PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Królewskie Jednostki + Gwiezdne Monety



Poznańczyk
21.08.2013, 14:32
Nie wiadomo czy BB już wymyślio co będzie robione z gwiezdnymi monetami, zainspirowany królewskimi jednostkami na przygodzie : Dzielny Mały Krawiec, przedstawiam wam propozycję krolewskich jednostek.

Królewskie Jednostki to ulepszona wersja obecnych jednostek, aby wyszkolić daną jednostkę, oprócz surowców : broń + napitek + osadnik, będą potrzebne jeszcze gwiezdne monety.

Ich wymagana ilość do wyszkolenia jednostki bęzie równa 1/10, ilości wymaganej broni.

Np. 1Rekrut = 10mieczy brąz + 1gwiezdnych monet.

Królewskie Jednostki:
Na czerwono nowe obrażenia i punkty życia
http://i42.tinypic.com/2q9gspt.jpg



Druga Wersja :

http://i41.tinypic.com/vxe051.jpg


edit:
-poprawiono błąd przy puszkarzach
- zmienjszono koszt w monetach z 1 na 1/10

okogi
21.08.2013, 14:50
wszystko pieknie :D
jedyna moja sugestia to by parametry zwiekszaly sie o 50% a nie 100% ...
redukcja start bylaby i tak znaczaca ... przy twoich parametrach czesc przygod robiloby sie tylko kawaleria chyba :P bo tam zwiekszyles az o 400%
biorac po uwage fakt ze juz jest weteran 270ka a po badaniach moze i wiecej bedzie
pozdrawiam

Poznańczyk
21.08.2013, 14:53
wszystko pieknie :D
jedyna moja sugestia to by parametry zwiekszaly sie o 50% a nie 100% ...
redukcja start bylaby i tak znaczaca ... przy twoich parametrach czesc przygod robiloby sie tylko kawaleria chyba :P bo tam zwiekszyles az o 400%
biorac po uwage fakt ze juz jest weteran 270ka a po badaniach moze i wiecej bedzie
pozdrawiam

poprawiłem, bląd przy puszkarzach.

270 aż takich dużych oszczędności nie daje, Banici około 20jednostek na przygodę, Bohaterski Mały kRawiec około 330jednostek.

sparkz
21.08.2013, 16:12
Poniewaz lubie sobie ponarzekac, a akurat kwestia jednostek jest tematem w ktorym moge sobie pouzywac :

- koncepcja jest OK, problemem jest doprecyzowanie kosztu w monetach. Jakos nie spodziewam sie zeby byla szansa na to, by byl na tyle niski zeby stosowac ulepszonych rekrutow jako mieso armatnie.

co do jednostek:

- rekrut - patrz wyzej.
- łucznik - przy takich statystykach jest mocno slabszy od zwyklego kusznika (nie moze 1 strzalem zabijac jednostek z 90HP), wytrzyma niby wiecej ale i tak ze wzgledu na cene musialby byc uzywany tak aby nie ginal - wiec de facto bezuzyteczny
- ochotnik - to samo co rekrut (za drogi na mieso armatnie)
- wyborny - bylby OK gdyby mial do zaoferowania cos czego nie maja ulepszeni kusznicy.
- zolnierz - to samo co ochotnik.
- konny - to samo co zawsze piszę na temat ulepszonej konnicy : hp za malo zeby robilo istotna roznice (niby bedzie atakowany pozniej od lucznikow, ale malo prawdopodobne zeby byla jakakolwiek sytuacja w ktorej uzyje sie lucznikow jako mieso, dorzuci konnych i starczy jeszcze miejsca na normalne jednostki blokujace i atakujace), dmg w normalnych zastosowaniach nie robi roznicy, bo 90% jednostek luczniczych zabije na strzala i tak i tak.
-kusznik akurat jest fajny, ale znowu kompletnie wypiera ulepszonych wybornych.
- puszki - jak kusznicy.

Generalnie uwazam, ze jesliby to wprowadzic w takiej formie jak proponowana, to jedyne co zmieniloby w grze ludzi, to ze kusznicy i puszki zostalyby zamienione na lepsze, a oddzial ciezkiej piechoty do atakowania bylby zmieniony 200-210 ulepszonymi elitarnymi.

Jesli juz cos zmieniac na powaznie, to chetnie bym zobaczyl jakies nowe jednostki zadajace obrazenia obszarowe.

Poznańczyk
21.08.2013, 16:21
O, początkowo chciałem dac jednostką takie parametry jakie mają w Krawcu. Później wrzucę wersje jednostek z krawca.


http://i41.tinypic.com/vxe051.jpg

emuq
21.08.2013, 16:29
Jesli juz cos zmieniac na powaznie, to chetnie bym zobaczyl jakies nowe jednostki zadajace obrazenia obszarowe.

tak myślałem ze sparkz się wypowie, i się doczekałem ;) i poprę jego ostatnie zdanie które wyżej zacytowałem.

okogi
21.08.2013, 20:17
270 aż takich dużych oszczędności nie daje, Banici około 20jednostek na przygodę, Bohaterski Mały kRawiec około 330jednostek.
ja pisalem odnosnie polaczenia twojej kawalerii co ma 40 zycia :P z 270tka
wyobraz sobie ataki 250 extra koni + 20 zwykli rekruci do przyjecia pierwszego ataku o slabsi ... wg mnie bzdura ... koni by sie nie tracilo a zyski straszne

juz 10 zycia kawalerii spowoduje ze bedziesz mogl ja chronic lucznikami

cornflakes
22.08.2013, 00:41
puszka od bardzo dawna mogła by mieć obszarowe, to było by nawet sensowne ;)

sparkz
22.08.2013, 08:47
juz 10 zycia kawalerii spowoduje ze bedziesz mogl ja chronic lucznikami

W teorii, w praktyce w malo ktorej walce jednostek atakujacych najslabsze jest na tyle malo, zeby udalo sie nawet w 270 jednostkach zmiescic konnych, lucznikow tyle samo ile konnych i do tego jeszcze zwykle mieso i dps. A jesli jest ich tak malo, to rownie dobrze bedzie dzialac zwykla kombinacja rekruci + puszki.


puszka od bardzo dawna mogła by mieć obszarowe, to było by nawet sensowne ;)

z punktu widzenia gracza to by bylo cudowne, szczegolnie w tych nowych przygodach ;p

Stochlik
22.08.2013, 08:59
jestem za

Luxui
26.12.2013, 12:55
Jestem za , chociaż można by było mieć do wyboru koszt za gwiezdne monet i np łodygi/fasolki :)

Lipek
26.12.2013, 13:19
Bardzo fajowy pomysł z tym że zostałbym przy opcji ulepszania jednostek do poziomu z przygód o krawczyku... Jak najbardziej ZA.

Piotru70
26.12.2013, 16:01
Nie wiadomo czy BB już wymyślio co będzie robione z gwiezdnymi monetami,
Ja wydaje na mikstury i wsparcie.

GrzechuGrek
26.12.2013, 16:29
Nie wiem co o tym sądzisz...
Ale przyłączam się to tego, co ktoś już tutaj napisał: Puszkarz już dawno od samego początku powinien zadawać uszkodzenia obszarowe, zwłaszcza, że posiada "ostatni atak"

Uranos_old
10.02.2016, 22:00
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 26.12.2013 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos