PDA

Zobacz pełną wersję : Co byście zmienili najpierw w TSO?



Bloodshed
03.09.2013, 08:05
Zakładam temat bo jestem zainteresowany kto jakie ma propozycje odnośnie zmian w TSO.

1. Koszary - tutaj dam temat http://forum.thesettlersonline.pl/threads/30171-Interfejs-koszar
2. Magazyn prowiantu - tak samo jak przy koszarach
3. Kosze - Wysyłanie koszy w większej ilości zamiast 1 czy 25 np. [137]/374 czyli wysłanie 137 koszy z 374 posiadanych
4. <----- i tutaj wchodzisz ty następny numerek należy do ciebie i każda osoba z kolei bierze swój kolejny numerek

Kranderga
03.09.2013, 10:14
4. Introligator - kolejka taka jak w koszarach/magazynie prowiantu

EX_Zakrecony
03.09.2013, 11:52
5. Przestawianie magazynu jeśli w strefie są 2 :D

Piwonia
03.09.2013, 11:57
6. Przestawienie siedziby gildii.

dionizos12
03.09.2013, 12:24
Dodatkowy bonus-nagroda w postaci konta premium na 1 dzień, za codzienne logowanie się przez 2 tygodnie..., plus dodatkowo 3 dni premium za codzienne logowanie się przez miesiąc (30 dni)... oraz 3 dni premium za każdy awans (poniesienie poziomu)...

Kranderga
03.09.2013, 13:42
8.
Są dwa istotne problemy z introligatorem:
1. jego powolność pracy
2. brak kolejki i konieczność odebrania zrobionej książki przed rozpoczęciem pracy przy nowej
W/w oświadczenia BB żaden z tych aspektów pracy introligatora nie będzie zmieniony.

Jedyne racjonalne rozwiązanie to możliwość zakupu kolejnego(ych) introligatora(ów) za klejnoty, za gwiezdne monety, za monety gildii, w kolejnej ofercie czasowej, w ewencie (prezenty, dynie, pisanki, itd..), lub jako nagroda w ciągu zadań kryzysowych.
Skrócenie czasu pracy introligatora powinno być jednym z bonusów konta premium.
Najwyższy czas by premie klej i żywica lub inny trafiły do oferty kupca.

Strider81
03.09.2013, 22:44
9. Zniesienie limitów ilości kopalni w niektórych sektorach wyspy.

Uważam, że po to się wydobywa środki, by można było za nie budować taką ilość budynków, jaka jest możliwa.

dionizos12
03.09.2013, 23:20
Budynek władyki powinien zwiększać populację, np. na poziomie 3 o 100 osadników...

sparkz
04.09.2013, 11:38
11. obrazenia obszarowe dla armat
12. proporcjonalny rozdzial loota w przygodach wieloosobowych

Bloodshed
04.09.2013, 19:40
13. To co odkrywcy przyniosą to akceptujemy w poczcie ale automatycznie trafia do magazynu. Dość z mapami non stop i 6x 10szt. tytanu

Galmachar
04.09.2013, 19:47
14. Zniesienie limitu dla wodnych domów.

Olohun
04.09.2013, 19:51
15. Opcja własnoręcznego zalesiania terenu i wyboru obszaru zalesiania.
16. opcja " wykarczuj na stałe" czyszczenie obszaru celem zabudowy

Tantanos12
04.09.2013, 19:51
15. Wprowadzenie wspólnej wyspy dla gildii, na której będą surowce typu granit, a wyspę trzeba będzie bronić przed innymi gildiami. Taki zaczątek pvp. Gildie będą mogły atakować wyspę i rabować surowce w przypadku zwycięstwa.

Duszysko40
04.09.2013, 20:06
15. Wprowadzenie wspólnej wyspy dla gildii, na której będą surowce typu granit, a wyspę trzeba będzie bronić przed innymi gildiami. Taki zaczątek pvp. Gildie będą mogły atakować wyspę i rabować surowce w przypadku zwycięstwa.
absolutely not!

tru1994
04.09.2013, 20:25
16. Zasypanie tych wszystkich stawów ,jezior czy co to jest . A jeśli miałoby zostać to niech wprowadzą porty , statki itp .

Larxand
04.09.2013, 22:11
W dowolnej kolejności:
Zniesienie limitu 25 w koszarach i prowiantowni
Bardzo długie poszukiwanie przygód
Przenoszenie magazynów (wystarczy w granicach strefy, w jakiej zostały zbudowane)
Trzy sloty przygód
Nowa jednostka wojskowa, oczywiście ciężka konnica :)
PvP
Licznik czasu upgrade'u budynków i wyczerpania kopalni
Osobne kolejki budowy dla każdej książki u introligatora
Zaawansowana skrzynka pocztowa
Tydzień premium za 1 miesiąc codziennego logowania

+ jako bonus: mniej hejtu i napinki na forum, więcej zaangażowania ludzi z BB w życie forum i gry

Zajadek
04.09.2013, 23:26
mass kasowanie raportow z bufów

tru1994
04.09.2013, 23:45
wykaz osób bez gildii

Bloodshed
05.09.2013, 07:52
wykaz osób bez gildii

Opisz troszeczkę bardziej ten wykaz bo nie kumam za bardzo co masz na myśli

AndyKozakow
05.09.2013, 08:32
17.support
Wyjaśnienie
Mnie osobiście nigdy nie zawiódł a wręcz pozytywnie zaskoczył szybkością reakcji i baaardzo efektywnym i efektownym załatwieniem moich problemów ale patrząc ogólnie na działanie gry, czas usuwania poważnych błędów zbierają same minusy. Do tego robią co tydzień konserwacje podczas której robią sobie libacje a grę wyłączają dla jaj.
Jak już się bawią i robią sobie nadgodziny to albo niech nie wyłączają nam gry albo niech nas zaproszą do siebie , my też umiemy się nieźle bawić :)

PS. wg mnie mój punkt powinien znaleźć się na początku listy :)

anael6669
06.09.2013, 04:47
:confused: Przycisk "Online" (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28233-przycisk-quot-online-quot) pod wierszem Wszystkie/Znajomi/Gildia
:confused: Zakładka ulubionego handlu (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28231-zak%C5%82adki-quot-ulubionego-quot-handlu)
:confused: Schowek (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/30538-Schowek-quot-)))
:confused: kolejkowanie w koszarach i prowiancie jak w kolejce budowy
:confused: numeracja w kolejce prowiantu i w koszarach
:confused: wskaźnik % upa nie tylko na mapie (bo często jest zasłonięty i nieczytelny przez to), ale w miejscu/obok ikonki bufa na budynku- nawet zastąpienie go czasem w godzinach i dniach
:confused: możliwość łączenia koszy/premii/ozdób/przygód/ludków w pojedyncze paczki, a nie 30 kleju do skóry to 30 okienek
:confused: co za tym idzie możliwość sprzedaży na wadze więcej niż jedna ozdoba/kosz egzo/paczka irmy na raz (czytaj 4partje np egzo koszy w jednej ofercie każdy kosz po X "czegośtam")
:confused: dodatkowa zakładka w menu wiadomości "Wiadomości wysłane"
:confused: w kantorze dodatkowa zakładka "historia handlu bezpośredniego"

EDIT
Jak ktoś ma linki do powyższych tematów proszę je wkleić:cool:
:confused: częstsze klejki +100% i +200%
https://sphotos-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1000972_230356547113795_1341091436_n.jpghttp://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2013_08_premium/2013_08_premium_c.png

Orpheus
06.09.2013, 05:58
@UP - W 100% popieram mojego przedmówce /\ Szczególnie przydatna byłaby też możliwość ustawienia kolejki kilkuset jednostek, a nie po 25 klikać.

@Down - ... Gram rok i cały czas klikam... no cóż, całe życie się człowiek uczy, dziękuje.

dionizos12
06.09.2013, 07:27
Przede wszystkim najbardziej umiliłoby życie, jeśli byśmy mogli na handlu wpisać liczbę danego surowca, a nie korzystać z suwaka i klikać... jeśli ktoś często wystawia sporo przedmiotów, jest to bardzo męczące.

Wpisać możesz, nie musisz uzywac suwaka..

Bloodshed
08.09.2013, 09:06
28. Możliwość zamiany surowców w grze na górnym pasku bo to ile ja mam desek iglastych i kamienia mało mnie kręci...

KasienkaZlota
09.09.2013, 00:17
forum dla członków gildii w grze lub coś podobnego.

Cerber108
29.09.2013, 21:22
1. To co mówił MOD_Zakręcony: możliwość przenoszenia magazynów, jeśli w strefie są przynajmniej 2.
2. Trzy lub cztery sloty do przygód na. jedna swoja, dwie znajomych lub dwie swoje dwie znajomych, chociaż lepsze to pierwsze.
3. Także jak pierwszy przemówca na tej stronie: możliwość wysyłania więcej niż jednego kosza egzotycznego, ozdoby lub przygody.
4. Kolejka produkcji introligatrora i to co mówiliście z tym ze więcej niż 25 w koszarach i m. prowiantu.
5. Dwa punkty, które mówił gracz BlueOfSummerDay.
6. Nowe jednostki wojskowe np. strzelec wyborowy lub jak gracz Larxand powiedział ciężka konnica.
7. 1 dzień premium za jeden tydzień logowania, 3 dni premium za dwa tygodnie i 7 dni za cztery tygodnie.

kty45
30.09.2013, 15:08
32. Budowanie podobnych obiektów (studni,pól, kopalni ) przez przeciąganie lub weź ostatni wybrany... (a nie jak jest teraz ciągle wchodzenie w Menu budowli i wybieranie tego samego).
33. Grupowanie obiektów w gwieździe.
34. Widoczniejsze oznaczenie przedmiotów kolekcjonerskich.
35. Zapisywanie stanu przydzielenia wojsk do poszczególnych generałów, aby za jednym zamachem wysłać zdefiniowany stan wojsk na przygodę.

GrzechuGrek
05.10.2013, 02:40
1. Czas produkcji mieczy damasceńskich jest stanowczo za długi. Skoro miecze z brązu produkują się w 6 min, z żelaza w 12 min, a ze stali w 24 min, to miecze damasceńskie powinny się produkować co najwyżej 48 min, a nie w 72 min.

2. Prowiant nie powinien się nazywać "Magazyn Prowiantu" lecz np. "Przetwórnia Prowiantu" wg. funkcji którą ten budynek spełnia. Magazyn już przecież mamy.

3. Powinna być możliwość spinania/łączenia/kumulowania rzeczy, surowców oraz przygód w menu gwiazdy.

4. Mnożnik produkcji w Koszarach oraz Przetwórni prowiantu tak, żeby nie trzeba było za każdym razem klikać po 25 szt, a najlepiej aby była możliwość ręcznego wpisywania ilości.

5. Do produkcji stalówek/czcionek/oprawek powinny być wymagane przetopione sztabki, a nie wydobyta ruda. Dotyczy to zwłaszcza oprawek do ksiąg.

6. Opcja przenoszenia budynków powinna być rozszerzona o możliwość łatwej zamiany ze sobą miejscami dwóch budynków.

7. W podsumowaniu gospodarki powinna być możliwość widoku wykazu produkcji także w zakresie 6 i 24 godzinnym.

slawkow
05.10.2013, 05:07
zmienił lub poprawił bym kalkulator walk nazwy przygód z krawczykiem są tylko w języku angielskim to samo od dwóch dni , rysunki zwierząt znikły są tylko nazwy w języku angielskim , to znaczy u góry mamy i rysunek i nazwa hajduk po Polsku ale poniżej już mamy tylko nazwy w języku Angielskim Boar i brak rysunku zwierzaka , ja osobiście nie znam angielskiego więc mam straszne problemy a nie chce korzystać z poradnika np. Poznańczyka większą mi satysfakcje sprawia jak sam oblicze i znajdę sposób pokonania przygody

set2g
05.10.2013, 09:00
z tym problemu byc nie powinno napisz do autora symulatora i zapewne spolszczy (o ile ktoś da mu polskie nazwy)

RadekMC1
05.10.2013, 09:50
13. To co odkrywcy przyniosą to akceptujemy w poczcie ale automatycznie trafia do magazynu. Dość z mapami non stop i 6x 10szt. tytanu

o to to!!!

AlienRajder
06.10.2013, 23:14
Witam
Kolejny punkt. Informacja o przygodzie - zaproszony: przyjął zaproszenie, wykonał atak i zadał straty, atakował i nie zadał start, itd.
Kolejny punkt. Niwelowanie terenu (odgruzowanie ma być), odkrzaczanie i osuszanie.
Kolejny punkt. Zarządca (pomocna dłoń do włości - kiedyś coś podobnego opisali w pamiętniku, czy gdzieś tam) Raport: 3 kopalnie padły
- 1 kliknięcie w okienko wyślij geologów i odbuduj kopalnie
Kolejne punkty albo wcześniejsze i ważniejsze: wielokrotnie opisywane: limit 25 do zmiany, kolejkowanie u introligatora, przesuwanie na liście, wyszukiwarka w (składziku) gwieździe, nowa wyspa. Nowy silnik
Kolejny punkt. Po co są drogi? Serio, mogły by coś dawać, szybszy przemarsz choćby.
Pozdrawiam

Elnord
10.10.2013, 06:32
Zmienił by żeby bardziej przypominało The Settlers 7 bo gra jest na niej wzorowana.

Hubertus102
02.11.2013, 12:24
Powinna być możliwość chodzenia po wyspie

ZbyszekDzemu
05.12.2013, 13:28
Uwazam, ze powinna byc opcja wymiany klejnotow od razu na monety. Jestem ciekaw czy ktos sie ze mna zgodzi.

pajkun
05.12.2013, 18:31
bardzo ułatwiłoby mi grę dodanie opcji wyłączenia animacji (off /niska /średnia /wysoka)

off- zatrzymanie każdej animacji - także premia, ludziki itp
niska- zatrzymanie animacji budynków, zwierząt
średnia - zatrzymanie zwierząt
wysoka - tak jak obecnie ;)

Cardellino
05.12.2013, 18:35
Uwazam, ze powinna byc opcja wymiany klejnotow od razu na monety. Jestem ciekaw czy ktos sie ze mna zgodzi.
Ja bym klejnoty zastąpił Bitcoinami :)

Daniel44
16.12.2013, 22:29
Może zbieranie doświadczenia przez generała

Sevitor
19.12.2013, 06:20
1. Kolejka u Introligatora - to już dawno zostałoby wprowadzone ale pewnie nie chce im się siedzieć nad skryptem, który wyliczałby koszta przyszłych ksiąg itp.
Bo zauważcie, że manuskrypty drożeją co 10 wyprodukowanych i to jest jedyny problem dlaczego tej funkcji jeszcze nie ma.

2. Zwiększone pakiety w koszarach i prowiancie
3. Dowolne łączenie + dzielenie przedmiotów (kosze, przygody, doładowania)
4. Więcej slotów przygodowych - przynajmniej 2 własne 1 z zaproszenia - pewnie też problem żeby samemu siebie nie zapraszać :)
5. Przenoszenie magazynów w obszarze sektora
6. Zwiększenie limitu przedmiotów za klejnoty: odkrywca, manufaktura, kopalnia klejnotów i miedzi

Na koniec ranking graczy - lista wszystkich graczy na serwerze + różne kategorie rankingowe typu: pojemność magazynów, produkcja, zabite jednostki itp, dodatkowo 1 dzień premium za 7 dni logowania, szybszy czas oczekiwania na odpowiedź serwera (buffy, doładowania)