Zobacz pełną wersję : Problem z wejściem do Księgi zadań
Zangor_Zergog
29.07.2013, 18:38
Witam wszystkich :)
Pytam tak z ciekawości - czy ktoś także ma problem z wejściem do Księgi zadań?
Ja mam tak od ponad 7 tygodni - żadne zmiany przeglądarek, aktualizacje flasha, czyszczenie historii, cache, zmiany kompa, nawet reinstalka win'a nie skutkują.
Pisałem oczywiście do supportu, ale nic w tym względzie nie zostało do tej pory zrobione.
Najlepsze, że nie mogę kompletnie wejśc do księgi na wyspie, ale na przygodzie już tak :p Kiedyś nawet u znajomego, jak rzucałem mu premie, to samo zadanie mi się odpaliło i mogłem zupełnie przypadkowo wejśc do księgi.
Jak ktos ma taki sam problem niech napisze i przedstawi swoją sytuacje i czy udało mu się coś zdziałac :D
Pozdrawiam :)
Witam
mam dokładnie taki sam problem jak i ty. Support niby coś robi ale efektów nie widać w tym względzie.
Pozdrawiam.
Ja mam to samo od 6 czerwca - oczywiście zgłoszone i bez zmian niestety:(
część osób z tym problemem wypowiedziała się również tu:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/30778-lista-zadan/page3?highlight=lista+zada%C5%84
seberiusz
12.08.2013, 19:09
I ja zgłaszam podobny błąd do supportu. Od wprowadzenia systemu szkoleń, po konserwie, koniec z księgą zadań. 2 miesiące odpowiadają ze pracują nad poprawieniem skryptu. Chyba poproszę o wyciąg fragmentu z bazy, gdzie jest mój profil i sam sobie naprawie. :)
seberiusz
19.08.2013, 15:21
Po dwóch miesiącach korespondencji, dostałem inna niż standardowa wiadomość:
"Uprzejmie informuję, że Zespół The Settlers Online nie jest w stanie naprawić problemów w grze. Możemy jedynie przekazać informacje do Działu Technicznego, który zajmuje się prowadzeniem prac nad rozwiązaniem problemów w grze. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałego problemu na Twoim koncie, jednakże niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy informacji od Działu Techicznego na temat terminu zakończenia tych prac. W dalszym ciągu trwa rozwiązywanie tej usterki. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy, aczkolwiek na tą chwilę nie jesteśmy Tobie w stanie więcej pomóc. Jedynie możemy zapewnić, że Dział Techniczny robi wszystko co w ich mocy aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe funkcjonowanie Twojej rozgrywki.
Życzymy miłego popołudnia.
Pozdrawiam,
Monika"
Rozumiem ze to już koniec tematu. Wal się graczu. Musi być milion z taka usterka, żebyśmy kiwnęli palcem. Pisownia powyżej, cyt. jak w oryginale.
witajcie ja z tym problemem walcze z supportem juz 2 miesiace i takie sa odpowiedzi :
Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem, niestety z powodu trudności technicznych nie mogliśmy otrzymać na czas wszystkich formularzy.
Bardzo proszę o informację, czy opisany przez Pana problem z księgą zadań, nadal występuje.
Pozdrawiam,
Aleksander
Zespół The Settlers Online
Pańskie zgłoszenie zostało wpisane na indywidualną listę już w zeszłym tygodniu, zatem w tej chwili pozostaje nam tylko oczekiwanie na reakcję naszego działu technicznego.
Rozumiem Pańskie zniecierpliwienie, jednak w tej sprawie niczego nie możemy przyspieszyć, ponieważ problem jest nietypowy i wymaga bezpośredniej ingerencji technika w Pańską rozgrywkę.
Na pewno Pański problem nie został zapomniany, niestety, od ostatniego mojego e-maila, nic się w tej sprawie nie zmieniło.
Nadal czekamy na odpowiedź z działu technicznego i na pewno skontaktujemy się z Panem natychmiast po otrzymaniu jakiejkolwiek nowej informacji.
Uprzejmie informuję, iż jak już zostało uprzednio wspomniane, dział techniczny The Settlers Online niesustannie pracuje nad rozwiązaniem problemu związanego z błędem Księgi Zadań.
Niestety jako Zespół The Settlers Online nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty rozwiązania zaistniałego problemu.
Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia jakie mają miejsce w Twojej rozgrywce.
i tak w kółko zednych konkretnych odpowiedzi
olewaja nas jak tylko moga
a tak im odpisałam 3 dni temu :
WITAM
CHCIAŁAM POINFORMOWAC ZE PRZEZ WASZA NIEKOMPETENCJE ZOSTAŁAM USUNIETA Z GILDII Z POWODU BRAKU KSIEGI ZADAN I NIE WYKONYWANIA ZADAN GILDIJNYCH
CIEKAWA JESTEM BARDZO CO ZAMIERZACIE ZROBIC Z TYM FANTEM
NIE PO TO KUPOWAŁAM KLEJNOTY ZEBY TERAZ WSZYSTKO STRACIC
TEN CAŁY WASZ DZIAŁ TECHNICZNY TO JAKIES NIEPOROZUMIENIE JEZELI SIE ZATRUDNIA LUDZI KTÓRZY NIE MAJA POJECIA O NAPRAWIE BŁEDU TO TRZEBA NAPISAC ZE NIE WIECIE JAK TO NAPRAWIC
A NIE PISZECIE JAKIES BANIALUKI ZE NAD TYM PRACUJECIE !!!!!!!!!!!!!!
TYLU ZDOLNYCH LUDZI JEST BEZ PRACY MOZE NALEZAŁO BY ZMIENIC ZAŁOGE "G" NA BARDZIEJ KOMPETENTNA
I PROSZE MI NIE ODPISYWAC ZE NIE WIECIE ILE TO POTRWA !!!!!!!!!!
ZADAM KONKRETNEJ ODPOWIEDZI I PROPOZYCJI ZADOSC UCZYNIENIA ZA STRATY FINANSOWE I MORALNE !!!!
I NIE CHCE SŁYSZEC O JAKICHS TAM MARNYCH 100 CZY 200 KLEJNOTACH ALE O KONKRETNYM ODSZKODOWANIU
POZDRAWIAM ROCKI7 ( JESZCE RAZ NAPISZE JESTEM KOBIETA ) I TAK PROSZE SIE DO MNIE ZWRACAC
i jestem bardzo ciekawa kiedy dostane odpowiedz !
och te baby tylko narzekają :) może Goska napisz do rzecznika praw konsumenta może będzie bardziej przekonywujący i szybciej się ruszą z naprawianiem problemu :)
Zangor_Zergog
21.08.2013, 23:30
Jak widzę nie tylko ja mam taki problem - ja już prawie 3 miesiąc tak mam :P i ROCKI77 widzę, że nawet sama szych szych :P napisał do Ciebie
ja też mam identyczny problem, otrzymuje podobne lakoniczne tłumaczenia i mocno mnie to już wkurza.. :/
Dopóki odpowiedni dział techniczny (nie mylić z supportem odpowiedzialnym za przekazywanie zgłoszeń gdzieś dalej) nie znajdzie źródła problemu i go nie naprawi, dopóty support (nie mylić z działem technicznym odpowiedzialnym za naprawę błędów) będzie wysyłał takie "lakoniczne tłumaczenia" na każde pytanie w tym temacie bo nic więcej zrobić nie może.
Poza tym widzę, że niektórzy nie umieją czytać tego typu maili. Jak jest napisane: "Problem jest nam znany i nasi najlepsi ludzie nad nim pracują" oznacza to: "Wiemy że jest problem, ale nie mamy pojęcia jak go naprawić." Co zresztą wyjaśnia również brak możliwości sprecyzowania terminu naprawy błędu bo nie znając przyczyny, nie są w stanie oszacować czasu potrzebnego poprawkę.
seberiusz
20.10.2013, 07:35
Jestem po resecie konta. Wszystko działa. Około 6 miesięcy trwała mordęga. Teraz spoko już.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.