PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kolejna koncepcja na Magazyn Prowiantu/Koszary



Larxand
25.07.2013, 10:53
Pomysł nie mój, podpatrzony za granicą, ale sądzę, że wart rozpropagowania. Zamiast mnożników, multiplikatorów, suwaków, pól tekstowych (sporo roboty wymagającej zmiany w interfejsie) - poziom budynku jako multiplikator, czyli:

Poziom I - x25
Poziom II - x50
Poziom III - x75
Poziom IV - x100
Poziom V - x125

Angelkaxd
25.07.2013, 11:29
Zbędne :) nie ma co mieszać itak większość graczy ma już magazyn na 5 lvl
Ale Tez może tak byc

Larxand
25.07.2013, 11:35
Hm, intrygujące podejście :p
Przecież to własnie o to chodzi, żeby dla tej większości (?) mnożnik zwiększyć pięciokrotnie jak najmniejszym kosztem programistycznym.

Angelkaxd
25.07.2013, 12:20
Nie no wiesz, ją myślałam że ten mnoznik będzie ogólnie stały np x100 bez względu na poziom :)

karan-ruth
26.07.2013, 13:37
Zamiast mnożników, multiplikatorów, suwaków, pól tekstowych (sporo roboty wymagającej zmiany w interfejsie)

Mnożnik jako checkbox to jest bardzo prosty pomysł i nie wymagający dużo więcej pracy niż poziom budynku jako multiplikator. Poza tym użyteczność mnożnika jest dużo większa. W twojej propozycji rozumiem, że nie byłoby możliwości robienia małych paczek, a takie niekiedy się przydają.

Larxand
26.07.2013, 15:41
Mnożnik jako checkbox to jest bardzo prosty pomysł i nie wymagający dużo więcej pracy niż poziom budynku jako multiplikator. Poza tym użyteczność mnożnika jest dużo większa. W twojej propozycji rozumiem, że nie byłoby możliwości robienia małych paczek, a takie niekiedy się przydają.

Byłaby możliwość robienia małych paczek: minimum mogłoby być równe poziomowi budynku (czyli na 1 poziomie robisz 1,2,3...25 a na piątym - 5,10,15... 125). Można też nie robić multiplikatora, tylko limit paczki uzależnić od poziomu budynku (na 1 poziomie 25 w paczce max w krokach po 1, na 5 - 125).
Natomiast biorąc pod uwagę tempo w jakim podejmowane są decyzje odnośnie nowych rozwiązań, kwestia wielkości, umiejscowienia czy wartości mnożnika w interfejsie zajęłaby pewnie rok, dlatego też myślę że poziom jako multiplikator byłby jednak dużo prostszy.