Zobacz pełną wersję : Zwrot zaproszenia do przygody
Kamienna_Reka
16.08.2013, 13:19
Nie widzę podobnych tematów więc pisze nowy. Jest jakiś bug ze zwrotami nieprzyjętych zaproszeń do przygody. Wysłałem znajomemu z gildii zapke do Wiktora, po 14h od wysłania, mimo że nie zaakceptował, nic do mnie nie wróciło. Nie mam komunikatu o odrzuceniu, slot nadal jest zajęty, zaglądałem do poczty tak jak pisze w pomocy, wszystko na nic. Zaprosiłbym kogoś innego ale się nie da. Dlatego myślę, że może warto zmienić formę zwrotu, bez żadnego zaglądania do poczty - nie przyjmuje delikwent zaproszenia, mija czas i zwalniamy slot.
Angelkaxd
16.08.2013, 15:30
Słyszałam o tym problemie .... i jak narazie nie słyszałam o rozwiązaniu, znajomy czekał 30h i dopero wtedy zapka wrociła.
Problem dalej jest - przynajmniej u mnie się okazało, że dalej występuje.
Wiadomo coś o jego naprawie?
Zaproszenie wraca dopiero jak osoba która je otrzymała pojawi się i otworzy pocztę. Zaproszona osoba nie widzi zaproszenia ale ono wtedy staje się odrzucone. Faktycznie jest to najprawdopodobniej bug i występuje od dłuższego czasu.
takisobie12
02.09.2013, 19:57
mam teraz ten sam problem
A co jesli zaproszony nie bedzie sie logował/otwierał poczty ?
Pomijam juz tłumaczenie. napisane jest nalezy otworzyc pocztę - wiec ja otwieram jak idiota co 5 min majac złudna nadzieje, że coś zadziała.
nóz sie otwiera czasami
To pech, nie ma rozwiązania.
Bloodshed
03.09.2013, 07:13
Zaproszenie wraca dopiero jak osoba która je otrzymała pojawi się i otworzy pocztę.
A czasem nie było tak że zapro wraca samo po upływie 8h?
ImmHunter
03.09.2013, 08:33
Kiedyś tak było, ale nawalało,
do niedawna nie było z tym problemu,
ale coś na nowo się sypie i trzeba kombinować.
A czasem nie było tak że zapro wraca samo po upływie 8h?
Było, ale już od jakiegoś czasu nie wraca automatycznie po 8h.
Wygląda na to, że jeśli osoba zapraszająca otworzy swoją skrzynkę pocztową po upływie 8 godzin, to zaproszenie zostanie automatycznie anulowane (oczywiście o ile nie zostało ono wcześniej zaakceptowane). Proszę spróbować, być może pomoże. :)
Angel7212
03.09.2013, 10:18
a jak się nie zaloguje to przygoda przepadnie?
Wygląda na to, że jeśli osoba zapraszająca otworzy swoją skrzynkę pocztową po upływie 8 godzin, to zaproszenie zostanie automatycznie anulowane (oczywiście o ile nie zostało ono wcześniej zaakceptowane). Proszę spróbować, być może pomoże. :)
Xaar zapek do przygody powinien wygasać po 8h niezależnie czy ta osoba się pojawiła czy też nie :) Ileż można czekać. 8h to 8h niezależnie od tego czy owego
Raczej z tego co kojarzę to otwarcie skrzynki pocztowej przez osobę zapraszającą nic nie daje. Z tego co zauważyłam to zaproszenie wraca gdy zaproszony otworzy swoją skrzynkę po tych 8h.
Xaar zapek do przygody powinien wygasać po 8h niezależnie czy ta osoba się pojawiła czy też nie :) Ileż można czekać. 8h to 8h niezależnie od tego czy owegoDokładnie, jakoś przygoda nie chce czekać aż się gracz pojawi tylko odlicza czas bez przerwy (chyba że jest konserwacja). I to jest idiotyzm, żeby trzeba było tak czy siak czekać na osobę zaproszoną, żeby zapka została odrzucona. W skrajnych przypadkach, zaproszony może się nie pojawić przed końcem przygody.
Albo jeszcze lepiej by było gdyby można było w dowolnej chwili anulować nieprzyjęte zaproszenie.
Fleotria
03.09.2013, 13:59
Kolega przysłał mi zaproszenie do przygody o 24 w nocy, mnie na koncie w tym samym czasie nie było, a zalogowałam sie dopiero nastepnego dnia po 10 rano, w momencie logowania on dostał wiadomosci ze ja odrzucam zaproszenie.. czyli zamiast automatyczne samoanulowania zaproszenia po 8h bylo dopiero w momencie gdy pojawilam sie na koncie czyli po 10 godzinach, a moglo byc to naprzykald w nieskonczonosci gdy osoba zaproszona nie jest obecna pare dni albo wiecej.... tak chyba zreszta ma autro tego tematu. Nie wiem czy to jest stary czy nowy bug, ale spotkalam sie z tym pierwszy raz.
Czyli mamy działanie dokładnie odwrotne od tego, co pisze BB_Xaar:
Wygląda na to, że jeśli osoba zapraszająca otworzy swoją skrzynkę pocztową po upływie 8 godzin, to zaproszenie zostanie automatycznie anulowane (oczywiście o ile nie zostało ono wcześniej zaakceptowane). Proszę spróbować, być może pomoże. :)Jak dla mnie bug jak nic, ewidentnie programista pomieszał odbiorcę z nadawcą.
Nie jest to rozwiązanie idealne, jednak obecnie właśnie tak działa ten mechanizm.A raczej "tak właśnie MIAŁ DZIAŁAĆ ten mechanizm" :)
Ja bym w ogóle skrócił ten czas do maksymalnie 1 godziny, po czym następowałoby automatyczne zwolnienie slota. Robienie przygód w 3, 5 czy 8 dni to fikcja, większość przygód robimy w ciągu paru godzin, a to ośmiogodzinne opóźnienie bywa jak widać mocno uciążliwe.
Jeśli zaproszenie do przygody nie zostało zaakceptowane i minęło już 8 godzin, otwarcie skrzynki z wiadomościami - czy to po stronie osoby zapraszanej czy zapraszającej - powinno pomóc. Nie jest to rozwiązanie idealne, jednak obecnie właśnie tak działa ten mechanizm.
Kitikejt
03.09.2013, 14:19
Jeśli zaproszenie do przygody nie zostało zaakceptowane i minęło już 8 godzin, otwarcie skrzynki z wiadomościami - czy to po stronie osoby zapraszanej czy zapraszającej - powinno pomóc. Nie jest to rozwiązanie idealne, jednak obecnie właśnie tak działa ten mechanizm.
Problem właśnie w tym, że ten mechanizm tak nie działa. Gdyby wystarczyło otwarcie skrzynki z wiadomościami po stronie osoby zapraszającej było by ok. To konieczność otwarcia poczty przez osobę zapraszaną utrudnia grę.
Fleotria
03.09.2013, 15:37
Zapomniałam napisac w swoim poście ze - w wiadomosciach nie było sladu zaproszenia - wiec nie było co akceptowasc. wyglada to tak jakby wszystko działalo normalnie, czyli zaproszenie sie anulowalo, ale zawisiesilo u osoby zapraszajacej, bo caly czas widnialam jako osoba zaproszona, az do momentu zalogowania i wiadomosci u kolegi ze odrzucam zaproszenie po 10 godzinach od wyslania zaproszenia.
takisobie12
06.09.2013, 16:24
Jeśli zaproszenie do przygody nie zostało zaakceptowane i minęło już 8 godzin, otwarcie skrzynki z wiadomościami - czy to po stronie osoby zapraszanej czy zapraszającej - powinno pomóc. Nie jest to rozwiązanie idealne, jednak obecnie właśnie tak działa ten mechanizm.
Xaar - widać, że nawet nie wiesz o błedach i kłopotach graczy.
Przeczytaj uważnie jeszcze raz. Przecież wystarczajaco duzo osób w tym i ja napisałem wyraźnie : zaproszenie nie zostało anulowane, mimo, ze od kilku dni conajmniej kilkanascie razy otwierałem pocztę.
Osoba zaproszona sie po prostu nie loguje lub nie czyta pw. to wystarcza, żeby nie zostało zaproszenie anulowane.
Do pomocy technicznej ( czyt supportu) pisałem 5 razy.
Za każdym razem generowana jest odpowiedź automatyczna.
Raz Kasia odpisała, że przeprasza i przekaże temat do działu technicznego :)
romsheff
06.09.2013, 16:36
Jeśli zaproszenie do przygody nie zostało zaakceptowane i minęło już 8 godzin, otwarcie skrzynki z wiadomościami - czy to po stronie osoby zapraszanej czy zapraszającej - powinno pomóc. Nie jest to rozwiązanie idealne, jednak obecnie właśnie tak działa ten mechanizm.
ale działa w ten sposób, że po upływie 8 godzin osoba zapraszana się loguje do gry i wtedy zaproszenie jest odrzucane
zapraszający może sobie co 5 minut zaglądać do skrzynki i nic to nie daje
Fleotria
06.09.2013, 20:50
A moze trzeba napisac duzymi literami - ŻE DOPIERO ZALOGOWANIE SIĘ OSOBY ZAPROSZONEJ ANULUJE PRZEDAWNIONE ZAPROSZENIE??
i wcale nie trzeba zagladać do poczty.
A tak z ciekawości - takisobie12 Ty cały czas czekasz z tą przygoda?? :)
takisobie12
06.09.2013, 23:08
czekam :)
Dopiero tydzień minał, mam jeszcze piec dni :P
Fleotria
08.09.2013, 18:26
czekam :)
Dopiero tydzień minał, mam jeszcze piec dni :P
Podziwiam, bo mnie by szlag trafił i chyba troche szkoda czasu :)
Wniosek taki że trzeba sie upewnic że zapraszana osoba jest oniline i przyjmie zapkę od razu :)
koledze wysłałem zapkę a potem wywaliło go z gry i nie może się zalogować. Jak ja próbuję wejść na jego wyspę, to pojawia się komunikat o uszkodzeniu obszaru serwera. Minęło 10 godzin od zaproszenia i nie mogę zaprosić innej osoby. Wkurzam się ja i jeszcze jedna osoba, którą przetrzymuję w przygodzie. A czas premium upływa sobie bezproduktywnie...
Otóż to, on mnie przetrzymuje [siłą] ;), ja się wkurzam, on się wkurza, a najbardziej wkurzające jest upływające w niebyt premium...
Dzisiaj niestety mogę potwierdzić że mechanizm opisany przez xaara nie działa. Wczoraj po południu wysłałam zaproszenie do przygody, zapraszana osoba się do chwili obecnej nie pojawiła, okno poczty oczywiście już kilkanaście razy otwierałam, a zaproszenie nie wróciło.
A ja trochę z innej beczki. Kupiłem drop od oszusta w Mrocznym Bractwie. Gość wysłał zapke (a i owszem), ale do Wiktora. Nie spojrzałem (mój błąd) i zaakceptowałem zaproszenie. Okazało się, że Wiktor jest świeżutki dopiero do zrobienia. No i tu pojawił się problem. Dałem się zrobić w karolka, no cóż tak bywa. Ale mam problem, bo pojawił się dylemat - czy robić przygodę żeby zwolnić slot do zaproszeń, czy poczekać, aż gość anuluje lub upłynie czas realizacji przygody. W pierwszym wypadku oszust dostanie drop za free, w drugim przez x dni mamy zajęty slot. Support zgłoszenie przyjął (odpowiedział automat) i wyjaśnił, że jak się potwierdzi moje zgłoszenie to i tak mi nie powiedzą czy i jakie konsekwencje wyciągnęli wobec oszusta (standard w tej grze). Naiwnie poprosiłem, żeby skasowali tą przygodę, ale o efekcie nie muszę pisać. Czy nie można wprowadzić takiej opcji, że zaproszony gracz ma możliwość anulowania swojego udziału w przygodzie, oczywiście wraz z jednoczesną utratą możliwości zaproszenia kolejnej osoby przez osobę uruchamiającą przygodę. Myślę, że to w niczym by nikomu nie przeszkadzało, a w pewnych sytuacjach ułatwiłoby życie. Mój przypadek jest oczywiście bardzo specyficzny, ale ten sam kłopot może przytrafić się w sytuacji kiedy osoba uruchamiająca przygodę z jakiś powodów przestanie grać (np. śmierć, utrata dostępu do internetu, wypadek, utrata wzroku, nagły przypływ nienawiści do BB połączony z zarzuceniem gry), a osobie zaproszonej (która kupiła drop) pozostanie do zrobienia np. ostatni obóz w mrocznym bractwie. O premium już nie wspomnę.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.