PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Rozładowywanie generałów i uleczanie na koniec przygody



Van-de-Lord
01.10.2013, 15:34
Jeden temat i dwie powiązane propozycje.

Dziś podczas robienia piratów zobaczyłem komunikat: "System: Na wyspie docelowej brak jest dostatecznej liczby stref lądowania. Twój generał został umieszczony w menu gwiazdy, a jego oddziały oczekują na rozkazy." Tak wiec pierwsza propozycja brzmi: Automatycznie rozładowywanie generałów na przygodzie. (nawet jeśli jest dla nich miejsce)
Na koniec przygody czasem brakuje miejsca w generałach (żeby wojsko nie wracało luzem) bo używaliśmy ich do wcześniejszych fal na obozach, więc w momencie zakończenia przygody (Wykonane zadanie) proponuję: Automatyczne leczenie generałów po wykonaniu przygody tak aby można ich załadować i odesłać.


Czekam na Wasze komentarze i głosy w ankiecie.

Marcja
01.10.2013, 16:53
à propos rozładowywania wojska:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/30755-Przycisk-kasowania-sk%C5%82adu-garnizonu

Taka funkcja powinna być fakultatywna i "przypięta" (np. jako przycisk) na stałe do generała, bez względu na strefę, w której przebywa.

A co do wyspy piratów, świetny pomysł na rozwiązanie problemu generałów opisał Tage w swoim poradniku:
http://forum.thesettlersonline.com/threads/16332-Killste-Collected-Adventure-Guides-by-Various-Authors?p=200252&viewfull=1#post200252

anael6669
01.10.2013, 17:25
AD2: na tym pic polega, że jak masz za mało gienków na przygodzie musisz na następną czekać 1:30h, aby odpalić, czyli robisz wolniej>>>> wydaj kleje i kup sobie>>> polityka firmy, to nie przejdzie
Marcja umiesz to z sensem przetłumaczyć, bo jak te bloki wychodzą chętnie bym zkożystał

Marcja
01.10.2013, 21:54
Te bloki wychodzą, sprawdzałam wielokrotnie.
Co do tłumaczenia... Nie mam za bardzo na to czasu. Ale najważniejsze sprawy są dwie: wysyła się weterana i trzech zwykłych generałów z resztą wojska (+ są potrzebni do bloków). Weterana trzeba przestawić na jego pozycję zanim dotrą pozostali generałowie. W przeciwnym razie któryś z nich zajmie mu miejsce. Wspaniałe jest to, że weteran się z tej pozycji nie rusza aż do końca przygody. Co do reszty: R-rekrut, B-mały łucznik, E-elitarny, S-zwykły żołnierz, K-puszkarz, C-koń, XB-kusznik.