Zobacz pełną wersję : Gra Królewskie Jednostki + Gwiezdne Monety
Poznańczyk
21.08.2013, 14:32
Nie wiadomo czy BB już wymyślio co będzie robione z gwiezdnymi monetami, zainspirowany królewskimi jednostkami na przygodzie : Dzielny Mały Krawiec, przedstawiam wam propozycję krolewskich jednostek.
Królewskie Jednostki to ulepszona wersja obecnych jednostek, aby wyszkolić daną jednostkę, oprócz surowców : broń + napitek + osadnik, będą potrzebne jeszcze gwiezdne monety.
Ich wymagana ilość do wyszkolenia jednostki bęzie równa 1/10, ilości wymaganej broni.
Np. 1Rekrut = 10mieczy brąz + 1gwiezdnych monet.
Królewskie Jednostki:
Na czerwono nowe obrażenia i punkty życia
http://i42.tinypic.com/2q9gspt.jpg
Druga Wersja :
http://i41.tinypic.com/vxe051.jpg
edit:
-poprawiono błąd przy puszkarzach
- zmienjszono koszt w monetach z 1 na 1/10
wszystko pieknie :D
jedyna moja sugestia to by parametry zwiekszaly sie o 50% a nie 100% ...
redukcja start bylaby i tak znaczaca ... przy twoich parametrach czesc przygod robiloby sie tylko kawaleria chyba :P bo tam zwiekszyles az o 400%
biorac po uwage fakt ze juz jest weteran 270ka a po badaniach moze i wiecej bedzie
pozdrawiam
Poznańczyk
21.08.2013, 14:53
wszystko pieknie :D
jedyna moja sugestia to by parametry zwiekszaly sie o 50% a nie 100% ...
redukcja start bylaby i tak znaczaca ... przy twoich parametrach czesc przygod robiloby sie tylko kawaleria chyba :P bo tam zwiekszyles az o 400%
biorac po uwage fakt ze juz jest weteran 270ka a po badaniach moze i wiecej bedzie
pozdrawiam
poprawiłem, bląd przy puszkarzach.
270 aż takich dużych oszczędności nie daje, Banici około 20jednostek na przygodę, Bohaterski Mały kRawiec około 330jednostek.
Poniewaz lubie sobie ponarzekac, a akurat kwestia jednostek jest tematem w ktorym moge sobie pouzywac :
- koncepcja jest OK, problemem jest doprecyzowanie kosztu w monetach. Jakos nie spodziewam sie zeby byla szansa na to, by byl na tyle niski zeby stosowac ulepszonych rekrutow jako mieso armatnie.
co do jednostek:
- rekrut - patrz wyzej.
- łucznik - przy takich statystykach jest mocno slabszy od zwyklego kusznika (nie moze 1 strzalem zabijac jednostek z 90HP), wytrzyma niby wiecej ale i tak ze wzgledu na cene musialby byc uzywany tak aby nie ginal - wiec de facto bezuzyteczny
- ochotnik - to samo co rekrut (za drogi na mieso armatnie)
- wyborny - bylby OK gdyby mial do zaoferowania cos czego nie maja ulepszeni kusznicy.
- zolnierz - to samo co ochotnik.
- konny - to samo co zawsze piszę na temat ulepszonej konnicy : hp za malo zeby robilo istotna roznice (niby bedzie atakowany pozniej od lucznikow, ale malo prawdopodobne zeby byla jakakolwiek sytuacja w ktorej uzyje sie lucznikow jako mieso, dorzuci konnych i starczy jeszcze miejsca na normalne jednostki blokujace i atakujace), dmg w normalnych zastosowaniach nie robi roznicy, bo 90% jednostek luczniczych zabije na strzala i tak i tak.
-kusznik akurat jest fajny, ale znowu kompletnie wypiera ulepszonych wybornych.
- puszki - jak kusznicy.
Generalnie uwazam, ze jesliby to wprowadzic w takiej formie jak proponowana, to jedyne co zmieniloby w grze ludzi, to ze kusznicy i puszki zostalyby zamienione na lepsze, a oddzial ciezkiej piechoty do atakowania bylby zmieniony 200-210 ulepszonymi elitarnymi.
Jesli juz cos zmieniac na powaznie, to chetnie bym zobaczyl jakies nowe jednostki zadajace obrazenia obszarowe.
Poznańczyk
21.08.2013, 16:21
O, początkowo chciałem dac jednostką takie parametry jakie mają w Krawcu. Później wrzucę wersje jednostek z krawca.
http://i41.tinypic.com/vxe051.jpg
Jesli juz cos zmieniac na powaznie, to chetnie bym zobaczyl jakies nowe jednostki zadajace obrazenia obszarowe.
tak myślałem ze sparkz się wypowie, i się doczekałem ;) i poprę jego ostatnie zdanie które wyżej zacytowałem.
270 aż takich dużych oszczędności nie daje, Banici około 20jednostek na przygodę, Bohaterski Mały kRawiec około 330jednostek.
ja pisalem odnosnie polaczenia twojej kawalerii co ma 40 zycia :P z 270tka
wyobraz sobie ataki 250 extra koni + 20 zwykli rekruci do przyjecia pierwszego ataku o slabsi ... wg mnie bzdura ... koni by sie nie tracilo a zyski straszne
juz 10 zycia kawalerii spowoduje ze bedziesz mogl ja chronic lucznikami
cornflakes
22.08.2013, 00:41
puszka od bardzo dawna mogła by mieć obszarowe, to było by nawet sensowne ;)
juz 10 zycia kawalerii spowoduje ze bedziesz mogl ja chronic lucznikami
W teorii, w praktyce w malo ktorej walce jednostek atakujacych najslabsze jest na tyle malo, zeby udalo sie nawet w 270 jednostkach zmiescic konnych, lucznikow tyle samo ile konnych i do tego jeszcze zwykle mieso i dps. A jesli jest ich tak malo, to rownie dobrze bedzie dzialac zwykla kombinacja rekruci + puszki.
puszka od bardzo dawna mogła by mieć obszarowe, to było by nawet sensowne ;)
z punktu widzenia gracza to by bylo cudowne, szczegolnie w tych nowych przygodach ;p
Stochlik
22.08.2013, 08:59
jestem za
Jestem za , chociaż można by było mieć do wyboru koszt za gwiezdne monet i np łodygi/fasolki :)
Bardzo fajowy pomysł z tym że zostałbym przy opcji ulepszania jednostek do poziomu z przygód o krawczyku... Jak najbardziej ZA.
Piotru70
26.12.2013, 16:01
Nie wiadomo czy BB już wymyślio co będzie robione z gwiezdnymi monetami,
Ja wydaje na mikstury i wsparcie.
GrzechuGrek
26.12.2013, 16:29
Nie wiem co o tym sądzisz...
Ale przyłączam się to tego, co ktoś już tutaj napisał: Puszkarz już dawno od samego początku powinien zadawać uszkodzenia obszarowe, zwłaszcza, że posiada "ostatni atak"
Uranos_old
10.02.2016, 22:00
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 26.12.2013 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.