Zobacz pełną wersję : Gra Premia na wszystkie aktywne bydynki
Witam
Moja propozycja jest aby dodać opocję - przydziel premię dla wszystkich AKTYWNYCH bydynków - bardzo czasochłonne i denerwujące jest np co 6 godzin obdzielanie 70 wlasnych budynkow premią lub znajomego - ... a tak jednym guzikiem wszystkie by były zrobione.
To wcale nie znaczy ze pojedyncze premiowanie zostało by zlikwidowane.... sam wybierasz czy pojedynczo czy hurtowo premiujesz.
Chcesz premiować 5 budynków - premiujesz pojedynczo. Chcesz premiować prawie wszystkie - zawieszasz produkcje w wybranych bez premii, premiujesz resztę, wznawiasz produkcję.
Jerry1981
18.07.2013, 16:31
po pierwsze brak ankiety (już w kolejnym z Twoich wątków) :/
po drugie ja np. nie chcę aby ktoś takim hurtem rzucił mi premię na kopalnię, która się kończy.
Po trzecie, jest już kilka odmian tego pomysłu. Wystarczy poszukać...
Moja propozycja jest aby dodać opocję - przydziel premię dla wszystkich aktywnych bydynków - bardzo czasochłonne i denerwujące jest co np 6 godzin obdzielanie 70 wlasnych budynkow premią lub znajomego - ... a tak jednym guzikiem wszystkie by były zrobione
a co jesli mam np 300 aktywnych budynkow, chce premiowac 70, na jakiej zasadzie mialyby te "wszystkie" byc wybierane do buffowania ?
EX_Zakrecony
18.07.2013, 17:35
Proszę dodać ankietę do tematu.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
po pierwsze brak ankiety (już w kolejnym z Twoich wątków) :/
po drugie ja np. nie chcę aby ktoś takim hurtem rzucił mi premię na kopalnię, która się kończy.
Przeciez nie będzie musiał - może pojedynczo dawać premie.
a co jesli mam np 300 aktywnych budynkow, chce premiowac 70, na jakiej zasadzie mialyby te "wszystkie" byc wybierane do buffowania ?
nie będą wybierane - pojedynczo zostaną premiowane.
Ja proponuję rozwiązanie dla opcji jeżeli chcesz np. 90% swoich budowli premiować - te których nie chcesz chwilowo produkcje zawieszasz, premiujesz wszystkie aktywne, następnie przywracasz do produkcji.
Wielokrotnie wymieniam sie premiami - i czytanie opisu - s1......., s2......, s3.... itak dalej - jest męczące - a tak piszesz ze wyłączyłes parę budynków - reszta do premii... - ciach i załatwione.
Ja proponuję rozwiązanie dla opcji jeżeli chcesz np. 90% swoich budowli premiować - te których nie chcesz chwilowo produkcje zawieszasz, premiujesz wszystkie aktywne, następnie przywracasz do produkcji.
No ale wlasnie o to pytam, co jesli nie chce premiowac 90% swoich budynkow, a np 40%? mam "chwilowo wylaczyc" pozostale 60% (czyli w realnych warunkach cos rzedu 200-250 budynkow) ?
Wolałbym wbudować kolejkę premii chociaż na jeden budynek.
No ale wlasnie o to pytam, co jesli nie chce premiowac 90% swoich budynkow, a np 40%?...
To jedziesz pojedynczo...a nie szukasz na siłę dziury w całym.
BTW.ile trzeba mieć kont,aby nastarczyć 250-500 koszy na dobę...
To jedziesz pojedynczo...a nie szukasz na siłę dziury w całym.
Nie szukam dziury w calym tylko pokazuje bezsens pomyslu ktory powoduje, ze wiecej sie trzeba napracowac zeby z niego skorzystac, niz obecnie zeby zbuffowac te budynki ktore sie chce.
EX_Zakrecony
19.07.2013, 15:23
mala72: mając magazyn prowiantu na 5 lvl można dziennie wyprodukować 200 koszy + dosypki do rybek i woń dziczyzny potrzebną na ryby i mięso które zużywamy na te kosze. Wymagana produkcja to
-wędliny: 2000/12h
-chleb: 7440/12h
-ryby: 14400/12h
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
To jedziesz pojedynczo...a nie szukasz na siłę dziury w całym.
BTW.ile trzeba mieć kont,aby nastarczyć 250-500 koszy na dobę...
bez buffa na prowiant w ciagu dnia zrobisz 240 koszy, z bufem 2x tyle więc te prawie 500 jest możliwe, poza tym premie są tez od kupca i z handlu więc nie widze potrzeby dociekania na ilu kontach to można zrobic bo spokojnie z 1 da rade
nie będą wybierane - pojedynczo zostaną premiowane.
Ja proponuję rozwiązanie dla opcji jeżeli chcesz np. 90% swoich budowli premiować - te których nie chcesz chwilowo produkcje zawieszasz, premiujesz wszystkie aktywne, następnie przywracasz do produkcji.
Wielokrotnie wymieniam sie premiami - i czytanie opisu - s1......., s2......, s3.... itak dalej - jest męczące - a tak piszesz ze wyłączyłes parę budynków - reszta do premii... - ciach i załatwione.
Więcej roboty z tym zatrzymywaniem i uruchamianiem budynków niż z rzucaniem premii. Żeby zatrzymać a potem uruchomić budynek trzeba 6 kliknięć:
/przed premiowaniem/
1. Otworzyć menu budynku
2. Zatrzymać produkcję
3. Zamknąć menu budynku
/po premiowaniu/
4. Otworzyć menu budynku
5. Uruchomić produkcję
6. Zamknąć menu budynku).
Ewentualnie możemy przyoszczędzić na zamykaniu klikając kolejny budynek.
Dodam, że zatrzymywanie i uruchamianie produkcji potrzebuje mniej więcej tyle samo czasu na reakcję serwera, co rzucenie premii, do tego otwieranie i zamykanie, jeżdżenie po mapie bo przecież budynki do zatrzymania trzeba też jakoś namierzyć, czyli w czasie zabawy z jednym budynkiem można rzucić premie na 3-5 budynków. Poza tym te 90% budynków pod premie jest nierealne. Budynkiem produkcyjnym jest też np. studnia. Gospodarstw też nie premiuje się nagminnie. Podobnie z leśnikami czy drwalami. Jeśli ktoś potrzebuje je regularnie premiować, to znaczy że ma marnie zbilansowaną gospodarkę. A nie wyobrażam sobie konieczności zatrzymywania i ponownego uruchamiania kilkudziesięciu studni, kilkudziesięciu gospodarstw, i kolejnych kilkudziesięciu leśników z drwalami po to, żeby zapremiować pozostałe budynki.
P.S.
Ciekawe, że takie propozycje dotyczące ułatwienia w rzucaniu premii pojawiają się w zasadzie wyłącznie w okolicy eventów, w trakcie których premie rzucane setkami są regułą. Jakoś w okresach "bezeventowych" nikomu nie przeszkadza system buffowania :)
Ktoś kiedyś dał pomysł znacznika na budynki, które mają być buffowane i gdyby z tamtego pomysłu usunąć zastrzeżenia jakie się tutaj pojawiają, powstałby system idealny. Wprawdzie mi obecny system koszowania nie przeszkadza w niczym, ale do najwygodniejszych tez nie należy (ot choćby pisanie listy).
Proponowane tutaj rozwiązanie (premia na aktywne) wcale mnie nie przekonuje, natomiast przekonuje mnie następująca opcja (pomijając oczywiście kwestie typu czy serwer to uciągnie albo czy technicznie jest wykonalne):
1. potrzeba by było zaimplementować listę budynków (np. zakładka w podglądzie ekonomicznym) z możliwością zaznaczania/odznaczania pojedynczych budynków lub całej grupy tego samego rodzaju, po to aby
2. zaznaczone budynki otrzymywałyby flagę "buff me" która by się resetowała natychmiast po otrzymaniu premii, a
3. znajomy wchodzący na konto mógłby rzucić premię tylko na oflagowane budynki lub na dowolny, jeśli żaden budynek nie miałby flagi.
4. jeśli takie rozwiązanie miałoby mieć ręce i nogi, powinna istnieć możliwość zapisania flag i wczytania na potrzeby koszowania.
5. osobna kwestia, czy rzucać kosze one by one tak jak do tej pory, czy wprowadzić dla rzucającego opcję buff all flagged at once
Tak bym to widział.
1. potrzeba by było zaimplementować listę budynków (np. zakładka w podglądzie ekonomicznym) z możliwością zaznaczania/odznaczania pojedynczych budynków lub całej grupy tego samego rodzaju, po to aby
2. zaznaczone budynki otrzymywałyby flagę "buff me" która by się resetowała natychmiast po otrzymaniu premii, a
3. znajomy wchodzący na konto mógłby rzucić premię tylko na oflagowane budynki lub na dowolny, jeśli żaden budynek nie miałby flagi.
Moze nie tyle zaznaczania czy odznaczania budynkow, ile tworzenia zapisywanych na sztywno grup roboczych, ktore udostepniaja oddzielny widok z akcjami do wykonania na calej grupie ?
Mozna to podpiac w widoku ekonomicznym, i udostepnic jako jedyna mozliwa do klikniecia opcje na dolnym panelu dla graczy ktorzy odwiedzaja znajomych.
Wyobrazam sobie to w ten sposob:
- zakladka w widoku ekonomicznym
- widok grup roboczych
* opcja: Dodaj grupe
* opcja: Usun grupe
* okno z listą grup, po kliknięciu na grupę oddzielne okno:
- okno grupy
* opcja: Dodaj do grupy
* opcja : Usun z grupy
* przyciski do przeskakiwania pomiedzy budynkami (zalatwia od razu problemy z lokalizowaniem budynkow okreslonego typu na mapie)
* opcja: Akcje grupy
& opcja: Buff
& opcja: Rozwiaz grupe
& opcja: Zmien nazwe
i voila. Gracz stosuje nazewnictwo adekwatne do tego co chce przekazac buffujacemu (albo co chce sobie przekazac, ulatwiajac znajdywanie budynkow), grupy sa tworzone na sztywno i zapisywane, a nie tworzone dynamicznie (pewnie latwiejsze w implementacji).
To jest wbrew koncepcji twórców gry, których zadaniem jest zrobienie takiej gry abys jak najwięcej czasu przy niej spędzał. Pomysł niestety przejdzie, ale ciekawy. Brak w nim u Ciebie koncepcji listy do automatycznego bufowania. Bez niej, traci to sens.
Endymion_Spring
04.08.2013, 05:23
przeszedł upgrade, który nie pokazuje w wiadomościach "spalania wyspy... a może by tak to mienić, np. w ten sposób, że zamiast pokazywać konkretnie, na co były rzucone premie, to tylko puścić info w wiadomości, że dana osoba posłała daną ilość premii... Będąc w gildii, przynajmniej wiesz, kto Cię premiuje i w jakim stopniu... a do tego masz świadomkę, komu się możesz odwdzięczyć, choć i tak puszcza się premię innym, a i Oni mogą o tym wiedzieć...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.