PDA

Zobacz pełną wersję : obszar serwera uszkodzony



Bryk4
24.08.2013, 19:42
Witam. Dałem premię silne światło na bajkowy zamek jak znajomy wstrzymał produkcję, jak dawałem premię gra się rozłączyła , gdy chciałem wejść na swoje konto pokazał się komunikat ze obszar serwera uszkodzony, w tym obszarze wystąpił błąd, prosimy spróbować ponownie , gdy próbowałem ponownie nie udało mi się wejść do gry, może wie ktoś co się stało, czy ktoś miał już taki przypadek.pozdrawiam

Kranderga
24.08.2013, 20:58
Uszkodził się obszar serwera z Twoim kontem.
masz 95% szansy że specjalny nocny skrypt to naprawi i jutro koło południa odzyskasz konto, jeśli tak się nie stanie to zwróć się do zespołu wsparcia technicznego, masz wtedy 98% szans że w ciągu kilu dni to naprawią.
W pozostałych 2% przypadków praktycznie możesz pożegnać się z grą.

Bryk4
24.08.2013, 21:08
wysłałem do suportu info w temacie problemy z grą a może trzeba wysłać jeszcze raz w temacie problem techniczny, a jak wysłać info do zespołu wsparcia technicznego

EX_Zakrecony
24.08.2013, 21:47
Troszkę za szybko to zgłoszenie do supportu, postępowanie z uszkodzonym obszarem serwera jest następujące
-czekasz do kolejnego dnia, ok 3 w nocy (nie pamiętam której strefy zegarowej wiec 2-4 nasza) uruchamiany jest skrypt który wyłapuje uszkodzone konta i je naprawia
-jeśli następnego dnia gra nadal nie działa to wówczas pisze się do supportu zaznaczając ze nocny skrypt nie naprawił konta
-tu znów są 2 rozwiązania, część kont naprawianych jest podczas cotygodniowej konserwacji (ze środy na czwartek), reszta indywidualnie trafia do działu technicznego (tu może to troszkę potrwać)

Jeśli zgłoszenie zostanie wysłane w złej kategorii to i tak zostanierrpzekazane do odpowiedniego z tym ze może wówczas dłużej to potrwać, ale nie jest zalecane ponowne wysyłanie zgłoszenia, to także wydłuża czas odpowiedzi)

Na chwilę obecną z kilkuset osób które pisały na forum o uszkodzonym obszarze tylko 3 nie miały możliwości dalszej gry na swoich kontach, reszta przypadków kończy się naprawieniem.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Bryk4
24.08.2013, 22:01
dzięki za info, jak jutro konto nie zostanie naprawione to w jakiej kategorii mam wysłać zgłoszenie do suportu żeby szybciej można było grać, bo mam sporo fasolek i jak nie dam premii x4 na bajeczny zamek to będę miał sporą stratę fasolek bo produkcja będzie bez premii

okogi
24.08.2013, 22:35
na przyszlosc ,najpierw dajesz premie i jak wszystko dziala to dopiero produkcje uruchamiasz .... pare miesiecy problemow roznej masci powinno cie tego nauczyc ...
pozdrawiam
to samo jak wprowadzaja nowosci : cofamy generalow i wojo z przygod bo bywa ze sie tam ''zawieszaja'' ... najlepiej wtedy nie siedziec w zadnej przygodzie

zwolk
26.08.2013, 10:03
Kolejny przypadek uszkodzonego obszaru podczas zabawy premiami typu ciemność-światło... Zbieg okoliczności czy może jednak te premie z Halloween są jakoś skopane?

Goldmano
26.08.2013, 16:55
Jeśli brakuje Ci drewna to znaczy, że masz za dużo leśników. Niestety na testowym już skończyło się Eldorado, wkrótce poprawka i do nas zawita.

może temat zły troche na to ale nie znalazłem tego gdzie dyskusja była. o czym tam mowa bo jakoś mi umkneło a na testowym teraz tego nie widze

@zwolk dziękować, tam akurat nie zaglądałem ;)

zwolk
26.08.2013, 18:59
Konkretnie to dyskusja na ten temat była TUTAJ (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/31603-NOWO%C5%9ACI-Z-Testowego?p=114910&viewfull=1#post114910):)

djabelek
30.08.2013, 17:38
Kolejny przypadek uszkodzonego obszaru podczas zabawy premiami typu ciemność-światło... Zbieg okoliczności czy może jednak te premie z Halloween są jakoś skopane?

najwyraźniej z całą pewnością skopane..
dzisiaj na mnie trafiło więc mam wolne od gry..zobaczymy jak długo..
3 razy było dobrze a za 4tym razem - buum..

tak więc UWAGA proszę państwa na zabawy z premiami ciemność-światło
to rosyjska ruletka..
i może wypalić Ci prosto w czoło i już się nie bawisz...

Butterfly541
30.08.2013, 22:03
Kolejny przypadek uszkodzonego obszaru podczas zabawy premiami typu ciemność-światło... Zbieg okoliczności czy może jednak te premie z Halloween są jakoś skopane?
witam wszystkich , mam ten sam przypadek , po daniu ciemnosci przez znajomego , nie zdazylam nawet dac swiatla jak mnie wywalilo i juz nie wposcilo , jedyne co wiem to ze obszar serwera mam uszkodzony

Duszysko40
30.08.2013, 22:07
miewam to samo regularnie..juz chyba ze 3 razy caly dzien w tylek..:( korzystam regularnie..a raczej korzystalem ale od jakiegos miesiaca takie jaja niestety z tymze sa..:(((

djabelek
30.08.2013, 23:52
ja osobiscie zglosiłem to do supportu..nie wiem czy coś naprawiali..(pewnie nie, bo nie dostałem odpowiedzi) ale fakt faktem po 8 godzinach od zgłoszenia naprawiło sie to i mam zaszczyt grać dalej..

ale teraz juz waham (czytaj boje się) używać premii ciemność-jasność..a taka fajna była na bajkowy zamek ;-)

Butterfly541
31.08.2013, 01:46
no to mam nadzieje ze rano jak wstane kaze sie to tylko zlym snem :) i bede mogla grac dalej

papa-xx
31.08.2013, 09:45
do trzech razy sztuka ... 2 razy z ciemnoscia się udało a za trzecim błąd obszaru ... chyba czeka mnie przymusowy urlop do konserwy

i demolka na wyspie, bo produkcja idzie pełną parą, a za kilka dni pewnie już nie będzie kopalń :/


Troszkę za szybko to zgłoszenie do supportu,

Pozdrawiam
Mod Zakrecony



tez od razu wysłałem ... co to znaczy za szybko ? jak cos nie działa to skasujcie to z gwiazdy i tyle

Van-de-Lord
31.08.2013, 10:01
A może to efekt tych klonowanych premi bo nie ukrywajmy, że podczas haloowen było można klonować buffki i często właśnie klonowane były jasności i ciemności. Mało kto miałby je jeszcze gdyby miał je robić za dynie.

papa-xx
31.08.2013, 11:24
może te sa z klonów ... tego nie wiem, kupiłem jakos w kwietniu

Paluch00
31.08.2013, 16:23
U mnie ten sam problem niestety...mowicie ze dopiero nastepnego dnia jest szansa ze sie naprawi?

A w sumie to jeszcze chcialem zapytac czy przy uszkodzonym obszarze wszystko sie zatrzymuje czy nadal pracuje? moga znajomi wejsc i premie rzucic itd.?

set2g
31.08.2013, 17:13
Jak masz uszkodzony to nikt tam nie wejdzie bo przy próbie straci sie połączenie z serwerem

Paluch00
31.08.2013, 17:36
a wszystko chodzi czy stoji?

tajwan02
01.09.2013, 10:29
chodzi chyba 24h i sie zatrzymuje

HDw3D
01.09.2013, 12:28
Witam. Dałem premię silne światło na bajkowy zamek jak znajomy wstrzymał produkcję, jak dawałem premię gra się rozłączyła , gdy chciałem wejść na swoje konto pokazał się komunikat ze obszar serwera uszkodzony, w tym obszarze wystąpił błąd, prosimy spróbować ponownie , gdy próbowałem ponownie nie udało mi się wejść do gry, może wie ktoś co się stało, czy ktoś miał już taki przypadek.pozdrawiam

Eh Dzieki Bryk za ostrzerzenie mimo tego zaryzykowałem i Bum obszar uszkodzony

Moozle
01.09.2013, 13:16
szkoda ze nia ma pvp bo taka ciemnosc rzucona przeciwnikowi dawala by przewage ;p

i-l-i
01.09.2013, 16:59
"obszar serwera uszkodzony"

dopadlo i mnie ...
to juz nie beta i problem znany od prawie roku - czas z tym cos zrobic

Bloodshed
03.09.2013, 07:57
Ja ostatnio miałem obszar uszkodzony przy rzucaniu ciemności/bardzo silnego światła i teraz mój obszar się uszkodził ale na szczęście skrypt w moim przypadku zadziałał

NieMaNicka
08.09.2013, 20:00
No cóż jest to ciekawy bug ale i na niego jest sposób. Jesli nie masz odpalonej zadnej przygody (ani swojej ani z zaproszenia) to ciemnośc-jasnosc działa poprawnie.
A bug ten wydaje sie celowy ze strony BB tak samo jak sprzedaz kupno ciemnosci-jasnosci po szt.. Nie prosciej było to wszystko zlikwidować po naprawieniu buga z klonami i dac graczom rekompensate jakąś niż teraz takie sztuczki stosowac?

Pozdrawiam.

ulatoja
13.09.2013, 03:21
Dopadło i mnie. Ale nie rzucałam ciemności a próbowałam przestawić młyn wodny...
Więc przymusowy urlopik?? Nie podoba mi się to. Co jeszcze popsuli wprowadzając te zakichane nowości?
Konserwa była dopiero co, to sobie poczekam na naprawę :((

LordMike
13.09.2013, 05:51
A ja nie rzucalem żadnych ciemnosci, prawde mówiąc nic nie robilem i bum:) obszar serwera uszkodzony

Minael
14.09.2013, 20:27
Trafia w każdego - nawet przy ciemnościach, a niektórym zdarzyło sie nawet przy zwykłym buffowaniu koszami 0:)
Tak reklamują teraz nadchodzący event halloween 0:) a jak ludzie będą sięciemnościami obrzucać aby sobie wspomóc produkcje, to ... wiekszosc serwera będzie zablokowana 0:)
Event jeszcze się nie zaczął a już bugów co nie miara - wystarczy wejsć na testowy; wystarczy postawic nowy magazyn koło jakichś budynków i wszystko usypia 0:) (teoretycznie pracują, ale wizualnie tego nie widać).

Do tego bug z ciemnosciami, albo kto wie co jeszcze 0:) Uważajcie na grę, robi się niebezpieczna. Można cały dorobek stracić w sekundkę.

http://dragons.net.pl/grafika/screens/2013-ciekawostki/IMG_14092013_141609-sc2-obszar-uszkodzony.jpg

krotos666
14.09.2013, 20:49
Bezpieczeństwo dla gracza - to powinno być priorytetem najważniejszym dla BB.
Fajne są te eventy ale co nam po nich, jak jutro może być ... blee,
albo the end

PS: czekamy na powrót Majkel :)

virginia
21.09.2013, 03:24
No to ja powiem, że uszkodzony obszar trafił i mnie, mimo że nie używałam ani ciemności, ani jasności... Walnęłam kosze, zburzyłam kilka budynków, zaczęłam stawiać studnie i bum... no nic, trzeba poczekać. Najgorsze jest to, że siedziałam na loocie o ta osoba teraz nie wie co się stało i czemu mnie nie ma :/

Moozle
22.09.2013, 21:24
podpinam się. przed chwila uszkodziło mój obszar przy probie rzucenia światła na bajkowy. drugi raz rzucałem dzisiaj ta premie na bajkowy. za pierwszym razem bylo ok.
strrrasznie się to halloween zapowiada ;p

AndyKozakow
23.09.2013, 10:23
łącze się w bólu moozle
wracaj do nas szybko :) może czwartkowa konserwa pomoże

Vargas1983
02.10.2013, 16:12
Mnie też dopadł błąd obszaru. od 26.10 br mam błąd. Raz mi odpisali ze powinno być OK i nic z tego, drugi raz napisałem i teraz czekam na konserwację. Tragedia 7DNI PREMIUM pojdzie pewnie latać, przygodę mam rozpoczętą i rozdane loty i wszystko stanęło przez błąd i znajomi są "uwięzieni" przez moje loty.

Andre_NH
02.10.2013, 17:05
A gdzie można zgłosić problem z uszkodzonym obszarem serwera, ale na serwerze testowym? Dopadł mnie wczoraj, przed dzisiejszymi testami, a tam nie ma Supportu i nie wiem co robić. Dodam, że nocny skrypt nic nie pomógł (o ile na testowym jest takowy).

Proszę o pomoc Zarząd BB.