PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Wymiana niechcianych przygód



Lipek
30.08.2013, 01:01
Przydałby się system wymiany niechcianych przygód na inne surowce lub rozbicie tych przygód na fragmenty mapy.

wikista
30.08.2013, 06:43
świetny pomysł

Piotru70
30.08.2013, 08:06
Rozbicie na mapy jest dobrym pomysłem.

zwolk
30.08.2013, 09:02
KOLEJNY pomysł w stylu "jakby się tu pozbyć "Dzieci Sawanny"...ostatni był całkiem niedawno (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/32019-menu-gwiazda-zalegaj%C4%85ce-graty)...

Jestem przeciw takim pomysłom. Zaraz pojawią się głosy, że Dzieci często wpadają i jest ich pełno w gwieździe. Otóż nie. Dzieci Sawanny wam zalegają bo ich nie robicie a nie dlatego że za często je grubasy przynoszą. U mnie np. leży w gwieździe tyle samo Wiktorów co i Dzieci, bo ich też nie robię. Po raz kolejny napiszę - nie tędy droga. Lepiej pójść w kierunku uatrakcyjnienia tych przygód poprzez np. zwiększenie dropa, a nie jakieś eksperymenty z cięciem przygód na kawałki.

Gizmo09
30.08.2013, 09:38
Temat poruszany wiele razy, sam nawet stworzyłem temat i ankietę odnośnie tego. Jak najbardziej ZA po raz n-ty


KOLEJNY pomysł w stylu "jakby się tu pozbyć "Dzieci Sawanny"...ostatni był całkiem niedawno (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/32019-menu-gwiazda-zalegaj%C4%85ce-graty)...

Jestem przeciw takim pomysłom. Zaraz pojawią się głosy, że Dzieci często wpadają i jest ich pełno w gwieździe. Otóż nie. Dzieci Sawanny wam zalegają bo ich nie robicie a nie dlatego że za często je grubasy przynoszą. U mnie np. leży w gwieździe tyle samo Wiktorów co i Dzieci, bo ich też nie robię. Po raz kolejny napiszę - nie tędy droga. Lepiej pójść w kierunku uatrakcyjnienia tych przygód poprzez np. zwiększenie dropa, a nie jakieś eksperymenty z cięciem przygód na kawałki.
Ja bym obniżył straty i dropa lepszego bym dał co tych niechcianych przygód, przygody t nie są atrakcyjne i nigdy nie będzie w takiej postaci jak jest

sparkz
30.08.2013, 13:26
Jestem przeciw takim pomysłom. Zaraz pojawią się głosy, że Dzieci często wpadają i jest ich pełno w gwieździe. Otóż nie. Dzieci Sawanny wam zalegają bo ich nie robicie a nie dlatego że za często je grubasy przynoszą. U mnie np. leży w gwieździe tyle samo Wiktorów co i Dzieci, bo ich też nie robię. Po raz kolejny napiszę - nie tędy droga. Lepiej pójść w kierunku uatrakcyjnienia tych przygód poprzez np. zwiększenie dropa, a nie jakieś eksperymenty z cięciem przygód na kawałki.

Ano.

Umozliwienie pozbywania sie niechcianych przygod w krotkim czasie doprowadzi do tego, ze wszystkie przygody oprocz 2-3 rodzajow obiektywnie najlepszych beda przerabiane wlasnie na te najlepsze, przez co ich istnienie straci kompletnie sens.

Zamiast tego powinno sie tak jak napisales uatrakcyjnic mniej popularne przygody do poziomu takiego, zeby przy braku w magazynie tych najlepszych (albo w sytuacji gdy nie chce sie wydawac kasy na ich kupienie) byl jakis sens zajac sie ich robieniem.

romsheff
30.08.2013, 13:32
Nie, to nie jest dobry pomysł.

Dobrym pomysłem, jest zwiększenie dropa w Dzieciach, Zakazanych i może w Wiktorze.
Tyle razy to już było proponowane, ale jak zwykle BB ma to w ...
Jedyne ich rozwiązanie to przydzielić wykonanie mało popularnych przygód do zadań w evencie.