Zobacz pełną wersję : Nie dostałem premii 1 dzień konta premium
dionizos12
29.08.2013, 09:57
Ponoc wszyscy dzis otrzymali premię 1 dzień konta premium...Ja niestety nie, a pojawiło mi się zadanie z tym związane... To po prostu kpina...
Warszawa2012
29.08.2013, 09:58
Poszukaj w gwieździe.
dionizos12
29.08.2013, 09:59
Poszukaj w gwieździe.
Gwiazdę przeszukałem 3 razy..:)
Androm3da
29.08.2013, 10:17
Mam podobnie, nie otrzymałem konta na 1 dzień, poza tym pojawia się zadanie "z łukami" którego w ogóle się nie da zakończyć, nawet w księdze zadań go nie ma...
bayern1983
29.08.2013, 10:30
Mam podobnie, gwiazda przeszukana 4 razy, od 1 elementu do ostatniego.... a i wcześniej męczarnie z zalogowaniem do gry... I niby to już nie jest gra beta.....
sterylizator
29.08.2013, 10:32
Mam to samo, zadanie jest, premii brak.
bayern1983
29.08.2013, 10:47
Czy support da nam jakąś odpowiedź w tym temacie ????? proszę tylko nie pisać o czyszczeniu historii, gdyż to to już zrobiłem, nie mogąc wejść do gry przez ok 20 minut...
I ja tez nie dostałem. Aczkolwiek cześć osób w gildii dostała.
Carbonara
29.08.2013, 10:58
Również nie posiadam konta premium 1 dzień - w związku z czym cały łańcuch zadań staje się nie do wykonania.
Sabathani
29.08.2013, 11:02
tez nie mam premki, za to mam wiecznie wyskakujace okno "miej 50 szt dlugich lukow"
support chyba duzo zgloszen ma, bo nie odpowiadaja :P
Angelkaxd
29.08.2013, 11:18
mam to samo plus zadanie z łukami ;p
Premię otrzymałem, ale i zadanie z łukami również.
kooler04
29.08.2013, 11:47
tez nie mam konta premium a zadanie z łukami dostałem gdyby tylko ten exp sie naliczał za te zadanie to jakis pożytek by był z tego zadania
Również nie posiadam konta premium 1 dzień - w związku z czym cały łańcuch zadań staje się nie do wykonania. :(
Guracy87
29.08.2013, 11:54
piszecie do supportu?
Mam podobnie, nie otrzymałem konta na 1 dzień, poza tym pojawia się zadanie "z łukami" którego w ogóle się nie da zakończyć, nawet w księdze zadań go nie ma...
kooler04
29.08.2013, 11:55
piszecie do supportu?
to jest chyba oczywiste
Zadanie z Łukami otrzymałem drugi raz a konta premium niestety dalej nie.
Ficilina
29.08.2013, 12:17
witam..duzo osöb nie dostalo...znowu robiä ludzi w konia ... mi tez nic nie dali..
nidorfin
29.08.2013, 12:22
Kurde - nie jestem sam w takim razie - też nie dostałem konta premium -:(
To możemy założyć klub "bez premii" :D ... mnie też ominęli przy przyznawaniu, ale dobrze wiedzieć, że jest nas więcej ;)
Ficilina
29.08.2013, 12:35
poprostu robiä nas w bambuka jak zawsze.... dajä cos nowego a im nie wychodzi zeby nie bylo blädöw.... ciekawe kto tam pracuje :) dawno na emeryture powinnien przejsc :)
Ja też nie mam "monetki" z dodatkowym czasem premium. Macie jakiś pomysł co zrobić? Pisać do kogoś, nękać ;) Czy czekać i dać im działać niz zasypywać pretensjami...
donia1617
29.08.2013, 13:03
ja tez niestety nie dostałam
bayern1983
29.08.2013, 13:32
Drogi support - jak to jest, że coś co mieli otrzymać wszyscy, otrzymali tylko niektórzy ?? Będą jakieś przeprosiny, czy też jak zawsze w takich wypadkach - to tylko nasza wina ??
Drogi bayern1983 - support nie czyta forum, nie wprowadza do gry zmian przyznających graczom premie czy co tam innego, za to zbiera baty za coś, na co nie ma żadnego wpływu. Za to mamy wypowiedź MODa:
Problem zadania "długie łuki" i brak "premium zadania" jest już przekazany i analizowany dlaczego tak się stało.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
EX_Zakrecony
29.08.2013, 13:38
Oba problemy (łuki i premium) zostały zgłoszone i są już analizowane.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
AndyKozakow
29.08.2013, 13:38
Premie otrzymali Ci co grają z jednego tego samego stałego IP :)
Ci co grają z kilku niech szukają premki na łączach :D
moj kuzyn nie dostal a ja tak
bayern1983
29.08.2013, 14:28
"Premie otrzymali Ci co grają z jednego tego samego stałego IP" - chyba bardziej CI co grają z pomocą kilku IP... bo znajomi którzy grają w 2 miejscach taką premie mają, a ja grający tylko w 1 miejscu NIE...
Mam podobnie, nie otrzymałem konta na 1 dzień, poza tym pojawia się zadanie "z łukami" którego w ogóle się nie da zakończyć, nawet w księdze zadań go nie ma...
mam to samo
dionizos12
29.08.2013, 14:55
Oba problemy (łuki i premium) zostały zgłoszone i są już analizowane.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Zapewne tak będą analizowane jak zadanie "Wyzwól swoje włosci", które od miesięcy jest analizowane i do tej pory go nie naprawiono. Ci którzy mają je zablokowane, mimo wyzwolenia całej wyspy, nadal nie otrzymali naleznych, wypracowanych nagrod... Jest tak mimo iz oficjalnie ogłoszono zakończenie fazy Beta...kpina....
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/32188-Petycja-żądanie-odblokowania-zadania-quot-Wyzwól-swoje-włości-quot
to po co było wprowadzane "premium" jak i tak to nie działa u niektórych graczy.
kolejna sprawa, że blokuje to ciąg zadań z tym związany.
nie lepiej było przetestować coś porządnie zanim się wprowadzi zmiany do gry ?
Jeśli ktoś nie otrzymał wspomnianej premii (1 dzień), która jest niezbędna do ukończenia zadania, może się w tej sprawie skontaktować z Supportem.
dawac moj dzien premium !!!
Okazuje się, że na jeden adres IP przypada jedno darmowe konto premium.
Ja także nie otrzymałem tej premki, tak samo jak jeden z moich braci, a jest nas trzech, tylko ten pierwszy, który się dzisiaj zalogował dostał je :(
Czy to jest sprawiedliwe?
Andre_NH
29.08.2013, 18:29
Dołączam się do grona osób ze wspomnianym brakiem 'jednego dnia czasu premium'.
Miałem dzisiaj wykupić sobie w ogóle konto '360 dni Premium', lecz teraz nie wiem, czy kupując je zaliczy mi zadanie 'Co oznacza premium'. Póki co wstrzymuję się z kupnem i czekam na dalszy rozwój wydarzeń. Oczywiście sprawę zgłosiłem do Supportu.
antykacolin
29.08.2013, 18:36
i umnie kich zadanie wisi a premii zero
TITO_CFC
29.08.2013, 19:16
I ja również nie dostałem Premii
Kulewiak
29.08.2013, 19:39
tez nie dostałam..a po napisaniu do suportu, przyszła wiadomość, że jakiś błąd i wiadomość nie poszła;( mam nadzieję, że po dzisiejszym resecie się coś wyjaśni;)
Andre_NH
29.08.2013, 19:49
jakim resecie?
hefajstof
29.08.2013, 19:50
Ja tez nie dostałem a jak sie dowiedziałem ze wieksza połowa nie dostała tego dziwnego premium zadanie jest i co inne zadanie wyskakuje kturego nawet niema czyzby to premium było tylko dla wybranych jak tak to poco to dawac i zadania do tego
sterylizator
29.08.2013, 20:48
Taaa.. suport łaskawie informuje, że w ciągu 24h dostane i mogę sobie robić zadanka. I tyle. Bardzo profesjonalne, doprawdy, częśc ludzi dostała pięknego pusha dostając premie do wykorzystania dzień wcześniej (i możliwość szybszego zrobienia zadań) a jedyna reakcja to "sorry, coś nie wyszło". "Sorry" is not enought! Panowie. Za tym powinna pójść jakaś extra premia dla wszystkich pokrzywdzonych! Niezła wtopa na początek jak na zachętę do wydawania prawdziwej kasy... hehe.
kadlubek85
29.08.2013, 20:52
ja również pisałem do supportu ale coś przyszło że wiadomość nie została dostarczona ze względu na jakiś problem po stronie odbiorcy i jak nie było premii tak nie ma cały dzień
U mnie to samo;( a w gildii parę osób dostało
szczypiorr1
29.08.2013, 22:43
ja też nie dostałam tej monety,a zadanie mam i też zadanie z łukami robię nonstop i nic .To jakiś zbiorowy problem.
No to i ja się dołączam, również nie dostałam :(
cicha666
30.08.2013, 07:29
Ja także :(
Piotru70
30.08.2013, 07:43
Ja dostałem. Nawet dwa.
Ja wczoraj miałem premię w menu gwiazdy ale dzisiaj już zniknęła. Na pewno nie była użyta bo zadanie cały czas wisi - poza tym aż takiej sklerozy chyba jeszcze nie mam ;)
bayern1983
30.08.2013, 10:25
Wczoraj brak premii, dziś za karę że napisałem do supportu - BRAK możliwości wejścia do gry... dobre... tak tak... i co jeszcze ?? może najlepiej usuniecie mi całe konto bo... no nie wiem, co tam sobie wymyślicie... Do gry nie mogę wejść z żadnej przeglądarki - Explorer, Firefox, Opera, Chrome - i czyszczenie historii też nie pomaga...
Palibebech
30.08.2013, 12:36
u mnie też, premii brak, zadanie z premium jest, tak samo jak dziwne zadanie z łukami, a suport nie odpowiada - tradycyjnie
gosia155
30.08.2013, 12:45
ja też nie dostałam
No cóż..pozostaje mi się powtórzyć.. nie dostałam premii a zadanie wisi.. troszkę to sie robi żenujące.. raz do supportu napisalam w zwiazku z błędem w grze i do dziś czekam na odpowiedź.. wczoraj napisałam odnośnie premii i pewnie poczekam kolejne pół roku na odpowiedź... zróbcie coś z tym!! po to są przerwy techniczne...
Duszysko40
30.08.2013, 13:39
ja zas napisalem i na maila odp dostalem..sprawdzacie meile??
PatrycjaSkarbie
30.08.2013, 14:04
Witam, ja też nie czekam już 2 dzień ,proszę o wyjaśnienie tej sprawy. Czekam.
Proszę o odp.
Pozdrawiam.
Aneeczkaa
30.08.2013, 15:21
Witam, u mnie także nie ma nadal ,patrzałam wszędzie i nic . Więc proszę o rozwiązanie problemu . Miłego dnia.
Anna.
ja także nie dostałem premi
Ja też nie mam "monetki" z dodatkowym czasem premium. Macie jakiś pomysł co zrobić? Pisać do kogoś, nękać ;) Czy czekać i dać im działać niz zasypywać pretensjami...
Ja przed chwilą dostałam premię jednego dnia na maila w grze... także chyba udało im się znaleźć usterkę i zaczęli rozsyłać tym którzy nie dostali.
Aha, ja napisałam reklamację do supportu, może to pomogło/przyspieszyło, że dostałam premię.
Sir_Kiba
30.08.2013, 21:24
potwierdzam, także po interwencji w supporcie dzisiaj dostałem ten 1-dzień premium potrzebny do zadania.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.