PDA

Zobacz pełną wersję : Gildia [SiT] - Spectro in Tenebris



Cardellino
20.07.2013, 20:53
"Spectro in Tenebris"
Charakteryzujemy się trwałą strukturą i względnie jednolitym systemem norm i wartości.Głównym atutem gildii jest spójność.Mamy świadomość przynależenia do grupy co wyraźnie wyodrębnia nas z szerszego otoczenia.

*Prowadzimy obserwację handlu
*Mamy cennik surowców
*Wykonujemy zadania gildii max.24h
*Pomagamy w rozwoju małym lvl-om

Ranga:
Shade - jesteś nową osobą w gildii. Bycie shadem to czas dla Ciebie , aby sprawdzić czy atmosfera u nas Ci odpowiada
Phantom( około 2 tygodni po dołączeniu do gildii) - A więc zaakceptowałeś naszą doktrynę i postanowiłeś za nami podążać, możesz uważać się za pełnoprawnego członka naszej gildii
Council Specter - administracja
Lider Spectrum - Co tu dużo pisać wiadomo o kogo chodzi , nasz mentor przewodni:)

Administracja:
Cardelino - lider gildii
Thampir - odpowiedzialny za rozwój osób z małymi lvl-ami i kontrola aktywności
Ontologia - odpowiedzialny za zadania gildii i jest administratorem dysku googli z dokumentami gildii.
Sweeciak - ogólna pomoc.
yogobellka & patryk_07 - pomoc w przygodach.

Nie prowadzimy opłat członkowskich i nie wymagamy opłaty lub certyfikatu na wejście. Jedynym wymaganiem jest wykonanie zadania gildii które w 99% udaje nam sie zaliczyć w 24h co nie udaje się każdej gildii. Za szybkość wykonania zadania gildii przyznawane sa punkty, osoba która na koncu miesiaca punktów bedzie miała najwięcej otrzyma atrakcyjna nagrode.
Rekrutacja tylko z polecenia (można pytać o nią każdej osoby z gildii)

mail & hangout: spectrointenebris@gmail.com


http://s06.flagcounter.com/count/Fhee/bg_EAFFBF/txt_000000/border_99CC21/columns_8/maxflags_20/viewers_0/labels_0/pageviews_1/flags_0/ (http://info.flagcounter.com/Fhee)

Cardellino
23.06.2014, 22:53
:)

yogobellka
06.07.2014, 14:57
PORADNIK GRACZA set2g Zebranie Bukanierów
http://siedler-vision.de/wp-content/uploads/2014/01/buccaneer_roundup2.png
Przygotowanie do przygody
187R 257K 170E 127Pu (-116R)
235R 257K 170E 120Ku 127Pu (-164R) - osoba robiąca obóz nr 7.
MAJOR, MSW,2 z TAWERNY MSW


Mapka taktyczna

http://img716.imageshack.us/img716/5508/g9mc.png

Gracz 1,2,3
G1

1. 100Łu + 80Og - MSW 18R + 1E + 201K (16-18)
2. 100Ma + 20Łu + 80Og - MSW 8R + 1E + 211K (-8)
3. 40Pu + 120Ma + 40PO - MSW 89R + 1E + 130Pu (-89)
Dostęp do obozu nr 4 będzie dopiero jak każdy pokona obóz nr 3.
4. 100Ko + 50Ma + 50Og - MSW 1R (MSW 1R) 200K (0)


G2 - robi to jedna z 3 osób, obojętnie która

5. 200Ko - 54E
6. 200Ko - 54E
7. 40Pu + 50Łu + 2ZK + 100Og - 48R +1E + 101K + 120Ku (35-48)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/54865200/TSO/poradniki/zebranie-bukanierow/blok1-takt.png

Generałów wysyłamy po kolei, generał 5 i 6 to tawerniani, 7 to major.



PORADNIK GRACZA set2g Łupieżcy Grobowców
http://minotaur.gbzl.pl/grobowiec2.png
Przygotowanie do przygody
413R 100EŻ 98Ł 246Ku ????
MAJOR, MSW, MSW



Mapka taktyczna
http://www.settlersonlinewiki.eu/images/mapagrobowiec.png


1. 100 Kultysta, 50 Jeździec Mroku, 50 Siewca Pożogi - MSW 98R 100EŻ ????
2. 50 Kultysta 50 Jeździec Mroku 50 Siewca Pożogi 50 Tańcząca Dervish - MSW 68R 19Ł 133Ku ????
3. 50 Kultysta, 100 Kapłan Mrocznego Kultu, 50 Tańcząca Dervish - MSW 26R 79Ł 115Ku ????
4a. 100 Kultysta, 50 Jeździec Mroku, 48 Siewca Pożogi, 2 Arcykapłan Mrocznego Kultu - MSW 196R 196R
4b. 100 Kultysta, 50 Jeździec Mroku, 48 Siewca Pożogi, 2 Arcykapłan Mrocznego Kultu - Major 23R 1EŻ 246 Ku 196R





PORADNIK GRACZA set2g Atak na łupieżców
http://sh180917.website.pl/settlers/ataknal/ataknalupiezcow-ico.png
Przygotowanie do przygody
555R 366E 175Pu (496-555R)
MAJOR, MSW,2 z TAWERNY MSW



Mapka taktyczna

http://img21.imageshack.us/img21/967/xfy2.jpg

Gracz 1

G1

1. 100No + 100WK - 86R + 1E + 175Pu (75-86)
2. 180WK - 86R + 180E (73-86)
3. 150No + 50Ka - 110R + 1E + 159Pu (100-110)
4. 100No + 50WK + 48KA + 2WB - MSW 1R (1)103R + 1E + 166Pu (94-103)

G2

Blok
5. 30No + 100ŁK - 91E
6. 50No + 150KA - 175E
7. 49No + 100Kat + 1WB + 50St - 169R + 100E + 1Pu (153-169)

http://img594.imageshack.us/img594/2950/obid.png

Z garnizonu 5 wysyłamy generała z tawerny na obóz 5, po nim z garnizonu 6 generała z tawerny na obóz 6, na końcu Majora na obóz 7.
Może sie zdarzyć ze nasz Major jeszcze nie dojdzie do obozu lidera a wieże zaczną być niszczone, ale spokojnie bedzie to trwać bardzo długo i nasz Major spokojnie zdąży wygrać.



Podsumowanie
555R 366E 175Pu (496-555R)



Gracz 2

G1

1. 100No + 100WK - 86R + 1E + 175Pu (75-86)
2. 180WK - 86R + 180E (73-86)
3. 150No + 50Ka - 110R + 1E + 159Pu (100-110)
4. 100No + 50WK + 48KA + 2WB - MSW 1R (1)103R + 1E + 166Pu (94-103)

G2

Blok
5. 30No + 100ŁK - 91E
6. 50No + 150KA - 175E
7. 49No + 100Kat + 1WB + 50St - 169R + 100E + 1Pu (153-169)

http://img853.imageshack.us/img853/1092/obxt.png

Z garnizonu 5 wysyłamy generała z tawerny na obóz 5, po nim z garnizonu 6 generała z tawerny na obóz 6, na końcu Majora na obóz 7.
Może sie zdarzyć ze nasz Major jeszcze nie dojdzie do obozu lidera a wieże zaczną być niszczone, ale spokojnie bedzie to trwać bardzo długo i nasz Major spokojnie zdąży wygrać.



Podsumowanie
555R 366E 175Pu (496-555R)


Gracz 3

G1

1. 100No + 100WK - 86R + 1E + 175Pu (75-86)
2. 180WK - 86R + 180E (73-86)
3. 150No + 50Ka - 110R + 1E + 159Pu (100-110)
4. 100No + 50WK + 48KA + 2WB - MSW 1R (1)103R + 1E + 166Pu (94-103)

G2

Blok
5. 30No + 100ŁK - 91E
6. 50No + 150KA - 175E
7. 49No + 100Kat + 1WB + 50St - 169R + 100E + 1Pu (153-169)

http://img703.imageshack.us/img703/1621/eiw0.png

Z garnizonu 5 wysyłamy generała z tawerny na obóz 5, po nim z garnizonu 6 generała z tawerny na obóz 6, na końcu Majora na obóz 7.
Może się zdarzyć ze nasz Major jeszcze nie dojdzie do obozu lidera a wieże zaczną być niszczone, ale spokojnie będzie to trwać bardzo długo i nasz Major spokojnie zdąży wygrać.

yogobellka
06.07.2014, 16:35
PORADNIK GRACZA poznanczyk Zakazane eksperymenty
http://www.siedlertools.de/w/images/6/61/Secluded_experiments2.png
Przygotowanie do przygody
1932R 904O 15Ż 192EŻ 304P 265K lub 265WŁ ASASYN 1785-1929R 812-899O 192WŁ lub 50K
MAJOR, MSW,2 z TAWERNY i dużo wiecej MSW i nie tylko

Budowla do zdobycia

http://www.siedlertools.de/w/images/7/77/O_big_angelgate_01.png

Mapka taktyczna

http://i47.tinypic.com/cjptz.png

G1

1. 100Łu + 100Og - MSW 20R + 1EŻ + 199K (19-20R)
Blok
A. 150Ko + 100P.o - 126EŻ 55K
2. 1ZK + 100P.o + 50Og - MSW 56R + 59O + 105P (56R 53-58O)
http://i46.tinypic.com/t98bj4.png
Z A wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 2.


G2

3. 100P.o + 100Og - MSW 142R + 78EŻ (135-142R)
Blok
B. 100Ko + 150Og - 101EŻ
4. 1ZK + 50Ko + 100P.o + 50Og - MSW 14R + 96O + 110P (14R 90-96O)
http://i46.tinypic.com/5d4f2p.png
Z B wysyłamy Generała na obóz B, zaraz po nim z G2 wysyłamy MSW na obóz 4.


G3

Blok
C. 50Ma + 50Łu + 75P.o - 6Ż 105EŻ 20K
5. 1KZ + 75Ko + 100P.o - MSW 22R + 94O + 104P (22R 85-93O)
http://i48.tinypic.com/qqpg7t.png
Z C wysyłamy Generała na obóz C, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 5.


G4

6. 75P.o + 75Łu - MSW 127R + 93EŻ (121-125R)
Blok
D. 75P.o + 75Og - 105EŻ 3K
7. 2ZK + 100Og + 100Łu - MSW 55R + 1EŻ + 2K 162P (48-55R)
8. 75P.o + 100Ko + 2WB - MAJOR 128R 142Pu (108-128R)
http://i50.tinypic.com/vyqgpg.png
Z D wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z W wyłamy MSW na obóz 7 i z G4 wysyłamy Majora na obóz 8.
http://i50.tinypic.com/343mdzq.png


G5

Blok
E. 50Ma + 100P.o - 112EŻ 5K
9. 3ZK + 150Og - MSW 20R + 1EŻ + 60K + 139P (19-20R)
http://i49.tinypic.com/2j0kva1.png
Z E wysyłamy Generała na obóz E, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 9.


G6

Blok
F. 100Ko + 75P.o - 4Ż 82EŻ 55K
10. 1ZK + 100P.o + 50Łu - MSW 121O + 99P (114-121O)
http://i45.tinypic.com/263ac5t.png
Z F wysyłamy Generała na obóz F, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 10.


G7

11. 1ZK + 50Ko + 100P.o + 50Og - MSW 14R + 96O + 110P (14R 90-96O)
12. 3ZK + 150Łu - MSW 86R 1EŻ 130P (79-86R)


G8

13. 75P.o + 75Og - MSW 103R + 116EŻ (98-103R)
14. 100P.o - MSW 129R + 91EŻ (124-129R)
15. 200Og - MSW 160K (0)
16. 3ZK + 125P.o + 50Og - 1.MSW 28R +192WŁ 2.MAJOR 172R + 98P (192-200R 192WŁ)
LUB
16. 3ZK + 125P.o + 50Og - 1. 50K 2. ASSASYN 3. 16A Lub 16B (50K)
16A. 3ZK - 20R + 40EŻ + 160P (19-20R)
16B. 125P.o - MSW 165R + 55P (157-165R)
Blok
G. 200Łu - 73EŻ 2K
17. 2WB + 125Łu + 50Og - MSW 34R + 174K + 12P (30-34R)
http://i46.tinypic.com/35831ig.png
Z G wysyłamy Generała na obóz G, zaraz po nim z W wysyłamy MSWa na obóz 17.


G9

18. 100Ma + 100Łu - MSW 32R + 2EŻ + 186K (30-32R)
Blok
H. 75P.o + 50Łu - 90EŻ 15K
19. 75Łu + 2WB + 75Og - MSW 15R + 200K + 5P (12-15R)
http://i47.tinypic.com/25ft1ll.png
Z H wysyłamy Generała na obóz H, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 19.


G10

20. 1ZK + 50Ko + 125P.o - MAJOR 146O + 124P (128-145O)
Blok
I. 50Ko + 100P.o - 110EŻ 4K
21. 1ZK + 125P.o + 50Og - MSW 165O + 55P (156-165O)
http://i46.tinypic.com/zk4rq1.png
Z I wysyłamy Generała na obóz I, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 21.


G11

22. 50Ko + 150Og - MSW 61R + 151EŻ (54-61R)
23. 100Ko + 75P.o - MAJOR 127R + 143P (108-127R)
24. 3ZK + 50P.O + 50Og - MSW 60O + 160P (54-60O)
25.100Og + 50P.o - MSW 75R + 60EŻ (68-78R)
Blok
J. 200Łu - 1R (1R)
26. 2ZK + 50P.O + 100Łu - MAJOR 139R + 1EŻ + 130P (110-139R)
http://i46.tinypic.com/2qjymo4.png
Z J wysyłamy Generała na obóz J, zaraz po nim z W wysyłamy Majora na obóz 26.


G12

Blok
K. 150Ko + 100P.o - 150EŻ
27. 1ZK + 100P.o + 50Og - MSW 56R + 59O + 105P (56R 53-58O)
http://i45.tinypic.com/1129wgo.png
Z K wysyłamy Generała na obóz K, zaraz po nim z W wysyłamy MSW na obóz 27.


G13

Blok
L. 110P.o - 103EŻ
M. 100Łu + 50P.o - 89EŻ
28. 2ZK + 50P.O + 50Og - MSW 85R + 135P (75-81R)
http://i45.tinypic.com/fkw8pl.png
Z L wysyłamy Generała na obóz L, z M na obóz M, zaraz po nich z W wysyłamy MSW na obóz 28.



PORADNIK GRACZA poznanczyk Mroczne bractwo
http://www.siedlertools.de/w/images/a/a8/The_dark_brotherhood2.png
Przygotowanie do przygody
200EŻ, 850R, 165Pu, 250K, 1 ASSASYN 685-849R, 180-184K, 1 ASASYN
MAJOR, MSW, 1 z TAWERNY MSW


Mapka taktyczna

http://i45.tinypic.com/e63qcn.png

G1

Blok
A. 100Ku + 100Fa - 31EŻ 161K
1. 100Ku + 100JM - MSW 58R 162EŻ (53-58R)
http://i47.tinypic.com/6f2yht.png
Z A wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 1.


G2

2. 80Ku + 40JM + 80Fa - MSW 109R 1EŻ 110Pu (105 109R)
3. 200Ku - Major 95R 36K 1EŻ 138Pu (94-95R)
Blok
B. 200Ku - 76EŻ 74K
4. 120Ku + 80Fa - MSW 81R 1EŻ 138K (76-81R)
http://i44.tinypic.com/2m2sx1l.png
Z Gb wysyłamy Generała na obóz B, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 4.


G3

5. 75Kmk + 125JM - Major 85R 165EŻ (82-85R)
6. 50Ku + 100Jm + 50Sp - Major 84R 1EŻ 165Pu (79-84R)
7. 60Ku + 140Kmk - MSW 110R 110K (100-110R 0-4K)
8. 66Kmk + 66Ku + 66JM - MSW 97R 1EŻ 120Pu (95-97R)
9. 66TD + 66JM + 2PP + 66SP - 1.MSW 1R 2.MSW 180K 3.ASSASYN (1R 180K)
9a.2PP - Major 119R 151Pu (107-119R)
9b.66TD - Major 199EŻ (0)



PORADNIK GRACZA poznanczyk Czarni Rycerze
http://www.siedlertools.de/w/images/6/6c/The_black_knights2.png
Przygotowanie do przygody
900R 181EŻ 196K 127Ku 137Pu 620-630R
MSW MAJOR 2 z TAWERNY :)


Mapka taktyczna

http://i45.tinypic.com/aequj7.png

G1

Blok
A. 100Ł + 100Ż - 83EŻ 65K
B. 100M + 100K - 97EŻ
1. 60K + 60WŁ + 60EŻ + 10P - MSW 107R 1EŻ 102Pu 96-107R

http://i49.tinypic.com/1zpt9cl.png

Z Garnizonu Ga wysyłamy generała na obóz A,gdy dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie z Gb wysyłamy Generała na obóz 1, (zostanie on przechwycony przez obóz B), gdy Gb dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie z W wysyłamy Weterana na obóz 1.


G2

Blok
C. 100M + 100K - 97EŻ
2. 60K + 60WŁ + 60EŻ + 10P - MSW 107R 1EŻ 102Pu 96-107R

http://i49.tinypic.com/2hfnc4p.png

Z Garnizonu C wysyłamy generała na obóz C, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na obóz 2.


G3

Blok
D. 60EŻ +60 Ku - 2R 2EŻ 196K
3. 50K + 50EŻ + 50 Ku + 1 SiR - MSW 112R 108Pu 99-112R

http://i46.tinypic.com/nznnt3.png

Z Gd wysyłamy Generała na obóz D, zaraz po nim z W wysyłamy Weterana na Mroczną Fortecę.



G4

4. 80Ż + 80Ku - MSW 61R 2EŻ 110K 47Pu 54-61R
5. 100K + 100Ku - WETERAN 119R 127EŻ 73-83R
I lotnik inna możliwość ataku
5a. 100K + 100Ku - MSW 1R (pierwszy lotnik) 1R
5b. 0-10K + 100Ku - MSW 220K 0-10K
6. 100Ż + 75Ku - MAJOR 81R 1EŻ 116K 72Pu 74-81R
Blok
E. 60EŻ +60 Ku - 140K 54EŻ
7. 50EŻ + 50Ku + 25P + 1 WB - MSW 83R 137Pu 73-83R
Opcjonalnie
8. 60EŻ + 60Ku + 20P - MAJOR 50R 1EŻ 92K 127Ku 73-83R

http://i46.tinypic.com/1zfmyoo.png

Z E wysyłamy Generała na obóz E, zaraz po nim z W wysyłamt Weterana na Mroczną Fortecę.



PORADNIK GRACZA Vuirulent Ryczący Byk
http://www.siedlertools.de/w/images/0/05/Roaring_bull2.png
Przygotowanie do przygody
731R 84Ł 127K 1WŁ 19Ż 73EŻ 1Ku 185Pu 673-731R 75-84Ł 14-19Ż
Major, 2 z Tawerny, i jeszcze jakiś 2 2 z Tawerny :)


Mapa taktyczna
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/mapa.jpg

G1

1. 120 Nomada + 80 Włócznik Konny 84R 1EŻ 185Pu 74-84R
2. 110 Nomada + 40 Konna Gwardia Amazońska + 50 Katafrakt 173R 1EŻ 96Pu 151-173R
3. 100 Kultysta + 100 Siewca Pożogi 118R 32Ł 120Pu 118R 28-32Ł
Blok:
A. 70 Kultysta + 50 Jeździec Mroku + 80 Siewca Pożogi 73EŻ 127K
4. 80 Kultysta + 120 Siewca Pożogi 109R 52Ł 1WŁ 1Ku 107Pu 109R 47-51Ł

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/1b.jpg

Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 4 Majora na Wieże Wiedźmy 4. Garnizony X muszą być ustawione by nas nie przechwyciły inne obozy także przy atakach na obozy 1, 2 i 3.

Poniższy screen pokazuje w jakiej odległości muszą iść od siebie generał A i major 4 aby blok się udał, jeśli odległości są większe należy dać odwrót obu generałów i ponowić próbę wykonania bloku.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/1c.jpg


G2

Blok:
B.90 Nomada + 60 Włócznik Konny + 50 Katafrakt 1R 1R
5. 70 Nomada + 100 Włócznik Konny + 30 Katafrakt + 1 Wściekły Byk 126R 1EŻ 143Pu 100-126R

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/2b.jpg

Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 5 Majora na Wieżę Wiedźmy 5


G3

Blok:
C.100 Kultysta + 40 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi 1R 1R
6.80 Kultysta + 50 Jeździec Mroku + 70 Siewca Pożogi + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu 119R 19Ż 1EŻ 131Pu 119R 14-19Ż

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/3.jpg

Z garnizonu C wysyłamy Zwykłego Generała na obóz C, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 6 Majora na Wieżę Wiedźmy 6

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/3b.jpg

yogobellka
06.07.2014, 22:59
PORADNIK GRACZA Vuirulent Banici
http://www.siedlertools.de/w/images/f/fe/Outlaws2.png
Przygotowanie do przygody
618R 294K 4Ż 219Ku 206EŻ 165Pu MSW 389-618R 4Ż
MAJOR, MSW,3 z TAWERNY MSW


Mapka taktyczna

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Banici/mapa.jpg

G1


Przywódce G1 obóz 4 możemy pokonać strzałami i znikają wszystkie obozy ;)

1. 100 Łotr + 60 Łowca - 69R + 1EŻ + 166K + 34Pu (53-69R)
2. 60 Łotr + 100 Łowca -36R + 1EŻ + 232K + 1Pu (25-36R)
3. 40 Łotr + 40 Oprych + 80 Łowca - 54R + 1EŻ + 184K + 31Pu (40-54R)

Blok
A. 80 Oprych + 100 Łowca - 39EŻ + 125K
B. 80 Pies strażniczy + 40 Oprych + 60 Łowca - 34EŻ + 124K
C. 150 Oprych - 132EŻ
4. 1 Żelaznozębny + 2 Śmierdziel - 1EŻ + 219Ku (0)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Banici/1.jpg

Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu B Zwykłego Generała na obóz B, następnie wysyłamy Zwykłego Generała z garnizonu C na obóz C i od razu po nim z garnizonu 4 Majora/Weterana na obóz Przywódcy 4


G2

Blok
D. 100 Łotrzyk + 50 Miotacz kamieni - 6EŻ 175K
E. 50 Łotrzyk + 50 Pies strażniczy + 50 Miotacz kamieni - 11EŻ 119K
5. 100 Pies strażniczy + 80 Miotacz kamieni + 1 Żelaznozębny - 84R 1EŻ 165Pu(68-84R)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Banici/2.jpg
Z garnizonu D wysyłamy Zwykłego Generała na obóz D, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu E Zwykłego generała na obóz Przywódcy 5 (zostanie on przechwycony przez obóz E) a następnie wysyłamy z garnizonu 5 Majora/Weterana na obóz Przywódcy 5


G3

6. 50 Łotrzyk + 50 Pies strażniczy + 50 Miotacz kamieni - MSW 56R 80EŻ (50-56R)


G4

7. 80 Łotrzyk + 8. 80 Miotacz kamieni - 12R 1EŻ 257K (8-12R)
Atak puszczamy na obóz numer 8, po drodze generał zniszczy obóz 7.
9. 30 Łotr + 80 Pies strażniczy + 50 Łowca - MSW 74R 146EŻ (65-74R)


G5

10. 100 Łotrzyk + 30 Pies strażniczy + 30 Miotacz kamieni - MSW 53R 90EŻ 77Pu (65-77R)
11a. 30 Łotrzyk + 30 Pies strażniczy + 100 Miotacz kamieni - MSW 1R (MSW 1R)
11b. 30 Łotrzyk + 30 Pies strażniczy + 100 Miotacz kamieni - 270K (0)

Blok
F. 60 Łotr + 80 Pies strażniczy + 60 Łowca - 32EŻ 123K
G. 60 Łotr + 80 Pies strażniczy + 60 Łowca - 32EŻ 123K
12. 180 Łotr + 1 Jednooki Bert - 155R 4Ż 1EŻ 110Pu (133-155R 0-4Ż)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Banici/3.jpg
Z garnizonu F wysyłamy Zwykłego Generała na obóz F, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu G Zwykłego Generała na obóz G i od razu po nim z garnizonu 12 Majora na obóz Przywódcy 12

yogobellka
06.07.2014, 23:00
PORADNIK GRACZA Vuirulent Wyspa Piratów
http://www.siedlertools.de/w/images/0/06/Island_of_the_pirates2.png
Przygotowanie do przygody
180R 200K 200EŻ 160Pu MSW 160-180R
MSW,3 z TAWERNY :)


Mapka taktyczna

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Wyspa%20p/mapa.jpg

G1


1. 100M 50Og - MSW 200K 0

Blok
A. 50Ko 100Ma - 47EŻ
2. 50Ko 100Łu 50Og - MSW 60R 160Pu 60R

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Wyspa%20p/1.jpg

Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 2 Weterana/Majora na obóz Przywódcy 2.


G2


Blok
B. 60Ko 60Ma 60No - blok 60EŻ
C. 40Ko 40Łu 40Og - blok 49EŻ
3. 80Ko 80Łu 2P.o - MSW60R 160Pu 36-48R


https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Wyspa%20p/2.jpg

Z garnizonów B i C wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy B i C, zaraz po nich wysyłamy z garnizonu 3 Szybkiego Generała/Weterana/Majora na obóz Przywódcy 3


G3

4. 100Ko - 21R 100EŻ 9-21R

Blok
D. 90Ko 90Łu - blok 62EŻ
E. 30Ko 100Ma 40Og - blok 63EŻ
F. 100Ko 70Łublok 57EŻ
7. 100Łu 70Og 10P.o 1ZK - 60R 160Pu 60R


https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Wyspa%20p/3.jpg

Z garnizonu E wysyłamy Zwykłego Generała na obóz E, zaraz po nim z garnizonów D i F wysyłamy kolejno Zwykłych Generałów na obozy D i F, następnie wysyłamy z garnizonu 4 Majora na obóz Przywódcy 4. Należy zwrócić uwagę na garnizony D oraz E i wysłać je w poprawnej kolejności na odpowiednie obozy.


PORADNIK GRACZA poznanczyk Bagienna Wiedźma
http://www.siedlertools.de/w/images/d/dd/Witch_of_the_swamp2.png
Przygotowanie do przygody
149R 132Ł 181EŻ 50Pu 129-149R 132Ł
2 MSW :)


Mapa taktyczna
http://i42.tinypic.com/35ak7t5.png

G1

1. 50 Ku + 2. 60 Ku MSW 1EŻ + 219K 0
Wysyłamy atak na obóz 2, generał po drodze zniszczy obóz 1.
3. 40 KM + 60 JM MSW 37R + 183EŻ 33-37R
4. 120 Ku MSW 37R + 1Ż + 163K +19Pu 33-37R
5. 80 Ku + 60 KM MSW 30R 1EŻ 181K 8Pu 28-30R
6. 100 Ku + 99 KM + 1 BW 1 MSW 15R + 132Ł 2 MSW 30R + 1EŻ + 139K + 50Pu 35-45R 132Ł

yogobellka
06.07.2014, 23:01
PORADNIK GRACZA Vuirulent Powrót do Azylu Bandytów
http://i41.tinypic.com/2j5f1av.png
Przygotowanie do przygody
446R 200K 15EŻ 134Pu 167Ku troche rekrutów
1 z Tawerny MSW Major :)


Mapka taktyczna

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Powrot%20Banitow/mapa.jpg

G1

Blok
A. 80 Łotr + 20 Pies strażniczy + 80 Łowca - 184K 14EŻ
1. 40 Pies strażniczy + 80 Oprych + 80 Łowca - MSW 112R 1EŻ 107Pu 100-112R

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Powrot%20Banitow/1.jpg
Z garnizonu A wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 1 Majora na obóz Przywódcy 1

G2

2. 80 Łotr + 80 Łowca - Major 51R 1EŻ 200K 18Pu (39-51R)

G3

Blok
B. 50 Łotrzyk + 70 Pies strażniczy + 50 Łowca - 183K
3. 50 Pies strażniczy + 100 Oprych + 50 Łowca - MSW 109R 3EŻ 108Pu 99-109R
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Powrot%20Banitow/2.jpg
Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 3 Majora na obóz Przywódcy 3.

G4

4a. 1 Żelaznozębny + 50 Pies strażniczy + 60 Oprych + 80 Łowca - MSW 1R 1R
4b. 1 Żelaznozębny + 50 Pies strażniczy + 60 Oprych + 80 Łowca - Major 75R 1EŻ 60K 134Pu 62-75R

G5

5. 1 Chuck + 100 Łotr + 1 Śmierdziel - Major 98R 5EŻ 167Ku 76-98R


PORADNIK GRACZA Tatulo Kolejne Zakazane Eksperymenty
Przygotowanie do przygody
http://i41.tinypic.com/14twq4w.png
606R 91Ż 301EŻ 240K 189Pu 606R 75Ż
2 z Tawerny MSW Major :)


Mapa taktyczna
http://imageshack.com/a/img843/7024/7bm.gif

G1

1. 70Od + 50Łd - MSW 38R + 1EŻ + 181K 31-38R
2. 80Rd + 80WŁd - MSW 23R + 1EŻ + 196K 23R
3. 80Od + 80Łd - MSW 58R + 1EŻ + 161K 50-58R
Blok:
4. 90Od + 90Włd - 45EŻ + 96K
5. 80Rd + 1WB - MSW 45R + 1EŻ + 174Pu 45R

http://imageshack.com/a/img835/2063/ot1.gif

Z garnizonu 4 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 4, zaraz po nim z garnizonu 5 puszczamy MSW na przywódce 5.



G2


6. 90Od + 90Kud - MSW 66R + 1EŻ + 125K + 28Pu 57-66R
Blok:
7. 80Od + 80Kd + 40ŁdK - 108EŻ
8. 1BW + 100JM + 100KMK - MSW 51R + 75Ż + 94Pu 51R, 67-75Ż

http://imageshack.com/a/img835/9551/efo.gif

Z garnizonu 7 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 7, zaraz po nim z garnizonu 8 puszczamy MSW na przywódce 8.



G3


Blok:
9. 120Ed - 75EŻ + 125K
10. 70Ed + 70Kud - MSW 55R + 1EŻ + 115K + 49Pu 51-55R

http://imageshack.com/a/img845/9405/uzb.gif

Z garnizonu 9 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 9, gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego niebieską elipsą z garnizonu 10 puszczamy MSW na przywódce 10.



G4


11. 60Kd + 60Włd + 1WB - MSW 60R + 1EŻ + 159Pu 48-60R


G5


Blok:
12. 100Ku + 100KMK + 1AMK - 16Ż + 138EŻ + 46K
13. 100JM + 80SP + 1AMK - 162EŻ + 38K
14a. 1PP + 30JM + 60SP - MSW 130R 130R
14b. 1PP + 30JM + 60SP - Major 80R + 1EŻ + 189Pu 80R

alternatywne składy garnizonów 14a, 14b, dla posiadających drugiego MSW
14a. 1PP + 30JM + 60SP - 1. 100R (100R) [MSW]
14b. 1PP + 30JM + 60SP - 2. 65R + 1EŻ + 154Pu (65R) [MSW]


http://imageshack.com/a/img836/7519/fcg.gif

Z garnizonów wypuszczamy generałów jeden za drugim w kolejności:
z 12 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 12,
z 13 puszczamy Zwykłego Generała na obóz 13,
z 14a puszczamy MSW na przywódce 14,
z 14b puszczamy Majora na przywódce 14 || w wersji alternatywnej puszczamy MSW

yogobellka
06.07.2014, 23:02
PORADNIK GRACZA jerri Zdradzony mały krawiec
http://i44.tinypic.com/2uz2b84.png
Przygotowanie do przygody
R 1275; O 1049; Ł 1079; WŁ 500;Ż 636; K 270; Ku 269; EŻ 307;Pu 206 troche rekrutów
JAK WYŻEJ :)


Mapa taktyczna
https://lh4.googleusercontent.com/4k8bd66NbAzSjTmsf5hCPNCqDIaypm7Cs2RfmLGlBZINrfBBRA 8PD3g_sozWIwPL6bbsde9AtfplFsGnRxQGLBYnt3KeXoNDMf1n 4EjOxmchnh8cFmdaeA7L_Mpyrl5JXVfjm9F56Oc

OSZCZĘDNOŚCI

A: walimy małą katapultą na obóz nr 3:
(oszczędności 73O 77Ż)

B: walimy asasynem na wspaniałą rezydencję i w przypadku:
1. jak zostaną wywalone oprychy i zostanie 80 pies i 1 karczmarz to wystarczy:
1 fala MSW, 1R
2 fala 50R 80O 140Pu
(oszczędność 400Ł, 150WŁ, 100R)

jak zostaną wywalone psy to:
1 fala Wet, 150WŁ 100Ł
2 fala 200Ł
3 fala50R 80O 140Pu
(oszczędność 100R, 100Ł; możliwe straty do 3Pu)

jak zostanie zabity karczmarz to:
1 fala MSW, 220R
2 fala 120R, 150Pu
(oszczędność 30R, 180Ł; 150WŁ; 80O)


G1

1. 80Dzik + 60Lis 136R 134Pu ???
2. 90Dzik + 60Wilk 70R 79Ł 121Pu ???
3. 110Niedźwiedź 73O 77Ż 120Pu ???
A1. 110Dzik + 80Wilk 160R 160R wysyłamy na obóz 4 – generał zmieni cel!!!
blok:
A2. 110Dzik + 80Wilk 116E 84K wysyłamy na obóz 4 – generał zmieni cel!!!
B. 180dzik 191E 1Ku 8P
4a.90Niedźwiedź + 70Lis + 1Rozwścieczony Dzik MSW 220WŁ 220WŁ
4b.90Niedźwiedź + 70Lis + 1Rozwścieczony Dzik Major 60Ż 80WŁ 130Pu ???

UWAGA
Ga1 musi stać w miejscu, z którego atakował obóz A. Z Ga2 wysyłamy Zwykłego Generała na przywódcę 4 (generał zmieni cel na obóz A, co jest zamierzone), z B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, następnie z W wysyłamy Majora na przywódcę 4 oraz z G1 Szybkiego Generała na przywódcę 4 (celowo zamieniono kolejność W i G1).

https://lh6.googleusercontent.com/baZ5D4Nm2Y53ameUdw6fXrh0mYflR7q6XIiEDmzczA8UiJeU1s E5EKRQpgilImAk401NApMWZS4M9WE5AWNIXUobkQZ5sOJ1FEC8 9WLTaGCTgcE5OyMHgpdcOzJFHtu5zEZ5XCBpQGE


G2

6. 120Przywódca Watahy 76O 110Ż 84Pu ???

Blok:
C. 120Ps + 80Op 105E
D. 130Op + 70Ło 115K 81E
6a. 120Op + 79Ło + 1Asasyn 130R 130R
6b. 120Op + 79Ło + 1Asasyn 120O 150Pu ???

Z C wysyłamy zwykłego generała na obóz C, z D zwykłego generała na obóz D, następnie szybkiego generała i po nim, od razu Majora na obóz 6
https://lh4.googleusercontent.com/-zs1acse5LKNSoHnFjEy-G2_BOf3616yeoH9PvJGm7GlgpO3m9pVs8tIRg8XUtZieXoNKNR TZ8UT50zdzs0TvHn0463_RWzwu5-aiAH47lISrnwDv_02vmazzix-W-NSXa2930__d8Q


G3

7. 70Niedźwiedź + 30Gigant 100R 120O 50Pu ???
8. 30Niedźwiedź + 70Przywódca Watahy MSW 100O 50Ż 70Pu ???
9. 30Niedźwiedź + 80Lis 135R 15O 100Pu ???

Blok:
E. 80Niedźwiedź + 50Lis 178E 20K
10a. 60Niedźwiedź + 40Gigant + 1Wielki Niedźwiedź 180Ł 180Ł
10b. 60Niedźwiedź + 40Gigant + 1Wielki Niedźwiedź 75O 195Ku ???

Z Ge wysyłamy Zwykłego Generała na obóz E, z G1 i W wysyłamy Szybkiego Generała i Majora na przywódcę 10.
https://lh3.googleusercontent.com/vEceTdw6lGi_D0NFr61F0JFBB4a70gczrYdxrJNnkn7gU_YB0I hCZ-Eym9J3FVSN0K0aHnK-mEYZ7O75-6ZXp_mqQEavnHHREAbi8McG59YL7F-N71kjJ4zVzYbGg1jyJae1e0EVnKk


G4

11. 90Ps + 120Ło 113R 1E 136Pu ???
12. 200Op 64Ż 206Pu ???
13. 200Ps 39R 195E 36Pu ???

Blok:
F. 70Ps + 130Op 130E 14K
G. 100Ps + 130Op 143Ż 11K
H. 40Łotr + 180Op 175E 20K
14a. 139Op + 120Ło + 1Chciwy Karczmarz 200Ł 50WŁ 200Ł 50WŁ
14b. 139Op + 120Ło + 1Chciwy Karczmarz MSW 220Ł 220Ł
14c. 139Op + 120Ło + 1Chciwy Karczmarz 50R 80O 140Pu ???

Z Gf wysyłamy Zwykłego Generała na obóz F, z Gg wysyłamy Zwykłego Generała na obóz G, z Gh wysyłamy Zwykłego Generała na obóz H, z G1, G2 oraz W wysyłamy Weterana, MSW oraz Majora na przywódcę 14.
https://lh3.googleusercontent.com/MbR18EyaY1ojymiUgcQY8-akx3l5_-4IsdjEF6ztxMDxxReVtO44pKnrv69ruXT5y-vfqqlhSzpcRKI1b3gen8lXMKRUG_ldJXPeIth1XFcee5XQrTc5 nYmE3JZsqfVAYejU5GVVvqo


G5

15. 100Wilk + 50Gigant 120R 10E 140Ku ???
16. 100Gigant 1E 269Ku 0
17. 90Wilk + 110Lis 147O 123Pu ???
18. 120Dzik + 60Lis 163O 107Pu ??? wysyłamy generała na przywódcę 19, po zmianie celu i wygraniu walki w 18 wycofujemy generała!!!

Blok:
I. 140Ps + 90Op 121E
19. 1ŻelaznoZębny + 130Op + 110Ło 104Ż 70K 96Pu ???

Z I wysyłamy Zwykłego Generała na obóz I, z W wysyłamy Majora na przywódcę 19.
https://lh4.googleusercontent.com/C6cJFBryxgw0N3QWeb-dW1fD-SNhpDHdjtzRltRdK_8K11NMDM3ci3wvMRmu4VEwaMbS2yeqOVy suQTDM71nfPlwBogO7uqL2Ps1OGCXwS1--EPDLBzIzvUlahNdwvgKT-qxPLRg_RU


G6

20. 230Op + 120Ło 84Ż 1EŻ 185Pu ???
21. 160Op + 120Ło 87Ż 1EŻ 100K 82Pu ???
22a. 280Ło 72R 72R
22b. 280Ło 270K 0

Blok:
J. 190Op + 90Ło 136E 39K 25Pu
23a. 80Ps + 200Op + 1Chciwy Karczmarz 100R 150WŁ 100R 150WŁ
23b. 80Ps + 200Op + 1Chciwy Karczmarz 200Ł 200Ł
23c. 80Ps + 200Op + 1Chciwy Karczmarz 200Ł 200Ł
23d. 80Ps + 200Op + 1Chciwy Karczmarz 50R 80O 140Pu ???

Z Gj wysyłamy Zwykłego Generała na obóz J, z G1 wysyłamy Weterana, z G2 i G3 szybkiego generała, z G4 Majora na przywódcę 23.
https://lh4.googleusercontent.com/Vxyq0iaoKZTcJlrnAcIKDb_RG4S-_u2lPEHPlTRb062NFne8AduVEAlxDBwmkCqTZ39Hf9qYunqfOF iLJlgl1WMuzZAoVrTRnOZo95aVsN85WezMAM19mcaSyhgCyuv1 pcp-df2QFAA



PORADNIK GRACZA poznanczyk Dzielny mały krawiec
http://i43.tinypic.com/11ae2ok.png
Przygotowanie do przygody
1891R 950Ł 750WŁ 1382O 411Ż 152EŻ 183K 185Pu 1777R 879Ł 730WŁ 1142O 370Ż
JAK WYŻEJ :)


Mapa taktyczna
http://i44.tinypic.com/35ji921.png

G1

1. 100 Dzik + 30 Lis 124R 1EŻ 145Pu 115-117R
2. 120 Wilk 83R 1EŻ 183K 3Pu 78-83R
3a. 130 Dzik + 30 Wilk 33Ł 33Ł
3b. 130 Dzik + 30 Wilk 147R 1EŻ 122Pu 118-147R
4. 90 Wilk + 90 Lis 206Ł 64Pu 188-206Ł
5. 120 Dzik + 30 Lis 140R 6O 124Pu 121-140R 0-6O
6. 80 Dzik + 60 Lis + 1 Przywódca Gigantów I + 1 Przywódca Gigantów II 18R 21O 87Ż 1EŻ 143Pu 18R 21O 66-87Ż


G2

7. 170 Dzik 85Ż 185Pu 81-85Ż
8. 90 Dzik + 60 Wilk 145R 1EŻ 124Pu 127-145R
9. 180 Dzik 90Ż 180Pu 86-90Ż
Blok:
A 100Dzik + 60Lis 49K 151EŻ
10a. 50Dzik + 80Wilk + 60Lis + 1Jednorożec 250Ł 250Ł
10b. 50Dzik + 80Wilk + 60Lis + 1Jednorożec 88R 1EŻ 60Ł 121Pu 81-88R

Z Ga wysyłamy Generała na obóz A, zaraz po nim z G2 i W wysyłamy Weterana i Majora na obóz nr 10.
http://i44.tinypic.com/4kzj9w.jpg


G3

11. 60 Wilk + 140 Lis 135O 1EŻ 134Pu 122-135O
12. 40 Niedźwiedź + 60 Lis 99R 71O 100Pu 99R 28-33O
13. 50 Niedźwiedź + 80 Wilk 60R 150O 60Pu 60R 137-143O
14. 160 Lis 79O 171Pu 71-79O
15. 190 Wilk 119R 71Ł 80Pu 119R 71Ł
16a. 50 Niedźwiedź + 69 Wilk + 80 Lis + 1 Rozwścieczony Dzik 200WŁ 200WŁ
16b. 50 Niedźwiedź + 69 Wilk + 80 Lis + 1 Rozwścieczony Dzik 150O 19Ż 1EŻ 100Pu 143-150O


G4

17. 80 Kr+ 60 Kł 131R 1EŻ 36K 102Pu 116-130R
18. 50 Ko + 60 Kwł 20O 130Ż 120Pu 20O 124-129Ż
19. 60 Ko + 30 Kp 150O 120Pu 130-135O
20a. 120 Kwł 200R 200R
20b. 120 Kwł 150R 120Pu 150R 120Pu
21. 170 Kr 85Ż 185Pu 82-85Ż
22. 150 Kł + 30 Kk 100Ł 100WŁ 70Pu 100Ł 80WŁ
23a. 30 Ko + 80 Kwł + 40 Kk 250WŁ 250WŁ
23b. 30 Ko + 80 Kwł + 40 Kk 60R 90O 120Pu 23-41R
24a. 60 Ko + 80 Kwł + 40 Kk +1 Zły Król 200WŁ 200WŁ
24b. 60 Ko + 80 Kwł + 40 Kk +1 Zły Król 200R 200R
24c. 60 Ko + 80 Kwł + 40 Kk +1 Zły Król 80R 120O 70Pu 80R 78-119O



PORADNIK GRACZA Vuirulent Bohaterski mały krawiec
http://i40.tinypic.com/2s82plu.png
Przygotowanie do przygody
W PRZYGOTOWANIU troche rekrutów
JAK WYŻEJ :)


Mapa taktyczna
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/mapa23.jpg

G1

1. 100 Dzik + 50 Wilk 145R 1EŻ 124Pu 127-145R

Blok
Aa. 40 Dzik + 100 Lis 1R 1
Ab. 40 Dzik + 100 Lis 1R 1
B. 50 Dzik + 50 Wilk + 50 Lis blok 150EŻ
2a. 120 Niedźwiedź + 50 Lis 250WŁ 250WŁ
2b. 120 Niedźwiedź + 50 Lis 109O 1EŻ 160Pu 106-109O

lub bez blokowania obozu A

Ab. 40 Dzik + 100 Lis139R 1O 130Pu (119-139R)

Blok
B. 50 Dzik + 50 Wilk + 50 Lis blok 150EŻ
2a. 120 Niedźwiedź + 50 Lis 250WŁ 250WŁ
2b. 120 Niedźwiedź + 50 Lis 109O 1EŻ 160Pu 106-109O

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/12a.jpg
Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz B, zaraz po nim kolejno z 2a i 2b wysyłamy Weterana i Majora na obóz Przywódcy 2.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/1a.jpg
Z garnizonu Aa wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy Zwykłego Generała B na obóz B, następnie z Ab wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim kolejno z 2a i 2b wysyłamy Weterana i Majora na obóz Przywódcy 2.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/1b.jpg
W takiej odległości muszą iść generałowie aby bloki 1R się udały, szczególną uwagę należy zwrócić na to by Weteran szedł tuż przed Majorem!!!


G2


C. 100 Dzik + 30 Niedźwiedź 90R 50O 1EŻ 134Pu 90R 42-50O
D1. 75 Wilk + 75 Przywódca Watahy175Ł 175Ł
D2. 75 Wilk + 75 Przywódca Watahy270K 0
3a. 50 Dzik + 100 Przywódca Watahy + 1 Czarny Byk MSW 220Ł 220Ł
3b. 50 Dzik + 100 Przywódca Watahy + 1 Czarny Byk 99Ż 1 EŻ 170Pu 99Ż

3. 50 Dzik + 100 Przywódca Watahy + 1 Czarny Byk ASSASYN

3a. 100 Przywódca Watahy + 1 Czarny Byk 175Ł 175Ł
3b. 100 Przywódca Watahy + 1 Czarny Byk 60R 4O 1EŻ 205Pu 60R 2-4O

3a. 50 Dzik + 1 Czarny Byk 62R 4O 1EŻ 203Pu 62R 0-4O

3a. 50 Dzik + 100 Przywódca Watahy 200Ł 200Ł
3b. 50 Dzik + 100 Przywódca Watahy 10O 98Ż 1EŻ 161Pu 10O 94-98Ż


G3

4a. 100 Niedźwiedź + 50 Wilk + 30 LisMSW 170Ł 170Ł
4a. 100 Niedźwiedź + 50 Wilk + 30 LisMajor 180O 90Pu 172Ł
Lub
MAŁA KATAPULTA


5a. 200 Dzik 200R 200R
5b. 200 Dzik 150R 120Pu 126R
Lub
ASSASYN

6a. 100 Niedźwiedź + 80 Wilk MSW 220Ł 220Ł
6b. 100 Niedźwiedź + 80 Wilk 230R 40Pu 217R
Lub
MAŁA KATAPULTA

Fa. 80 Niedźwiedź + 80 Gigant 250Ł 250Ł
Fb. 80 Niedźwiedź + 80 Gigant 90R 180Ku 62R
Lub
KATAPULTA

Blok
E. 70 Niedźwiedź + 80 Przywódca Watahy + 40 Lis - 1R 1R
7a. 40 Dzik + 60 Lis + 80 Gigant MSW 210Ł 210Ł
7b. 40 Dzik + 60 Lis + 80 Gigant 90Ł 180Ku 90Ł

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/31a.jpg

Z garnizonu E wysyłamy Zwykłego Generała na obóz przywódcy 7, zostanie przejęty przez obóz E, następnie z 7a wysyłamy Weterana na obóz Przywódcy 7 a po nim z 7b Weterana/Majora na obóz Przywódcy 7

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/31b.jpg

Tak muszą iść generałowie E, 7a i 7b aby blok 1R się udał, musimy zwrócić szczególną uwagę na to by Weteran szedł przed Weteranem/Majorem. Jeśli generałowie idą w innej kolejności lub w większych odstępach musimy dać odwrót i ponowić próbę bloku.
Należy pamiętać o kolejności wysyłania generałów!!!



G4

8a. 100 Niedźwiedź + 90 Lis 250Ł 250Ł
8b. 100 Niedźwiedź + 90 Lis 170O 90Pu 170O
Lub
KATAPULTA

9. 50 Dzik + 70 Wilk MSW 89R 1EŻ 90K 40Pu 79-89R
10a. 60 Dzik + 140 Przywódca Watahy 250Ł 250Ł
10b. 60 Dzik + 140 Przywódca Watahy 225O 45Pu 225O 21Pu
Lub
KATAPULTA


Ga. 70 Niedźwiedź + 100 Lis MSW 220Ł 220Ł
Gb. 70 Niedźwiedź + 100 Lis 110O 160Pu 110O

11a. 100 Niedźwiedź + 50 Lis + 50 Gigant MSW 220Ł 220Ł
11b. 100 Niedźwiedź + 50 Lis + 50 Gigant MSW 220Ł 220Ł
11c. 100 Niedźwiedź + 50 Lis + 50 Gigant 20Ł 100O 150Ku 20Ł 100O



G5

12. 60 Kultysta + 50 Jeździec Mroku + 80 Fanatyk) MSW 104R 1EŻ 115Pu 104R
13a. 120 Niedźwiedź + 50 Wilk 250Ł 250Ł
13b. 120 Niedźwiedź + 50 Wilk 150O 120Pu 150O

14. 40 Kultysta + 160 Tańczący Derwisz 18R 1EŻ 10K 241Ku 16-18R

Blok
H. 60 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 90 Jeździec Mroku 93EŻ
15a. 1 Piekielny Pomiot + 70 Kultysta + 80 Siwca Pożogi MSW 19Ż 181K 19Ż 181K
15b. 1 Piekielny Pomiot + 70 Kultysta + 80 Siwca Pożogi 60R 13O 38Ż 1EŻ 159Pu 60R 13O 11-38Ż


https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Bohaterski/6.jpg

Z garnizonu H wysyłamy Zwykłego Generała na obóz H, zaraz po nim wysyłamy z 15a i 15b Weterana i Majora na Wieże Wiedźmy 15



G6

16. 100 Jeździec Mroku + 70 Siewca Pożogi 80R 120EŻ 75-79R
17. 100 Kultysta + 100 Tańczący Derwisz 47R 1EŻ 16K 206Ku 44-47R
18a. 40 Jeździec Mroku + 80 Fanatyk + 80 Siewca Pożogi 43R 43R
18b. 40 Jeździec Mroku + 80 Fanatyk + 80 Siewca Pożogi 88R 1EŻ 181K 79-88R
19. 80 Kultysta + 80 Siewca Pożogi + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu 163R 1EŻ 21K 85Ku 151-163R



G7

20. 100 Kultysta + 100 Siewca Pożogi 118R 32Ł 120Pu 118R 28-32Ł
21. 80 Kultysta + 40 Jeździec Mroku + 80 Kapłan Mrocznego Kultu 122R 1EŻ 147Pu 119-122R
22a. 150 Kapłan Mrocznego Kultu 42Ł 42Ł
22b. 150 Kapłan Mrocznego Kultu 1EŻ 269K 0
I. 90 Jeździec Mroku + 80 Tańczący Derwisz 33Ł 1EŻ 236Ku 17-33Ł
Atakując obóz I generała puszczamy do ataku na obóz (Mroczna Forteca) 23, obóz I przejmie generała, po wygranej walce szybko dajemy odwrót (uwaga na lagi!)

23a. 60 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 60 Fanatyk + 1 Mroczny Mag 15R 81Ł 15R 81Ł
23b. 60 Kultysta + 1 Bagienna Wiedźma + 60 Fanatyk + 1 Mroczny Mag 112Ż 1EŻ 40K 117Pu 92-112Ż

kopacz
27.08.2014, 22:06
Nowy skład

patryk_07
14.10.2014, 21:18
Poradniki gracza shadow_mk



Przygody dla 1 gracza :

Mini przygody:

Zaginiona Czaszka [1 Gracz/2 Dni/3320PD]

Słońce Tropików [1 Gracz/2 Dni/3600PD]

Przygoda za doświadczenie:

Zdrajcy [1 Gracz/3 Dni/8710PD]

Na Końskim Grzbiecie [1 Gracz/2 Dni/7230PD]

Bagienna Wiedźma [1 Gracz/2 Dni/5663PD]

Najazd Wikingów [1 Gracz/8 Dni/45000 + 6400PD]

Przygoda z zasobami:

http://minotaur.gbzl.pl/Island_of_the_pirates2.png Wyspa Piratów [1 Gracz/2 Dni/2752PD] [MMA], [MMA+Zwykli], [Major/Weteran+Zwykli]


Wyspa Piratów

Poziom trudności: 3/10
Czas trwania: 2 dni
Ilość graczy: 1
EXP: 2752

http://minotaur.gbzl.pl/szbbe9.png

Możliwy drop:
http://minotaur.gbzl.pl/fwltns.png

Wersja dla leniwych [MMA]
http://minotaur.gbzl.pl/wyspa_mistrz_.jpg

Wersja z blokami [MMA+Zwykli]
http://minotaur.gbzl.pl/wyspaMMABloki.jpg

Wersja z blokami [Major/Weteran+Zwykli]
http://minotaur.gbzl.pl/wyspa.jpg



Banici [1 Gracz/4 Dni/14020PD]

Azyl Bandytów [1 Gracz/2 Dni/9980PD]

wszystkei ataki ze strefy ladowania

http://minotaur.gbzl.pl/azylMMA.jpg

opcjonalny atak dla obozu nr 4 - MMA - 1 fala....

1Żelaznozębny + 50Ha + 80Ł + 60Op - 90R 30Och 15Ż 85Pu (90R 20-30Och 0-14Ż) MMA



Krwawa Maryna [1 Gracz/2,5 Dni/19290PD]

Dodatkowa przygoda:

Starzy Przyjaciele [1 Gracz/2 Dni/6810PD]


Przygody dla 2 graczy :

Przygoda za doświadczenie:

http://minotaur.gbzl.pl/The-dark-priests2.png Mroczni Kapłani [2 Graczy/2 Dni/5975PD] [MMA]




Mroczni Kapłani

Poziom trudności: 3/10
Czas trwania: 2 dni
Ilość graczy: 2
EXP: 5975

http://minotaur.gbzl.pl/2a7ir89.png

Możliwy drop:

http://minotaur.gbzl.pl/f5akvk.png

Wersja dla leniwych (szybki drop):

http://minotaur.gbzl.pl/mroczni_MMA_LENIWE_.jpg

Wszystkie ataki robimy Mistrzem
atak 1,2 ten sam skład bazowy (w ataku nr 2 nie dawać wiecej niż 1 rekruta)
atak 3,4 ten sam skład bazowy tylko uzupełnić rekrutów
po zrobieniu kilku sztuk straty średnie 175-190

dla mniej leniwych można zrobić osobno atak na b(17R+7E) na c(15R+15E) na 4(49R 1E 160Pu) Straty 65-81 w leniwym poradniku straty 77-100 (1 atak) - wszystkie ataki MMA (żeby połączyć b+c trzeba wysłać na c ze 35R+15E)


Okradać Bogatych [2 Graczy/4 Dni/11870PD]

Dzieci Sawanny [2 Graczy/8 Dni/33440PD]

http://minotaur.gbzl.pl/The_nords2.pngWikingowie [2 Graczy/8 Dni/27530PD] [Major+MMA], [Major], [Weteran]


Wikingowie

Poziom trudności: 6/10
Czas trwania: 8 dni
Ilość graczy: 2
EXP: 27.530

http://minotaur.gbzl.pl/6gd00p.png

Możliwy drop:

http://minotaur.gbzl.pl/4lna0m.png


http://minotaur.gbzl.pl/wikingi_.jpg

można nie używać MMA atak numer 4 rozbijamy na 2 ataki wtedy pierwszy atak 224Ku wysyłamy na pierwszy oboz który przechwytywał natomiast drugi atak 19och 1E 65K 185Ku (270) puszczamy na przywódcę sektora

dla tych którzy mają tylko Weterana jakiś stary poradnik - nie aktualizowany -
http://minotaur.gbzl.pl/wikingiSh.jpg



Atak z Zaskoczenia [2 Graczy/4 Dni/41820PD]

Dodatkowa Przygoda:

http://minotaur.gbzl.pl/Motherlove2.png Matczyna Miłość [2 Graczy/2 Dni/3030PD] [2-4xMMA+Major], [Major/Weteran]


Matczyna Miłość

Poziom trudności: 7/10
Czas trwania: 2 dni
Ilość graczy: 2
EXP: 3030
Do zdobycia tylko jako nagroda z Wyspy Piratów

http://minotaur.gbzl.pl/fjnd3p.png

Możliwy drop:

http://minotaur.gbzl.pl/2b9uo6.png

Wersja dla 2-4xMMA+Major
http://minotaur.gbzl.pl/MatczynaMMA_.jpg
po wykonaniu ataków MMA na przywódcę zostaje kuchta+maryna jeśli nie mamy majora możemy ubić weteranem (108R 1E 141Pu)

dla osób które maja czas i chcą robić wersje dla 5-6-7 MMA żeby oszczędzić maksymalnie rekrutów
tabelka z ostatnim atakiem MMA w zależności od tego ile pirackich oficerow zostało (PO)
http://minotaur.gbzl.pl/NewPicture1983.jpg


Wersja dla Major/Weteran
http://minotaur.gbzl.pl/Matczyna.jpg



Przygody dla 3 graczy :


Przygoda za doświadczenie:

Proch [3 Graczy/4 Dni/37785PD]

Przygoda z zasobami:

Wiktor Podstępny [3 Graczy/8 Dni/27482PD]

Epicka przygoda:

Zakazane Eksperymenty [3 Graczy/10 Dni/39935PD]

Czarni Rycerze [3 Graczy/8 Dni/28175PD]

Ryczący Byk [3 Graczy/5 Dni/37580PD]

http://minotaur.gbzl.pl/The_dark_brotherhood2.png Mroczne Bractwo [3 Graczy/8 Dni/51978PD] [MMA bez straty koni]


Mroczne Bractwo

Poziom trudności: 9/10
Czas trwania: 8 dni
Ilość graczy: 3
EXP: 51978

http://minotaur.gbzl.pl/dqsxar.png

Możliwy drop:

http://minotaur.gbzl.pl/14llj7m.png

http://minotaur.gbzl.pl/bractwo.jpg

oczywiscie mozna zrobic bez straty koni pierwsza optymalizacja ostatniego ataku to po ataku 1R MMA mozna wrzucic strzały i wtenczas obniży to ilość potrzebnych koni - nalezy ubić Siewców Pożogi (SP) aby zostały Tańczące Derwisze (TD) + Piekielne Pomioty (PP) np (4x1R(MMA) +5 atak zwyklym 70koni)

jeżeli mamy do dyspozycji znajomych zasobnych w 2 szt MMA to atak nr 2 zastępujemy atakami 1R MMA aż do ubicia SP - możemy też odczekac aż nasz sie zregeneruje ...

dla osob ktore nie chcą poświęcać Asasyna i zrobić bractwo bez straty koni zapraszam tu niestety to wymaga wykorzystania 12x MMA czyli minimum 2h odpoczynku

1) 1R ubija 66jezdzcow 4 siewcow
2) 1R ubija 15 SP zostalo 47
3) 1R ubija 15 SP zostalo 32
4) 1R ubija 15 SP zostalo 17
5) 1R ubija 15 SP zostało 2
6) 1R ubija 2 SP 4 TD zostaje 62 TD

nastepnie ubijamy po 10 TD zgodnie z poniższą tabelką
http://minotaur.gbzl.pl/NewPicture1986.jpg
max straty (zaczynamy od 62TD)
7) 211R zostaje 52TD
8) 181R zostaje 42TD
9) 151R zostaje 32TD
10) 121R zostaje 22TD
11) 1R zostaje 17TD
12) 183R zostaje 0TD
po tym zostaje w wiezy 2PP czyli np atak majorem 119R 151Pu
do strat trzeba dodac 850R jesli cos niejasne pytać



nowa wersja bez blokow / bez przestawiania gienkow - wszystkie ataki ze strefy ladowania

http://minotaur.gbzl.pl/bractwo_.jpg

normalnie jak robimy MB to 30 min znaim przyjdzie wolny gienek na bloki zanim sie przestawi i 45 min przygody mija zanim sie zrobi poprzestawia ... to w sumie mi MB zajmowalo minimum ze2,5h tutaj po 15 minutach od rozpoczecia robimy juz ataki a straty o 130 rek wieksze sa do zaakceptowania przynajmneij dla mnie mi bez stresu pierwszy raz robiac w ten spsoob zajela cala przygoda 1h 24 min

http://minotaur.gbzl.pl/NewPicture1987.jpg

Baśniowe:

Dzielny Mały Krawiec [3 Gracz/ 12Dni]

Synowie Małego Krawca [3 Gracz/ 12Dni]

Sprytny Mały Krawiec [3 Gracz/ 12Dni]

Bohaterski Mały Krawiec [3 Gracz/ 12Dni]

Zdradzony Mały Krawiec [3 Gracz/ 12Dni]

Przygody Kooperacyjne:

Oblężenie

wersja dla raczej leniwych - potrzebne wojsko podane w sumie dla 5 gienkow (kazdy wykonuje 1 atak)

ja puszczalem ataki nastepujaco
atak na oboz nr 2 wypuszczamy gdy gienek atakujacy oboz nr 1 pokona oboz a
atak na oboz nr 3 wypuszczamy gdy gienek atakujacy oboz nr 2 dojdzie do pozycji obozu nr 1
atak na 4,5 (jednoczesnie) wypuszczamy gdy gienek atakujacy oboz nr 3 dojdzie do pozycji obozu nr 1

od wypuszczenia 1 ataku do pokonania ostatniego obozu około 8 minut

http://minotaur.gbzl.pl/Oblezenie_.jpg

Zebranie Bukanierów

Skarb Przy Jeziorze

Atak na Łupieżców

http://minotaur.gbzl.pl/grobowiec2.pngŁupieżcy Grobowców [MMA]




Łupieżcy Grobowców

Poziom trudności: 6/10
Czas trwania: 5 dni
Ilość graczy: 4
EXP: 7372

http://minotaur.gbzl.pl/opisgrobowiec.png

http://minotaur.gbzl.pl/Lupiezcy_grobowcow_MMA_.jpg


Wir

Sweeciak
18.10.2014, 23:06
Jedną z części gry jest realizowania zadań, które pojawiają się w Księdze zadań (wykrzyknik obok awatara). Polecamy od początku realizować je po kolei. Na początku jest to samouczek, który nauczy Was jak poruszać się po grze. Jest to też na początku jedynie miejsce zdobywania punktów doświadczenia (PD) i zdobywania leveli.

Produkcja sosnowych desek - nagroda "Złota ławka", poziom 1 - 5
Zadanie to składa się z kilku podzadań

Pierwszy budynek - nagroda 100 PD, poziom 1
Wznieś następującą liczbę budynków. – 1 Chata drwala (iglaste)
Wchodzimy w Menu budowli (podświetlona ikona na dole strony przypominająca konstrukcję domu)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d979070d3e7a.jpg (http://naforum.zapodaj.net/d979070d3e7a.jpg.html)
Następnie wybieramy (klikamy na) budynek Chata drwala - będzie to jedyny dostępny budynek (będzie on podświetlony ramką)
Po wybraniu będziemy mieli możliwość ustawienia go na wyspie. Przy wyborze miejsca warto kierować się czasem transportu, który wyświetla się na budynkiem. Czas jest zmienny. W przypadku Chata drwala zależy od dwóch parametrów: odległości od magazynu oraz złoża
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/05f28466817e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/05f28466817e.jpg.html)
Po wybraniu miejsca, wystarczy kliknąć na nie.

Zbuduj tartak - nagroda 50 PD, poziom 2-5
Wznieś następującą liczbę budynków. – 1 Tartak (iglaste)

Podobnie jak w pierwszym zadaniu, wchodzimy w Menu budowli i wybieramy Tartak (będzie to druga dostępna budowa).
W przypadku Tartaku czas transportu, zależy tylko od odległości od magazynu. Warto pamiętać im krótszy czas transportu tym więcej wyprodukujemy w cyklu 12h.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7672c526afa0.jpg (http://naforum.zapodaj.net/7672c526afa0.jpg.html)

Dom władyki - nagroda 50 PD, poziom 2-5
Wybierz . – Dom władyki
Otwórz zakładkę z zasobami oznaczoną słowem "Średni".
Otwórz zakładkę z zasobami oznaczoną słowem "Zaawansowany".
Otwórz zakładkę z zasobami oznaczoną słowem "Mistrzowski".

Należy kliknąć na Dom władyki - jest to główna budowla na wyspie. Otworzy nam się okno z informacjami o stanie naszego magazynu (czyli ilości posiadanych towarów). Na dole okna mamy zakładki "Średni", "Zaawansowany", "Mistrzowski" - przełączają nas one pomiędzy kolejnymi oknami, gdzie wyświetlane są wybrane zasoby. Klikamy w nie i zaliczamy zadanie.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d61f3dee2878.jpg (http://naforum.zapodaj.net/d61f3dee2878.jpg.html)

Sadzenie drzew - nagroda 50 PD, poziom 3-5
Wznieś następującą liczbę budynków. – 1 Chata leśnika (iglaste)

Podobnie jak w pierwszym zadaniu, wchodzimy w Menu budowli i wybieramy Chatę leśnika (będzie to trzecia dostępna budowa).

Informacje gospodarcze - nagroda 20 PD i 20 kamienia, poziom 3-4
Otwórz okno informacji gospodarczych.
Wybierz deski z drewna iglastego z listy w widoku gospodarczym.
Wybierz złoże drewna iglastego z drzewka zasobów w widoku gospodarczym.

Okno z informacjami gospodarczymi (zwane liczydłem) jest ikoną liczydła - klikamy w nie. Będzie to podświetlona ikonka.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7d33fd6ae98f.jpg (http://naforum.zapodaj.net/7d33fd6ae98f.jpg.html)
Otworzy nam się okno z Podsumowaniem Gospodarki. Podświetlone będziemy mieli pola, które mamy wybrać a więc:
Materiały budowlane -> Deski iglaste -> Złoże drewna iglastego
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/319a791c2ee9.jpg (http://naforum.zapodaj.net/319a791c2ee9.jpg.html)
W Podsumowaniu Gospodarczym mamy informację o tym ile aktualnie produkujemy w ciągu 12 godzin. Zielony kolor, oznacza, że wszystko mamy na plusie. Czerwony, że na minusie. Żółty informuje, że w cyklu produkcyjnym (Drzewa -> Drewno -> Deski) coś jest na minusie.

Idealne proporcje - nagroda 30 PD, poziom 3-5
Wznieś następującą liczbę budynków. – 2 Chata drwala (iglaste)

Wchodzimy w Menu Budowli, wybieramy Chatę drwala i stawiamy na wyspie.

Doskonała produkcja drzewna - nagroda 30 PD, poziom 4-5
Wybierz drewno iglaste z listy w widoku gospodarczym.
Wybierz złoże drewna iglastego z drzewka zasobów w widoku gospodarczym.
Wybierz leśnika (iglaste) z poziomu szczegółowego podglądu drzewa iglastego.
Wznieś następującą liczbę budynków. – 3 Chata leśnika (iglaste)

Wybieramy Podsumowanie gospodarcze (liczydło) i tak jak we wcześniejszym zadaniu, po kolei klikamy podświetlone zakładki.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b9c9dc1af281.jpg (http://naforum.zapodaj.net/b9c9dc1af281.jpg.html)

Aby ukończyć zadanie musimy jeszcze dostawić Chatkę leśnika

Nadwyżka drewna - nagroda 20 PD, 30 desek iglastych, poziom 4-5
Wznieś następującą liczbę budynków. – 2 Tartak (iglaste)

Wchodzimy w Menu Budowli, wybieramy Tartak i stawiamy na wyspie.

Tworzenie doskonałych łańcuchów produkcyjnych - nagroda 30 PD, poziom 4-5
Otwórz okno informacji gospodarczych.
Wybierz deski z drewna iglastego z listy w widoku gospodarczym.
Osiągnij wartość produkcji na poziomie co godz. przez .:
0 Drewno z drzewa iglastego – 12 godz.
360 Deski z drewna iglastego – 12 godz.
0 Drzewo iglaste – 12 godz.

Osiągnięcie produkcji 0 oznacza, że trzeba produkować więcej niż zużywa się, czyli produkcja w cyklu (12 godzinnymi – dane podawane w Podsumowaniu Gospodarczym) powinna być na zielono.

Do zrealizowania zadania należy wejść w Podsumowanie Gospodarki i wybrać deski z drewna iglastego i zobaczyć jaką mamy aktualna produkcję.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/11081114d028.jpg (http://naforum.zapodaj.net/11081114d028.jpg.html)

Aby zrealizować to zadanie (nie spełniałam produkcji desek) wystarczy dostawić Tartak bądź rzucić na niego premię. Można również podnieść jego poziom (level).



Produkcja kamienia – nagroda latarnia, poziom 4 - 15

Tawerna – nagroda 20 PD, poziom 4
Zbuduj Tawernę.

Należy wejść w Menu Budowli i wybrać Tawernę.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/dc3a7e2c4ce7.jpg (http://naforum.zapodaj.net/dc3a7e2c4ce7.jpg.html)
Po najechaniu na dany budynek w Menu Budowli zawsze wyświetli nam się informacja do czego on służy oraz ile potrzebujemy surowców.

Wynajęcie specjalistów – nagroda 30 PD, 50 desek iglastych, poziom 5-15
Zaciągnij na służbę daną liczbę Geologów. – 1 Geolog
Wybierz Tawernę

Należy wybrać budynek Tawerny (czyli w niego kliknąć). Wyświetli nam się okno, gdzie możemy zakupić specjalistę.
W tym przypadku jest to Geolog. Wystarczy kliknąć w ikonkę z sakiewką i monetami.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a9ce0e681753.jpg (http://naforum.zapodaj.net/a9ce0e681753.jpg.html)

Geolog po kupieniu trafia do gwiazdy.

Geolog – nagroda 30 PD, poziom 5-15
Znajdź daną liczbę nowych złóż Kamienia szt. – 1 złoża kamienia

Wchodzimy do Gwiazdy (ikonka Gwiazda), wybieramy Geologa (klikamy na niego). Wyświetli nam się okno Geologa. W nim wybieramy „Znajdź złoże kamienia” i klikamy zatwierdź (zielone V)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/40598c3ed8db.jpg (http://naforum.zapodaj.net/40598c3ed8db.jpg.html)

Warto zapoznać się z mapą surowców na własnej wyspie - Rozmieszczenie surowców (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/15377-Rozmieszczenie-surowc%C3%B3w-na-wyspie-oraz-ich-ilo%C5%9B%C4%87i)

Kamieniołomy – nagroda 40 PD, 30 desek iglastych, poziom 5-15
Wznieś następującą liczbę budynków. – 1 Warsztat kamieniarz

Wybieramy z Menu Budowli Warsztat kamieniarza i stawiamy go na wyspie. Czas transportu uzależniony jest od bliskości złoża oraz magazynu.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/870fdce01e4a.jpg (http://naforum.zapodaj.net/870fdce01e4a.jpg.html)

Potrzebujemy więcej kamienia – nagroda 40 PD, poziom 6-15
Otwórz okno informacji gospodarczych.
Wybierz kamień z listy dostępnej w widoku gospodarczym.
Wznieś następującą liczbę budynków. – 3 Warsztaty kamieniarza

Tak jak w poprzednich zadaniach. Wchodzimy w Podsumowanie Gospodarcze (liczydło), wybieramy odpowiednie pola (czyli kamień).

Następnie wchodzimy w Menu Budowli i wybieramy ponownie Warsztat kamieniarza, stawiamy na wyspie i jeszcze raz to samo. Aby zaliczyć musimy mieć 3 Warsztaty kamieniarza.

W zadaniach z liczbą zawsze, pod konkretnym zadaniem wyświetla się pasek postępu, informujący ile nam jeszcze brakuje. Wystarczy na niego najechać myszką a dokładne dane.


Brakujące narzędzia – nagroda 75 klejnotów, poziom 4
Kup w sklepie poniższy przedmiot Narzędzia.
Użyj na domu władyki, żeby dodać wybrane zasoby do magazynu.

Wchodzimy do sklepu (ikonka Kufer bądź skrzynia ze skarbem). Wybieramy zakładkę „Surowce” i klikamy „Narzędzia”. Będzie to jedyna dostępna i podświetlona opcja. Zakupione narzędzia trafią do gwiazdy. Wchodzimy zatem do gwiazdy, klikamy w nie a następnie na dom Władyki.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/843d1c48ea7e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/843d1c48ea7e.jpg.html)


Nowi osadnicy – nagroda 10 ludzików, poziom 4
Otwórz okno sklepu.
Kup w sklepie premię Rodzina zagranicznego osadnika.
Użyj na domu władyki, żeby dodać wybrane zasoby do magazynu.
Otwórz okno z informacjami o ludności.

Wchodzimy do sklepu (ikonka Kufer bądź skrzynia ze skarbem). Wybieramy zakładkę „Czarny rynek” i klikamy „Rodzina zagranicznego osadnika”. Będzie to jedyna dostępna i podświetlona opcja. Zakupione ludziki trafią do gwiazdy. Wchodzimy zatem do gwiazdy, klikamy w nie a następnie na dom Władyki.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b60017420094.jpg (http://naforum.zapodaj.net/b60017420094.jpg.html)

Okno informacji o ludności znajduje się na samej gorze ekranu - ikonka "ludzik". Wystarczy na nią najechać.


Pierwsza premia – nagroda premia „koszyk egzotyczny”, poziom 6 - 8
Użycie jedzenia – nagroda 30 PD, poziom 6
Wznieś następującą liczbę budynków. – 1 chatę rybaka

Należy wejść w Menu Budowli i wybrać Chatę rybaka, a następnie kliknąć na mapie gdzie ma stać. Chata rybka korzysta ze złóż ryb.

Magazyn prowiantu – nagroda 20 PD i 20 ryb, poziom 7-9
Wznieś następującą liczbę budynków. – Magazyn prowiantu

Należy wejść w Menu Budowli i wybrać Magazyn prowiantu, a następnie kliknąć na mapie gdzie ma stać.

Tworzenie premii – nagroda 20 PD i 20 kamienia, poziom 7-8
Wyprodukuj przynajmniej szt. Półmisków ryb. – 1 półmisek ryb

Należy wejść w Magazyn prowiantu (kliknąć na niego) a następnie wybrać premię „Półmisek ryb”. Do zadania należy wykonać 1 półmisek.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f35056609ed4.jpg (http://naforum.zapodaj.net/f35056609ed4.jpg.html)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2f0eeeb15b6c.jpg (http://naforum.zapodaj.net/2f0eeeb15b6c.jpg.html)

Używanie premii – nagroda 10 PD, poziom 7-8
Użyj przynajmniej szt. Półmisków ryb. – 1 półmisek ryb

Wyprodukowany „Półmisek ryb” znajduje się w Gwieździe, a więc wchodzimy do Gwiazdy, wybieramy premię „Półmisek ryb”
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5169113c2536.jpg (http://naforum.zapodaj.net/5169113c2536.jpg.html)

a następnie wybieramy budynek, na który chcemy dać premię.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a3d787776a2c.jpg (http://naforum.zapodaj.net/a3d787776a2c.jpg.html)


Funkcje systemu – nagroda „Złamany znak”, poziom 6 - 9
Opcje – nagroda 30 PD, poziom 6
Otwórz okno kamery.
Włączaj lub wyłączaj efekty dźwiękowe.
Włączaj lub wyłączaj dźwięki tła.

Przesuń kamerę w górę korzystając z przycisku "W górę".
Przesuń kamerę w dół, używając przycisku "W dół".

Przesuń kamerę w lewo, używając przycisku "W lewo".
Przesuń kamerę w prawo, używając przycisku "W prawo".

Wykonaj zbliżenie, używając przycisku "Zbliżenie".
Wykonaj oddalenie, używając przycisku "Oddalenie".

Pod awaterem znajdują się trzy ikonki, pierwsza (zębate kółko z strzałką) to menu opcji. Po kliknięciu w nie rozwinie nam się menu z dodatkowymi funkcjonalnościami.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/43a6090141a1.jpg (http://naforum.zapodaj.net/43a6090141a1.jpg.html)

Aby wykonać zdanie należy:
Kliknąć w pierwszą ikonkę z nutkę, drugą ikonkę z głośnikiem oraz trzecią z kamerą. Po kliknięciu ikonki z kamera otworzy na nam się panel do sterowania nią. Wybieramy odpowiednio strzałki do przewijania oraz ikonki (lupa) do przybliżania / oddalania.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d7aa93515859.jpg (http://naforum.zapodaj.net/d7aa93515859.jpg.html)

O przenoszeniu budowli – nagroda 50 PD,10 drewna z drzewa iglastego, 10 kamienia, poziom 8-9
Przenieś Magazyn prowiantu.

Klikamy na Menu Budowli, następnie ostatnia zakładka.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/290433ef0364.jpg (http://naforum.zapodaj.net/290433ef0364.jpg.html)

Z niej wybieramy ostatnią ikonkę – domek ze strzałkami.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b6e671f9376e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/b6e671f9376e.jpg.html)

Klikamy na magazyn prowiantu, wyświetli nam się jaki jest koszt przenoszenia
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/63d0a9e7bba7.jpg (http://naforum.zapodaj.net/63d0a9e7bba7.jpg.html)

A następnie klikamy na nowe miejsce gdzie chcemy postawić magazyn prowiantu
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2098aa34ccec.jpg (http://naforum.zapodaj.net/2098aa34ccec.jpg.html)

Dalsza pomoc – nagroda 25 PD, poziom 9
Otwórz okno forum.
Otwórz okno archiwum pomocy.
Otwórz okno pomocy ze skrótami klawiszowymi.

Podobnie jak w pierwszym podpunkcie, wybieramy Menu opcji pod awatarem a następnie poszczególne linki: forum i pomoc.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/50ec2cd2047e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/50ec2cd2047e.jpg.html)

Następnie wybieramy Archiwum, wyświetli nam się nowe okienko i w nim po lewej stronie wybieramy Skróty – to jest właśnie okno pomocy ze skrótami klawiszowymi.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/15f6a0b3490e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/15f6a0b3490e.jpg.html)



Przejmij nowe ziemie – nagroda 3 ukwiecone kamienie, poziom 7 - 17
Poszukiwanie nowych włości – nagroda 50 PD, 50 desek iglastych, poziom 7
Zaciągnij na służbę daną liczbę Odkrywców. – 1 Odkrywca
Włości do zbadania – 2
Wybierz Tawernę

Wchodzimy w Tawernę i tam wybieramy Odkrywcę, którego mamy kupić.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/082ed80e7336.jpg (http://naforum.zapodaj.net/082ed80e7336.jpg.html)

Po kupieniu, wchodzimy w Gwiazdę, klikamy na odkrywcę i klikamy na ikonkę z lupa – to jest opcja szukania włości.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5b8f032aa642.jpg (http://naforum.zapodaj.net/5b8f032aa642.jpg.html)

Czekamy aż Odkrywca zbada / znajdzie nowe włości. Z odkrytych włości usunięte zostaną chmury.

Nowe ziemie – nagroda 50 PD, poziom 8-17
Wznieś następującą liczbę magazynów. – 1 magazyn

Z Menu budowli wybieramy Magazyn i stawiamy go na nowym sektorze.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/73726983a920.jpg (http://naforum.zapodaj.net/73726983a920.jpg.html)

Sektory rozdzielone są palikami. Tak więc wybieramy sektor, w którym nic nie stoi i niema bandytów i tak zdobywamy nową włość. Dopiero po postawieniu magazynu możemy budować tam inne budynki.

W tym przypadku nową włość, wolną od bandytów mamy powyżej domu Władyki.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9fbe806749af.jpg (http://naforum.zapodaj.net/9fbe806749af.jpg.html)

Śmierć przywódcom – nagroda 50 PD, poziom 16-17
Pokonaj pierwszy obóz przywódcy bandytów.

Musimy posiadać generała oraz wojsko. Generałowi przydzielamy odpowiednie oddziały i atakujemy obozy. W zadaniu musimy pokonać przywódcę bandytów, a więc jest to obóz z czerwonym wykrzyknikiem.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/992a245c0ee5.jpg (http://naforum.zapodaj.net/992a245c0ee5.jpg.html)

Polecamy korzystać z poradników podbicia wyspy (dostępnych na forum). Np. podbicie wyspy (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/17792-Poradnik-Podbicie-Wyspy-Genera%C5%82-(200)-i-Weteran-(250))

Patenty budowlane – nagroda 10 PD, poziom 16-17
Dodaj daną liczbę Patentów budowlanych z menu gwiazdy do swoich zapasów szt.

Po pokonaniu przywódcy otrzymujemy jako nagrodę 10 patentów budowlanych. Wchodzimy w skrzynkę z wiadomościami, klikamy na wiadomość z zebranym łupem, akceptujemy ją (czyli klikamy na zielone V). Następnie wchodzimy w gwiazdę, wybieramy patenty i klikamy nimi na domek Władyki.

Za wąsko – nagroda 100 PD, poziom 17
Przejmij włości – dokładnie. – 4

Zadanie podobne do poprzedniego. Należy zająć 4 włości, czyli na czterech włościach (sektorach) postawić magazyn. Najpierw trzeba oczywiście pokonać bandytów.

yogobellka
04.12.2014, 13:31
PORADNIK GRACZA poznanczyk Bagienna Wiedźma
http://www.siedlertools.de/w/images/d/dd/Witch_of_the_swamp2.png
Przygotowanie do przygody
731R 84Ł 127K 1WŁ 19Ż 73EŻ 1Ku 185Pu 673-731R 75-84Ł 14-19Ż
JAK WYŻEJ :)


Mapa taktyczna
http://i42.tinypic.com/35ak7t5.png

G1

1. 50 Ku + 2. 60 Ku MSW 1EŻ + 219K 0
Wysyłamy atak na obóz 2, generał po drodze zniszczy obóz 1.

3. 40 KM + 60 JM MSW 37R + 183EŻ 33-37R
4. 120 Ku MSW 37R + 1Ż + 163K +19Pu 33-37R
5. 80 Ku + 60 KM MSW 30R 1EŻ 181K 8Pu 28-30R

6. 100 Ku + 99 KM + 1 BW 1 MSW 15R + 132Ł 2 MSW 45R + 1EŻ + 144K + 30Pu 28-30R


G2

Blok:
B.90 Nomada + 60 Włócznik Konny + 50 Katafrakt 1R 1R
5. 70 Nomada + 100 Włócznik Konny + 30 Katafrakt + 1 Wściekły Byk 126R 1EŻ 143Pu 100-126R

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/2b.jpg
Z garnizonu B wysyłamy Zwykłego Generała na obóz A, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 5 Majora na Wieżę Wiedźmy 5


G3

Blok:
C.100 Kultysta + 40 Jeździec Mroku + 60 Siewca Pożogi 1R 1R
6.80 Kultysta + 50 Jeździec Mroku + 70 Siewca Pożogi + 1 Arcykapłan Mrocznego Kultu 119R 19Ż 1EŻ 131Pu 119R 14-19Ż

https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/3.jpg
Z garnizonu C wysyłamy Zwykłego Generała na obóz C, zaraz po nim wysyłamy z garnizonu 6 Majora na Wieżę Wiedźmy 6
https://dl.dropboxusercontent.com/u/217770620/270/Ryczacy%20Byk/3b.jpg

MOD_Victoria
09.05.2017, 09:14
Dzień dobry,

z powodu braku aktywności wątek zmykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria