emuq
01.08.2013, 09:58
Witam, właśnie zetknąłem się z takim problemem.
Robię MB od 48 poziomu pełną przygodę i w G2 napotykam na taki błąd
2. (obóz) (80Ku + 40JM + 80Fa) [(40R 100Ł 110Pu)] [(40R 84-100Ł)] tu straciłem 10 Puszkarzy
3. (Przywódca) (80Ku + 40Kmk + 40JM + 40Fa) [(40R 100Ł 110Pu)] [(40R 84-98Ł)] natomiast tutaj 12 Puszkarzy
przykład z 3 obozu bo 2 usunąłem za szybko
Symulator pokazuje mi że nie powinienem stracić więc jest dobrze.
http://scr.hu/182z/1vvik
Ustawienie wojska prawidłowe:
http://scr.hu/182z/op3rs
A wynik nieprawidłowy:
http://scr.hu/182z/byddk
5. (Przywódca) (100Kmk + 50Ku + 50JM) [(34R 111Ł 105Pu)] [(34R 99-111Ł)] 8 Puszkarzy straconych
symulator:
http://scr.hu/182z/tr2c7
ustawienie wojska prawidłowe:
http://scr.hu/182z/mthrp
nieprawidlowy wynik:
http://scr.hu/182z/zk76g
D. (obóz) (50Ku + 50Kmk + 50JM + 50Fa) [(16EŻ 180K)] - blok w G7
nie wytrzymuje do końca i przegrywa , wiec pisze wam aby was ubiec przed tym, wiec albo robicie i tracicie albo się wstrzymujecie albo nowe rozwiązanie, jak nie wyślemy generałów 1 po 2 to obóz E też już zaczyna kończyć walkę. Także doliczam do start 16EŻ 180K
Czyżby po konserwie coś pozmieniali??
Wygląda na to że:
Odkrecam to co wczesniej napisalem (tzn nie o bugu tylko o kolejnosci, bo z tym bugiem z testowego to moze byc jakos zwiazane).
Jak widac na http://scr.hu/182z/byddk kolejnosc atakowania jest taka jak byc powinna. Problem lezy w tym, ze wg logiki i prawidel starego systemu walki rekrutow i lucznikow powinno byc wystarczajaco, zeby przyjac na siebie ataki wszystkich jednostek wroga ktore w tej turze pierwszej rundy atakuja. Jesli ich nie wystarczylo (i czesc jednostek wroga zostala bez celu i zajela sie armatami) to oznacza, ze :
- albo celnosc kultystow zostala radykalnie zwiekszona i ubili o paru rekrutow wiecej niz wczesniej,
- albo zmienili (zoptymalizowali) system wyboru celu dla poszczegolnych jednostek wroga,
- albo to po prostu jakis bug ktorego szczegoly ciezko nam ogarnac.
Pierwsze mozemy sprawdzic, drugie jesli bede mial czas to dzisiaj/ jutro sprobuje wytestowac, na trzecie tak czy siak nie mamy wplywu.
Kolejnosc nie ma znaczenia, bo ta walka jest tak obliczona, zeby kanonierzy zaatakowali wszystkie jednostki ktore przezyja atak lucznikow i rekrutow. Biorac pod uwage, ze kazda z tych jednostek kanonier zabija 1 strzalem, to nie ma znaczenia czy te resztki to kultysci czy fanatycy czy cos innego.
wgrali nowa wersje razem z bledem zgloszonym na tsotesting odnosnie innej kolejnosci atakowania jednostek niz ta wskazana w obozie.
Xaar zostal poinformowany, powiedzial ze popyta ludzi czy byly jakies planowe zmiany.
Robię MB od 48 poziomu pełną przygodę i w G2 napotykam na taki błąd
2. (obóz) (80Ku + 40JM + 80Fa) [(40R 100Ł 110Pu)] [(40R 84-100Ł)] tu straciłem 10 Puszkarzy
3. (Przywódca) (80Ku + 40Kmk + 40JM + 40Fa) [(40R 100Ł 110Pu)] [(40R 84-98Ł)] natomiast tutaj 12 Puszkarzy
przykład z 3 obozu bo 2 usunąłem za szybko
Symulator pokazuje mi że nie powinienem stracić więc jest dobrze.
http://scr.hu/182z/1vvik
Ustawienie wojska prawidłowe:
http://scr.hu/182z/op3rs
A wynik nieprawidłowy:
http://scr.hu/182z/byddk
5. (Przywódca) (100Kmk + 50Ku + 50JM) [(34R 111Ł 105Pu)] [(34R 99-111Ł)] 8 Puszkarzy straconych
symulator:
http://scr.hu/182z/tr2c7
ustawienie wojska prawidłowe:
http://scr.hu/182z/mthrp
nieprawidlowy wynik:
http://scr.hu/182z/zk76g
D. (obóz) (50Ku + 50Kmk + 50JM + 50Fa) [(16EŻ 180K)] - blok w G7
nie wytrzymuje do końca i przegrywa , wiec pisze wam aby was ubiec przed tym, wiec albo robicie i tracicie albo się wstrzymujecie albo nowe rozwiązanie, jak nie wyślemy generałów 1 po 2 to obóz E też już zaczyna kończyć walkę. Także doliczam do start 16EŻ 180K
Czyżby po konserwie coś pozmieniali??
Wygląda na to że:
Odkrecam to co wczesniej napisalem (tzn nie o bugu tylko o kolejnosci, bo z tym bugiem z testowego to moze byc jakos zwiazane).
Jak widac na http://scr.hu/182z/byddk kolejnosc atakowania jest taka jak byc powinna. Problem lezy w tym, ze wg logiki i prawidel starego systemu walki rekrutow i lucznikow powinno byc wystarczajaco, zeby przyjac na siebie ataki wszystkich jednostek wroga ktore w tej turze pierwszej rundy atakuja. Jesli ich nie wystarczylo (i czesc jednostek wroga zostala bez celu i zajela sie armatami) to oznacza, ze :
- albo celnosc kultystow zostala radykalnie zwiekszona i ubili o paru rekrutow wiecej niz wczesniej,
- albo zmienili (zoptymalizowali) system wyboru celu dla poszczegolnych jednostek wroga,
- albo to po prostu jakis bug ktorego szczegoly ciezko nam ogarnac.
Pierwsze mozemy sprawdzic, drugie jesli bede mial czas to dzisiaj/ jutro sprobuje wytestowac, na trzecie tak czy siak nie mamy wplywu.
Kolejnosc nie ma znaczenia, bo ta walka jest tak obliczona, zeby kanonierzy zaatakowali wszystkie jednostki ktore przezyja atak lucznikow i rekrutow. Biorac pod uwage, ze kazda z tych jednostek kanonier zabija 1 strzalem, to nie ma znaczenia czy te resztki to kultysci czy fanatycy czy cos innego.
wgrali nowa wersje razem z bledem zgloszonym na tsotesting odnosnie innej kolejnosci atakowania jednostek niz ta wskazana w obozie.
Xaar zostal poinformowany, powiedzial ze popyta ludzi czy byly jakies planowe zmiany.