PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Multibuff



baqslaw
17.07.2013, 22:28
Ostatnio, zwłaszcza w związku z eventem coraz więcej czasu poświęcam na nużące powtarzanie tych samych czynności, co dosyć skutecznie zniechęca, bo nudzi.
Event niedługo się kończy, ale z buffowaniem coraz większej ilości budynków jakoś świetlanej przyszłości nie widzę - stąd moja propozycja.
Walnięcie buffa pakietem premii (np 25 koszyków) na magazyn działałoby na najbliższe budynki z niego korzystające w takiej kolejności jaka jest odległość - im bliżej do magazynu tym większy priorytet. Jeśli budynek byłby już zbufowany, to priorytet przenosiłby się na dalszy w kolejności, aż do momentu zbufowania wszystkich "podłączonych" do danego magazynu - wtedy niewykorzystane premie zostałyby w gwieździe.
Dałoby to moim zdaniem dwa plusy - duża oszczędność czasu i zabawa w optymalizację ustawienia budynków (chociaż znając życie, zaraz odezwą się marudy, które już mają wszystko idealnie ustawione:P)
Druga opcja, to bufy działające obszarowo - przy kliknięciu na "pakiet" premii w gwieździe pokazywało by się menu kontekstowe z wyborem "pojedyncze budynki" lub "premia obszarowa" i przy wybraniu tej drugiej opcji po najechaniu na mapkę podświetlałyby się budynki które są w zasięgu buffa - tak dużo, jak dużo jest premii w "pakiecie" oczywiście.

wat25
17.07.2013, 23:24
Super... ale ta gra idzie w druga stronę siedź cały dzień i klikaj...co mnie osobiście zaczyna zrażać.

Fredek_z_F-K
17.07.2013, 23:41
Nie bardzo rozumiem różnicę pomiędzy bufem 'obszarowym' a 'magazynowym' - magazyn też przecież jest środkiem jakiegoś 'obszaru'. Na razie nie głosuję (opcja 1 albo 2 wchodziłaby w grę)

baqslaw
18.07.2013, 00:01
W obszarowym masz większą kontrolę na tym co zostanie zbufowane - możesz płynnie poruszać się po mapce. Magazynowy chyba będzie łatwiejszy w implementacji, łatwiej też będzie przy wymianie bufów określić zakres bufowania - mnie podoba się też wątek optymalizacji, ale część ludzi i tak ma wszystko w "kupie";)

Dla głosujących przeciw zmianom - nie chcę likwidacji obecnego sposobu bufowania, tylko uzupełnienie go o funkcję "multi"

ThePeper
18.07.2013, 00:11
Wolałbym mieć znacznik jakiś i oznaczyć raz budynki, które bym chciał zawsze bufować.
A najlepiej kilka znaczników. 1 na linię złota, 2 na resztę budynków, dodatkowe wedle uznania...
Znaczniki by nie znikały same, w zależności ile budynków jest zaznaczonych danym znacznikiem jednym klikiem pobierało by określoną ilość koszy i automagicznie wsio się pali z wybranego znacznika.
Codzienne rzucanie po ~200 koszy wyczerpuje zdeczka;/

Od biedy mogło by być też prostokątne zaznaczenie budynków "coś jak w strategiach" i ciach pali się co zaznaczone.
Ogólnie ta gra to masakrator myszki, tyle ile wymaga kliknięć to nie jeden shooter może pozazdrościć.

Przepiękny
18.07.2013, 00:41
To co napisał ThePeper to moim zdaniem strzał w dziesiątkę, zaznaczanie budynków to jest to. Dzień w dzień palę to samo praktycznie i przy tej opcji nie musiałbym latać po całej wyspie klikając jak oszalały.

Nadhira
18.07.2013, 08:35
popieram to co napisał ThePeper... To byłoby najlepsze rozwiązanie. Przy buffowaniu obszarowym mogłyby się trafić budynki które niekoniecznie muszą być zbuffowane. Albo trzeba by było robić mega przemeblowanie na wyspie.

marinella879
18.07.2013, 12:41
ja bym wolała bufowanie np wszystkich piekarni, stajni itp
na upartego można zostawić tak jak byle poprawić szybkość i jakość bufowania

Strider81
18.07.2013, 21:13
Z racji tego, że ankieta dotyczy konkretnych propozycji wybrałem 1ke.
Opcja ThePeper też jest ciekawa, ale nie ma sensu obgadywać jej w temacie, który dotyczy innych pomysłów do ankiety.