Zobacz pełną wersję : Gra Udział gracza w wydarzeniu, a nagroda dla serwera
Przy okazji eventu chciał bym przedstawić problem, który przewija się chyba na wszystkich czatach g1 serwerów jak i gildii, a także na forum.
W rywalizacji serwerów, gdzie nagrody są dla całego serwera za osiągnięcie jakiegoś pułapu procentowego, część graczy aktywnie angażuje się w wydarzenie (np. teraz przerabiamy miliony surowców na balony), a reszta nie robi nic , bo wychodzi z założenia że i tak dostanie nagrody.
Proponuje proste rozwiązanie tego problemu , poprzez dodanie licznika zasobów przekazanych na serwer ( w tym evencie są to balony), oraz wprowadzenie minimalnych pułapów ilościowych,które gwarantowały by otrzymanie przez gracza nagrody dla serwera gdy ten ją zdobędzie.
np: lvl <38 500k balonów ; lvl 38-45 1kk ; lvl 46+ 2kk balonów
ale próg powinien być zależy od poziomu gracza i w miarę rozsądny dla niskich poziomów, a wymagający dla wyższych ;)
ale próg powinien być zależy od poziomu gracza i w miarę rozsądny dla niskich poziomów, a wymagający dla wyższych ;)
Podałem tylko przykładowe progi :)
Powiem szczerze, że mam mieszane uczucia. Z jednej strony byłoby to dobre, bo wtedy faktycznie trzeba by się wykazać, żeby dostać nagrodę, ale z drugiej strony, nawet patrząc na przykładzie obecnego eventu, jest spora część graczy, która robi za producentów surowców dla tych z magazynami prowiantu na 5 lvl. I ci gracze zgodnie z Twoim pomysłem nic by nie dostali za udział w evencie, choć równo pompują swoją gospodarkę. Grozi to wycofaniem się z wszelkich eventów tych graczy, którzy nie byliby w stanie sprostać wymaganiom tych progów, choć teraz się mocno angażują w event.
Oczywiście, rozumiem szczytny cel tej propozycji, ale obawiam się, że to by niezbyt pomogło w jakichkolwiek szrankach międzyserwerowych.
scorpix22
05.07.2013, 15:51
Jeśli ktoś jak piszesz pompuje swoją gospodarke to nie powinien mieć problemu aby swój limit osiągnąć. Zawsze pozostają też gracze z gildii albo i z globala którzy w razie czego dostarczyli by materiałów aby gracz w te 3 tygodnie norme spokojnie wyrobił.
Ja osobiscie duzej liczby balonów nie robie bo wole prowiant ładowac koszami na ktorych zrobie wiecej surowca i oddam tym co przerabiaja non stop.
I generalnie eventów w których współzawodniczą całe serwery nie lubie. Już lepszy by był event pokroju wielkanocy/halloween gdzie kazdy musi dbac o własne podwórko aby coś osiągnąc bo inaczej to robi sie bałagan i zmieszanie. Wymyślane są różne teorie aby usprawiedliwić słaby wynik.
Już wymagające kryzysowe z jakims epickim budynkiem i garstką klejnotów były by lepsze niż to dmuchanie ludzi w balona ;)
I tak by było najlepiej, niech każdy odpowiada za siebie, nagrody indywidualne i kto chce ten bierze udział próbując zdobyć nagrody.
Hakardrag
06.07.2013, 15:23
@Zwolk
Przymusu nie ma....
Jednak każdy event międzynarodowy powinien być rozgrywany najpierw na płaszczyźnie indywidualnej a potem rywalizacja Serwerów i Gildii.
Przykładowo, do klasyfikacji liczy się: 100 - 1000 najlepszych wyników z Serwera i 10 -20 wyników z Gildii. To by przecięło wszelkie manipulacje.... i nadal byłaby wielka współpraca na Serwerach i w Gildiach ;)
Wtedy chciałbym zobaczyć tych kozaczków z Niemiec jak sobie radzą bez "bratniej" pomocy ;)
Jestem na nie, ja pomagam innym sprzedając zające i buffy, a buffy produkuje w mag. prowiantu dlatego nie mogę produkować balonów. Jest to chore, bym miał nie dostać nagród. WIELKIE NIE!
Hakardrag
06.07.2013, 15:46
Jestem na nie, ja pomagam innym sprzedając zające i buffy, a buffy produkuje w mag. prowiantu dlatego nie mogę produkować balonów. Jest to chore, bym miał nie dostać nagród. WIELKIE NIE!
Gdyby event był rozgrywany według mojego pomysłu, to dostał byś nagrody ewentualnie za wynik Gildii i Serwera ;)
Przepadła by Ci nagroda indywidualna ... bo zwycięzca może być tylko jeden ;)
Pewnie zarobi na tej pomocy więcej niż na nagrodach, więc co za róznica dla niego?;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.