PDA

Zobacz pełną wersję : PROBLEM - "Logowanie na serwer rozmów nie powiodło się"



QDL667
04.07.2013, 20:19
Witam

Otóż od trzech tygodni występuję u mnie problem który w oknie komunikatów wyświetla się jako "Logowanie na serwer rozmów nie powiodło się". Z tego też powodu nie jestem w stanie na bieżąco śledzić rozmów na chatcie czy innych oknach komunikacji (handel, gildia itd). Nie licząc tego błędu konto działa prawidłowo i poprzez skrzynkę jestem w stanie komunikować się z innymi użytkownikami oraz handlować z nimi. Niestety mimo wysłanych wiadomości do supportu ciągle jestem przez nich olewany... zero odpowiedzi.

Zaznaczam od razu że problem ten występuje na każdym komputerze niezależnie od przeglądarki - konto innego gracza (w tym wypadku szfagra) na moim komputerze działa prawidłowo. Ciacha i wirusy nie wchodzą w rachube;)

screen...
http://img545.imageshack.us/img545/791/w6on.png

Vitae_Fons
05.07.2013, 00:44
Mam taki sam problem. Tylko że u mnie raczej jest to spowodowane przez wysoki i zmienny ping (od 120 do 1000 ms). O dziwo nie mogę połączyć się z serwerem rozmów tylko na Google Chrome i Firefoxie. Na Operze działa, ale na tej przeglądarce BB podkrada mi koszyki :P . Chętnie też poznam rozwiązanie tego problemu.

QDL667
05.07.2013, 11:52
A widzisz... u mnie FF, Chrome, Opera, IE nie śmiga ;/ sprawdzane na 4 różnych kompach i lipa... Nie jest to problem w stylu "raz działa raz nie działa" tylko stale od 3 tygodni mam utrudnioną konwersacje z innymi graczami;/

BB_xaar
05.07.2013, 12:29
QDL667, sugeruję napisać bezpośrednio do Supportu: brak dostępu do czatu na Twoim koncie to nie błąd.

QDL667
05.07.2013, 23:10
Niestety mimo wysłanych wiadomości do supportu ciągle jestem przez nich olewany... zero odpowiedzi.


Pisałem dwa razy i zero odpowiedzi, dlatego też założyłem ten wątek

Vitae_Fons
06.07.2013, 11:14
QDL667 chodzi o to, żeby zaciekawić ludzi z supportu. Jeśli w temacie napiszesz, że błędu nie ma to oni chętniej przeczytają taką wiadomość ;) . BB_Xaar podpowiada, że support trzeba wziąć sposobem ;)

Kranderga
06.07.2013, 11:21
bo to nie błąd tylko Ban

Jafel
06.07.2013, 11:56
Czy wy również nie możecie się do gry zalogować?

mgrpl
06.07.2013, 12:10
właśnie coś chyba im padło albo nie mają miejsca na balony i wietrzą magazyny

QDL667
08.07.2013, 20:58
No i cóż... minęły 4dni od wysłania kolejnych dwóch wiadomości i support dalej mnie olewa... DZIĘKI WIELKIE

EX_Zorro
08.07.2013, 21:02
Przypominam, że support pracuje od pn-pt w godzinach 9-19 (mogę się mylić o godzinę w tą czy drugą stronę). W związku z tym możliwe jest, ze nie dostałeś jeszcze odpowiedzi. Poza tym, jeśli wysyłając zgłoszenie wybrałeś niewłaściwą kategorię, czas odpowiedzi się wydłuża...

QDL667
08.07.2013, 21:47
do 3tygodni od wysłania pierwszego zgłoszenia? 2 tygodnie od drugiego zgłoszenia? Sorry...

QDL667
09.07.2013, 10:43
No... no.... no... dziś wchodzę do gry i co widzę? wszystko działa;]

Kranderga
09.07.2013, 13:34
Okres bana minął :).

QDL667
09.07.2013, 17:16
Skoro takie Panie jak Bana pracują w Supporcie to niech więcej okresów nie dostają;) Chwała że okres Bana miną ;]