PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Usunięcie broni z przygód.



Daroonn
06.11.2013, 17:54
Pisałem już o tym do supportu ale napiszę i tu żeby dowiedzieć się co wy o tym myślicie. A mianowicie chodzi o usunięcie z dropów broni. Wiekszość graczy produkuje tylko miecze z brązu nieliczni z żelaza a damasceny i stalowe prawie nie są produkowane. Budynki te są każdemu zbędne i budowane tylko do zadań. Po usunięciu broni z dropów gra stałaby sie o wiele ciekawsza i bardziej użyteczne stały by sie towary z kategorii mistrzowskie. Co sądzicie o moim pomyśle?

krotos666
06.11.2013, 18:01
A po co produkować damasceny i takie tam o których piszesz, skoro chwila nieuwagi kosztuje nas długą produkcję puszników czy elitarnych.
Ogólnie jest dobrze - masz mój sprzeciw wobec Twojego pomysłu ...
... pomysłu, którego już widzę nie raz na forum.

sparkz
06.11.2013, 18:03
Nie stalyby sie uzyteczne z tego prostego powodu, ze jednostki je wykorzystujace bylyby tak samo slabe jak sa teraz, a duzo drozsze, dlatego ciezar gry jeszcze mocniej przechylilby sie w strone rekrutow.

Van-de-Lord
06.11.2013, 19:46
Jestem ZA, w dropach powinny być surowce do produkcji broni lub nawet pół produkty.

Piotru70
06.11.2013, 20:54
Tylko gdyby były te surowce, to musiało by być ich dość sporo, gdyż produkcja samych damacenów jest dość surowcochłonna i czasochłonna.

Larxand
06.11.2013, 23:00
Nie można wymagać od wszystkich jednakowego podejścia do rozwoju wyspy. W tej chwili gra oferuje dowolność w tym zakresie i to jest ok.
Krótko mówiąc Przeciw. Jeśli komuś nie są potrzebne bronie z przygód, to może je wywalać z gwiazdy (dla utrudnienia może to robić z zamkniętymi oczami trzymając myszkę stopą).

Evvcia
07.11.2013, 15:34
Przeciw. Cóż ja nie lubię sobie kłód pod nogi rzucać i tyle...

Piotru70
07.11.2013, 15:42
Chciałbym jeszcze dodać jedną bardzo ważną uwagę. Ludzie z natury są zaczepliwi i gdyby w projekcie gry od samego początku nie było broni w przygodach, to autor wątku zapewne napisał by podobny tylko z ankieta o wprowadzenie slotu z broniami w dropach. Wiem że do tego się nie przyzna, bo nikt się nie przyzna do nieświadomego błędu.

WuDwaKa
07.11.2013, 20:15
@Piotru70 - Racja jakby od początku tak było to by nikt nie płakał nad tym faktem tylko grał normalnie :)

Warszawa2012
07.11.2013, 20:55
Po pierwsze jestem przeciwna temu pomyslowi. Dobrze jest, jak jest :) Jest wiele pilniejszych spraw którymi powinno się zając BB. Po drugie chyba jednak powinieneś dodać ankietę :)

Polkjmn
13.11.2013, 20:17
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee

Angelkaxd
14.11.2013, 00:32
Zerknij na nowe przygody teraz, na przykłąd baśniowe, po za fasolkami mogłby mieć broń, a nie mają.
Nowe przygody z testowego za prezenty też nie mają w dropie broni, więc jakby nie było BB idzie w tym kierunku.

A co do usunięcia broni z dotychczasowych przygód, to ZDECYDOWANIE NIE!
Nie wyobrażam sobie produkować mieczy stal do Baśniowych lub też damascenów, gdy ubije się 300sztuk elitarnych żołnierzy.

GrzechuGrek
17.11.2013, 01:47
Ja jestem na TAK i to byłby znacznie lepszy pomysł, ale pod kilkoma warunkami:
- czas produkcji budynków broni mistrzowskiej powinien zostać nieco skrócony, np. miecznik dam powinien produkować miecze w 48 min a nie w 72
- ilość rudy tytanu oraz saletry w dropie powinna być 2x większa.

Trel
17.11.2013, 04:32
Ten temat został poruszony 2 lata temu.Kiedy pierwsi pionierzy zdobywali Czarnych Rycerzy.I budynki do produkcji kusz oraz mieczy damascenskich stały sie nie opłacalne.Długo wałkowano ten temat az mielismy przyjemność osobiscie zapytać Xara o to gdy wpadł na ogólny.Support nie ma prawa zmiany gry,co oznacza ze tylko programisci bb moga zmienic twoja propozycje.A support do ktorego piszesz odpowiada tylko za serwis techniczny i promocyjny który jest za cienki by mógł w ogole taka propozycje wystosować.To tak jakby pracownik szeregowy w polsce przy tasmie w fabryce toyoty zadzwonił do głownego prezesa w japoni i chciał mu powiedzieć ,,stary toyota fajny wóz ale goscia od designu powinniscie wywalić''.Mówiac krótko NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI I PROPONUJE EOT!!!.BB zmienia tylko to z czym ono wychodzi i po to support publikuje pamietnik developera byscie mogli tam uwagi zglaszac i konkluzje.Bo tutaj bb pyta ich a nie oni bb.

A gdyby uwazali to za dobre rozwiazanie to juz dawno by to zrobili,moze dlatego ze niewiele na tym zarobią????

Zygmunt_Krasiak
17.11.2013, 09:33
A ja jestem na tak. Tak się składa, że mam bardzo dużą linię produkcyjną stalowych mieczy, więc czemu by nie podbić ich ceny.

Warszawa2012
17.11.2013, 10:33
Jestem zdecydowanie przeciwna. Broń mistrzowska w przygodach jest zdecydowanie jednym z ciekawszych dropów.

sparkz
17.11.2013, 10:51
- czas produkcji budynków broni mistrzowskiej powinien zostać nieco skrócony, np. miecznik dam powinien produkować miecze w 48 min a nie w 72

To akurat nie zrobi zadnej roznicy, bo problemem przy produkcji lepszej broni sa w pierwszej kolejnosci koszty postawienia wielu budynkow do jej produkcji i ich ulepszenia na lvl5 tak zeby dobic sie do dziennej produkcji rzedu setek/ tysiecy a nie dziesiatek. Samym czasem produkcji tego nie przeskoczysz.

RadekMC1
17.11.2013, 12:05
a po co wam bron mistrzowska, ktora wala sie dziesiatkami tysiecy w magazynie?
dla mnie moglo by jej nie byc w dropach

set2g
17.11.2013, 12:36
w nowych przygodach (bajkowe) broni juz nie ma, więc wydaje się że BB idzie powoli w tym kierunku, najpierw wymusili zadaniami postawienie każdego budynku mistrzowskiego, wiec co może być dalej można sie domyślać

sparkz
17.11.2013, 13:37
najpierw wymusili zadaniami postawienie każdego budynku mistrzowskiego, wiec co może być dalej można sie domyślać

nic nie wymusili, bo wykonywanie zadan jest opcjonalne i generalnie sluzy tylko zdobyciu nagrod.

RadekMC1
17.11.2013, 14:02
owszem bajkowe milo sie robi, ale jak mi przychodzi robic 5k woja w koszarach to cos mnie trafia z tym klikaniem

Hakardrag
17.11.2013, 19:42
Brak broni w dropach niczego nie zmieni w dotychczasowej strategii rozgrywania przygód - no może jedynie zmieni poradniki, które skoncentrują się ewentualnie głównie na rozgrywaniu bitew rekrutami i innymi tanimi jednostkami.

Każdy nawet najpotężniejszy obóz, można zajechać, rekrutami, łucznikami i konnicą, co dla dobrze rozwiniętych wysp jest niewielką stratą. Wydłuży się także czas robienia przygód i jeszcze bardziej obniży się wartość niektórych przygód.

Nie tędy droga.
Ja bym raczej postulował obniżyć znacząco czas i koszta produkcji elitarnych jednostek, a także koszta upgradu budynków mistrzowskich.

Fredek_z_F-K
17.11.2013, 21:03
no może jedynie zmieni poradniki, które skoncentrują się ewentualnie głównie na rozgrywaniu bitew rekrutami i innymi tanimi jednostkami.eee a przecież teraz to tak nie jest?
Tj używane są i inne oczywiście, ale straty tylko w tych 'tanich jednostkach'.

Hakardrag
17.11.2013, 22:35
eee a przecież teraz to tak nie jest?
Tj używane są i inne oczywiście, ale straty tylko w tych 'tanich jednostkach'.

Masło maślane :)

Pisze w kontekście gdyby skasowano w dropach broń. Po wyczerpaniu zapasów elitarnej broni i tak by nikt jej nie produkował - kumasz ?

Przy takich kosztach i czasie rekrutacji elitarnych - nigdy się to nie będzie opłacać :)

Van-de-Lord
18.11.2013, 14:40
Po wyczerpaniu zapasów elitarnej broni i tak by nikt jej nie produkował - kumasz ?
Nie wiem jak Ty, ale ja obecnie nie produkuję (chociaż budynki mam bo do zadania były), ale po skasowaniu bym produkował. Zauważ że gracze wbijający 41 chcieliby mieć elitów wiec musieliby sobie wyprodukować lub kupić i właśnie takim osobom chętnie bym sprzedał :D

Gacek666
18.11.2013, 18:10
Ale tych z 41 będzie coraz mniej, bloki by się pozmieniało na mniej ryzykowne i i tak nikt by nie produkował broni to jest NIEOPŁACALNE. Czasami produkcji, to po prostu porażka. Pomyśl ile czasu i ile cr musiał byś klepnąć na 330 elity (jakaś przygoda tyle potrzebuje z blokami), skoro dostajesz po 200 - 300 tytanu, z innych tyle samo, albo nie wiele więcej. Każdy by zrobił dla siebie i miał gdzieś handel, bo zanim wyprodukujesz jakąś porządną ilość na handel, szlak cię trafi

Hakardrag
19.11.2013, 12:37
Nie wiem jak Ty, ale ja obecnie nie produkuję (chociaż budynki mam bo do zadania były), ale po skasowaniu bym produkował. Zauważ że gracze wbijający 41 chcieliby mieć elitów wiec musieliby sobie wyprodukować lub kupić i właśnie takim osobom chętnie bym sprzedał :D

Ja tam wolę wyprodukować w nadmiarze chleb, zboże i pochodne oraz miedź i żelazo i jego pochodne - na to zawsze jest i będzie zbyt. Poza tym, szybkość produkcji w porównaniu z elitarną bronią, gwarantuje mi dziesięciokrotnie większe zyski niż ewentualnie Tobie. Nie mniej jednak, tak jak Ty, ja także mam wszystkie mistrzowskie budynki - i raczej tak na wszelki wypadek, gdyby coś się w grze zmieniło na ich korzyść. Na dzień dzisiejszy, broń elitarną mam z dropów - i to w takim zapasie, że przez najbliższe 5 lat nic nie kupie i nie wyprodukuje, nawet jak zmienią coś w dropach. Takie ewntualne zmiany uderzą przede wszystkim w tych, co są poniżej 50 lvl.
:)

Hor4cy
20.11.2013, 23:43
większość negatywnych osób do tego pomysłu bierze się tylko i wyłącznie zlenistwa lub wygody czy z przyzwyczajenia i nie mysli całkowicie o aspekcie ekonomicznym w tej grze gdzie nie czarujmy się, ekonomia ma decydujace znaczenie.
taka ilosc broni mistrzowskiej w dropach zabija ekonomie.
sugerowanie, ze jej produkcja z powodu braku w dropach, zmienilaby strategie w przygodach to bzdura bo się nie traci mistrzowskich jednostek. jedyny sposob na strate to błąd gracza. a za błędy należy płacić. fakt produkuja się powoli. ale w perspektywie nietracenia tych jednostek, wystarczy naprodukowac sobie komplet na zapas na wszelki wypadek. wiec nie ma potrzeby nawet ciągłej produkcji utrzymywać.
tyle tej broni jest w dropach że faktycznie budynki są bezużyteczne.
usunięcie mistrzowskiej czy nawet zaawansowanej broni, spowodowałoby że ekonomia i gospodarka byłyby bardziej sensowne i realne.
wiem, że byłoby trudniej ale o to przecież chodzi aby nie było za łatwo.
doskonale wiadomo że kusznicy, elitarni czy puszkarze robi się raz i sie ich nie traci. wiec dawanie broni bezużytecznej nie ma sensu. mistrzowska a wartość ma taką że papier toaletowy byłby w tej grze droższy. kusze to już w ogóle ostatnio nadaja sie tylko do utrzymania ogniska domowego :P
jestem ZA, wycofać mistrzowskie conajmniej albo i wszytkie bronie z dropów. niech wartosc surowców i półproduktów decyduje o wartosci broni a nie jej zzasypanie rynku w magiczny sposób.

Trel
21.11.2013, 03:27
Na wyspie masz tyle kopalni żelaza ze w chwili obecnej przy maksymalnej ilosci kopalni nie wystarcza rudy na 2lv Miecznika Stal,3Lv Miecznika żelazo + Budynek od czcionek.Ilosc piecy do rudy/stali i ich lewele oczywiscie spasowane do konfiguracji.Wiecej nie da sie wyciagnać to policz sobie ile masz produkcji mieczy stal /żelazo na 12h.Zapewniam cie ze w miesiac ledwo nastukasz na 1 krawca i watpie by starczyło na uzupełnienie do konca armi.

Powinni to zrobić rok temu,teraz w dobie krawców i tak ceny podskoczyły,a z własnej produkcji przygody by umarły.Moze dlatego są na nie ???

Co do kusz i damascenów to racja,mimo ze nadal wtapia sie na blokach to przynajmniej byłoby co produkowac,tutaj sie zgadzam i popieram temat.Wrescie tytan osiagnołby cene granitu i nikt by nie traktował go jak gorszy drop.A i saletra by ruszyła i produkcja armat.Ale chyba mozemy pomazyc,nasz support nic nie może a bb raczej nas nie czyta.

kazuja
21.11.2013, 11:28
Najlepiej ja by byl tylko exp :P pewnie z 2% 50 by bylo do tej pory i BB by sie nie martwilo o PVP i co robic z graczami powyzej 50 :P ale co zrobic jak dali ciala na samym poczatku ;]

sparkz
21.11.2013, 11:54
większość negatywnych osób do tego pomysłu bierze się tylko i wyłącznie zlenistwa lub wygody czy z przyzwyczajenia i nie mysli całkowicie o aspekcie ekonomicznym w tej grze gdzie nie czarujmy się, ekonomia ma decydujace znaczenie.
taka ilosc broni mistrzowskiej w dropach zabija ekonomie

Ekonomia w tej grze nie jest celem tylko srodkiem do realizacji celu, jakim jest wymaxowanie produkcji wojska (obecnie po to, zeby tluc levele, w przyszlosci jesli zostaniemy zaszczyceni PVP - po to, aby tluc innych graczy).

Jesli ekonomia jest zabita, to nie przez to ze ktos ja planowal zabic tylko poprzez rozne formy samowystarczalnosci, co samo w sobie nie jest problemem bo jest rownoznaczne z ominieciem polsrodkow i skroceniem sobie drogi do realizacji faktycznego celu.

Usuniecie broni z przygod w teorii wymusza wiecej produkcji i handlu, w praktyce jednak gracze (a przynajmniej myslaca ich czesc) i tak pojda raczej w strone omijania przeszkod niz konfrontacji z nimi - wiec zamiast budowac budynki mistrzowskie, wkladac kupe surowcow w upgrady i czekac tygodniami na rezultat ich pracy po prostu wyeliminuja czesc blokow i beda tracic troche wiecej rekrutow.

Gacek666
21.11.2013, 12:49
Usuniecie broni z przygod w teorii wymusza wiecej produkcji i handlu, w praktyce jednak gracze (a przynajmniej myslaca ich czesc) i tak pojda raczej w strone omijania przeszkod niz konfrontacji z nimi - wiec zamiast budowac budynki mistrzowskie, wkladac kupe surowcow w upgrady i czekac tygodniami na rezultat ich pracy po prostu wyeliminuja czesc blokow i beda tracic troche wiecej rekrutow.
A broni i tak nikt z taka opłacalnością produkował nie będzie, bo to BEZ SENSU ehhh...

Amber_Pl
24.11.2013, 13:58
PRZECIW
nie będę tłumaczył tego co większość rozumie, Ci co lubią bujać w obłokach... niech dalej to robią


uprzedzając pytanie: tak, mam wszystkie budynki do produkcji wszelakiej broni, potrzebne były w ostatnim zadaniu głównym,

GrzechuGrek
26.11.2013, 16:58
A wyobraź sobie, że ja nie do końca rozumiem... no chyba że zbytnie wygodnictwo/ułatwienie.
W ogóle to BB od samego początku kiepsko rozegrał. Tych super-broni w przygodach nie powinno być od samego początku. Wtedy rzeczywiście sytuacja byłaby całkiem inna.

The_BEAST_r10
29.11.2013, 12:35
Chciałbym jeszcze dodać jedną bardzo ważną uwagę. Ludzie z natury są zaczepliwi i gdyby w projekcie gry od samego początku nie było broni w przygodach, to autor wątku zapewne napisał by podobny tylko z ankieta o wprowadzenie slotu z broniami w dropach. Wiem że do tego się nie przyzna, bo nikt się nie przyzna do nieświadomego błędu.

Jak by od początku tak było do byśmy nawet na 40lvl jeszcze nie wskoczyli :P

The_BEAST_r10
29.11.2013, 12:47
Najlepiej ja by byl tylko exp :P pewnie z 2% 50 by bylo do tej pory i BB by sie nie martwilo o PVP i co robic z graczami powyzej 50 :P ale co zrobic jak dali ciala na samym poczatku ;]

Dokładnie tu trafiłeś w samo sedno sprawy dlatego teraz kombinują jak to zatrzymać bo robiąc grę nie spodziewali się że tak szybko im gracze osiągną 50lvl