PDA

Zobacz pełną wersję : Mroczne Bractwo od 48 lvl według Poznańczyka / błąd gry?



emuq
01.08.2013, 09:58
Witam, właśnie zetknąłem się z takim problemem.

Robię MB od 48 poziomu pełną przygodę i w G2 napotykam na taki błąd
2. (obóz) (80Ku + 40JM + 80Fa) [(40R 100Ł 110Pu)] [(40R 84-100Ł)] tu straciłem 10 Puszkarzy
3. (Przywódca) (80Ku + 40Kmk + 40JM + 40Fa) [(40R 100Ł 110Pu)] [(40R 84-98Ł)] natomiast tutaj 12 Puszkarzy

przykład z 3 obozu bo 2 usunąłem za szybko

Symulator pokazuje mi że nie powinienem stracić więc jest dobrze.
http://scr.hu/182z/1vvik
Ustawienie wojska prawidłowe:
http://scr.hu/182z/op3rs
A wynik nieprawidłowy:
http://scr.hu/182z/byddk


5. (Przywódca) (100Kmk + 50Ku + 50JM) [(34R 111Ł 105Pu)] [(34R 99-111Ł)] 8 Puszkarzy straconych

symulator:
http://scr.hu/182z/tr2c7
ustawienie wojska prawidłowe:
http://scr.hu/182z/mthrp
nieprawidlowy wynik:
http://scr.hu/182z/zk76g

D. (obóz) (50Ku + 50Kmk + 50JM + 50Fa) [(16EŻ 180K)] - blok w G7

nie wytrzymuje do końca i przegrywa , wiec pisze wam aby was ubiec przed tym, wiec albo robicie i tracicie albo się wstrzymujecie albo nowe rozwiązanie, jak nie wyślemy generałów 1 po 2 to obóz E też już zaczyna kończyć walkę. Także doliczam do start 16EŻ 180K


Czyżby po konserwie coś pozmieniali??

Wygląda na to że:


Odkrecam to co wczesniej napisalem (tzn nie o bugu tylko o kolejnosci, bo z tym bugiem z testowego to moze byc jakos zwiazane).

Jak widac na http://scr.hu/182z/byddk kolejnosc atakowania jest taka jak byc powinna. Problem lezy w tym, ze wg logiki i prawidel starego systemu walki rekrutow i lucznikow powinno byc wystarczajaco, zeby przyjac na siebie ataki wszystkich jednostek wroga ktore w tej turze pierwszej rundy atakuja. Jesli ich nie wystarczylo (i czesc jednostek wroga zostala bez celu i zajela sie armatami) to oznacza, ze :

- albo celnosc kultystow zostala radykalnie zwiekszona i ubili o paru rekrutow wiecej niz wczesniej,
- albo zmienili (zoptymalizowali) system wyboru celu dla poszczegolnych jednostek wroga,
- albo to po prostu jakis bug ktorego szczegoly ciezko nam ogarnac.

Pierwsze mozemy sprawdzic, drugie jesli bede mial czas to dzisiaj/ jutro sprobuje wytestowac, na trzecie tak czy siak nie mamy wplywu.



Kolejnosc nie ma znaczenia, bo ta walka jest tak obliczona, zeby kanonierzy zaatakowali wszystkie jednostki ktore przezyja atak lucznikow i rekrutow. Biorac pod uwage, ze kazda z tych jednostek kanonier zabija 1 strzalem, to nie ma znaczenia czy te resztki to kultysci czy fanatycy czy cos innego.



wgrali nowa wersje razem z bledem zgloszonym na tsotesting odnosnie innej kolejnosci atakowania jednostek niz ta wskazana w obozie.

Xaar zostal poinformowany, powiedzial ze popyta ludzi czy byly jakies planowe zmiany.

holbek
01.08.2013, 10:58
Ja puszek nie stracilem ale jest chyba blad w kolejnosci atakowania jednostek wroga (i inna jest kolejnosc na grafikach poszczegolnych obozow)
Na wiezy np pomioty byly pokazywane na samym poczatku a teraz sa przedostatnie (co sugerowaloby ze najpierw atakowane by byli jezdzcy, potem siewcy itd - ale tak nie jest)
Kultysci w obozach "poszli" na koniec i zauwazylem ze puszkarze ich atakowali jako ostatnich - ale rekruci jako pierwszych.
Sumujac - po konserwie znowu cos spi... zepsuli :)

JackDanieIs
01.08.2013, 10:59
U mnie również wystąpił błąd - podczas ataku w Byku na obóz przy środkowej wieży wiedźmy wysłałem wojsko 50r/101ł/99puszek i straciłem około 20 puszek. Dodam, że robię po 2 byki dziennie i nigdy nie miałem strat w tym obozie...

GreenLands
01.08.2013, 10:59
ja atakuje odpowiednio: 147r 3ez 100pu i 152r 1ez 97pu

sparkz
01.08.2013, 11:01
Ja puszek nie stracilem ale jest chyba blad w kolejnosci atakowania jednostek wroga (i inna jest kolejnosc na grafikach poszczegolnych obozow)
Na wiezy np pomioty byly pokazywane na samym poczatku a teraz sa przedostatnie (co sugerowaloby ze najpierw atakowane by byli jezdzcy, potem siewcy itd - ale tak nie jest)
Kultysci w obozach "poszli" na koniec i zauwazylem ze puszkarze ich atakowali jako ostatnich - ale rekruci jako pierwszych.
Sumujac - po konserwie znowu cos spi... zepsuli :)

Po tym co piszesz wyglada na to, ze wgrali nowa wersje razem z bledem zgloszonym na tsotesting odnosnie innej kolejnosci atakowania jednostek niz ta wskazana w obozie.

Xaar zostal poinformowany, powiedzial ze popyta ludzi czy byly jakies planowe zmiany.

kooler04
01.08.2013, 11:57
U mnie również wystąpił błąd - podczas ataku w Byku na obóz przy środkowej wieży wiedźmy wysłałem wojsko 50r/101ł/99puszek i straciłem około 20 puszek. Dodam, że robię po 2 byki dziennie i nigdy nie miałem strat w tym obozie...

ja również potraciłem puszkarzy i nawet kuszników na byku

Carbonara
01.08.2013, 12:35
ale mógłby ktoś napisać dokładnie jak ta kolejność się zmieniła?
wystarczy obejrzeć raport i będzie widać co poszło nie tak?
trochę to załamujące bo jak się robią puszkarze to nikt z poziomu poniżej 48 nie może wejść mi koszy rzucić... ciekawe czy ten błąd kiedyś usuną?

holbek
01.08.2013, 13:09
Carbonara - tak jak napisalem - rekryci atakowali "po staremu" (np kultysci -> jezdzcy -> siewcy) a puszkarze jezdzcy -> siewcy -> kultysci.
Tak bylo na powtorce
A przed atakiem podglad obozu jezdzcy -> siewcy -> kultysci

sparkz
01.08.2013, 13:11
ale mógłby ktoś napisać dokładnie jak ta kolejność się zmieniła?

Odkrecam to co wczesniej napisalem (tzn nie o bugu tylko o kolejnosci, bo z tym bugiem z testowego to moze byc jakos zwiazane).

Jak widac na http://scr.hu/182z/byddk kolejnosc atakowania jest taka jak byc powinna. Problem lezy w tym, ze wg logiki i prawidel starego systemu walki rekrutow i lucznikow powinno byc wystarczajaco, zeby przyjac na siebie ataki wszystkich jednostek wroga ktore w tej turze pierwszej rundy atakuja. Jesli ich nie wystarczylo (i czesc jednostek wroga zostala bez celu i zajela sie armatami) to oznacza, ze :

- albo celnosc kultystow zostala radykalnie zwiekszona i ubili o paru rekrutow wiecej niz wczesniej,
- albo zmienili (zoptymalizowali) system wyboru celu dla poszczegolnych jednostek wroga,
- albo to po prostu jakis bug ktorego szczegoly ciezko nam ogarnac.

Pierwsze mozemy sprawdzic, drugie jesli bede mial czas to dzisiaj/ jutro sprobuje wytestowac, na trzecie tak czy siak nie mamy wplywu.


Carbonara - tak jak napisalem - rekryci atakowali "po staremu" (np kultysci -> jezdzcy -> siewcy) a puszkarze jezdzcy -> siewcy -> kultysci.

Kolejnosc nie ma znaczenia, bo ta walka jest tak obliczona, zeby kanonierzy zaatakowali wszystkie jednostki ktore przezyja atak lucznikow i rekrutow. Biorac pod uwage, ze kazda z tych jednostek kanonier zabija 1 strzalem, to nie ma znaczenia czy te resztki to kultysci czy fanatycy czy cos innego.

holbek
01.08.2013, 13:23
Odkrecam to co wczesniej napisalem (tzn nie o bugu tylko o kolejnosci, bo z tym bugiem z testowego to moze byc jakos zwiazane).

Kolejnosc nie ma znaczenia, bo ta walka jest tak obliczona, zeby kanonierzy zaatakowali wszystkie jednostki ktore przezyja atak lucznikow i rekrutow. Biorac pod uwage, ze kazda z tych jednostek kanonier zabija 1 strzalem, to nie ma znaczenia czy te resztki to kultysci czy fanatycy czy cos innego.

Ja pisałem o MB - a kolejnosc mialaby znaczenie przy atakach w ktorych jest wiecej rund.
Gdyby byla zachowana kolejnosc z podkladu obozow to wieze w MB zrobilo by sie 500R i 500K :))

sparkz
01.08.2013, 13:32
Nie mialem na mysli reguly jako takiej, tylko te kilka przypadkow ktore ludzie dzisiaj zglaszaja, a ktore zadzialaly inaczej niz jeszcze niedawno.

Misiorww
01.08.2013, 13:42
czy to bug (serw.testowy) czy to zmiana walki, to chyba BB powinno poinformować

sparkz
01.08.2013, 13:46
czy to bug (serw.testowy) czy to zmiana walki, to chyba BB powinno poinformować

na testowym to bylo zgloszone jako bug, poniewaz byla niespojnosc: stare obozy byly atakowane wg reguly "jednostki staja w takiej kolejnosci jak na obrazku obozu", natomiast nowe (i to chyba tylko te ze zwierzakami) ta regule lamaly.

Carbonara
01.08.2013, 14:31
zgłaszajcie wszystkie bugi, trzeba się jakoś przygotować, wymyślić co zrobić żeby nie tracić puszkarzy, bo to lekko bez sensu.
Zdrajców ktoś robił już po tych zmianach?

woishade
01.08.2013, 19:05
Ja wtopiłem 100 elitów i 60 konnych na G7 w sawannie - przy bloku. Zastanawiam się, czy mozna to w ogóle reklamować, czy BB nie wypnie się ze względu na grę z blokami?