteczke na monitor z instrukcja co trzeba zrobic juz w tamtym roku skoro problem byl, takie rzeczy w takiej grze nie moga sie dziac poprostu nie moga ludzie placa kase i to duza a oni nas poprostu olewaja

Klapaucjusz
06.12.2013, 15:01
nie mogą wyłączyć serwerów bo zanim zwiną interes muszą się jeszcze nachapać, tylko potrzeć jak pojawi się promocja w sklepie z klejem hehe

Wild_Baraccuda
06.12.2013, 15:03
Czemu od prawie doby nie pojawiła się żadna info??? To ja dziękuję bardzo za takie "Wydarzenie Świąteczne".... :-/

Onslow2013
06.12.2013, 15:39
Witam.

Czytajac Wasze wpisy widać kto jest już mega uzależniony [w tym ja:) ]. Premium ucieka.... krawiec z wymiana czeka.... i co teraz? Eh.....

Kozi69
06.12.2013, 15:42
29h bez gry. I marzenie o złotej wieży poszło w niepamięć po pierwszym dniu.
Nie mogą przynajmniej napisać co się dzieje i jaki jest przewidywany czas naprawy?
Jak zrobią to w poniedziałek to przynajmniej nie będę próbował się łączyć co godzine.

Bernardoss
06.12.2013, 15:58
29h bez gry. I marzenie o złotej wieży poszło w niepamięć po pierwszym dniu.
Nie mogą przynajmniej napisać co się dzieje i jaki jest przewidywany czas naprawy?
Jak zrobią to w poniedziałek to przynajmniej nie będę próbował się łączyć co godzine.

Kozi69 za klejki mozna odblokować dni ktore przegapisz. Czyli jeśli naprawią to do końca roku ;) to nadal masz szanse na wieże (max 630 klejek za odblokowanie wszystkich okienek - przynajmniej na testowym tak było).

Krasnopolandia
06.12.2013, 16:00
Kozi69 za klejki mozna odblokować dni ktore przegapisz. Czyli jeśli naprawią to do końca roku ;) to nadal masz szanse na wieże (max 630 klejek za odblokowanie wszystkich okienek - przynajmniej na testowym tak było).

A jezeli ktos nie ma klejek? zasponsorujesz?

kubawaks
06.12.2013, 16:04
Właśnie dostałem emaila od supportu, z którego treści wynika, że problem na moim koncie został naprawiony. Faktycznie wyspa jest odblokowana. Myślę, że jeszcze dziś powinni się uporać z błędami na waszych wyspach.

Bernardoss
06.12.2013, 16:08
A jezeli ktos nie ma klejek? zasponsorujesz?

Jak nie ma to proponuje udac sie do sklepu. Ale wiesz odpowiadajac na twoja docinkę, ktora pewnie wynika z nerwów po odłączenia od TSO na wiecej niz godzine, to Kozi69 moge zasponsorowac ;);)

Kozi69
06.12.2013, 16:09
Czyściłeś cache przed zalogowaniem kubawaks?

Royalvee
06.12.2013, 16:11
Właśnie dostałem emaila od supportu, z którego treści wynika, że problem na moim koncie został naprawiony. Faktycznie wyspa jest odblokowana. Myślę, że jeszcze dziś powinni się uporać z błędami na waszych wyspach.


Czyli odblokowują indywidualnie? U mnie martwica dalej, pewnie to potrwa...

Ripcord
06.12.2013, 16:15
U mnie dalej to samo , a jesteśmy na tym samym serwerze

virginia
06.12.2013, 16:30
Usterka usterką - to się zdarza, ale podejście do graczy rzeczywiście mają trochę olewackie... Tyle czasu bez żadnego info, to naprawdę słabo. Nawet jeśli nie ma jakiegoś ogromnego postępu, mogliby chociaż napisać, że pracują, że coś tam zrobili, że nie wiedzą kiedy będzie działało, ale się starają - żeby był jakiś kontakt, jakikolwiek... To naprawdę nieładnie.

dentol
06.12.2013, 16:32
około godziny temu dostałem mejla :


Niestety nie jest nam znany dokładny czas potrzebny na usunięcie problemu, jednakże pragnę zapewnić, że nasi Technicy zrobią wszystko co w ich mocy aby jak najszybciej umożliwić Tobie zalogowanie się do gry.

Decyzje na temat ewentualnej rekompensaty zostaną podjęte dopiero po naprawieniu usterki.

Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy.

Życzymy miłego popołudnia.

kubawaks
06.12.2013, 16:33
Czyściłeś cache przed zalogowaniem kubawaks?

nie, nic nie robiłem.

sreltteS
06.12.2013, 16:36
a wiec jak mozna bylo sie spodziewac sytuacja bez zmian, gracze WŚCIEKLI nerwy puszczaja, a support nato jak na lato

wallycsw1976
06.12.2013, 16:38
nowe info na fejsie:
The Settlers Online Polska mechanizm blokujący daną strefę może zostać wywołany przez różne czynniki. Część z takich blokad może naprawić Support, część jest naprawiana przez "nocny skrypt", zdarzają się jednak też takie przypadki, które trzeba przekazać do dalszej analizy, co niestety trochę trwa.

BB_xaar

virginia
06.12.2013, 16:40
Czyli jak w przypadku standardowego "uszkodzonego obszaru serwera". Tyle, że teraz dotknęło to bardzo wiele osób w jednym czasie.

kyzdyr
06.12.2013, 16:43
Też dostałem podobnego maila, wprawdzie bez obietnic rekompensaty, ale przynajmniej ktoś coś odpisał :)

wallycsw1976
06.12.2013, 16:58
Support The Settlers Online pracuje w godzinach 9:00-19:00 od poniedziałku do piątku

No to parę osób jeszcze sobie dziś pogra, a reszta czeka do poniedziałku ....

virginia
06.12.2013, 17:06
Chyba wiedzą o możliwości powołania sztabu kryzysowego w nagłych, ogromnych awariach? W normalnych firmach tak robią. To bez wątpienia sytuacja kryzysowa, więc pewnie stworzą taka grupę. Miejmy nadzieję.

Onslow2013
06.12.2013, 17:11
do stałem odpowiedź:

"Witaj Onslow2013,

Uprzejmie informuję, że usterka na Twoim koncie została juz usunięta i posiadasz mozliwość logowania się do gry.

Przepraszamy za utrudnienia w dostepie do rozgrywki."

Ale nadal nie działa po 30 min od otrzymania wiadomości :(

PiterB21
06.12.2013, 17:11
virginia raczej bym się nie łudził że takie rozwiązanie nastąpi, nie w tej firmie ;)

thordis
06.12.2013, 17:13
tej gry juz sie nie da gorzej spieprzyc pora sie z nia pozegnac ale najpierw trzeba wyslac im prawnika

Trzymam kciuki, daj znac jak Ci poszło.

Kozi69
06.12.2013, 17:14
Onslow2013 - taką wiadomość to ja już wczoraj dostałem - musisz im napisać znowu, że konto dalej nie działa, prześlą to do dalszej analizy.

Kielich85
06.12.2013, 17:23
ja jetem ciekawy tylko jak rozwiążą problem otwierania kalendaża adwentowego :0

Mim23mm
06.12.2013, 17:48
wkurzajace jest to ze 30h poźniej oni nie maja nic do powiedzenia

TheNewKing
06.12.2013, 18:37
Tylko najlepsze jest to że na testowym też był ten problem, więc pytanie po co są testy skoro błędy testowego trafiają na normalne serwery??

sparta75
06.12.2013, 18:46
i po co piszą że naprawione jak nie działa:(

Mike-36
06.12.2013, 19:10
fajnie ze maja nas gdzies naprawde

Gonti_Zabijaka
06.12.2013, 19:17
Juz ponad dobe konta uszkodzone event leci wszystko na wyspach padlo a nikt nic nie robi. W takiej sytuacji event powinien byc zablokowany i opoziony o tydzien, natomiast dobroduszni dadza nam doladowania do zboza w ramach rekompesaty i powiedza ze tak sie zdarza. Nawet bb Xaar od doby nic nie napisze bo nie wiedza nic i sa chyba zajeci wszyscy programisci bo wygladaja za sw. Mikolajem

tribul
06.12.2013, 19:20
U mnie też minęło 24h od ostatniego logowania, ten sam komunikat:[ mam pytanie, kiedy zostanie to naprawione i z przygodami odpalonymi, kontem premium jak ktoś miał i ciągłością logowania?? Support i dział techniczny mogliby się postarać!!!!

wordan
06.12.2013, 19:59
obawiam sie ze do poniedziałku to nawet na maila nie odpiszą o naprawie problemu nie wspomnę
coś mi sie wydaje ze będzie "tydzień przerwy do następnej konserwy"

Krasnopolandia
06.12.2013, 20:01
19 koniec pracy:) miejmy nadzieje ze jakis kumaty polak tam sprzata w nocy i to naprawi he he he

tribul
06.12.2013, 20:20
Życzę Wszystkim miłego weekendu z grą i bez niej :P:)))

Pozdrawiam Serdecznie

PS: szkoda słów na to wszystko :)))

tribul
06.12.2013, 20:23
Życzę Wszystkim udanego i miłego weekendu, z grą i bez niej:))
Szkoda słów na to wszystko....

Pozdrawiam Serdecznie:))

Klapaucjusz
06.12.2013, 20:33
w ciula sobie lecą i tyle, właśnie kończy mi się premia na Zamku i parę kilo fasoli w plecy. A pies ich trącał idę na piwo :)

SirBendzi
06.12.2013, 20:33
Szkoda słów oni i tak mają nas gdzieś. Daje 100ziko że jakąś króliczą łape albo inne beznadzieje zarzuca i powiedzą, że to w ramach rekompensaty... Ja osobiście skończę z tą grą mimo 50lvlu i tak nie ma co robić i nie będę takiego badziewia co wieczne problemy są dofinansowywał.

PiterB21
06.12.2013, 20:37
po 2 latach grania ja też postanowiłem zakończyć zabawę z tym wszystkim, gra grą, ale podejście supportu do klientów woła o pomstę do nieba...

lumixander
06.12.2013, 20:40
Wydarzenie zimowe 2013

-Świąteczna niespodzianka: nowe rozwiązanie, które pozwala zdobyć wiele wolnego czasu z rodziną... :)
-Zadania dzienne(ewent), sprawdź maila kiedy ci wyspę odblokują...

Onslow2013
06.12.2013, 21:26
Są jacyś gracze z UK? Bo chyba założę sobie na brytyjskim serwerze konto i tam zaczne grac. Załóżmy Polską gildie na jednym z serwerów [chyba ze już takie sa to można się przylaczyc]

virginia
06.12.2013, 21:38
Ech, brak słów... Dlaczego tylko w Polsce takie rzeczy się dzieją? Nie chodzi mi o samą awarie, tylko o podejście do graczy. Co prawda support dziś odpowiedział na maila po 20 minutach, jednak wyglądało to trochę na automat i nic nie wniosło do sprawy... Na stronie głównej zero wiadomości odnośnie postępu prac naprawczych... Polska ekipa leci w kulki, a ci od marketingu i piaru chyba z łapanki zostali zatrudnieni. Szkoda gadać. Ktoś decyzyjny powinien za to beknąć, a gracze otrzymać solidą rekompensatę na przeprosiny. Nie za crash, za to co się dzieje (a właściwie nie dzieje) teraz. Spróbuję zamailować do centrali, haha, pewnie niewiele wskóram, ale spróbowac można :D

tribul
06.12.2013, 21:44
Daj znać wszyscy się rzucimy do centrali, może grupowo coś zdziałamy :)))

Lizabett
06.12.2013, 21:44
Wszystkie inne serwery w innych krajach chodzą bez zarzutu nikt nie ma problemów a Niemiecki suport zdziwił się jak dostał ode mnie maill ze skargą , w polskim suporcie siedzi banda niedouczonych informatyków jak w ogóle mają coś wspólnego z informatyką , odpisują na maill i szukają odpowiedzi u innych suportach zadając pytania podpisując się pod użytkowników ... innego wyjaśnienia nie ma ..... bo piszesz do Niemieckiego suportu i masz odpowiedź w 5 minut i problem znika ... do polskiego -- hmmm powodzenia !!!

Haloo

Danke für die Informationen, die Sie beschrieben das problem ist uns nicht bekannt, aber wir werden versuchen, etwas über Ihr problem und finden Sie heraus, was das problem ist, was werden wir Sie umgehend informieren.

Team Die Siedler Online


Polski Supoort

Witaj

Uprzejmie informuję, że nie jest nam znany termin naprawy błędu. Wiemy, że prace w tym kierunku wciąż trwają i jak tylko będzie nam coś więcej wiadome natychmiast się z Tobą skontaktujemy.

Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności oraz dziękujemy za wykazaną cierpliwość.


W razie dalszych pytań bądź wątpliwości, proszę o kontakt.


Pozdrawiamy,
Zespół The Settlers Online

Seberius
06.12.2013, 21:54
Zgłosiłem do supportu i choć nie dostałem wiadomości zwrotnej to od kilku godzin mogę już normalnie grać.

wallycsw1976
06.12.2013, 21:59
Zgłosiłem do supportu i choć nie dostałem wiadomości zwrotnej to od kilku godzin mogę już normalnie grać.

Możesz powiedzieć dokładnie o której wysłałeś maila do supportu ze zgłoszeniem awarii?

Onslow2013
06.12.2013, 22:06
Aktualizacja (06.12.2013, 21:02):
Rozwiązanie utrudnienia pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu.

BB_xaar



hahahahahha

Illumis
06.12.2013, 22:07
Mi wczoraj naprawili ale duuuuuzo wysłałam wiadomości , ubolewan nad losem tych co jeszcze nie mają , event leci a pewnie naprawią po konserwie w czwartek

wallycsw1976
06.12.2013, 22:08
To już było wiadome o 19tej jak pracownicy poszli do domu.


P.S. "Niestety nie jest nam znany dokładny czas potrzebny na usunięcie problemu, jednakże pragnę zapewnić, że nasi Technicy zrobią wszystko co w ich mocy aby jak najszybciej umożliwić Tobie zalogowanie się do gry." Taaa wszystko ;)

tribul
06.12.2013, 22:11
Nic tylko powiedzieć szanownemu działowi technicznemu, jak i ekipie odpowiedzialnej za to, serdeczne ....................... końcówkę dopiszcie sobie sami.
Śmiać się chcę, wielka ekipa informatyków, która wszystkich graczy ma gdzieś, jak wspominała reszta kasę to chętnie się bierze za klej, a o graczach nie myśli. Onslow2013 muszą mordę zalać, by wpaść na pomysł.
Czas chyba skończyć z tą żenadą.

Bogumiła
06.12.2013, 22:13
to są kpiny i żarty...co event to jakieś problemy...od dawna zastanawiam się nad rezygnacją z gry i teraz chyba dopięli swego...a już informacja o tym,że nad rozwiązaniem problemu prace zostaną podjęte w następnym tygodniu to jest przegięcie...czyli znaczy to,że do następnej konserwacji wyspa padnie i wszystko co na wyspie...ciekawe kto zwróci graczom te wszystkie straty,które w tym czasie poniosą...brak słów...po prostu żal...

Miusk
06.12.2013, 22:24
Po kiego grzyba przenosilem budynek. I mam po evencie. Jedno mnie ciekawi, gdy juz naprawią błąd to czy pozwolą ludziom ktorym sie pojawil na otwarcie okienek adwentowch.

Masakra.

A juz informacja ze po weekendzie naprawia to nie wiadomo czy do smiechu czy do placzu.

virginia
06.12.2013, 22:27
W przyszłym tygodniu? Czyli jednak w Polsce nie znają pojęcia sztabu kryzysowego? Przecież tam dzień i noc teraz powinien ktoś siedzieć i móżdżyć. Jeśli oni za to nie dadzą jakiegoś solidnego wynagrodzenia, to nie zdziwię się, jeśli gros graczy opuści serwery... To przykre, zwyczajnie przykre... Nie mogą po prostu przywrócić wersji gry sprzed eventu i pooddawać ludziom zakupione po konserwie kleje (bo te pewnie znikną przy przywracaniu stanu sprzed konserwy)? Przecież maja jakieś logi etc., jakieś narzędzia te logi analizujące, łatwo będzie można porównać stan sprzed ze stanem po i podosyłać różnice... Przeciez to nie jest niezależne, małe, trzyosobowe studio w garażu, tylko ogromna korporacja!

tribul
06.12.2013, 22:28
chyba jednak garaż

Quartis
06.12.2013, 22:29
Ja mam dość. Brak info cały dzień i na koniec, że przyszły tydzień. Jak rozumiem pracuje tam 1 programista. To dla mnie mogą zakończyć działalność. Info z prośbą o skasowanie konta wysłane. Może spotkamy się w innej grze. Pozdrawiam i do kolejnego kliknięcia :)

virginia
06.12.2013, 22:33
Wiesz, xaar to pewnie pisze co mu każą... niemniej ci wyżej, ci decyzyjni, mogliby się bardziej wysilić... to jak potraktowali graczy zakrawa na kpinę... smutne.

tribul
06.12.2013, 22:35
W sumie to mi wygląda tak, dobrze, że oni mają konta aktywne i tym co się udało przywrócić, a następnymi zajmiemy się w przyszłym tygodniu, w końcu i tak weekend jest:[

Miusk
06.12.2013, 22:36
oj opuszcza gre... a uwazalem ten event za najlepszy, a teraz mysle o calkowitej rezygnacji z gry heh, ciekawe

flasssh28
06.12.2013, 22:37
Złotymi wiezami bedzie mozna handlowac?

Ripcord
06.12.2013, 22:49
Xaar cały czas był on-line i nic nie napisał po 21 dał wiadomość na główną i sobie poszedł, dzięki już mam rozeznanie jak działacie !!

kartoniusz76
06.12.2013, 23:09
No i zrozumiałem... To jest serwer testowy,sprawdzająile jeszcze możemy znieść,niekompetencji,olewactwa itp.
to tak samo jakby hydraulik podłączyłciepłą wodę do wc ,a pilot latał na bani
dalej by pracowali???
czas najwyższy ,żeby centrala się tym zajęła

Alanka
06.12.2013, 23:14
dlaczego nie ma podane do publicznej wiadomości adresu firmy i telefonu, do ubisoftu dzwoniłam oni się nie zajmują podobno online tylko pudełkowymi wersjami, w takim razie gdzie jest napisane kto się tym zajmuje?

Lizabett
06.12.2013, 23:28
Proszę bardzo :D


Are you having problems with one of our games? There are several ways to get in contact with the support:

The Support Website: http://support.ubisoft.com/
The Support Facebook Page: http://www.facebook.com/UbisoftSupport

Alanka
06.12.2013, 23:31
Proszę bardzo :D


Are you having problems with one of our games? There are several ways to get in contact with the support:

The Support Website: http://support.ubisoft.com/
The Support Facebook Page: http://www.facebook.com/UbisoftSupport


zadzwoń do nich dowiesz się, że się tym ubisoft nie zajmuje oni są od pudełkowych wersji ;-) proszę o namiary kto zajmuje się online bo ubisoft na pewno nie

Volcair
06.12.2013, 23:36
Złotymi wiezami bedzie mozna handlowac?

na testowym nie ma takiej opcji wiec tutaj pewnie tez nie

Alanka
06.12.2013, 23:41
ja dzwoniłam i złożyłam zażalenie do UOKiK, a co ci da pisanie do właścicieli gry? zażalenie na szefa składasz do szefa? mądre posunięcie, gratuluje inteligencji ;-) jak taki mądry jesteś to daj namiary do osób odpowiedzialnych za grę online, bo jak na razie ciężko nawiązać z nimi kontakt

Lizabett
06.12.2013, 23:42
http://www.ubi.com/US/Support/InternationalSupport.aspx

nonx
06.12.2013, 23:44
i dwa linki podali trochę Cie zlali ciekawe dlaczego? hm

Alanka
06.12.2013, 23:47
jeszcze raz postaram się napisać dużymi literami ;-) firma Ubisoft do której co chwila dajesz mi namiary podobno zajmuje się tylko i wyłącznie wersja pudełkową, jeśli chodzi o grę onlinie nie zajmują się nią, taka odpowiedz usłyszałam dzwoniąc do siedziby w Niemczech, więc skoro piszesz do nich to nic nie robisz skoro oni się tym w ogóle nie zajmują ;-)

nonx
06.12.2013, 23:48
na testowym nie ma takiej opcji wiec tutaj pewnie tez nie

no to świetna akcja będzie dla tych którzy nie mogą się dostać, chyba ze da się wcześniejsze okna jakoś otworzyć

Lizabett
06.12.2013, 23:48
OK dobranoc Wam - Odzyskałam WYSPE - JUPI !!! dzwoncie sobie gdzie chcecie - jeden maill do suportu UBi i gites !!!!

nonx
06.12.2013, 23:50
co tam znowu LIZeszBetty??? to z brzyduli??

omack1008
06.12.2013, 23:51
Lizabett to napisz co i jak zrobilas

nonx
06.12.2013, 23:55
nikt jej nie stracił co najwyżej nie ma dostępu, taa bo oni wiedza o Twoim istnieniu i pilnują twej wyspy:P:P

Mike-36
07.12.2013, 00:03
spoko czyli do czwartku wolne, pięknie nas załatwili

okogi
07.12.2013, 00:06
z tej sytuacji dobrego wyjscia juz nie bedzie ... co zrobia to bedzie zle ... jak nie jednej to drugiej stronie

cycu1008
07.12.2013, 00:19
mam nadzieje ze ktos za to odpowie, ale chyba sie łudzę

virginia
07.12.2013, 00:52
Alanka, to da, że może centrala nie jest do końca świadoma tego, co się dzieje w polskim teamie i jak polski team traktuje graczy... Bo tu juz wcale nie chodzi o awarię (choć rzeczywiście, w momencie, kiedy tak się przedłuża, to ludzie tracą te itemki, na które wydali kasę) ale o lekką zlewkę... Cały dzień zero informacji, zero kontaku z graczami... strategia strusia i piasku... jak to w Polsce.

okaman
07.12.2013, 01:35
haha ale mod tu jakis siedzi bo postow 3 strony zniklo :D

Bogumiła
07.12.2013, 01:52
siedzi ale boi się odezwać,bo oczywiście nic nie wie i nie ma żadnej konkretnej wiadomości dla nas :/

okaman
07.12.2013, 02:10
ale wyglada na to ze Mod wykonuje swoja robote za friko lepiej niz pseudo informatycy za pieniazki...

Bogumiła
07.12.2013, 02:12
pseudo informatycy to powinni polecieć...w każdej porządnej firmie już by za coś takiego głowy poleciały bo to jest działanie na szkodę firmy i wyrabianie negatywnej opinii o produkcie...

Cadaveria
07.12.2013, 02:36
U mnie ten sam problem od wczoraj wieczora. Z supportu dowiedziałam się tylko że pracują nad tym. Boje się tylko żeby nie stracić konta na stałe. Do tego premium włączone i sobie leci. Liczę jednak że w poniedziałek to naprawią.

virginia
07.12.2013, 02:46
Brak słów... mam nadzieję, że to będzie poniedziałek, a nie czwartkowa konserwa.

Tymczasem załozyłam sobie konto na hamerykańskim serwie i cisnę samouczek :) Wiecie, że tam silosy po 2k golda chodzą? :D

Do poniedziałku, wszystko mi się powyczerpuje, hehe. Ciekawe kto mi pola będzie klikał pół dnia...

Bogumiła
07.12.2013, 02:51
do jakiego poniedziałku????to powinno być zrobione na wczoraj...ja nie mam aż takich zasobów,żeby to sobie wszystko do poniedziałku bez nadzoru latało....odbudowanie się zajmie tydzień,a nie mam zamiaru odbudowywać katastrofy...chyba najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu rezygnacja z dalszej gry i tyle.szkoda mi tylko poświęconego czasu jaki włożyłam w rozbudowę wyspy...ech..

virginia
07.12.2013, 02:58
Powinno, powinno, ale to chyba nie robi wrażenia na polskiej ekipie BB, niestety. Napisali, że naprawią w przyszłym tygodniu, czyli najwcześniej w poniedziałek... :/

Co do rezygnacji z gry... zrobisz jak zechcesz, ale nawet jesli tydzień potrwa odbudowa, to przecież jeszcze nie tragedia :) W zasadzie, jeśli nikt Ci na wyspę wchodził nie będzie, po 24h od ostatniej Twojej na niej obecności wszystko powinno stanąć, więc w teorii najwyżej dobę wszystko będzie latać bez nadzoru :)

Bogumiła
07.12.2013, 03:08
no nikt nie będzie wchodził ponieważ nie można wejść na wyspy osób,u których wystąpił ten problem...strach będzie cokolwiek na wyspie zmieniać skoro takie skutki są w efekcie :(

virginia
07.12.2013, 03:13
Miejmy nadzieję, że zwołali tam jakiś sztab kryzysowy i będą siedzieć non stop nad jakimś hotfixem, który uruchomią w poniedziałek i który wszystko naprawi. Z dwojga złego, jeśli rzeczywiście siedzą i dłubia, to już wole poczekać, ale niech zrobią raz a porządnie, a nie, że trochę naprawią, a trochę im się posypie z innej strony... Amerykanie też mają cooldown przestawiania, ale tam nie wywala z serwera, nie mają za to eventu świątecznego.

Althair
07.12.2013, 03:50
No i mi settlersy wypisują:
"Na tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować później."

Postawiłem lodową rezydkę w miejsce starej, zburzonej normalnej rezydki i wywaliło mi wyspę.

virginia
07.12.2013, 04:51
Czyli burzyć budynków też nie można, nie tylko przestawiać... i budować... albo lodówki wywalają system :D

Akro
07.12.2013, 07:31
Aktualizacja (06.12.2013, 21:02):
Rozwiązanie utrudnienia pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu.



No tak weekend mają, to nie pracują ... Szkoda słow ;/ !

aleksandra35
07.12.2013, 10:05
Jestem zablokowana od czwartku! Po konserwie wypuścili bubel a my żeśmy go łyknęli i nie ma winnych .

Druczek
07.12.2013, 10:16
U mnie "naprawili" (samo się naprawiło) ale wyburzyłem Gloriette i w jej miejsce przeniosłem Lodową. Po "naprawie" miałem Gloriette z napisem "Lodowa Posiadłość" zburzyłem i mam Gloriette :(

Lodowa w plecy

Krasnopolandia
07.12.2013, 10:22
Aktualizacja (06.12.2013, 21:02):
Rozwiązanie utrudnienia pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu.
HMMM utrudnienia?? co masz zrobic dzis zrob pojutrze bedziesz mial 2 dni wolnego a snieg na wiosne tez sam zginie he he he.

wallycsw1976
07.12.2013, 10:27
Aktualizacja (06.12.2013, 21:02):
Rozwiązanie utrudnienia pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu.
HMMM utrudnienia?? co masz zrobic dzis zrob pojutrze bedziesz mial 2 dni wolnego a snieg na wiosne tez sam zginie he he he.

Czyli jak śnieg zaskoczył drogowców to tak samo bugi po wprowadzeniu eventu zaskoczyły BB. :)

B4rd85
07.12.2013, 11:03
dla mnie to jest chore, w kazdej pozadnej firmie jak jest jakas awaria to sie zostaje az sie ja usunie, a tu? godzina 19sta piatek weekend i hajlabajla

PiterB21
07.12.2013, 11:18
ktoś pytał o kontakt, to nie piszcie do Ubi bo ono samo w sobie się tym nie zajmuje, ale do centrali BB w Niemczech:

http://www.bluebyte.de/contact.html


ja właśnie wysłałem długiego maila z opisem całej sytuacji i opieszałości naszego supportu, zobaczymy czy to coś da w przyszłości

AsaVakkiT
07.12.2013, 12:51
ale powarznie sprawa nadaje sie do sadu bo produkt za ktory placi sie hajs sie nie nadaje..........
Jawne pogwalcenie praw konsumenta...

Sprawa nie nadaje się do sądu, bo gra jest DARMOWA - nie ma przymusu kupowania klejnotów i wydawania realnych pieniędzy - robisz to dobrowolnie. Ponadto zapewne gdzieś w zasadach gry jest napisane, że konto należy do BB, a my jesteśmy tylko ich użytkownikami (nie właścicielami) - przynajmniej w większości gier jest taka adnotacja, by userzy się za bardzo nie czepiali ;]

scorpix22
07.12.2013, 13:25
ale powarznie sprawa nadaje sie do sadu bo produkt za ktory placi sie hajs sie nie nadaje..........
Jawne pogwalcenie praw konsumenta...

no to działacie, chętnie poczytam o rozwoju sytuacji i kto wygrał sprawę.
Dużo gadania tutaj widze o sądach, prawnikach itp a jakoś o wygranych czy rozpoczętych sprawach nic a nic.

zygzus
07.12.2013, 14:29
Teraz widzicie, że testowy serwer na cały świat i ta forma buildowania gry jest chybiona, mi starcza kapka chęci do grania w tso, bo zima i wolne.

DrwalNadDrwale
07.12.2013, 14:50
Sprawa nie nadaje się do sądu, bo gra jest DARMOWA - nie ma przymusu kupowania klejnotów i wydawania realnych pieniędzy - robisz to dobrowolnie. Ponadto zapewne gdzieś w zasadach gry jest napisane, że konto należy do BB, a my jesteśmy tylko ich użytkownikami (nie właścicielami) - przynajmniej w większości gier jest taka adnotacja, by userzy się za bardzo nie czepiali ;]

Cena usługi nie ma znaczenia. Istotna jest "wartość".
Gwarancje dotyczy również produktów i darmowych.
Najlepsze jest naliczanie podatku VAT od darmowych OS w oparciu o index tych płatnych :D

Tyle że gwarancja dotyczy produktu który miał działać zgodnie z instrukcją producenta, tym czasem takiej instrukcji nie mamy, działa jak działa czyli widocznie tak miał działać :D
Chyba że ktoś czuje się "wprowadzony w błąd" i poszuka winnego owego "wprowadzania". Ale do spraw cywilnych ten "wprowadzający" musi mieć adres do doręczeń na terenie kraju.

TuttiFruttiGuy
07.12.2013, 15:26
Support nie pomoże bo pracuje od poniedziałku do piątku...

"uprzejmie informuję, iż Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Odpowiedź na nie zostanie udzielona najszybciej, jak jest to tylko możliwe. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń jakie wpłynęły do nas w ostatnim czasie, może oznaczać to dłuższe oczekiwanie na odpowiedź z naszej strony.

Support The Settlers Online pracuje w godzinach 9:00-19:00 od poniedziałku do piątku. Odpowiadając na naszą wiadomość email, bardzo prosimy nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy mogli szybciej udzielić odpowiedzi.

W przypadku gdy powtórnie wysyłasz do nas zapytanie na temat zgłoszonego już wcześniej problemu, bardzo prosimy kontynuować zagadnienie, nie zaś wysyłać zupełnie nowe. Pozwoli to uniknąć sytuacji, kiedy Twoje zgłoszenie mogłoby trafić do złej kategorii, a dodatkowo pozwoli nam na szybszą odpowiedź."

<333

piotr4329
07.12.2013, 15:35
kurcze.. hmm.. jak kartki z kalendarza wyrwać jak wejść nie można ?

ryszard32
07.12.2013, 17:04
brak dostępu do wyspy widzę nie jestem sam ile to potrwa

okaman
07.12.2013, 17:09
scorpix to nie zartuj :D szkoda kasy i czasu na sady :D oni sami sie wykoncz takim podejsciem

thordis
07.12.2013, 17:19
Wy sobie żartujecie że sprawa do sądu, oni sobie żartują że naprawiają i każdy sie cieszy;)

kredziarz
07.12.2013, 18:48
Ja zbudowałem kwiatki i nagle nie można wejść do gry pisze W tym obszarze wystąpił błąd .Prosimy spróbować ponownie

MisTs
07.12.2013, 19:15
Ja się pytam tylko jak wynagrodzą stracone dni.... weekend z głowy...

krotos666
07.12.2013, 19:32
Wcale nie wynagrodzą, chyba że indywidualnie coś od supportu.
Ale te dni, to chyba odkryjecie sobie za klejki w kalendarzu eventowym.

A więc będziecie raczej w plecy, takie życie.

okaman
07.12.2013, 19:57
mowi sie trudno zyje sie dalej , a narazie to srodkowy palec :P skoro oni tak ladnie mnie olali to ja ladnie olewam ich i swoj ogromny strumien gotowki skieruje do konkurencji :) sami sobie jestescie tego winni

Vat_Commando
07.12.2013, 20:10
Genialnie! I ja również nie mogę się zalogować, support ma wolne a świąteczne wydarzenie cały czas trwa a premie na budynkach się skończyły... Nie wiem co oni spieprzyli w kluczy gry ale jest to bardzo irytujące, tak samo jak ich wolne w weekend! Ciekawe czy jakaś rekompensata tego będzie, bo jak tu teraz otworzyć okienka w kalendarzu?

ufo_22
07.12.2013, 20:27
kto to bb_xar? Ciekawe

ufo_22
07.12.2013, 20:30
Warto zgłaszać. I tak nic nie robią.

lucjano86
07.12.2013, 20:52
Witam ,co mam teraz zrobic przenioslem budynek i zablokowalo mi wyspe. Co teraz i co z kalendarzem adwentowym jesli potrwa to dluzej???

lucjano86
07.12.2013, 20:55
Moze ktos by odpowiedzial na pytania graczy coo?? Ktos kompetentny . Poco formularze jesli nieodpowiadaja !! Masakra normalnie
Ile mam teraz czekac az bedzie ok?

Miusk
07.12.2013, 21:04
support w weekend nie pracuje, wiec nie ma co liczyc na odpowiedż, nie mówiąc juz o odblokowaniu wyspy. event nam leci... trudno sie mowi. mam tylko nadzieje ze bedzie mozliwosc otwarcia okien w kalendarzu i sypnal ostro jakąs rekompentsatą. No i mam tez nadzieje ze lodowe stanieją do 5k :)

JuspeR
07.12.2013, 21:05
Jak tak dalej pójdzie to do poniedziałku 1/3 ludzi będzie mieć taki problem a potem będą się pocić żeby wszystkich przywrócić. Organizacja pracy level expert!!

Cadaveria
07.12.2013, 22:00
Nic nie możemy zrobić tylko czekać.. oby przedłużyli aktywne konta premium, kartki w kalendarzyku powinny być odebrane, i powinni albo przedłużyć event świąteczny, albo sypnąć każdemu kto ma zablokowane konto sporo prezentów, bo żeby uzbierać na wszystko trochę czasu potrzeba a niestety nam ten czas zabrali inni w tym czasie mogą zbierać. :/ I oby to był poniedziałek kiedy wszystko wróci do normy. Wolny weekend ma support ciekawe czy technicy też, a może jednak coś działają ale aż tak długo? :(

AsaVakkiT
07.12.2013, 22:19
W ramach rekompensaty powinni strzelić promocję na klejki +400% ;) Ja miałam "tylko" 16h wyspę zablokowaną, a jak się odblokowała, to zamiast jednej (przesuniętej) rezydencji mam rezydencję z podpisem "ulepszony magazyn", a magazynu brak ;) Ciekawe, kiedy to naprawią - i czy w ogóle.. ;)

MisTs
07.12.2013, 22:26
Oni to zlewają bo nie płacą im za siedzenie na weekendzie i nie ma wsparcia (choć zabieg tudzież "błędy w grze" może być przeprowadzony specjalnie po to aby po przerwie ludzie kupowali klejnoty i nadrabiali zaległości... podejrzane) a to zniechęca graczy zarówno nowych jak i starych jeżeli tego nie wynagrodzą podejrzewam, że sporo osób zrezygnuje z gry.

MICHUGDA
07.12.2013, 22:30
to ilu jest zablokowanych graczy?? ktoś się orientuje, i na ile może się ta wyspa macierzysta zablokować?/

MisTs
07.12.2013, 22:34
to ilu jest zablokowanych graczy?? ktoś się orientuje, i na ile może się ta wyspa macierzysta zablokować?/

Ile to nie wiadomo ale trochę jest. Wyspa będzie zablokowana do momentu aż naprawią.

Onslow2013
07.12.2013, 22:36
Ja przynajmniej posprzątałem w chacie i jak żona wróciła dziś z pracy miała gotowy obiad :D w tygodniu nadrobimy nie martwcie się ;]

wallycsw1976
07.12.2013, 22:38
to ilu jest zablokowanych graczy??

Z każdą godziną coraz więcej.


Ale technicy wrócą w poniedziałek wypoczęci z weekendu i już od 9.00 rano prężnie zabiorą się do pracy, aby w czwartkową konserwę postarać się naprawić błąd.

MisTs
07.12.2013, 22:44
... aby w czwartkową konserwę postarać się naprawić błąd.

.. I powiedzieć, że naprawią po świętach :D

PiterB21
07.12.2013, 23:29
... wielkanocnych :) 2123 roku :)

Vat_Commando
07.12.2013, 23:42
Ciekawe... czy będziemy mieli możliwość zdobycia wszystkich nagród z kalendarza. Osobiście nie dopłacę do tego, bo to jest wina twórców a nie gracza! Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie :/ (a kur... kopalnie złota i cały przemysł leci sobie bez buffów... wściec się idzie)

kredziarz
08.12.2013, 00:59
Ja mam ten sam problem kopalnie pracują bez buffów, zadania dzienne zwykłe i eventowe nie wykonane, przedmioty kolekcjonerskie nie odszukane, odkrywcy nie wysłani. Mniejsza z gospodarką bo kilka dni wytrzyma gdyby to nie było w czasie eventu to pół biedy a tak czas leci i nie ma możliwości zbierania a na pewno nie oddadzą mi tego moderatorzy.

Klapaucjusz
08.12.2013, 02:22
4 kopalnie złota na 5 lvl już mi szlag trafił, a na dodatek zamek przerabia fasolę bez premii i w rezultacie ładne parę kilo w plecy ale spoko pewnie w ramach rekompensaty dostanę ze 2 dosypki złota a jak dobrze pójdzie to może i k. łapkę hehe ale nawet nie to mnie najbardziej wkurza tylko postawa miłościwie nam panujących BB, kompletna olewka i lekceważenie graczy, " Rozwiązanie utrudnienia pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu " - śmiech na sali. Jakby szlag trafił wszystkie serwery na miesiąc pewnie by powiedzieli, drobne niedogodności. Złamanego grosza już w TSO nie zainwestuję a wydałem niestety sporo kasy :(

wordan
08.12.2013, 03:39
z tego co pamiętam po 24 h wszystko sie zatrzymuje...

Klapaucjusz
08.12.2013, 10:07
niestety zasoby w kopalniach i premia na zamku kończyły się 2-3 h po awarii :(

MICHUGDA
08.12.2013, 10:22
Ja mam niestety wrażenie że problem został zignorowany, a jak przegladam forum w większości przypadków dotyczy graczy z poważnym dorobkiem, ciekawe jaką rekompensatę zaproponują za stracony czas, bo jak niektórzy z Was pisali może się ona okazać zupełnie nieadekwatna do skali problemu, i myślę że sporą grupę graczy zniechęci do kontynuowania zabawy. Inna sprawa że ów problem w znaczący sposób utrudnia cały ten wspaniały event bożonarodzeniowy i jego odbiór przez graczy, których problem dotyka............